Uitgebreid lijstje ondertussen?quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:22 schreef tong80 het volgende:
Ok Gelijk bij m'n favorieten gezet. Ik dank u.
Daarom komen die updates van VZ ook niet meer op Rodajcfans.nlquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:27 schreef golfer het volgende:
[..]
De meest onbetrouwbare voetbalsite van NL.![]()
Maar wel veel nieuws per dag.Ik heb de VI tracker ook hier maar die is vrij rustig over de dag heen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:27 schreef golfer het volgende:
[..]
De meest onbetrouwbare voetbalsite van NL.![]()
Je kunt de afweging maken tussen minder nieuws wat betrouwbaar is of veel onbetrouwaar nieuws...quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:32 schreef Fathom het volgende:
[..]
Maar wel veel nieuws per dag.Ik heb de VI tracker ook hier maar die is vrij rustig over de dag heen.
quote:
Wat heb jij voor kelder dan?quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Laat maar, het was de leverancier van het nieuwe meubilair voor het keldertje.
Je wordt bedankt![]()
SCH wil je wel even alle hoeken van het keldertje laten zienquote:
Nee, vriendelijk bedankt.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:37 schreef dndiek het volgende:
[..]
SCH wil je wel even alle hoeken van het keldertje laten zien
Ik vind het wel meevallen. Het meeste is altijd wel kloppend.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:33 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Je kunt de afweging maken tussen minder nieuws wat betrouwbaar is of veel onbetrouwaar nieuws...
quote:
Nou liet je hem weer rinkelen. Dit was de nieuwe leverancier van de bierglazen.quote:
Hoe was de kijkavond gisteren?quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:54 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman verveelde zich een beetje
Het Trauma 1998
Worden echt ALLE resten weggehaald? Dan misschien wel.quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:03 schreef SCH het volgende:
De kelder wordt opnieuw ingericht sandman, is dat wat?
en het Tiroler huisjequote:Op woensdag 4 januari 2006 14:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Ronduit kut. Teveel kijkers op een moment, ging echt nergens over, en dat terwijl de kamer best okay was.
Naja, jammer...
Tong is met het bikken van de blue room begonnenquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Worden echt ALLE resten weggehaald? Dan misschien wel.
Als hij de paal nou maar laat staanquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tong is met het bikken van de blue room begonnen
je weet dat Tong dat tong niet op mannen valt mag ik hopenquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:42 schreef TerroRobbie het volgende:
Tong, wat is mailadres? Wil je iets vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |