quote:Op maandag 9 januari 2006 01:51 schreef SolidasRock het volgende:
Heb je op tweakers.net al een topic geopend voor hulp om een pc samen te stellen?![]()
Nou ben je cht onzin aan 't bazelen want er is geen sprake van een kat in een kooi maar gewoon vrij rondlopend door een woonhuis. Probeer 't eens met wat betere argumenten ipv te proberen de zaak in 't absurde te trekken omdat je op een gewone manier geen gelijk kunt krijgen.quote:Op zondag 8 januari 2006 22:39 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
als je een aap als baby in een kooi stopt dan went ie daar ook aan, denk je niet?
quote:Op maandag 9 januari 2006 12:00 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nou ben je cht onzin aan 't bazelen want er is geen sprake van een kat in een kooi maar gewoon vrij rondlopend door een woonhuis. Probeer 't eens met wat betere argumenten ipv te proberen de zaak in 't absurde te trekken omdat je op een gewone manier geen gelijk kunt krijgen.
hetgeen nogal logisch is want je hébt geen gelijk !!!![]()
Buiten zijn er ook * grenzen * overal zijn grenzen. Muren waar je niet overheen kan, soortgenoten die hun territorium bewaken, sloten die je niet overkunt steken enz. Het gaat om de leefruimte die je wel hebt en of die voldoende is.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:06 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
de vergelijking met een kooi slaat natuurlijk op het feit dat die kat van jou ook opgesloten zit in een ruimte en er niet uit mag. dan kan je wel zeggen dat ik ongelijk heb, maar dat is gewoon een feit.
bovendien zitten de apen in artis ook in een hele grote kooi![]()
tuurlijk, ik ben kortzichtigquote:Op maandag 9 januari 2006 12:11 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Buiten zijn er ook * grenzen * overal zijn grenzen. Muren waar je niet overheen kan, soortgenoten die hun territorium bewaken, sloten die je niet overkunt steken enz. Het gaat om de leefruimte die je wel hebt en of die voldoende is.
Maar dat schijn jij niet te kunnen begrijpen. Je staart je blind op het woord * opsluiten * Als je zo kortzichtig denkt zit je zélf opgesloten in je eigen kortzichtige denkpatroonn.![]()
daar waren we geblevenquote:Op maandag 9 januari 2006 12:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
tuurlijk, ik ben kortzichtigen kom niet met domme argumenten aan als 'buiten zijn ook muren', jij kan gaan en staan waar je wilt, je katten niet. en dat die leefruimte voldoende is dat bepaal jij maar ff voor je katten.
psies je bent erg kortzichtig.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
tuurlijk, ik ben kortzichtigen kom niet met domme argumenten aan als 'buiten zijn ook muren', jij kan gaan en staan waar je wilt, je katten niet. en dat die leefruimte voldoende is dat bepaal jij maar ff voor je katten.
quote:Op maandag 9 januari 2006 12:46 schreef deedeetee het volgende:
[..]
psies je bent erg kortzichtig.![]()
Niemand kan * gaan en staan * waar hij wil, ik niet,mijn katten niet en jij óók niet. Overal op de wereld zijn grenzen en omdat je niet zomaar van de Aarde kunt * afstappen * zit je dus ook op deze planeet opgesloten.
Je moet proberen eens wat flexibeler te denken.![]()
Ik heb 't over grenzen en jij blijft maar panisch doorgaan over dat je een kat niet binnen de deur mag houden, want dat is volgens jou hetzelfde als opsluiten in een klein kooitje !quote:Op maandag 9 januari 2006 12:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]dit is echt de meest belachelijke argumentatie die ik ooit heb gehoord
omdat we ook niet van de aarde af kunnen vind jij het gerechtvaardigd dat je je katten niet je huis uit laat
hoe kom je erbij dat ik een kat binnen houden hetzelfde vind als een kat opsluiten in een klein kooitje? Ik maak alleen een vergelijking met apen in de dierentuin, die ook opgesloten zitten (in een grote ruimte, met genoeg te spelen) en katten die opgesloten zitten in een huis.quote:Op maandag 9 januari 2006 12:59 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik heb 't over grenzen en jij blijft maar panisch doorgaan over dat je een kat niet binnen de deur mag houden, want dat is volgens jou hetzelfde als opsluiten in een klein kooitje !![]()
Je snapt er écht niks van héHet is een beetje te moeilijk voor je allemaal, ik zal je er verder niet meer mee lastig vallen.
![]()
Laten we het dan maar op een gróte kooi houdenquote:Op maandag 9 januari 2006 13:01 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hoe kom je erbij dat ik een kat binnen houden hetzelfde vind als een kat opsluiten in een klein kooitje? Ik maak alleen een vergelijking met apen in de dierentuin, die ook opgesloten zitten (in een grote ruimte, met genoeg te spelen) en katten die opgesloten zitten in een huis.
en ga niet lopen zeggen dat je mij niet meer lastig zult vallen omdat IK er niets van snap als JIJ geen argumenten meer kunt bedenken.
?quote:Op maandag 9 januari 2006 13:32 schreef Frida28 het volgende:
er was je verzocht te kappen...
ok dan proberen we het opnieuwquote:Op maandag 9 januari 2006 13:35 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Laten we het dan maar op een gróte kooi houden![]()
Ik vind de manier waarop jij met mijn argumenten omgaat niet echt aanmoedigen tot verdere discussie.
ze is lekker aan het klikken, en buzzer is ook helemaal om: lekker ontopic berichten weghalenquote:Op maandag 9 januari 2006 13:54 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ok dan proberen we het opnieuw
ik vind de manier waarop jij je katten in je huis opgesloten houdt (ze mogen er immers niet uit) net zo erg en dieronterend als beesten in een dierentuin houden.
Als je hem dan toch verplaatst schoon hem dan helemaal en haal die onnodige foto's van dooie katten en honden onder schot eruit. Of laat hem in Klaagbaak waar ze zich aan dat soort dingen niet storenquote:Op maandag 9 januari 2006 13:05 schreef Dagonet het volgende:
Schopje KLB - F&F
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:33 schreef nebelung het volgende:
[..]
Als je hem dan toch verplaatst schoon hem dan helemaal en haal die onnodige foto's van dooie katten en honden onder schot eruit. Of laat hem in Klaagbaak waar ze zich aan dat soort dingen niet storen![]()
hangjongeren aangeven mag altijdquote:Op maandag 9 januari 2006 13:56 schreef Frida28 het volgende:
[..]
ze is lekker aan het klikken, en buzzer is ook helemaal om: lekker ontopic berichten weghalen
Owja... jij had een stafford he... zo'n beest dat niet als een kat "dingen dood doet" en wat niet "uitbundig aan het moorden slaagt". Ja, jouw hond houd je aan een lijn "omdat ie anders ook schade aanricht" ...quote:Op vrijdag 6 januari 2006 01:08 schreef DenSuperieurenVlaeminck het volgende:
[..]
Ik heb een hond, geen katten.
Ik vind mensen die katten nemen een beetje... Naja. Ze willen een huisdier, maar ééntje waar ze vooral niet teveel voor moeten doen. Geen verplichtingen. Dus wat halen ze in huis? Een semi-wild dier dat niets liever doet dan dingen dood doen of kapot doen. Vervolgens proppen ze dat beest zo vol met eten dat het geen enkel evenwicht nodig heeft met z'n omgeving, waarna het uiteraard uitbundig aan het moorden slaagt.
Neem 's een fatsoenlijk huisdier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |