Hey t was niet mij ideequote:Op donderdag 5 januari 2006 07:08 schreef geelhoed het volgende:
[..]
Dat heet een mechanische accumulator en die is al toegepast in de london bridge meer dan een eeuw geleden.....
quote:Op donderdag 5 januari 2006 03:45 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Totdat je de oplossing gevonden hebt.![]()
Een baksteen! Die kost geen energie, en levert niets op. Het enige probleem is dat hij niet beweegt...quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:20 schreef Tique3 het volgende:
een PM kan inderdaad niet maar je kan wel een benadering zoeken natuurlijk..
maar dat zijn toch deeltjes en antideeltjes? dus de totale energie is dan toch 0?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:13 schreef Neutrino het volgende:
Op quantum niveau klopt de wet van energiebehoud niet.
Immers ontstaan en vergaan er in de ruimte constant deeltjes.
Behoud van energie geldt altijd, ook op quantumniveau. Wat jij stelt is lichtelijk een misinterpretatie ; er is een onzekerheid over de energie in een bepaald tijdsbestek. Dat is iets heel anders.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 03:13 schreef Neutrino het volgende:
Op quantum niveau klopt de wet van energiebehoud niet.
Immers ontstaan en vergaan er in de ruimte constant deeltjes.
Dit vereist dan een aanpassing van een natuurwet, wat niet erg waarschijnlijk is.quote:Op zondag 8 januari 2006 16:16 schreef Ballebek het volgende:
Ikzelf geloof er wel in dat het mogelijk is en waarschijnlijk is het weer zoon onwijs domme aanpassing waardoor het werkt dat de meeste geleerden er niet op komen.
Zoals bijvoorbeeld ipv een dikke wand voor een spaceshuttle 2 wanden met een ruimte ertussen om de energie van een inslag te laten verdwijnen.
Leuk filmpje, dat is een mooi idee voor schone energie in de toekomts!quote:Op zondag 8 januari 2006 10:50 schreef mikezwet het volgende:
Kheb hier een filmpje geupload:
PerendevMotorFeb2003.wmv
Hij's wel orgineel.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:43 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er trouwens ook een:
[afbeelding]
Ik ga er meteen patent op aanvragen
Volgens mij is dit aardig naar het idee dat ik hierboven heb getekend, is het niet?quote:Op zondag 8 januari 2006 10:50 schreef mikezwet het volgende:
Kheb hier een filmpje geupload:
PerendevMotorFeb2003.wmv
In principe verliest een roterend object dat vrij hangt in een vacuum geen energie en zal dus blijven draaien. Inertie kost uiteraard geen energie!quote:Op maandag 9 januari 2006 00:34 schreef rashudo het volgende:
Perpetuum mobile. Het woord zegt het al. Er beweegt iets. En zodra iets beweegt, verliest het energie door wrijving, inertie en andere zaken. Zelfs in de ruimte.
Het verliest energie. Dus er moet energie bij.. en dan is het geen perpetuum mobile meer.
Helaas is geen vacuum perfect.. En als je het zo gaat bekijken zal zelfs het zonlicht wat op het roterende object valt het object vertragen of versnellen. De zon is ook geen perpetuum mobile want na een paar miljoen jaar is het ook op.quote:Op maandag 9 januari 2006 10:48 schreef Barati het volgende:
[..]
In principe verliest een roterend object dat vrij hangt in een vacuum geen energie en zal dus blijven draaien. Inertie kost uiteraard geen energie!
LOL het niveau van het VWO is ook gigantisch gedaald in de afgelopen jaren...quote:Op maandag 12 juni 2006 22:56 schreef MaartenMichon het volgende:
Hallo,
ik heb een vraag zouden jullie mij zo veel mogelijk informatie willen sturen over het perpetuum mobile want ik zie aan het forum dat jullie er erg veel over weten
ik moet op school een profielwerkstuk maken wat ik wilde doen over het perpetuum mobile
ik doe het profiel natuur en gezondheid VWO en ga nu naar de 6de
het zou echt tof zijn als ik wat info zou kunnen krijgen dat ken me erg goed helpen
eventuele oplossingen van een perpetuum mobile zijn ook erg handig dan kunnen we ze na bouwen enzo
alvast bedankt en ik hou het forum in de gaten
Maarten
mijn echte e-mail is maniaaacc@hotmail.com
ik ben ingelogd op mijn moeders e-mailadress haha
Heb jij ooit opgelet in de natuurkunde les? Jezus, wat een niveauquote:Op maandag 12 juni 2006 22:56 schreef MaartenMichon het volgende:
eventuele oplossingen van een perpetuum mobile zijn ook erg handig dan kunnen we ze na bouwen enzo
Wat een grap!quote:Op maandag 12 juni 2006 22:56 schreef MaartenMichon het volgende:
Hallo,
ik heb een vraag zouden jullie mij zo veel mogelijk informatie willen sturen over het perpetuum mobile want ik zie aan het forum dat jullie er erg veel over weten
ik moet op school een profielwerkstuk maken wat ik wilde doen over het perpetuum mobile
ik doe het profiel natuur en gezondheid VWO en ga nu naar de 6de
het zou echt tof zijn als ik wat info zou kunnen krijgen dat ken me erg goed helpen
alvast bedankt en ik hou het forum in de gaten
Maarten
mijn echte e-mail is maniaaacc@hotmail.com
ik ben ingelogd op mijn moeders e-mailadress haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |