keiharde smeerworstquote:Op maandag 2 januari 2006 23:21 schreef Ambrosius het volgende:
Deel 2 van dat belspelfilmpje: Hier.
ik heb mezelf een paar keer gezien...maar je moes het weten !quote:Op maandag 2 januari 2006 23:44 schreef dndiek het volgende:
Bjoro volgens mij heb ik je niet gezien bij de Leeuw
quote:Op maandag 2 januari 2006 23:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga naar mijn hol, welterusten!
Ik vind dat holletje van een konijn altijd zo lief bij je.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ga naar mijn hol, welterusten!
ik zat achter de naaisters, links van die helling ....... naast een kale kerel die bij de liedjes ging inhaken en zwaaien met z'n armen enzo !quote:Op maandag 2 januari 2006 23:48 schreef tong80 het volgende:
Ja maar ik ken je gezxicht nietWaar zat je dan ?
Grapjasquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ik zat achter de naaisters, links van die helling ....... naast een kale kerel die bij de liedjes ging inhaken en zwaaien met z'n armen enzo !
Heb je geen screenshots voor me Tong ?
sorry....ik zal het nooit meer doenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:22 schreef Bluezz het volgende:
Ik heb je niet gezien
Met ons neus op de TV gezeten
Precies, ik zit nog de snottebellen van Bluezz van het TV-scherm te poetsen.quote:
da's gewoon kwijl..ze hoopte dat ze mij zou zienquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies, ik zit nog de snottebellen van Bluezz van het TV-scherm te poetsen.
Wees blij dat ze niet op de TV zat.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:30 schreef Bjoro het volgende:
da's gewoon kwijl..ze hoopte dat ze mij zou zien![]()
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:11 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nu op Veronica, Monday Night Poker, een of ander Engelse show, met Ronnie O'Sullivan, ik ben benieuwd
kijk...zo is dat !quote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Wees blij dat ze niet op de TV zat.
Anders hadden we nu kortsluiting gehad.![]()
Trusteh en knuffel voor B. en Maudjequote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:45 schreef Bjoro het volgende:
kijk...zo is dat !
prachtig moment om te gaaan tukken dus
Ze hadden beter chips kunnen nemen, dat cashgeld zo op tafel ziet er echt niet uitquote:
Bjoor bang voor * Bluezzquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:45 schreef Bjoro het volgende:
kijk...zo is dat !
prachtig moment om te gaaan tukken dus
Vind het wel aardig, zulke grote stapels geldquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ze hadden beter chips kunnen nemen, dat cashgeld zo op tafel ziet er echt niet uit
IJsjesquote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:23 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Vind het wel aardig, zulke grote stapels geld.
Morgen maar even de video kijken. Nu slapen, trusten.
Jij kijkt ook? Schiet idd totaal niet opquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:27 schreef rubbereend het volgende:
Baco voor de Bosche Bol?
[..]dat schiet helemaal niet op met dat geld
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Jij kijkt ook? Schiet idd totaal niet op
Wtf ..... is het nu ineens afgelopen of zoKrijgen we dat sletje van rubbert ervoor
Ze hadden dan ook topgasten vandaagquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:52 schreef borisz het volgende:
Mogge
net 'de slimste' gekeken. lang niet zo leuk als bij onze zuiderburen
vanavond is viola holt er te gastquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ze hadden dan ook topgasten vandaag
Dat had ik ook al geconstateerd.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:52 schreef borisz het volgende:
Mogge
net 'de slimste' gekeken. lang niet zo leuk als bij onze zuiderburen
quote:
Volgens mij ook.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:11 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij ga ik slapen Trusten Hoolers.
graagquote:Op dinsdag 3 januari 2006 08:56 schreef Lionheaad het volgende:
Iemand koffie??
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:16 schreef Suijk het volgende:
Is het een vacature voor telefonist?
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:16 schreef Suijk het volgende:
Is het een vacature voor telefonist?
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:08 schreef pascalheister het volgende:
mogge
laatste dagje van de vakantie
Bloemetjequote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:42 schreef Blumchen het volgende:
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hallo hools... Fijne jaarwisseling gehad allemaal??
![]()
Was dat maar zoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij ligt de helft van de Hools nog op bed aan het posten te zien.
is 'ie soms bedwelmd door je kachel?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:49 schreef Spideyman het volgende:
De gast die m'n gaskachel gefixt heeft staat nu al een uur voor m'n huis in z'n auto te zitten. Beetje voor zich uitkijken... raaaaarrrre gast.
Je hebt zo'n indruk gemaakt... hij is er nog van aan het bijkomenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:49 schreef Spideyman het volgende:
De gast die m'n gaskachel gefixt heeft staat nu al een uur voor m'n huis in z'n auto te zitten. Beetje voor zich uitkijken... raaaaarrrre gast.
alweer een vage baas gevonden?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:46 schreef clauwheee het volgende:
Hoi Hools...
Mag ik vanavond bij jullie uithuilen? Wat weer een klotendag, en vaag gedoe. En mn stem is weg.
Bjoor ik heb je niet gezien gisteren![]()
Tis niet mijn week, geloof ik![]()
mag nu ook al hoor...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:46 schreef clauwheee het volgende:
Hoi Hools...
Mag ik vanavond bij jullie uithuilen? Wat weer een klotendag, en vaag gedoe. En mn stem is weg.
Bjoor ik heb je niet gezien gisteren![]()
Tis niet mijn week, geloof ik![]()
Waarom??quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:26 schreef DarkShine het volgende:
Zometeen ff op het werk langs, ik moet donderdag vrij hebben!
Me vriendin staat erop dat ik kom zwemmen donderdag.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:32 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Waarom??
voor de rest ben ik niet nieuwsgierig hoor, ik wil gewoon alles weten
Stervende hoeren kk kachelquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:49 schreef Spideyman het volgende:
Alléén een duik in het zwembad of ook samen met haar de kleedhokjes induiken?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Me vriendin staat erop dat ik kom zwemmen donderdag.Aangezien ik wel zin heb om een duik te nemen in dat subtropische bad...
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:37 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Alléén een duik in het zwembad of ook samen met haar de kleedhokjes induiken?![]()
Er is niks vies aan, anders was de mensheid al lang uit gestorven...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |