Ik moest aan die film denken toen ik dittequote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:17 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Deze film is wel grappig, maar niet na de 10.000'ste keer
Smooooooooooookin'.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:17 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Toen Cameron Diaz nog lekker was.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:17 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Levensmotto van Wouter Bos?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:21 schreef kLowJow het volgende:
Dit vind ik leuk.
Ik zou haar nog steeds niet me nest uittrappen als ik haar daarin tegenkomquote:
Leer je dat tijdens je inburgeringscursus?quote:
Die zag ik voor het eerst in Tank Girl, waar er een lesbo spanning heersde tussen haar en tank girlquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:24 schreef pberends het volgende:
Naomi Watts (37)
[afbeelding]
[afbeelding]
Oeps.
Dat is een ander criterium. Lekker is ze niet meer maar direct mijn bed uitschoppen zou ik ook niet doenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:25 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Ik zou haar nog steeds niet me nest uittrappen als ik haar daarin tegenkom![]()
Dit vind ik leuk.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:26 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Leer je dat tijdens je inburgeringscursus?
Nou hanteer ik sowieso hele andere criteria als het om lekkere vrouwen gaat, ben ik heel raar inquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:27 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat is een ander criterium. Lekker is ze niet meer maar direct mijn bed uitschoppen zou ik ook niet doen.
Ja, zat, maar door mijn werk kan ik ook genieten van vrouwen buiten de regioquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:28 schreef Johan_de_With het volgende:
Zijn er lekkere Rotterdamse vrouwen?
Als in de snelheid waarmee je ze het bed uit zou trappen of bedoel je iets anders?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Nou hanteer ik sowieso hele andere criteria als het om lekkere vrouwen gaat, ben ik heel raar in
Mijn definitie van lekker weikt waarschijnlijk wel af van de gangbare ( lees: wat hier als lekker word bestempeld ).quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:30 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Als in de snelheid waarmee je ze het bed uit zou trappen of bedoel je iets anders?
Ik luister nu de KXradio Freak10.000quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:31 schreef MrX1982 het volgende:
Top2000 1/tm200 bezig met downen. Eindelijk.
quote:Gezond verstand legt het altijd af tegen vergelijkingen met de Rijksdagbrand, Mossad-slogans en Amerikanofoben.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:33 schreef pberends het volgende:
Anikooooo op ned2.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:34 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
![]()
Cytherea op Hustler TV![]()
Pingelaar.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:37 schreef pberends het volgende:
[..].
Wat is de letterlijke vertaling van hustler eigenlijk?
Blond en grote tieten is volgens mij een soort van gangbaarquote:Op dinsdag 3 januari 2006 20:31 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Mijn definitie van lekker weikt waarschijnlijk wel af van de gangbare ( lees: wat hier als lekker word bestempeld ).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |