quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:28 schreef Lucille het volgende:
Das het voordeel van 250 miljoen mensen, er zitten genoeg slimme mensen tussen om de boel te runnen en genoeg domme mensen om de boel draaiende te houden. Gemiddeld is het 3 keer niks, maar de 3 sigma fluctuaties zijn goed genoeg om effectief te zijn.
Ik heb hier ergens op FoK gelezen dat niet de VS maar Israël het meest geavanceerde leger heeft. Of het waar is weet ik niet, maar okee...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:28 schreef Lucille het volgende:
Omdat ze economisch machtig zijn, een grote bek hebben en extreem veel geld pompen in hun defensie apparaat en daardoor het beste high-tech leger hebben.
jep.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:39 schreef HaPpY_MuShRoOm het volgende:
[..]
Ik heb hier ergens op FoK gelezen dat niet de VS maar Israël het meest geavanceerde leger heeft. Of het waar is weet ik niet, maar okee...
In verhouding hebben zij het meest geavanceerde leger ter wereld, het meeste operationele tanks, vliegtuigen, beste officieren/organisatie etc. op hun kleine bevolking/economie.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:39 schreef HaPpY_MuShRoOm het volgende:
[..]
Ik heb hier ergens op FoK gelezen dat niet de VS maar Israël het meest geavanceerde leger heeft. Of het waar is weet ik niet, maar okee...
Europa machtig?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:54 schreef pberends het volgende:
Europa is toch machtiger dan ooit, vroeger had je alleen individuele landen die iets voorstelden, maar Europa in zijn geheel niet.
Leg dat eens uit.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:11 schreef nickybol het volgende:
De VS is machtig vanwege de Marshallhulp na de tweede wereldoorlog, die de VS een boost heeft gegeven.
die snap ik even niet meerquote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:11 schreef nickybol het volgende:
De VS is machtig vanwege de Marshallhulp na de tweede wereldoorlog, die de VS een boost heeft gegeven.
Voor een deel is dat wel waar. Met name de culturele hegemonie van de VS had nooit zo'n grote vlucht kunnen nemen als Europa niet zo afhankelijk was geworden van de VS in de jaren na WO2.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 16:11 schreef nickybol het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |