Als je af zou gaan op sommige videoclips zou je denken dat ze allemaal homo zijnquote:Op maandag 2 januari 2006 20:58 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Best grappig...maar jullie zijn nog volwassen in vergelijking met romeense mannen....dat zijn echte kinderen en ongeloofelijk macho. net als Italianen
Wij wel, jij blijft achter met je 2-takt'erquote:
Gummen is overdwars met een auto of motor door de bocht gaan en hierbij enig rubber van de banden achterlatend op het wegdek.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:02 schreef LaraLove het volgende:
haha. O-zone..... en die zijn allemaal getrouwd...maar ze lijken inderdaad homo
(wat is gummen eigenlijk voor woord ??)
In feite is "Gummen" potloodstrepen uitgummen met een vlakgom.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:02 schreef LaraLove het volgende:
haha. O-zone..... en die zijn allemaal getrouwd...maar ze lijken inderdaad homo
(wat is gummen eigenlijk voor woord ??)
Juistquote:
Afschieten die twee.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:03 schreef daNpy het volgende:
Die 2 relnichten zijn weer op TV
Ze lachen alleen om zichzelf, hoe raar
hard rijden? Ongelooflijk. nee men.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
In feite is "Gummen" potloodstrepen uitgummen met een vlakgom.
Maar als je "gummen" gebruikt in de context met auto's, dan bedoel je "hard rijden" (met wielspin enzo).
Ook goedquote:Op maandag 2 januari 2006 21:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
In feite is "Gummen" potloodstrepen uitgummen met een vlakgom.
Maar als je "gummen" gebruikt in de context met auto's, dan bedoel je "hard rijden" (met wielspin enzo).
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:03 schreef LaraLove het volgende:
[..]
ah...iets met auto's...ik had het kunnen weten...mannen
Het autofiel gehalte is hoog hier, dus wen er maar aanquote:Op maandag 2 januari 2006 21:03 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Juischtquote:Op maandag 2 januari 2006 21:03 schreef blieblie het volgende:
[..]
Gummen is overdwars met een auto of motor door de bocht gaan en hierbij enig rubber van de banden achterlatend op het wegdek.
Ha vrouwen..altijd iets met...dat jaquote:Op maandag 2 januari 2006 21:03 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Zeuren?quote:
Wat zeg je mode popje?quote:
Nee dat zijn Helmondse vrouwenquote:
Kleding, nog zo'n zwak van mequote:Op maandag 2 januari 2006 21:06 schreef blieblie het volgende:
Kleding doet het ook altijd goed... Er schijnen wat metromannen rond te lopen hiero.
Makeup en maskertjes kan je maar beter bij de dames voorleggen die zich hier nog durven te vertonen.
Ik zei zeuren, niet krijsenquote:Op maandag 2 januari 2006 21:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee dat zijn Helmondse vrouwen
nooit meer een Helmondse
Niks, iedereen vind me lief hierquote:Op maandag 2 januari 2006 21:08 schreef LaraLove het volgende:
wat hebben mensen uit eindhoven toch tegen helmond....of kan ik dat beter niet vragen?
ArTic? Leg jij het ff uit?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:08 schreef LaraLove het volgende:
wat hebben mensen uit eindhoven toch tegen helmond....of kan ik dat beter niet vragen?
Ik kan vaak langer winkelen dan de gemiddelde vrouwquote:Op maandag 2 januari 2006 21:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet meer de enige![]()
![]()
Iemand moet het doen toch?quote:
ah nu zie ik waar ik autofans van ken.. ik zie gotball staan... >>> GoTquote:
Gaat je vies tegenvallen (Lara heeft veeeeeeeeeeeeeeel te veel klerenquote:Op maandag 2 januari 2006 21:09 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ik kan vaak langer winkelen dan de gemiddelde vrouw![]()
Dagelijks goed wassen helpt.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:08 schreef daNpy het volgende:
VERSE VIS!!!! VERSE VISSS!!!!
Nou ik niet, maar ik shop gewoon efficiënt omdat ik meestal wel weet wat ik wil hebben en weet waar ik dat moet halen.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:09 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ik kan vaak langer winkelen dan de gemiddelde vrouw![]()
Herkenbaarquote:Op maandag 2 januari 2006 21:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nou ik niet, maar ik shop gewoon efficiënt omdat ik meestal wel weet wat ik wil hebben en weet waar ik dat moet halen.
Waar ik echt een pesthekel aan heb zijn vrouwen die een winkel in lopen... ff rondkijken, heel misschien een rondje door de zaak lopen en dan zeggen "nee, hier hebben ze het niet" en weer de winkel uit lopen. En dat dan zo'n 15 winkels achter elkaar zonder dat ze echt ff goed kijken. AAHHHHH!!!!!
Wat ik wil zoek ik meestal uit op inkoop en shows... daar kan ik uren zoet zijn met alles bekijken.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nou ik niet, maar ik shop gewoon efficiënt omdat ik meestal wel weet wat ik wil hebben en weet waar ik dat moet halen.
Waar ik echt een pesthekel aan heb zijn vrouwen die een winkel in lopen... ff rondkijken, heel misschien een rondje door de zaak lopen en dan zeggen "nee, hier hebben ze het niet" en weer de winkel uit lopen. En dat dan zo'n 15 winkels achter elkaar zonder dat ze echt ff goed kijken. AAHHHHH!!!!!
15 winkels maar???...jij hebt nog geluk gehadquote:Op maandag 2 januari 2006 21:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Inkoop en shows? Leg uit.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:12 schreef Thermo het volgende:
[..]
Wat ik wil zoek ik meestal uit op inkoop en shows... daar kan ik uren zoet zijn met alles bekijken.
Verder maken ze misbruik van me om alles wat binnekomt op mij uit te testen.
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:14 schreef ArTiC het volgende:
*jeuk*
Ik haak af..spontane metromannen allergie
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:14 schreef ArTiC het volgende:
*jeuk*
Ik haak af..spontane metromannen allergie
Op inkoop van kleding. Waar de lijnen gepresenteerd worden en waar winkels moeten kiezen wat ze gaan inkopen.quote:
Als ze het in evenwicht brengen door mooie dingen voor mij uit te zoeken, dan kan ik er nog net mee leven, anders niet.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:12 schreef LaraLove het volgende:
[..]
15 winkels maar???...jij hebt nog geluk gehad![]()
En hoe kom jij daar verzeild?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:15 schreef Thermo het volgende:
[..]
Op inkoop van kleding. Waar de lijnen gepresenteerd worden en waar winkels moeten kiezen wat ze gaan inkopen.
Via vrienden met kledingwinkels. maargoed.quote:
Wehehehe. Ja dalijk gaan die boeren weer zeuren dat ze over auto's willen pratenquote:Op maandag 2 januari 2006 21:18 schreef Thermo het volgende:
[..]
Via vrienden met kledingwinkels. maargoed.
Denk dat we beter naar lifestyle kunnen zo
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:19 schreef blieblie het volgende:
Misschien werkt ie bij de Men @ Work.
Dat is standaard iddquote:Op maandag 2 januari 2006 21:19 schreef blieblie het volgende:
Ik vind vrouwen pas vervelend als je de hele fucking stad afloopt voor laarzen en je uitkomt bij net die ene winkel waar je begonnen bent. Maar goed, mijn ervaring met mijn zussen is dat het altijd zo gaat, dus ach... We zullen er maar aan moeten wennen.
Vind ik ook geen probleemquote:Op maandag 2 januari 2006 21:19 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wehehehe. Ja dalijk gaan die boeren weer zeuren dat ze over auto's willen praten
Ja..er komen de laatste tijd zoveel vrouwen op dit topic af...ik ben hier voor mijn rustquote:Op maandag 2 januari 2006 21:19 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Wehehehe. Ja dalijk gaan die boeren weer zeuren dat ze over auto's willen praten
Ik ook niet, maar als je ze een cilinder geeft dan nemen ze de hele auto.quote:
Wie ik? Dat weet je wel al hoor, als je me nick @ GoT zou wetenquote:Op maandag 2 januari 2006 21:21 schreef daNpy het volgende:
Mooi, wat rijd je zelf?
Niet iedereen weet dat je Lada66 heet op GoTquote:Op maandag 2 januari 2006 21:23 schreef Thermo het volgende:
[..]
Wie ik? Dat weet je wel al hoor, als je me nick @ GoT zou weten
Cilinder?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:22 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar als je ze een cilinder geeft dan nemen ze de hele auto.
Als je begrijpt wat ik bedoel.*
* Olivier B. Bommel
Hij heet toch Solex op GoT?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niet iedereen weet dat je Lada66 heet op GoT
bijna!quote:Op maandag 2 januari 2006 21:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Niet iedereen weet dat je Lada66 heet op GoT
Wat doet die gotball dan op de site?quote:
Lang verhaal, name change zit in de planning (ik noem het voortaan ook meetings en geen gotballs meer; zie forum)quote:Op maandag 2 januari 2006 21:26 schreef Thermo het volgende:
[..]
Wat doet die gotball dan op de site?
also, enfin ik dacht dat je er nog zat.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
Lang verhaal, name change zit in de planning (ik noem het voortaan ook meetings en geen gotballs meer; zie forum)
Ik lees alleen de FIA GTR en rFactor topics @ GoTquote:
Pak je opblaaspop maarquote:Op maandag 2 januari 2006 21:26 schreef FlowDesign het volgende:
Met Lara erbij vond ik het toch leuker hoor
Even gezocht, wat auto topics van je teruggevonden. Dacht al dat ik je naam daarom herkendequote:Op maandag 2 januari 2006 21:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
Lang verhaal, name change zit in de planning (ik noem het voortaan ook meetings en geen gotballs meer; zie forum)
Nee dat was meer degene die mijn ondertitel had geklikt. Maargoed die was teleurgesteld dat het geen vrouw was omdat er bella stondquote:Op maandag 2 januari 2006 21:30 schreef blieblie het volgende:
Die antraciet grijze toch?
Was jij niet die kerel die toendertijd binnen 4 posts in dit topic zijn auto al had geshowd?
En bij deze dus ook alle scripts gewijzigdquote:Op maandag 2 januari 2006 21:26 schreef daNpy het volgende:
[..]
In welke context en door wie?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:27 schreef Thermo het volgende:
[..]
also, enfin ik dacht dat je er nog zat.
Ik rij in een alfa GT. dacht dat ik jou auto in het auto-topic voorbij zag komen.
Behalve de verwijzingen @ de frontpage. in menu wel.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:32 schreef daNpy het volgende:
[..]
En bij deze dus ook alle scripts gewijzigd
Gewoon door jezelf, auto problemen topics, auto tips topics. zulke dingen.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:33 schreef daNpy het volgende:
[..]
In welke context en door wie?
Ik ken nl. wel een aantal GoTters natuurlijk
laat me radenquote:Op maandag 2 januari 2006 21:31 schreef Thermo het volgende:
[..]
Nee dat was meer degene die mijn ondertitel had geklikt. Maargoed die was teleurgesteld dat het geen vrouw was omdat er bella stond![]()
quote:
bedankt, nu ook gewijzigdquote:Op maandag 2 januari 2006 21:33 schreef Thermo het volgende:
[..]
Behalve de verwijzingen @ de frontpage. in menu wel.
Had jaquote:Op maandag 2 januari 2006 21:35 schreef Thermo het volgende:
[..]
![]()
Jij had trouwens toch ccfl's in je auto getweaked?
Jij kent Tom ook?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:36 schreef daNpy het volgende:
[..]
Had ja
Was echt handig, in mn huidige auto kan ik ze helaas niet goed kwijt
vertel...quote:
Voor de 2de keer ofzo, nu gaat hij dus de deur uit.quote:
Wat is er mis mee?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:42 schreef Thermo het volgende:
[..]
Voor de 2de keer ofzo, nu gaat hij dus de deur uit.
Is dat die van Tom? Hij heeft toch heel adnere velgenquote:Op maandag 2 januari 2006 21:42 schreef Thermo het volgende:
http://www.autoweek.nl/bazaardata.php?id=549&cache=no
doe eens een directe link naar het topic op AF?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:43 schreef daNpy het volgende:
[..]
Is dat die van Tom? Hij heeft toch heel adnere velgen
Denk dat hij die andere los verkoopt? Zie zijn naam onder aan.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:43 schreef daNpy het volgende:
[..]
Is dat die van Tom? Hij heeft toch heel adnere velgen
quote:
quote:47.000km jul04
Honda S2000 gekocht bij een Honda dealer... van de 1e eigenaar uit België, de dealer heeft de auto voor mij geïmporteerd en netjes afgeleverd met een Honda-beurt.
55.000km dec04
Auto wilde niet meer starten, uiteindelijk gelukt en toen liep ie op 3 cilinders. De motor was vuil en volgens de dealer lag het aan de benzine. Nu heb ik altijd de juiste benzine getankt, bullshit dus. Uiteindelijk maar een reparatie laten uitvoeren van ¤ 1850,- (schoonmaken, aantal onderdelen vervangen en een koprevisie).
65.000km jul05
APK keuring, toen is er 2,3 liter olie bijgevuld schijnbaar. Heb er niet bij stilgestaan verder. Hadden ze toen wel mogen zeggen dat ie zoveel verbruikt heeft.
70.000km okt05
De handel kapot... lagers eruit. Te weinig olie. Ik moet nu voor ¤ 4.250,- het draaiende gedeelte van de motor laten vervangen.
Op zijn eigen site staat idd een set 16" lichtmetaal voor ¤ 250 los erbijquote:Op maandag 2 januari 2006 21:45 schreef Thermo het volgende:
[..]
Denk dat hij die andere los verkoopt? Zie zijn naam onder aan.
Staat in de prive foraquote:Op maandag 2 januari 2006 21:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
doe eens een directe link naar het topic op AF?
En dan issie ook nog gekocht van een officiële Honda-dealer.quote:
Even kijken of zijn foto's nog op af staan.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:46 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Op zijn eigen site staat idd een set 16" lichtmetaal voor ¤ 250 los erbij
Nee gekocht bij iemand die hem liet onderhouden bij een dealer.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:48 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
En dan issie ook nog gekocht van een officiële Honda-dealer.
Niet te geloven zeg. Echt een miskoop geweest dus. Niet dat hij daar iets aan kan doen natuurlijk.
Dat heeft m'n broer ook gehad bij zijn toenmalige Fiat Coupé 20V Turbo.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:47 schreef daNpy het volgende:
[..]
Staat in de prive fora
Hij heeft zonder olie gereden. De olie was in redelijkerwijs korte tijd hélemaal op waardoor hij dus een blown engine heeft. De lagers liggen eruit. Reparatie kost ¤ 4.250,-
Zonder olie krijg je elk blok naar de klote.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:50 schreef ArTiC het volgende:
Best knap dat je een F20C kan slopen btw.
Is het blok niet eerst warmgelopen dan?
duh, maar een Honda blok klapt niet zomaar uit elkaar, hij zal eerst warmlopen of op 3 cilinders draaienquote:Op maandag 2 januari 2006 21:52 schreef Thermo het volgende:
[..]
Zonder olie krijg je elk blok naar de klote.
True, deze had blijkbaar andere plannen.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
duh, maar een Honda blok klapt niet zomaar uit elkaar, hij zal eerst warmlopen of op 3 cilinders draaien
De mijne mag best klappenquote:Op maandag 2 januari 2006 21:57 schreef Thermo het volgende:
[..]
True, deze had blijkbaar andere plannen.
Ik heb er trouwens wel wat van geleerd, controleer nu ook veel vaker mijn oliepijl na dit horror verhaal.
Sowieso lijkt het me niks als mijn motor klapt, maar dat de dealer + importeur het je dan ook nog eens op je bord gooien dat het je eigen schuld is... dan zou ik toch echt wel een beetje een deuk hebbenquote:Op maandag 2 januari 2006 21:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
De mijne mag best klappenK20
Wel ff 10k ergens vandaan halen btw
Hoi. Ik kan goed Porsches achterstevoren inparkerenquote:Op maandag 2 januari 2006 22:03 schreef Thermo het volgende:
Ik gum liever dan sprinten
niet met een FWD nee...
De V6?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:05 schreef LaraLove het volgende:
Ik rijd met een Mazda MX-3, wat vinden jullie daar van?
Ik vind het zo'n liefe auto
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:05 schreef LaraLove het volgende:
Ik rij FWDquote:
de wat?...ik weet niets van auto's maar een vriend die mij geholpen heeft toen ik hem kocht zei dat ie heel snel was....en dat klopt.. ik heb al veel bekeuringen gehadquote:
probeer die maar eens een goeie te vindenquote:
Is zeker niet verkeerd. Maar ik zou er zelf geen kopen denk ik.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:05 schreef LaraLove het volgende:
Nog een slachtoffer!quote:
Was het een vriend van de Roemeense mafia? Die zoeken snelle auto's uit jaquote:Op maandag 2 januari 2006 22:08 schreef LaraLove het volgende:
[..]
de wat?...ik weet niets van auto's maar een vriend die mij geholpen heeft toen ik hem kocht zei dat ie heel snel was....en dat klopt.. ik heb al veel bekeuringen gehad
En hij zuipt benzine...
Veel bekeurigen moet nog geen snelle auto zijn bij vrouwenquote:Op maandag 2 januari 2006 22:08 schreef LaraLove het volgende:
[..]
de wat?...ik weet niets van auto's maar een vriend die mij geholpen heeft toen ik hem kocht zei dat ie heel snel was....en dat klopt.. ik heb al veel bekeuringen gehad
En hij zuipt benzine...
beemersquote:Op maandag 2 januari 2006 22:08 schreef Thermo het volgende:
[..]
Nog een slachtoffer!
Ik ben altijd de lul tussen de beemers bij ons" als je nu achteruit rij kan je het ook eens proberen" etc etc.
Maar dan meer in de Audi RS/S klassequote:Op maandag 2 januari 2006 22:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Was het een vriend van de Roemeense mafia? Die zoeken snelle auto's uit ja![]()
E30 325i doet het echt primaquote:Op maandag 2 januari 2006 22:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
beemers
logheid & gewicht heft het hele RWD voordeel op bij zo'n bak.
Whehehequote:Op maandag 2 januari 2006 22:10 schreef Thermo het volgende:
Ow en de italiaanse roestbak grapjes ken ik ook al allemaal mocht iemand er nog willen maken
Doe gewoon zoals mij, stuk kachelpijp eronderquote:Op maandag 2 januari 2006 22:11 schreef LaraLove het volgende:
Er zit een motor in van een MX-6 zeiden ze. hij komt uit belgië. ik heb hem nou 2 jaar...en nooit kapot gehad. alleen was vorige week de uitlaat stuk. en die kostte 300 euro
Al het overbodige gewicht strippen, dan worden ze leukquote:Op maandag 2 januari 2006 22:11 schreef Thermo het volgende:
[..]
E30 325i doet het echt prima
Dit jaar gaan we waarschijnlijk meedoen aan 325i challenge.
Je kan veel lol beleven aan zo'n bak![]()
Ik moet zeggen dat ik in 40.000km nog niks heb gehadquote:Op maandag 2 januari 2006 22:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Whehehe
Me pa is Alfa fanaat hoewel hij sinds zijn alfusud zweerde nooit meer een Alfa te kopen dus ik ken de verhalen
Op de Boschdijk zit een zaak die heet, ja komtie: "Alfa Mario".quote:Op maandag 2 januari 2006 22:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Whehehe
Me pa is Alfa fanaat hoewel hij sinds zijn alfusud zweerde nooit meer een Alfa te kopen dus ik ken de verhalen
Hier zit stomerij "Hasan Jas-an"quote:Op maandag 2 januari 2006 22:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Op de Boschdijk zit een zaak die heet, ja komtie: "Alfa Mario".
Daar ga je toch geen auto kopen alleen om die naam al?![]()
Me pa met zijn 147 ook niet (ok, tot ik hem total loss reed).quote:Op maandag 2 januari 2006 22:13 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik in 40.000km nog niks heb gehad
Moet ook bij rally, wel rolkooi etcquote:Op maandag 2 januari 2006 22:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Al het overbodige gewicht strippen, dan worden ze leuk
Heb ik dat verhaal gemist ofzo?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Me pa met zijn 147 ook niet (ok, tot ik hem total loss reed).
GT stond op zijn verlanglijstje..dealer gaf alleen belachelijk weinig terug
GT is ook nog eens 3k omhoog gegaan sinds ik hem rij. Ook niet bevorderlijk geweest voor de verkoop.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Me pa met zijn 147 ook niet (ok, tot ik hem total loss reed).
GT stond op zijn verlanglijstje..dealer gaf alleen belachelijk weinig terug
Is al lang geleden dat ik op een lantaarnpaal geklapt ben...onderstuurquote:
*meldtquote:Op maandag 2 januari 2006 22:21 schreef FlowDesign het volgende:
Hehehe...
Lara heb jij weleens een auto in de puin gereden?
Over motoren aanrijden bedoel je?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:25 schreef omegaproject het volgende:
[..]
*meldt
Zullen we het nu over motoren gaan hebben, of is dat slechts olie op het vuur?
euhnmmmm 6quote:Op maandag 2 januari 2006 22:21 schreef FlowDesign het volgende:
Hehehe...
Lara heb jij weleens een auto in de puin gereden?
Denk niet dat je daar een rijbewijs nodig hebtquote:
Tja, als je al niet naar Helmond durftquote:Op maandag 2 januari 2006 22:30 schreef LaraLove het volgende:
nee ik durf niet meer
Alle 6 daar? Of ook in Nederland?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:29 schreef LaraLove het volgende:
[..]
euhnmmmm 6
daarom rijdt ik niet meer in Romenie
Ok, daar gaan mijn vakantiedromenquote:Op maandag 2 januari 2006 22:32 schreef LaraLove het volgende:
jullie kunnen je niet vorstellen hoe het verkeer daar is.....als je ooit in Rome of Parijs geweest bent...stelt niets voor. Iedereen is gek in een auto in Roemenie.
En heb je dan een grote overlevingskans?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:35 schreef LaraLove het volgende:
taxi's kosten bijna niets...voor een toerist... je huurt daar een taxi voor de hele dag voor 20 euro ofzo
Een hele dag voor 20 euri?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:35 schreef LaraLove het volgende:
taxi's kosten bijna niets...voor een toerist... je huurt daar een taxi voor de hele dag voor 20 euro ofzo
Als ik daar heen ga op vakantie dan ga ik in een Sowjet-tankquote:Op maandag 2 januari 2006 22:40 schreef LaraLove het volgende:
taxi's in Bucuresti rijden over de stoep als de rij voor het stoplicht te lang is...of gewoon door het rood...
Your little tank?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:41 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Als ik daar heen ga op vakantie dan ga ik in een Sowjet-tank
Wat denk je?quote:Op maandag 2 januari 2006 22:43 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Your little tank?
Maareh, hoe zijn de prijzen daar verder? Bier, eten, hotels etc.. ?
MX5 foto'squote:Op maandag 2 januari 2006 22:46 schreef blieblie het volgende:
Ik heb geen autooooow....
Ik wil helemaal geen vrouwen mee naar Nederland nemenquote:Op maandag 2 januari 2006 22:47 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wat denk je?
Wellicht is het slimmer om te vragen of er uberhaupt wat te beleven is naast die mooie vrouwen die wanneer je ze mee genomen hebt naar Nederland beroven en er vandoor gaan met een andere kerel.
Ik zie een goede export handelquote:Op maandag 2 januari 2006 22:47 schreef LaraLove het volgende:
hotels zijn duur...80-100 euro per nacht als je afdingt....bier is heel goedkoop 1/2 liter voor een euro ofzo. Eten ook heel goedkoop. maar merk kleding is net zo duur als hier. alleen imitatie is heel goedkoop
Dus daar kunnen heel weinig mensen echte merken betalen.
Electronics zijn ook heel duur. Mobiels en computers enzo.
Ik heb hier een Samsund d500....die was GRATIS..bij abbonement...
in Ro betaal je daar 600 euro voor
Nee sorry, daarvoor moet je in een land zijn waar wel een hoop geld bij de gewone mensen zit.quote:
Das wel raarquote:Op maandag 2 januari 2006 22:47 schreef LaraLove het volgende:
hotels zijn duur...80-100 euro per nacht als je afdingt....bier is heel goedkoop 1/2 liter voor een euro ofzo. Eten ook heel goedkoop. maar merk kleding is net zo duur als hier. alleen imitatie is heel goedkoop
Dus daar kunnen heel weinig mensen echte merken betalen.
Electronics zijn ook heel duur. Mobiels en computers enzo.
Ik heb hier een Samsund d500....die was GRATIS..bij abbonement...
in Ro betaal je daar 600 euro voor
Romenie heeft een PRACHTIGE natuur...heele mooie bezienswaardigheden. Roemene drinken graag dus veel clubs en bars. Hele mooie stranden bij de zwarte zee. Goed eten (veel beter als die vieze NL eten, iedereen eet hier dan ook chinees, italiaans, frans, grieks, turks) hele vrinedelijke mensen en goedkoop. Dus heel veel te doen in Romenie. Alleen...ook veel corruptie en armoede.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:47 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wat denk je?
Wellicht is het slimmer om te vragen of er uberhaupt wat te beleven is naast die mooie vrouwen die wanneer je ze mee genomen hebt naar Nederland beroven en er vandoor gaan met een andere kerel.
Bier importquote:Op maandag 2 januari 2006 22:50 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Nee sorry, daarvoor moet je in een land zijn waar wel een hoop geld bij de gewone mensen zit.
Nederland bijvoorbeeld, je kan beter een import handel beginnen...
Teveel corruptie en bureaucratie. heeft geen zin als je niet vloeiend roemeens spreekt. dan wordt je aan alle kanten afgezet. Zaken doen in Roemenie is riskantquote:
Ah okeequote:Op maandag 2 januari 2006 22:51 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Romenie heeft een PRACHTIGE natuur...heele mooie bezienswaardigheden. Roemene drinken graag dus veel clubs en bars. Hele mooie stranden bij de zwarte zee. Goed eten (veel beter als die vieze NL eten, iedereen eet hier dan ook chinees, italiaans, frans, grieks, turks) hele vrinedelijke mensen en goedkoop. Dus heel veel te doen in Romenie. Alleen...ook veel corruptie en armoede.
Ik heb er even wat langer over nagedacht, maar het is sowieso lastig om goedkoop/gratis aan mobieltjes te komen en die daar voor laten we zeggen 200 a 300 euro te verkopen.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:50 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Nee sorry, daarvoor moet je in een land zijn waar wel een hoop geld bij de gewone mensen zit.
Nederland bijvoorbeeld, je kan beter een import handel beginnen...
Kapucijners met spekjes, augurkjes, gebakken aardappel en uitjes vind ik dan weer wel lekkerquote:Op maandag 2 januari 2006 22:54 schreef blieblie het volgende:
[..]
*mee eens is*
Hutspot.
Bruine bonen/ Kapucijners met spek![]()
Erwtensoep![]()
Denk dat 300 euro daar nog een hoop geld is bij veel mensenquote:Op maandag 2 januari 2006 22:54 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb er even wat langer over nagedacht, maar het is sowieso lastig om goedkoop/gratis aan mobieltjes te komen en die daar voor laten we zeggen 200 a 300 euro te verkopen.
Dan neem ik jou toch gewoon meequote:Op maandag 2 januari 2006 22:52 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Teveel corruptie en bureaucratie. heeft geen zin als je niet vloeiend roemeens spreekt. dan wordt je aan alle kanten afgezet. Zaken doen in Roemenie is riskant
geen zin...ze hebben jaren geleden na de revolutie van Ceaucescu, hulpgoederen gestuurd vanuit andere landen. En de regerings ambtenaren lieten belasting betalen voor spullen die gratis gegeven werden.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:54 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik heb er even wat langer over nagedacht, maar het is sowieso lastig om goedkoop/gratis aan mobieltjes te komen en die daar voor laten we zeggen 200 a 300 euro te verkopen.
Ja dat zal haast wel.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:57 schreef Thermo het volgende:
[..]
Denk dat 300 euro daar nog een hoop geld is bij veel mensen
quote:
Boerenkool, stamppot, bietjes, tuinbonen.....dat is mis met jullie etenquote:Op maandag 2 januari 2006 22:59 schreef omegaproject het volgende:
[..]![]()
Boerenkool is lekker, stamppot is lekker, biertjes???zijn lekker, spruitjes zijn lekker .....
Wat is er vies aan ons eten?
Dat is in meer landen in die regio, kijk naar Oekraine,Rusland, de balkan etc..quote:Op maandag 2 januari 2006 22:58 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Met andere woorden, je moet eerst zoveel mensen omkopen...en dan heb je nog kans om beroofd te worden ook. Roemenen zijn geen betrouwbare zakenmensen.
Er moet eerst orde komen vanuit de regering. maar elke regering zit er 4 jaar om zijn zakken te vullen, en dan verdwijnen ze weer
Eén grote mafiabende is het. Zal ook niet gauw veranderen ondanks dat ze Ceauşescu al in 1989 afgezet hebbenquote:Op maandag 2 januari 2006 22:58 schreef LaraLove het volgende:
[..]
geen zin...ze hebben jaren geleden na de revolutie van Ceaucescu, hulpgoederen gestuurd vanuit andere landen. En de regerings ambtenaren lieten belasting betalen voor spullen die gratis gegeven werden.
Met andere woorden, je moet eerst zoveel mensen omkopen...en dan heb je nog kans om beroofd te worden ook. Roemenen zijn geen betrouwbare zakenmensen.
Er moet eerst orde komen vanuit de regering. maar elke regering zit er 4 jaar om zijn zakken te vullen, en dan verdwijnen ze weer
Spruitjes komen van bij Brussel ja... hoe weet je dat?quote:Op maandag 2 januari 2006 23:02 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Spruitjes zijn ook vies, maar die zijn belgisch toch?
Wat vind jij lekker dan?quote:Op maandag 2 januari 2006 23:02 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Boerenkool, stamppot, bietjes, tuinbonen.....dat is mis met jullie eten
Spruitjes zijn ook vies, maar die zijn belgisch toch?
My god Antraxx, dat is echt wel een gay fotoquote:Op maandag 2 januari 2006 23:03 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
Hmmmm.... Dattie de volgende keer zijn kleren aanhoudt![]()
.
Voor Roemenië is het beter hoop ik, maar voor Nederland (en andere landen) levert het grotendeels vooral de eerste 10 jaar alleen maar ellende op als je het mij vraagt.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:03 schreef LaraLove het volgende:
Jawl...als we in 2007 bij de EU komen, dan moet het wel. Met Europees toezicht kan er veel verbeteren
Ursus (berenvlees)quote:
Is dat serieus te eten ja? Dat moet ik een keer proberenquote:Op maandag 2 januari 2006 23:06 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Ursus (berenvlees).. dat kenne jullie hier niet he?
Muah, kom je nog wel op terug. EU is niet heiligmakend.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:03 schreef LaraLove het volgende:
Jawl...als we in 2007 bij de EU komen, dan moet het wel. Met Europees toezicht kan er veel verbeteren
Berenvlees? Worden beren niet met uitsterven bedreigd in Europa?quote:Op maandag 2 januari 2006 23:06 schreef LaraLove het volgende:
[..]
ik eet graag vlees...zoals griekse wijze, en veel salades. Roemenen zijn gek van Japans eten. Sushi enzo, maar dat is niet te betalen bij ons. Ook veel Italiaans eten is lekker. Ik heb in NL voor het eerst Chinees gegeten. Vond ik ook heel lekker.
En wat zou Nederland er dan direct of indirect van merken?quote:Op maandag 2 januari 2006 23:06 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Voor Roemenië is het beter hoop ik, maar voor Nederland (en andere landen) levert het grotendeels vooral de eerste 10 jaar alleen maar ellende op als je het mij vraagt.![]()
Ja daarom ben ik ook tegen Bulgarijen en alle voormalig Joegoslavische landen bij EUquote:Op maandag 2 januari 2006 23:06 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Voor Roemenië is het beter hoop ik, maar voor Nederland (en andere landen) levert het grotendeels vooral de eerste 10 jaar alleen maar ellende op als je het mij vraagt.![]()
Ik ben ook gek op vlees. Met kerst hadden we Bizon-biefstukquote:Op maandag 2 januari 2006 23:06 schreef LaraLove het volgende:
[..]
ik eet graag vlees...zoals griekse wijze, en veel salades. Roemenen zijn gek van Japans eten. Sushi enzo, maar dat is niet te betalen bij ons. Ook veel Italiaans eten is lekker. Ik heb in NL voor het eerst Chinees gegeten. Vond ik ook heel lekker.
Renault heeft alleen maar geld in geinvesteed...en noet het dan Dacia Logan by renaultquote:Op maandag 2 januari 2006 23:11 schreef ArTiC het volgende:
Ja, die Roemeense Renault kloon... *jeej*
edit:
De Dacia
[afbeelding]
Om te beginnen: Meer mafia in Nederland. Wat o.a. zal zorgen voor meer moorden, meer drugshandel en meer (auto)diefstal.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:09 schreef Thermo het volgende:
[..]
En wat zou Nederland er dan direct of indirect van merken?
Wat ten koste gaat van de werkgelegenheid hier...economie in vervalquote:Op maandag 2 januari 2006 23:19 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Op de lange termijn zullen wij daar misschien goedkoop kunnen produceren wat dan weer wel geld oplevert.
Net als Noorwegen hadden wij idd nooit in de EU moeten gaan. Ik weet haast zeker dat het meer nadelen dan voordelen oplevert.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Wat ten koste gaat van de werkgelegenheid hier...economie in verval
Ik blijf het zeggen: Nederland moet uit de EU![]()
Vrouwen krijgen daar geen fatsoenlijke baan?quote:Op maandag 2 januari 2006 23:23 schreef LaraLove het volgende:
Roemenen zijn ook heel goed opgeleid. scholen en medici zijn heel goed. En veel Roemenen studeren aan universiteiten in heel europa.
Maar...(de vrouwen) als die weer terug in Ro zijn...zullen weer in de kueken staan..en schoonmaken
een slaapfokkerquote:Op maandag 2 januari 2006 23:32 schreef blieblie het volgende:
Wat voert ASML in Roemenie uit dan? Voor zover ik weet ligt iig het grootste gedeelte van de productie iig in Veldhoven. Ik weet wel dat veel bedrijven de goedkopere simpele programmeerklusjes in Polen e.d. neerplempen, maar of ASML dat doet weet ik niet.
Ik denk dat Roemenië qua emanicipatie een jaartje of 30 achter ligt...quote:Op maandag 2 januari 2006 23:31 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Vrouwen krijgen daar geen fatsoenlijke baan?
Weinig maar...terwijl ze slimmer izjn dan de mannen.... Veel vrowuen doen receptionisten werk (omadt ze mooi zijn) Maar er zijn ook wel vrouwen met goede banen. Die daarnaast vervolgens het hele huishouden doen want Roemeense mannen doen NIETS!. (ja...zuipen)quote:Op maandag 2 januari 2006 23:31 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Vrouwen krijgen daar geen fatsoenlijke baan?
ik denk meer een jaatje of 60quote:Op maandag 2 januari 2006 23:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik denk dat Roemenië qua emanicipatie een jaartje of 30 achter ligt...
Ergens maar goed ook anders droeg je een tuinbroek in plaats van die mini-rok op die pic toch?quote:
Misschien dat er halffabrikaten uit Roemenië komen al komt ook dat grotendeels hier uit de regio. De machines die ze maken (Wafersteppers) gaan voor zover ik weet voornamelijk naar het zuidoosten, denk aan Korea e.d.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:38 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Weinig maar...terwijl ze slimmer izjn dan de mannen.... Veel vrowuen doen receptionisten werk (omadt ze mooi zijn) Maar er zijn ook wel vrouwen met goede banen. Die daarnaast vervolgens het hele huishouden doen want Roemeense mannen doen NIETS!. (ja...zuipen)
En ASML...die maken toch ook producten die in andere landen gebruikt worden, die ze in die landen zelf neit maken kunnen. Dat bedoel ik.
Net als Phillips waar mijn vader heeft gewerkt (hij is met pensioen)
haha...gelukkig is de nieuwe generatie wel heel modernquote:Op maandag 2 januari 2006 23:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ergens maar goed ook anders droeg je een tuinbroek in plaats van die mini-rok op die pic toch?
ik weet het ook niet hoor...ik zei ook alleen maar ASML als voorbeeld omdat dat een groot internationaal bedrijf is die ik ken....quote:Op maandag 2 januari 2006 23:41 schreef blieblie het volgende:
[..]
Misschien dat er halffabrikaten uit Roemenië komen al komt ook dat grotendeels hier uit de regio. De machines die ze maken (Wafersteppers) gaan voor zover ik weet voornamelijk naar het zuidoosten, denk aan Korea e.d.
Dat is kleding voor op stap te gaan....dat draag ik niet dnaar mijn werk hoor...quote:Op maandag 2 januari 2006 23:43 schreef blieblie het volgende:
Hetzelfde is a la jouw outfit op de foto?.
Slaap lekkerquote:Op maandag 2 januari 2006 23:51 schreef LaraLove het volgende:.... Lara gaat ook maar eens naar haar bedje...heb veel te weinig geslapen ,en morgen moet er weer gewerkt worden
het was gezelli mensen. tot snel
Mwa, ik ben gewoon 'n opstandig kindeke.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ja idd, die ouders van jou laten alles maar toe is t niet?
Ik ben bij vlagen populair. Ik snap ook niet waarom.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:22 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik zag je naam net nog in het fotoboek opduiken
Alle homo's zagen die foto die net in dit topic stond?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:27 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben bij vlagen populair. Ik snap ook niet waarom.
Ik zal jou eensch wat manieren lerenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:23 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mwa, ik ben gewoon 'n opstandig kindeke.
Doe jij ff een leuke(re) foto zoeken danquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:32 schreef Allure_ het volgende:
Waarom staat er zo'n graf-foto van Eindhoven cs in de OP.Zo lijkt het helemaal 'n dooie stad.
Flow hou je in honneponnetje.![]()
Moet je vooral zulke foto's op het internet knallenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:31 schreef Anthraxx het volgende:
Zolang ze maar ver uit mijn buurt blijven
Nee idd, t moet niet gekker worden!!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:41 schreef Allure_ het volgende:
Sommige zijn nog best bruikbaar!
Ze hebben niet overal een evoluon!
6:15quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:59 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Was om 6:30 al op de been
Je moet ergens je geld mee verdienen hè
Zuig...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:13 schreef blieblie het volgende:
De systeembeheerdert hier had het 1 en het ander verneukt. Kreeg elke keer de melding dat mijn proxy instellingen niet klopte.
Hup, pak morgen de stoptrein naar Best van half 9 en kijk goed om je heen. Kan je het lekker zelf vragenquote:
Neej, moet rond die tijd in Nuenen zijnquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:54 schreef blieblie het volgende:
[..]
Hup, pak morgen de stoptrein naar Best van half 9 en kijk goed om je heen. Kan je het lekker zelf vragen.
Hoewel mijn afwezigheid of Fok anders doet vermoeden, ben ik inderdaad gewoon aan het werkquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:27 schreef blieblie het volgende:
Maar Lara is aan het werk vandaag?
Wat deed je nu ook al weer op het accountant/advocaten kantoor?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:08 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Hoewel mijn afwezigheid of Fok anders doet vermoeden, ben ik inderdaad gewoon aan het werk
Maar goed dat ze mijn scherm niet kunnen zien op kantoor hier
Nee hoor, doe ik ook altijd als ik vrij benquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:19 schreef Anthraxx het volgende:
Is het slecht als ik zeg dat ik in mijn (gay) badjas op de bank zit Family Guy te kijken en te ontbijten
quote:Op zondag 1 januari 2006 18:04 schreef Ciscus het volgende:
Ik gister: 'jezus, ik voel me eigenlijk best oud vanavond
zij: hoe oud ben je dan?
ik: 28
zij: ik 38
....sorry mevrouw
Administratie.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:10 schreef blieblie het volgende:
[..]
Wat deed je nu ook al weer op het accountant/advocaten kantoor?
Kut! Herinner me nu dat ik nog 2 boetes moet betalenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:32 schreef blieblie het volgende:
Is er rechtspraak in Nederland dan![]()
.
Doe je dat op HBO of WO niveau?
aan de UVT?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:28 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Administratie.
Ik ben nog aan het studeren voor rechten. Maar is heel moeilijk. De rechtspraak in het NL is zo moeilijk te begrijpen voor een allochtoon![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |