Studio sport was het dacht ik, ABN Amro 1 kreeg o.a. straf, Movistar lag op kop ofzoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze schieten nog niet echt op... Kutwind daar
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr waar heb jij dat gezien/ hoe weet je dat dan??
[..]
Om heel Friesland te kunnen bekijken heb je toch echt zo'n ding nodig, dus niet zo huilen
Zo gaar dat ikquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:59 schreef M5 het volgende:
[..]
Studio sport was het dacht ik, ABN Amro 1 kreeg o.a. straf, Movistar lag op kop ofzo
't was ook lekker uitgebreid, duurde wel 3 minuten ofzoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zo gaar dat ikStudio
Sport
moet kijken om iets op TV te kunnen volgen van de VOR
Daarom, moet ik eerst al die andere hoerig saaie sporten gaan zitten kijken om 3 minuten van de VOR te kunnen zienquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:01 schreef M5 het volgende:
[..]
't was ook lekker uitgebreid, duurde wel 3 minuten ofzo![]()
quote:Het uur van de wolf: Soul! Ray Charles en de geboorte van soul
Nederland 3, 20:25 uur
In deze aflevering het verhaal van Ray Charles, de 'uitvinder' van de soulmuziek. De blinde Charles, die opgroeide op de St. Augustineschool voor Doven en Blinden, luisterde veel naar de radio en werd beïnvloed door Louis Jordan en gospelmuziek. Hij leerde op school componeren en verschillende instrumenten bespelen. In deze documentaire is archief te zien van o.a. Ray Charles, James Brown en Ruth Brown.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:04 schreef hermandeperman het volgende:
Voor als Peu vraagt of er nog wat op TV is vanavond:
[..]
maar altijd nog beter dan dat de VOR op talpa wordt uitgezondenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daarom, moet ik eerst al die andere hoerig saaie sporten gaan zitten kijken om 3 minuten van de VOR te kunnen zien
Het boeit me niets waar het op uitgezonden wordt... Wat zit iedereen toch altijd te huilen over Talpa? Waarom is dat?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:06 schreef M5 het volgende:
[..]
maar altijd nog beter dan dat de VOR op talpa wordt uitgezonden
Oe gaaf, serieus, ray charles is de manquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:04 schreef hermandeperman het volgende:
Voor als Peu vraagt of er nog wat op TV is vanavond:
[..]
Ik heb de keus tussen ff shoppen in Utrecht, schoolwerk doen of werken...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:07 schreef M5 het volgende:
* morgen gaat shoppen in Antwerpen[afbeelding]
Vroegâh wist je gewoon als je voetbal ging kijken dat de wedstrijden van de top van de eredivisie het eerst uitgezonden werd. Nu moet je maar zien wanneer dat is. en ik hoef geen commentaar te zien van een paar kansloze FC Groningen supporters of hun cluppie weer gaat winnenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het boeit me niets waar het op uitgezonden wordt... Wat zit iedereen toch altijd te huilen over Talpa? Waarom is dat?
Ik kijk al bijna nooit TV dus dat scheelt, maar was is er mis met Talpa?
Ah.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:09 schreef M5 het volgende:
[..]
Vroegâh wist je gewoon als je voetbal ging kijken dat de wedstrijden van de top van de eredivisie het eerst uitgezonden werd. Nu moet je maar zien wanneer dat is. en ik hoef geen commentaar te zien van een paar kansloze FC Groningen supporters of hun cluppie weer gaat winnen![]()
Verder zenden ze toch eigenlijk al niets uit. Dat is dus het enige wat ik er kijk, en het is kut.
mja. moet allemaal een keer gebeuren. dus loten?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb de keus tussen ff shoppen in Utrecht, schoolwerk doen of werken...
En ik weet niet wat ik moet kiezen
Mja, het werken hoeft niet persé... Is alleen om m'n pa uit de brand te helpen... Shoppen in Utrecht is nu een uitgelezen kans omdat moeders dan alles betaald, maar 't schoolwerk moet ook echt gebeuren deze week, en het is VEELquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:11 schreef M5 het volgende:
[..]
mja. moet allemaal een keer gebeuren. dus loten?
dat klinkt idd kut, dus:quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:12 schreef hermandeperman het volgende:![]()
![]()
DOELPUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNT
![]()
![]()
Kom ff shoppen in Utrechtquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb de keus tussen ff shoppen in Utrecht, schoolwerk doen of werken...
En ik weet niet wat ik moet kiezen
JOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Broodje hamburger met ovenfritesquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:15 schreef Alexxxxx het volgende:
wat schaft de pot vanavond, Kooistra?
Jij hebt een gleufdier gevonden met een mening?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vind dat Sandra soep moet maken. Sandra vidn dat ik moet afwassen
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bij jou kun je alleen maar coffeeshoppen
Dinsdag is steevast mijn snackdagquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hej, een autenthieke "Herman-Maaltijd"
't is gewoon een sport die ik leuk vind om een beetje volgen.quote:
waarom wil je dat volgen? Wat kan het hjou een reed schelen als een lelijke tukker sinds deze winter niet meer met pompebleden op zn shirt tegen een dood beest schopt, maar met de naam van een bank op zn buik?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:20 schreef M5 het volgende:
[..]
't is gewoon een sport die k leuk vind om een beetje volgen.
zo wereldvreemd is dat niet dacht ik
Ik heb moeders de deur uitgestuurd met "Ruil de Volvo maar om voor de Jaguar, vraag of ik morgen nog moet werken en we eten vanavond zuurkool"quote:
Ze heeft mij uitgezocht.. Ik zeg toch net dat het een feminist is?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe heb je het zo kunnen uitzoeken
Ik vind het wel vreemd dat de halve wereld dat stomme spelletje volgt ja...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:20 schreef M5 het volgende:
[..]
't is gewoon een sport die ik leuk vind om een beetje volgen.
zo wereldvreemd is dat niet dacht ik
Ze zocht een schoonmaakster?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ze heeft mij uitgezocht.. Ik zeg toch net dat het een feminist is?
omdat ik op zondaavond toch niets beters te doen hebquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom wil je dat volgen? Wat kan het hjou een reed schelen als een lelijke tukker sinds deze winter niet meer met pompebleden op zn shirt tegen een dood beest schopt, maar met de naam van een bank op zn buik?
Nee, idd!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vind het wel vreemd dat de halve wereld dat stomme spelletje volgt ja...
Curlingquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee, idd!![]()
Het WK cracker-jacken, dat is pas sport
Dat doe ik zelfs af en toequote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:26 schreef Sjoewe het volgende:
Ik kijk altijd alleen ff wat Utreg gespeeld heeft
dat moet je met een dartpijltje ookquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zoals je hier kunt zien dien je zo'n ding met een uitzonderlijke preciesie te mikken
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:32 schreef M5 het volgende:
[..]
dat moet je met een dartpijltje ooken dat maakt het ook geen wereld sport.
Dan heeft ze geen goede keus gedaanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze zocht een schoonmaakster?
Je houdt niet eens je eigen lichaam schoon?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan heeft ze geen goede keus gedaan
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:31 schreef hermandeperman het volgende:
Je kunt het ook met negers
[afbeelding]
Precies bier drinken is een essentieel onderdeel van de trainingquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is juist de sport der sporten!
Alle wereldkampioenen hebben hun 1e plaats dronken verkregen
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Precies bier drinken is een essentieel onderdeel van de training
kunnen jullie je al meten met de echte topper?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:49 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oke, zullen we het maar bekennen...
Dames en heren...... Dhr. Sjoewe en Dhr. hermandeperman zijn eigenlijk topsporters!
Zij kunnen met recht "professionals" genoemd worden.
De sponsorcontracten van Grolsch en Gauloises zijn voor 2006 flink verhoogd, dus ze kunnen er van leven.
Tot zover dit bericht, bedankt voor uw aandacht.
ja maar dat ging altijd ergens in een kast of op een boardje zonder ernaar om te kijken, nu heb ik ook nog de tijd genomen om het allemaal wat beter te bekijken, best leukquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:56 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
zou je niet wat vaker je kamer opruimen dan
De eerste die hem onder tafel zuipt krijgt van mij een awardquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:57 schreef vlad het volgende:
[..]
kunnen jullie je al meten met de echte topper?![]()
[afbeelding]
![]()
725 pk voor een 7 liter motor waar zoveel aan gedaan is, lijkt me toch wat magertjes?quote:725 BHP / 730 lbs-ft of torque
Package includes: Lingenfelter Gen-2 twin turbo system
Custom 7.0 L aluminum C5R block
Callies forged steel 4340 crankshaft
JE Forged aluminum pistons
Manley fully machined 4340 forged steel connecting rods
CNC Porting and polishing of LS2 cylinder heads
Stainless steel one piece heavy duty intake valves
Inconel one piece heavy duty exhaust valves
Lingenfelter designed custom hydraulic roller camshaft
High performance valve springs & lightweight retainers
Three angle valve job, checking of spring tensions & heights
Computer balanced rotating assembly
Reassembly and blueprinting of engine
Properly sized fuel injectors and high capacity fuel system
Two Garrett true ball bearing turbochargers - liquid cooled and engine oil lubricated
Two high efficiency liquid to air chargecoolers
High efficiency liquid to air heat exchanger, coolant tank and pump assembly
304 Stainless steel 4 into 1 custom exhaust manifolds & turbo outlets
Turbocharger scavenge pump & turbo oil drain reservoir
Custom molded silicone air ducts
Two K&N 360 degree conical air filters
Stainless steel / ceramic heat shields & stainless clamps
Professional installation, testing and tuning
Port matched LS2 intake manifold
Ported and polished throttle body
Corsa 304 stainless steel exhaust system - with two 4" pro series tips
Rear mounted battery system
Gaskets and fasteners
Chassis dyno report
tijdens de finale gewoon op z'n stoel hangen en toch strak kunnen gooienquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
De eerste die hem onder tafel zuipt krijgt van mij een award
weet ik veel. dit is geen serieus topic. www.lingenfelter.com en leef je uitquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:02 schreef FunnyName het volgende:
[..]
725 pk voor een 7 liter motor waar zoveel aan gedaan is, lijkt me toch wat magertjes?
Of heeft dat ding een super breede powerband?
he, das alweer een tijd geledenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:02 schreef FunnyName het volgende:
[..]
725 pk voor een 7 liter motor waar zoveel aan gedaan is, lijkt me toch wat magertjes?
Wat een grappige naam heb jij!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:02 schreef FunnyName het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:02 schreef FunnyName het volgende:
[..]
ha ha haquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat een grappige naam heb jij!
nee, was aan het schilderen enzoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:02 schreef hermandeperman het volgende:
Kutlikski, gisteren TV gekeken????
doe rieleksquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kanker op met je kanker reacties joh kankerkankerkankerFugie.
Hoe was het met de Unimog?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:06 schreef Alexxxxx het volgende:
eindelijk klaar met al de 111 foto's op te net te pleuren inclusief gegevene e.d.
nu afwassen ,eten en sollicitatiebrie schrijven
He wat jammer, de meest fantastische show ooit is gisteren uitegezonden "Beauty and the nerd" Superslimme maar aartslelijke gasten gaan daten met Oliedomme maar snoeilekkere wijven, meesterlijk programma gewoonquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nee, was aan het schilderen enzo
maar vertel..
Ik probeerde te integrerenquote:
lolquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
He wat jammer, de meest fantastische show ooit is gisteren uitegezonden "Beauty and the nerd" Superslimme maar aartslelijke gasten gaan daten met Oliedomme maar snoeilekkere wijven, meesterlijk programma gewoon![]()
!
helaas, misluktquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik probeerde te integreren
Ik dacht dat ik alleen met jou kon communiceren als ik een paar keer kanker in m'n post prakte...
Een uur lang met buikpijn van het lachen voor de TV hangenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
lol
wat moet ik me daar bij voorstellen dan
nee ik mag geen kanker meer zeggen, iets met goede voornemens ofzoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik probeerde te integreren
Ik dacht dat ik alleen met jou kon communiceren als ik een paar keer kanker in m'n post prakte...
die stoelen wegen niet zo heel veel. ziet er uit als een buizenframe bekleed met wat schuim en leer.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:34 schreef BaraCuda het volgende:
Die stoelen in die corvetteEn dan vinden ze het gek dat die amerikanen 10 ton wegen en niet door bochten willen
Wel vette bak opzich![]()
Whehehequote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:51 schreef D.Rose het volgende:
TT
en nee, ik bedoel niet de Audi, maar de topictitel
*die discussie maar niet aangaatquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:36 schreef M5 het volgende:
De C6 weegt niet veel en gaat wel strak door de bocht. 't is de eerste fatsoenlijke Amerikaan die ook door de bocht wil.
Over het eerste of het tweede deel van de zin?quote:
Vooral het tweedequote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:54 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Over het eerste of het tweede deel van de zin?
vooral die LT-4's zwabberen heeeeeeel ergquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:36 schreef M5 het volgende:
De C6 weegt niet veel en gaat wel strak door de bocht. 't is de eerste fatsoenlijke Amerikaan die ook door de bocht wil.
Het is zwabberen of swaffelen, maar niet swabberenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
vooral die LT-4's swabberen heeeeeeel erg![]()
het schijnt jaquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
vooral die LT-4's swabberen heeeeeeel erg![]()
stiekum quotes veranderen hequote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Het is zwabberen of swaffelen, maar niet swabberen
Jij parkeert 'm iedere dag ergens en dan ga je d'r de hele dag stoer bij staan of niet? "Is mijn auto, jaaaaaa!"quote:
Jij bent de edithoerquote:
hij staat in de garage tot het weer 'mooi' weer isquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jij parkeert 'm iedere dag ergens en dan ga je d'r de hele dag stoer bij staan of niet? "Is mijn auto, jaaaaaa!"
nietus want dan komt het er te staanquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:01 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nietus want dan komt het er te staan![]()
Waar ga je solliciteren?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Zojuist mn allereerste digitale sollicitatiebrief per mail verstuurd
alleen ook_gek mag vertellen naar welke kutliedjes hij luisterd btw.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:32 schreef Fwnk het volgende:
Fwnk Draait: The Chemical Brothers - Block Rockin' Beats @ 128kbps - 56s of 5m13s (3499/3933)
Dat blijft zooooo een heerlijk nummer
ik bedoel dus: ik vind de C6 de eerste amerikaan die er fatsoenlijk uit ziet en door de bocht wil.quote:
die velgenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:39 schreef BazzoS het volgende:
saxoalfagolfmazda?
[afbeelding]
[afbeelding]
Goeienavond
OMGquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:39 schreef BazzoS het volgende:
saxoalfagolfmazda?
[afbeelding]
[afbeelding]
Goeienavond
Hij heeft gewoon op de sloop gezocht naar alles wat hetzelfde kleurnummer had en dat aan elkaar gebakken?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:39 schreef BazzoS het volgende:
saxoalfagolfmazda?
[afbeelding]
[afbeelding]
Goeienavond
da's ook niet echt mijn smaak. maar als je alle onderdelen los van elkaar bekijkt zit er wel wat leuks tussenquote:
saxo denk ik, gezien de daklijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:50 schreef BaraCuda het volgende:
Wat is het nou uiteindelijk voor een auto?
saxoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:50 schreef BaraCuda het volgende:
Wat is het nou uiteindelijk voor een auto?
administratief medewerker is een vrouwen baan. Je kan ook te veel je vrouwelijke kant laten zien he dat weet je?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Als administratief medewerker
werk is werkquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
administratief medewerker is een vrouwen baan. Je kan ook te veel je vrouwelijke kant laten zien he dat weet je?
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:56 schreef ook_gek het volgende:
als je op de administratie werkt kom je er niet meer van af
Denk je ook zo over je vriendin?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]ik blijf altijd solliciteren en op zoek naar iets beters, en ik pak alles aan wat ik aan kan pakken
nu eten
_mijn god_ wat een misbaksel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:39 schreef BazzoS het volgende:
saxoalfagolfmazda?
[afbeelding]
[afbeelding]
Goeienavond
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Denk je ook zo over je vriendin?
Ja ja hij is hart ja en lullig. Maar het was iets met een open doel en scoren![]()
voor als je een slechte rug hebt: geen wegzakbedquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:29 schreef Fugie het volgende:
wat zijn relaxte bedden, ik ga een nieuw bed shoppen morgen maar weet niet echt waa rik op moet letten
Auping.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:29 schreef Fugie het volgende:
wat zijn relaxte bedden, ik ga een nieuw bed shoppen morgen maar weet niet echt waa rik op moet letten
Ik heb ook een slechte rug maar krijg alleen maar meer rugpijn van een hard bed....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
voor als je een slechte rug hebt: geen wegzakbed![]()
Ik heb een Japans bed, ong 5cm van de vloer af en keihard, dat is super
je kan dus ook gewoon op de vloer gaan slapen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik heb nu een lijp duur matras, maar die gaat dus pleitte want ik ben het bed beuquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:30 schreef Mukie het volgende:
[..]
Die Space Cabin dingenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:29 schreef Fugie het volgende:
das weer beetje boven het budget, aangezien ik minimaal 160 breed wil en het liefst 210 lang ofzoquote:
Je kunt niet sparen ofzo?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:33 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik heb nu een lijp duur matras, maar die gaat dus pleitte want ik ben het bed beuTijd voor wat groters
maarja, moet ik het weer zelf betalen, financiele limieten zuigen
Haal dan gelijk 2.00 meter...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:36 schreef Fugie het volgende:
[..]
das weer beetje boven het budget, aangezien ik minimaal 160 breed wil en het liefst 210 lang ofzo
ik kijk morgen wel in de beddenwinken ding wat mij geschikt lijkt. 160 of 180 denk ik, aangezien ik 2 meter niet in me kamer kan krijgen zoals ik het wilquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Haal dan gelijk 2.00 meter...
1.60 is net niets...
yepquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:31 schreef BazzoS het volgende:
[..]
je kan dus ook gewoon op de vloer gaan slapen?
Als je nu eerst eens wat te neuken scoortquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik kijk morgen wel in de beddenwinken ding wat mij geschikt lijkt. 160 of 180 denk ik, aangezien ik 2 meter niet in me kamer kan krijgen zoals ik het wil![]()
* Fugie heeft een grote spiegel aan de muur, die moet natuurlijk boven het hoofdeinde komen![]()
je weet dat een spiegel in de slaapkamer bij het bed ongeluk brengt in je sexleven hequote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik kijk morgen wel in de beddenwinken ding wat mij geschikt lijkt. 160 of 180 denk ik, aangezien ik 2 meter niet in me kamer kan krijgen zoals ik het wil![]()
* Fugie heeft een grote spiegel aan de muur, die moet natuurlijk boven het hoofdeinde komen
kleiner dan 180 zou ik btw niet gaanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
* Fugie heeft een grote spiegel aan de muur, die moet natuurlijk boven het hoofdeinde komen
Jullie hebben echt alleen maar sexspeeltjes ehquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Wij hebben trouwens een Latex matras in de groostet maat voor 250 euro
alsof mij die feng shui wat ken schelenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:39 schreef Mukie het volgende:
[..]
je weet dat een spiegel in de slaapkamer bij het bed ongeluk brengt in je sexleven he
Big Feng Shui nono
Latex matras is geen sexspeeltjequote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jullie hebben echt alleen maar sexspeeltjes eh
Beste plek voor een spiegel, als je die wilt plaatsen is tegenover de deur of naast een raam.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:41 schreef Fugie het volgende:
[..]
alsof mij die feng shui wat ken schelenMaar dat is gewoon de mooiste plek om het bed weg te zetten
en ik kan wel sparen hoor, maar ik heb altijd deze ideen als ik al veel geld heb uitgegevenen ik heb nog nix gewonnen in de loterij ook
No shitquote:
Dit vind ik nou leuke spelfoutenquote:das gewoon hoogwaaridge kwalitiet!
Absoluut, ERG belangrijk zelfsquote:Ook beide een Latex kussen
Een goede nachtrust is er belangrijk
160 is best klein, vooral als je naderhand een partner in je bed hebt die niet van knuffelslapen houdt. Dan lig je veel te veel bij elkaar op de lip.quote:
nee ik slaap meestal op dezelfde plekquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:43 schreef Mukie het volgende:
[..]
Beste plek voor een spiegel, als je die wilt plaatsen is tegenover de deur of naast een raam.
Dan maak je de kamer nog groter dan ie is.
Feng shui is een manier van binnenarchitectuur en energiestroom die door je huis loopt met elkaar te combineren. Nooit gemerkt dat als je bed op een bepaalde plek staat, je je ' smorgens niet zo fit voelt, maar as ie op een andere plek staat, dan wel?
Ik vinnut verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:42 schreef BazzoS het volgende:
[..]
mijn ouders hebben een (gestabiliseerd) waterbed, dat slaapt heerlijk man
wat jij wilquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:45 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee ik slaap meestal op dezelfde plekMaar die spiegel hangt waar die hangt en daar hangt ie goed, nu de rest nog even erop aanpassen
![]()
Ik citeer: "Ik vind het heerlijk om in die roes tussen wakker zijn en slapen te leven"quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Latex matras is geen sexspeeltjedas gewoon hoogwaaridge kwalitiet! Ook beide een Latex kussen
Een goede nachtrust is er belangrijk
mja schuin liggen is goed, daarom moet ik nog even kijken hoe lang en breed het exact moet zijn, ff testen ehquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:44 schreef Mukie het volgende:
[..]
160 is best klein, vooral als je naderhand een partner in je bed hebt die niet van knuffelslapen houdt. Dan lig je veel te veel bij elkaar op de lip.
Daarnaast is het gewoon megafijn om schuin te kunnen liggen in je bed
Klopt, is ook herlijk...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:46 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik citeer: "Ik vind het heerlijk om in die roes tussen wakker zijn en slapen te leven"
quote:9. DO NOT place your bed opposite a mirror. Mirrors in the bedroom that reflect the sleeping couple suggest the intrusion of third parties, encouraging infidelity and thereby causing much stress between husband and wife
ik wil juist een bed met zo min mogelijk randen en dingen. Lekker open houdenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:50 schreef ook_gek het volgende:
1 gouwe tip. Koop een bed met spijlen geloof me dan ga je hele apparte dingen mee maken als er een lekker wijf blijft slapen.
zal voor je duimenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:51 schreef Fugie het volgende:
en mukie, volgens die feng sui kan ik me bed niet eens neerzetten in deze kamer, alle manieren zit er wel een negatieve kant aanTenminste, dat vertelt google me dan en onder een spiegel is niet zo erg:
[..]
Dan wel alleen aan de kopkant.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:50 schreef ook_gek het volgende:
1 gouwe tip. Koop een bed met spijlen geloof me dan ga je hele apparte dingen mee maken als er een lekker wijf blijft slapen.
kwijlerdquote:
Hitman 2quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:56 schreef BoJo het volgende:
wat is een leuk pc spelletje?
-niet racen
-niet te moeilijk
-niet teveel nadenken
-wat mijn fosiel van een PC PIV 1.7 , 512 ram, ati radeon 9550 256mb nog trekt
-geen patience![]()
![]()
roller coaster tycoonquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:56 schreef BoJo het volgende:
-niet racen
-niet te moeilijk
-niet teveel nadenken
-geen patience![]()
![]()
mijnenjagerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:56 schreef BoJo het volgende:
-niet racen
-niet te moeilijk
-niet teveel nadenken
-geen patience![]()
![]()
Moet wel te doen zijn, UT 2004, Joint Operations (aanrader) etc (ik kan evt wel een ftptje open zetten)quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:56 schreef BoJo het volgende:
-niet racen
-niet te moeilijk
-niet teveel nadenken
-geen patience![]()
![]()
wolfensteinquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:56 schreef BoJo het volgende:
-niet racen
-niet te moeilijk
-niet teveel nadenken
-geen patience![]()
![]()
en toch bijna in Mofrika wonenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
wolfenstein
ik heb wat met duitsers neerknallen
te strakquote:
pff ik denk, jeej weg uit zeeland, even geen duitse toeristen. Kom ik daar in centerparcs bij de duitse grens, allemaal duitsersquote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:58 schreef Mukie het volgende:
[..]
wolfenstein
ik heb wat met duitsers neerknallen
schravelen is iets limburgs?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 19:55 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dan wel alleen aan de kopkant.
Ik schravel altijd veel in bed en lig 's morgens altijd lager in bed, als je dan spijlen hebt, kan dat best pijnlijk zijn
mja. dan die van fugie maar. hier lijkt het idd alsof je op een salon tafel ligt te pitten.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:01 schreef Mukie het volgende:
[..]
te strak
Ik zou deez kopen als ik het geld had
[afbeelding]Maar die past dan ook bij mn tafels en banken
quote:
en dit vind ik dan weer 3x niksquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:01 schreef Mukie het volgende:
[..]
te strak
erm ja zou kunnen, weet er geen ander woord voorquote:
boxspringquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:02 schreef Fwnk het volgende:
Ik heb nu een soort bed met 2 matrassen, maar kan effe niet op de naam komen
ligt ook heeerlijk
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:01 schreef M5 het volgende:
[..]
mja. dan die van fugie maar. hier lijkt het idd alsof je op een salon tafel ligt te pitten.
woelen, draaien iddquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:03 schreef Mukie het volgende:
[..]
erm ja zou kunnen, weet er geen ander woord voor
Veel draaien en bewegen in je slaap
denk ut, ik kom niet in dat soort van uitgegroeide dorpenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:01 schreef Fugie het volgende:
[..]
pff ik denk, jeej weg uit zeeland, even geen duitse toeristen. Kom ik daar in centerparcs bij de duitse grens, allemaal duitsersGingen we naar venray, beetje rondhangen, iedereen spreekt daar duits ofzo
Yeaquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:04 schreef BoJo het volgende:
[afbeelding]
diameter 245cm, kan je lekker rondjes rijden met de klok mee snachts![]()
lijtk me alleen lastig als je dr beddengoed voor wilt halenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:04 schreef Fugie het volgende:
ik zag ook zon rond bed, lijkt me ook wel tofZon pornobed
oe met zo'n draaischijf iddquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:04 schreef BoJo het volgende:
[afbeelding]
Ik hou niet van strak in mijn huisquote:
Das een van de fijnste dingen van het vrijgezel zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:05 schreef BazzoS het volgende:
wat heeft iedereen hier toch met schuin liggen
hoeken eraf knippenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:05 schreef Mukie het volgende:
[..]
lijtk me alleen lastig als je dr beddengoed voor wilt halen
Althans als onderlaken zijnde.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:04 schreef BoJo het volgende:
[afbeelding]
ik verstond ze echt niet daar, maja ik had dan ook wat flessen bier op die nacht ervoor en niet veel geslapenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:04 schreef Mukie het volgende:
[..]
denk ut, ik kom niet in dat soort van uitgegroeide dorpen
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
Das een van de fijnste dingen van het vrijgezel zijn
quote:Uitermate comfortabel
De Hästens 2000T was de eerste driedelige boxspring. Met een schokbrekende onderbak, een dikke verende matras en nog een dekmatras voor een weldadige, soepele oppervlakte. Het unieke veersysteem van de 2000T verhoogt de soepelheid en weet uw lichaam volledig te ontspannen.
Ook de nieuwe stretchstof op de bovenzijde ligt bijzonder aangenaam. Langs de randen en hoeken zijn steviger veren aangebracht. Dat is prettig als u het bed als zitplaats benut.
Het ligt gewoon, ja, beter, ik lag tijdens mijn werk op vlieland (Werkte in een internetcafe, voor de smartassesquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:05 schreef BazzoS het volgende:
wat heeft iedereen hier toch met schuin liggen
Ik lig altijd rechtquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:06 schreef Mukie het volgende:
[..]
Das een van de fijnste dingen van het vrijgezel zijn
wat een peeskamer styl0quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:01 schreef Mukie het volgende:
[..]
te strak
gele koni'squote:Uitermate comfortabel
De Hästens 2000T was de eerste driedelige boxspring. Met een schokbrekende onderbak, een dikke verende matras en nog een dekmatras voor een weldadige, soepele oppervlakte. Het unieke veersysteem van de 2000T verhoogt de soepelheid en weet uw lichaam volledig te ontspannen.
Ook de nieuwe stretchstof op de bovenzijde ligt bijzonder aangenaam. Langs de randen en hoeken zijn steviger veren aangebracht. Dat is prettig als u het bed als zitplaats benut.
Dat kan mijn bed ook maar het is enorm onpraktisch want je moet alles met de hand instellenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:10 schreef BoJo het volgende:
of zo'n televisie bed
[afbeelding]
dan kom ik in de weekenden helemaal niet meer m'n bed uit![]()
![]()
de tv willen verzappen en dan op die afstandsbediening drukken iddquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:10 schreef BoJo het volgende:
of zo'n televisie bed
[afbeelding]
dan kom ik in de weekenden helemaal niet meer m'n bed uit![]()
![]()
wahahahahquote:
gelukkig verschillen onze smakenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
rol je eruit dan?
ik vind dat juist prettiger lekker hoog![]()
huhquote:
Das voor de laagvliegersquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
gelukkig verschillen onze smakenIk ben meer van het op de grond liggen
ik heb een hoogslaper gehad toen ik klein was, daar ben ik goddomme 2x uitgetieftquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
rol je eruit dan?
ik vind dat juist prettiger lekker hoog![]()
ik had zo'n ikea slaapbank die je open kon klappen als een boek zeg maar, was ook lekker en groot maar toen kwam ik een keer thuis uit school (jaren geleden) en was ie weggeknikkerd en stond er ineens een vaag ander bedquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
gelukkig verschillen onze smakenIk ben meer van het op de grond liggen
je moet ook gewoon stil blijven liggenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:15 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik heb een hoogslaper gehad toen ik klein was, daar ben ik goddomme 2x uitgetieftEn dat doet pijn kan ik je vertellen
ik zou hier zo uit donderenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:01 schreef Mukie het volgende:
[..]
te strak
2x maar ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:15 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik heb een hoogslaper gehad toen ik klein was, daar ben ik goddomme 2x uitgetieftEn dat doet pijn kan ik je vertellen
Jij hebt liever spijltjes aan alle kanten?quote:
ik doelde op het onderlakenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:13 schreef Mukie het volgende:
[..]
huhIk bedoel alleen de bedrand, de rest staat vol vd kamer
das lelijkquote:
ik heb ook samen met mn toenmalige vriend een jaar lang in een 1-persoons gelegen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:20 schreef Xtreem het volgende:
nog meer tips waarop te letten bij een matras?
En mukie: 160 cm te small
Ik heb 'n 1persoonsbed en dat ken net met z'n 2en... als je hebt over geradbraakt wakkerworden![]()
meer dan wat ik verdienquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:21 schreef Xtreem het volgende:
Oh, voor de liefhebbers:
Wat denk je dat die 245cm ronde Hastens kost??
ik wil het denk ik niet wetenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:21 schreef Xtreem het volgende:
Oh, voor de liefhebbers:
Wat denk je dat die 245cm ronde Hastens kost??
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:19 schreef Mukie het volgende:
[..]
Jij hebt liever spijltjes aan alle kanten?
hehehequote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee ik zelf wil ooit een uber grote king size bed hebben. Zo een extreem grote dikke matras er opEn dan aan het voeten eind een mooie 42" Plasma helemaal geweldig.
Zo een bed dat als er in gaat liggen er nooit meer uit komt![]()
vierentwintigduizendeuro.quote:
Dat is het in de winter alquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:21 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik heb ook samen met mn toenmalige vriend een jaar lang in een 1-persoons gelegen.
Maar in de zomer is dat echt te warm
schravelen dusquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat is het in de winter al
En ik heb nogal de neiging om veel te draaien/woelen.
ik ben vandaag on edgequote:
ik ben op dreefquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:26 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ik wou het ook zeggen maar vond het TE bijdehand
de site?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
als je het snel leest valt het wel mee![]()
NOT!
waar heb je die info vandaan?
pics van het slachtoffer wat naast je ligtquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:20 schreef Xtreem het volgende:
nog meer tips waarop te letten bij een matras?
En mukie: 160 cm te small
Ik heb 'n 1persoonsbed en dat ken net met z'n 2en... als je hebt over geradbraakt wakkerworden![]()
zodat jij ook weer wat nieuws te rukken hebt??quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:27 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
pics van het slachtoffer wat naast je ligt![]()
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
als je het snel leest valt het wel mee![]()
NOT!
waar heb je die info vandaan?
rib uit je lijf, maar het moet wel lekker slapen zijn.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een matras en dacht, ach, laat ik 'ns een folder van Hastens aanvragen.
voor rukken heb ik schotel-tvquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
zodat jij ook weer wat nieuws te rukken hebt??
nee, in die discotheken in jouw buurt waar je nog wel in mag loopt genoeg voor je rond
en de Sheraton?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik ben op zoek naar een matras en dacht, ach, laat ik 'ns een folder van Hastens aanvragen.
Mijn ouders hebben ook een Hastens geloof ik, bevalt ze wel.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
onder mijn hoogslaper liggen 2 matrassen op de grond die dienst doen als 2persoons bed, en dat slaapt ook heerlijkquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
rib uit je lijf, maar het moet wel lekker slapen zijn.
Ken je het programma de Keuringsdienst van Waarde? Die hebben een tijd geleden een aflevering over Matrassen gemaakt. Conclusie: paarden haar (wat hastens gebruikt) is leuk, maar het kan net zo goed met andere (goedkopere)materialen.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:29 schreef Mukie het volgende:
[..]
rib uit je lijf, maar het moet wel lekker slapen zijn.
danspaleisquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:30 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
voor rukken heb ik schotel-tv![]()
ik mag nog gewoon overal in hoorin enschede dan
geef mij maar vierkantquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ken je het programma de Keuringsdienst van Waarde? Die hebben een tijd geleden een aflevering over Matrassen gemaakt. Conclusie: paarden haar (wat hastens gebruikt) is leuk, maar het kan net zo goed met andere (goedkopere)materialen.
En of rond nou echt zo geweldige veel beter slaapt?!
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
geef mij maar vierkant
* BoJo wijst naar de inhoud van de garage![]()
Dat hoef ik niet te wetenquote:
quote:ik mag nog gewoon overal in hoorin enschede dan
heb weinig lui horen zeggen dat een hastens bed niet goed slaapt iigquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ken je het programma de Keuringsdienst van Waarde? Die hebben een tijd geleden een aflevering over Matrassen gemaakt. Conclusie: paarden haar (wat hastens gebruikt) is leuk, maar het kan net zo goed met andere (goedkopere)materialen.
En of rond nou echt zo geweldige veel beter slaapt?!
daar kan ik 't mee eens zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
geef mij maar vierkant
* BoJo wijst naar de inhoud van de garage![]()
Nah geen hoogslaper voor mijquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:30 schreef BazzoS het volgende:
[..]
onder mijn hoogslaper liggen 2 matrassen op de grond die dienst doen als 2persoons bed, en dat slaapt ook heerlijk
't was ooit een praktisch idee om er een slaapbank onder te zetten, 't is er alleen nooit van gekomenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:34 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nah geen hoogslaper voor mij
Ben al boven de 16
wel enorm ruimtebesparend btwquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:36 schreef BazzoS het volgende:
[..]
't was ooit een praktisch idee om er een slaapbank onder te zetten, 't is er alleen nooit van gekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |