Was dat maar zoquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Volgens mij ligt de helft van de Hools nog op bed aan het posten te zien.
is 'ie soms bedwelmd door je kachel?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:49 schreef Spideyman het volgende:
De gast die m'n gaskachel gefixt heeft staat nu al een uur voor m'n huis in z'n auto te zitten. Beetje voor zich uitkijken... raaaaarrrre gast.
Je hebt zo'n indruk gemaakt... hij is er nog van aan het bijkomenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:49 schreef Spideyman het volgende:
De gast die m'n gaskachel gefixt heeft staat nu al een uur voor m'n huis in z'n auto te zitten. Beetje voor zich uitkijken... raaaaarrrre gast.
alweer een vage baas gevonden?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:46 schreef clauwheee het volgende:
Hoi Hools...
Mag ik vanavond bij jullie uithuilen? Wat weer een klotendag, en vaag gedoe. En mn stem is weg.
Bjoor ik heb je niet gezien gisteren![]()
Tis niet mijn week, geloof ik![]()
mag nu ook al hoor...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:46 schreef clauwheee het volgende:
Hoi Hools...
Mag ik vanavond bij jullie uithuilen? Wat weer een klotendag, en vaag gedoe. En mn stem is weg.
Bjoor ik heb je niet gezien gisteren![]()
Tis niet mijn week, geloof ik![]()
Waarom??quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:26 schreef DarkShine het volgende:
Zometeen ff op het werk langs, ik moet donderdag vrij hebben!
Me vriendin staat erop dat ik kom zwemmen donderdag.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:32 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Waarom??
voor de rest ben ik niet nieuwsgierig hoor, ik wil gewoon alles weten
Stervende hoeren kk kachelquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:49 schreef Spideyman het volgende:
Alléén een duik in het zwembad of ook samen met haar de kleedhokjes induiken?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:34 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Me vriendin staat erop dat ik kom zwemmen donderdag.Aangezien ik wel zin heb om een duik te nemen in dat subtropische bad...
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:37 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Alléén een duik in het zwembad of ook samen met haar de kleedhokjes induiken?![]()
Er is niks vies aan, anders was de mensheid al lang uit gestorven...quote:
Geen idee, hij had de handen op het stuur en zat strak voor zich te kijken. Raaarrrrr type zeg. Hij is nu weg trouwens.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
is 'ie soms bedwelmd door je kachel?
misschien een lijntje gas teveel gesnoven?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:46 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Geen idee, hij had de handen op het stuur en zat strak voor zich te kijken. Raaarrrrr type zeg. Hij is nu weg trouwens.
idd, afspoelen in het zwembad en je bent weer schoonquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:40 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Er is niks vies aan, anders was de mensheid al lang uit gestorven...
Da's waar....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:46 schreef pascalheister het volgende:
hij moet toch wat goedmaken bij z'n vriendin
is dat gedoe nog niet voorbijquote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:48 schreef rubbereend het volgende:oi
*schouder aan Clauw aanbiedt
er kan nog gestemd worden; [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
eens kijken of ik mij er toe kan zetten dat in te vullen....quote:Op dinsdag 3 januari 2006 13:48 schreef rubbereend het volgende:oi
*schouder aan Clauw aanbiedt
er kan nog gestemd worden; [FOK! awards 2005] Nominaties in de categorie: Users!
wat kost je stem?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:25 schreef Againzender het volgende:
[..]
eens kijken of ik mij er toe kan zetten dat in te vullen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |