quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:55 schreef kLowJow het volgende:
Ben je nou nog steeds woendend op FOK!? Jij blijft ook lang boos..
om te beginnen zijn ze offtopic, ik heb je meerdere malen gewaarschuwd en nu is de koek en het bier (nu ja niet het bierquote:Op woensdag 11 januari 2006 23:51 schreef Meki het volgende:
Sp3c mijn posts zijn niet erg ik hou me gewoon aan de regels die fok en NL hebben opgesteld
Daarom is ie ook gesloten. Mijn OP was ook lichtelijk sarcastisch. I played the game with you!quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:08 schreef PLAE@ het volgende:
Kijk als je een post plaatst of topic heb je van die smiley's/gezichtjes boven posts die de mate van serieusheid of het gevoel bij zo'n post weer kan geven. Dat was het geval in mijn helmpjes topic![]()
Ter uitleg heb ik er hierboven ook eentje geplaatst.
klopt, ik zag het al... is weer open.quote:Op donderdag 12 januari 2006 20:38 schreef Frutsel het volgende:
euh KlowJow?
Waarom doe je die nu op slot in? NWS? Nu zijn ze beide dicht...
Tientallen pelgrims omgekomen tijdens hadj
done, alles over Volkert en links werkschuw tuig is wegquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:16 schreef SCH het volgende:
Kunnen jullie kijken naar desiredbard in het Wakker Dier topic. Hij post domme links en is op discussieniveau erg treurig en flamend bezig.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:17 schreef Basp1 het volgende:
verkeersongevallen (in 2003)
Een kloon van onze vriend oversight met zijn overdaad aan smileys is hier bezig.
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:17 schreef Basp1 het volgende:
verkeersongevallen (in 2003)
Een kloon van onze vriend oversight met zijn overdaad aan smileys is hier bezig.
Ja het zwaaien is hier wel van toepassing en tot nooit meer ziens hopelijk, of in ieder geval met normale postings wel , maar dat infantiel gebruik van smileys doe je maar op msn.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 14:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik snap zowieso ook niet waarom dat soort islamo-racisten als bsb hier getolereerd worden.
Beetje relativeren, makker.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:27 schreef BansheeBoy het volgende:
Kan onderstaand plaatje een keer worden verwijderd, ik voel me niet seriees genomen als ik dat soort plaatjes gewoon zien voorbij komen in NWS:
[afbeelding]²
Nou nou, je blaast wel erg hoog van de toren. Het laatste wat ik ben is een racist. Het wordt mij vaak kwalijk genomen dat ik ondanks de beladenheid van bepaalde onderwerpen toch altijd objectief probeer te redeneren. Het heeft geen zin om bij bepaalde onderwerpen overdreven medelijden te hebben met anderen. Een debat moet kunnen, zeker als men goede argumenten gebruikt.quote:Op zondag 15 januari 2006 18:48 schreef el_hombre het volgende:
Ik zeg dit niet graag over een mede-user, maar ik denk dat Bansheeboy eens blijvend geband moet worden.
Zijn meningen zijn vaak racistisch, niet onderbouwd en beledigend. Vele topics zijn al door zijn toedoen verpest omdat er altijd wel mensen zijn die op zijn idiote reacties reageren.
Hij is een schande voor Fok, en een belediging voor moslims. Ook denk ik dat veel fokkers die niet zoveel contact met moslims hebben door hem een verkeerd beeld van moslims krijgen.
Ik vraag me soms af of er niet een racistisch figuur achter zijn account zit
Geef eens een voorbeeld?quote:Op zondag 15 januari 2006 18:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het heeft geen zin om bij bepaalde onderwerpen overdreven medelijden te hebben met anderen.
O.a. dus de holocaust, zie de lopende discussie in NWS. En bijv. de discussie over euthenasie of het drugsbeleid.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:48 schreef el_hombre het volgende:
Ik zeg dit niet graag over een mede-user, maar ik denk dat Bansheeboy eens blijvend geband moet worden.
Zijn meningen zijn vaak racistisch, niet onderbouwd en beledigend. Vele topics zijn al door zijn toedoen verpest omdat er altijd wel mensen zijn die op zijn idiote reacties reageren.
Hij is een schande voor Fok, en een belediging voor moslims. Ook denk ik dat veel fokkers die niet zoveel contact met moslims hebben door hem een verkeerd beeld van moslims krijgen.
Ik vraag me soms af of er niet een racistisch figuur achter zijn account zit
Mooi, dat wou ik horen. Vertel eens, beste vriend, wat is er voor 'overdreven medelijden' in combinatie met de Holocaust?quote:
Er wordt altijd vanuit een bepaald medelijden gedebatteerd over dit onderwerp waardoor mensen niet altijd meer met echte argumenten komen en dus niet objectief zijn. Het medelijden is ze uiteraard wel gegund, maar hou het a.u.b. buiten de discussie.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:08 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mooi, dat wou ik horen. Vertel eens, beste vriend, wat is er voor 'overdreven medelijden' in combinatie met de Holocaust?
En hiervan heb je ongetwijfeld voorbeelden? Objectieve voorbeelden, bedoel ik dan. Dus voorbeelden waarin het medelijden het objectieve beeld van de discussie vertroebelt?quote:Op zondag 15 januari 2006 19:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er wordt altijd vanuit een bepaald medelijden gedebatteerd over dit onderwerp waardoor mensen niet altijd meer met echte argumenten komen en dus niet objectief zijn.
Neen, het is meer een bepaalde smaak/sfeer die je er vanaf proeft.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:11 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En hiervan heb je ongetwijfeld voorbeelden? Objectieve voorbeelden, bedoel ik dan. Dus voorbeelden waarin het medelijden het objectieve beeld van de discussie vertroebelt?
Nee, nee, zo kom je er niet vanaf. Je doet een bewering en de wetenschap bepaalt, dat wie beweert, bewijst. Zo niet, dan heb je geen poot om op te staan en heb je niets te zoeken in discussies over het onderwerp waarover je die bewering doet.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, het is meer een bepaalde smaak/sfeer die je er vanaf proeft.²
Ook die moeten geband, er zijn meerdere extremenquote:Op zondag 15 januari 2006 19:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou moe.
BSB is consistent en vasthoudend. Loopt niet weg voor de discussie en niet voor kritische vragen. Een stuk waardevoller voor fok dan een heel aantal meer anti-moslim georienteerde users, die wel schreeuwen maar nooit toelichten.
Die avatar kwam ik een keer tegen als plaatje in een topic, en ik vind hem gewoon mooi, voor de rest heeft het geen ideologisch karakter.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:29 schreef el_hombre het volgende:
Ben ik dan de enigste die het gevoel heeft dat BSB gewoon een trol is van iemand met erg veel vrije tijd.
Ik bedoel, zijn avatar is een huilend gezicht. Dat is gewoon een toespeling op het cliche van de slachtoffercultuur van de "allochtonen". Een cliche dat vooral wordt gebruikt in rechtse kringen
Maar dat is toch echt mijn antwoord. Het is een smaak die je altijd proeft bij dat soort topics.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nee, nee, zo kom je er niet vanaf. Je doet een bewering en de wetenschap bepaalt, dat wie beweert, bewijst. Zo niet, dan heb je geen poot om op te staan en heb je niets te zoeken in discussies over het onderwerp waarover je die bewering doet.
Wellicht omdat dat soort topics nu eenmaal altijd doordrenkt zullen zijn van die smaak? Wat overigens de objectiviteit van de discussie niet in de weg behoeft te staan, zoals de honderden, duizenden, tienduizenden academische debatten hierover sinds WO2 wel bewezen hebben.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Maar dat is toch echt mijn antwoord. Het is een smaak die je altijd proeft bij dat soort topics.²
Mwah. Dat is paranoide denken, daar heb je niks aan op een forum. Ik lees BSB gewoon alsof 'ie is wat hij zegt te zijnquote:Op zondag 15 januari 2006 19:29 schreef el_hombre het volgende:
Ben ik dan de enigste die het gevoel heeft dat BSB gewoon een trol is van iemand met erg veel vrije tijd.
Ik bedoel, zijn avatar is een huilend gezicht. Dat is gewoon een toespeling op het cliche van de slachtoffercultuur van de "allochtonen". Een cliche dat vooral wordt gebruikt in rechtse kringen
Is er een optie waarbij de icon weggelaten wordt? Niet dat ik me stoor aan Banshee's avatar.quote:Op zondag 15 januari 2006 19:29 schreef el_hombre het volgende:
Ik ben tenminste geen racist.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:34 schreef StefanP het volgende:
Kan die SCH nou niet eens geband worden? Evenals al die andere figuren die menen overal even te moeten trollen en de VS er bij te betrekken.
Voorbeeld: Verloedering
Echt ONTOPIC ja! Ook totaal niet bedoeld om te etteren en te zuigen!
SCH: je bent gewoon een walgelijk zuigertje, letterlijk en figuurlijk.
Wat doet hij (naast zijn homo zijn) dan concreet verkeerd? Is hij het niet met je eens? Dat moet toch kunnen op een forum lijkt me zo. SCH is een user waarvan ik me altijd afvraag waarom anderen zich aan hem ergeren, hij trollt nl. zelden.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:34 schreef StefanP het volgende:
SCH: je bent gewoon een walgelijk zuigertje, letterlijk en figuurlijk.
Lul je er maar niet uit, je reageert gewoon offtopic met als enige doel het zuigen en trollen.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ben tenminste geen racist.
Jij hebt het in vrijwel iedere post over blanken en zwarten
Wat gelly zegt, het moet wel moeilijk voor je zijn met al die negers in de VS.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:39 schreef StefanP het volgende:
[..]
Lul je er maar niet uit, je reageert gewoon offtopic met als enige doel het zuigen en trollen.
Figuren als jij zien het uitzetten van criminelen met een dubbel paspoort altijd als "racisme" dus daar maak ik geen woord een vuil.
Etterende trol.
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat doet hij (naast zijn homo zijn) dan concreet verkeerd?
quote:Op zondag 15 januari 2006 22:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat gelly zegt, het moet wel moeilijk voor je zijn met al die negers in de VS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |