Studio sport was het dacht ik, ABN Amro 1 kreeg o.a. straf, Movistar lag op kop ofzoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:57 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze schieten nog niet echt op... Kutwind daar
Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr waar heb jij dat gezien/ hoe weet je dat dan??
[..]
Om heel Friesland te kunnen bekijken heb je toch echt zo'n ding nodig, dus niet zo huilen
Zo gaar dat ikquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:59 schreef M5 het volgende:
[..]
Studio sport was het dacht ik, ABN Amro 1 kreeg o.a. straf, Movistar lag op kop ofzo
't was ook lekker uitgebreid, duurde wel 3 minuten ofzoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zo gaar dat ikStudio
Sport
moet kijken om iets op TV te kunnen volgen van de VOR
Daarom, moet ik eerst al die andere hoerig saaie sporten gaan zitten kijken om 3 minuten van de VOR te kunnen zienquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:01 schreef M5 het volgende:
[..]
't was ook lekker uitgebreid, duurde wel 3 minuten ofzo![]()
quote:Het uur van de wolf: Soul! Ray Charles en de geboorte van soul
Nederland 3, 20:25 uur
In deze aflevering het verhaal van Ray Charles, de 'uitvinder' van de soulmuziek. De blinde Charles, die opgroeide op de St. Augustineschool voor Doven en Blinden, luisterde veel naar de radio en werd beïnvloed door Louis Jordan en gospelmuziek. Hij leerde op school componeren en verschillende instrumenten bespelen. In deze documentaire is archief te zien van o.a. Ray Charles, James Brown en Ruth Brown.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:04 schreef hermandeperman het volgende:
Voor als Peu vraagt of er nog wat op TV is vanavond:
[..]
maar altijd nog beter dan dat de VOR op talpa wordt uitgezondenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Daarom, moet ik eerst al die andere hoerig saaie sporten gaan zitten kijken om 3 minuten van de VOR te kunnen zien
Het boeit me niets waar het op uitgezonden wordt... Wat zit iedereen toch altijd te huilen over Talpa? Waarom is dat?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:06 schreef M5 het volgende:
[..]
maar altijd nog beter dan dat de VOR op talpa wordt uitgezonden
Oe gaaf, serieus, ray charles is de manquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:04 schreef hermandeperman het volgende:
Voor als Peu vraagt of er nog wat op TV is vanavond:
[..]
Ik heb de keus tussen ff shoppen in Utrecht, schoolwerk doen of werken...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:07 schreef M5 het volgende:
* morgen gaat shoppen in Antwerpen[afbeelding]
Vroegâh wist je gewoon als je voetbal ging kijken dat de wedstrijden van de top van de eredivisie het eerst uitgezonden werd. Nu moet je maar zien wanneer dat is. en ik hoef geen commentaar te zien van een paar kansloze FC Groningen supporters of hun cluppie weer gaat winnenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het boeit me niets waar het op uitgezonden wordt... Wat zit iedereen toch altijd te huilen over Talpa? Waarom is dat?
Ik kijk al bijna nooit TV dus dat scheelt, maar was is er mis met Talpa?
Ah.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:09 schreef M5 het volgende:
[..]
Vroegâh wist je gewoon als je voetbal ging kijken dat de wedstrijden van de top van de eredivisie het eerst uitgezonden werd. Nu moet je maar zien wanneer dat is. en ik hoef geen commentaar te zien van een paar kansloze FC Groningen supporters of hun cluppie weer gaat winnen![]()
Verder zenden ze toch eigenlijk al niets uit. Dat is dus het enige wat ik er kijk, en het is kut.
mja. moet allemaal een keer gebeuren. dus loten?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb de keus tussen ff shoppen in Utrecht, schoolwerk doen of werken...
En ik weet niet wat ik moet kiezen
Mja, het werken hoeft niet persé... Is alleen om m'n pa uit de brand te helpen... Shoppen in Utrecht is nu een uitgelezen kans omdat moeders dan alles betaald, maar 't schoolwerk moet ook echt gebeuren deze week, en het is VEELquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:11 schreef M5 het volgende:
[..]
mja. moet allemaal een keer gebeuren. dus loten?
dat klinkt idd kut, dus:quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:12 schreef hermandeperman het volgende:![]()
![]()
DOELPUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNT
![]()
![]()
Kom ff shoppen in Utrechtquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik heb de keus tussen ff shoppen in Utrecht, schoolwerk doen of werken...
En ik weet niet wat ik moet kiezen
JOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Broodje hamburger met ovenfritesquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:15 schreef Alexxxxx het volgende:
wat schaft de pot vanavond, Kooistra?
Jij hebt een gleufdier gevonden met een mening?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:18 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik vind dat Sandra soep moet maken. Sandra vidn dat ik moet afwassen
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Bij jou kun je alleen maar coffeeshoppen
Dinsdag is steevast mijn snackdagquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hej, een autenthieke "Herman-Maaltijd"
't is gewoon een sport die ik leuk vind om een beetje volgen.quote:
waarom wil je dat volgen? Wat kan het hjou een reed schelen als een lelijke tukker sinds deze winter niet meer met pompebleden op zn shirt tegen een dood beest schopt, maar met de naam van een bank op zn buik?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:20 schreef M5 het volgende:
[..]
't is gewoon een sport die k leuk vind om een beetje volgen.
zo wereldvreemd is dat niet dacht ik
Ik heb moeders de deur uitgestuurd met "Ruil de Volvo maar om voor de Jaguar, vraag of ik morgen nog moet werken en we eten vanavond zuurkool"quote:
Ze heeft mij uitgezocht.. Ik zeg toch net dat het een feminist is?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe heb je het zo kunnen uitzoeken
Ik vind het wel vreemd dat de halve wereld dat stomme spelletje volgt ja...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:20 schreef M5 het volgende:
[..]
't is gewoon een sport die ik leuk vind om een beetje volgen.
zo wereldvreemd is dat niet dacht ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |