Als je af zou gaan op sommige videoclips zou je denken dat ze allemaal homo zijnquote:Op maandag 2 januari 2006 20:58 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Best grappig...maar jullie zijn nog volwassen in vergelijking met romeense mannen....dat zijn echte kinderen en ongeloofelijk macho. net als Italianen
Wij wel, jij blijft achter met je 2-takt'erquote:
Gummen is overdwars met een auto of motor door de bocht gaan en hierbij enig rubber van de banden achterlatend op het wegdek.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:02 schreef LaraLove het volgende:
haha. O-zone..... en die zijn allemaal getrouwd...maar ze lijken inderdaad homo
(wat is gummen eigenlijk voor woord ??)
In feite is "Gummen" potloodstrepen uitgummen met een vlakgom.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:02 schreef LaraLove het volgende:
haha. O-zone..... en die zijn allemaal getrouwd...maar ze lijken inderdaad homo
(wat is gummen eigenlijk voor woord ??)
Juistquote:
Afschieten die twee.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:03 schreef daNpy het volgende:
Die 2 relnichten zijn weer op TV
Ze lachen alleen om zichzelf, hoe raar
hard rijden? Ongelooflijk. nee men.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
In feite is "Gummen" potloodstrepen uitgummen met een vlakgom.
Maar als je "gummen" gebruikt in de context met auto's, dan bedoel je "hard rijden" (met wielspin enzo).
Ook goedquote:Op maandag 2 januari 2006 21:03 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
In feite is "Gummen" potloodstrepen uitgummen met een vlakgom.
Maar als je "gummen" gebruikt in de context met auto's, dan bedoel je "hard rijden" (met wielspin enzo).
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:03 schreef LaraLove het volgende:
[..]
ah...iets met auto's...ik had het kunnen weten...mannen
Het autofiel gehalte is hoog hier, dus wen er maar aanquote:Op maandag 2 januari 2006 21:03 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Juischtquote:Op maandag 2 januari 2006 21:03 schreef blieblie het volgende:
[..]
Gummen is overdwars met een auto of motor door de bocht gaan en hierbij enig rubber van de banden achterlatend op het wegdek.
Ha vrouwen..altijd iets met...dat jaquote:Op maandag 2 januari 2006 21:03 schreef LaraLove het volgende:
[..]
Zeuren?quote:
Wat zeg je mode popje?quote:
Nee dat zijn Helmondse vrouwenquote:
Kleding, nog zo'n zwak van mequote:Op maandag 2 januari 2006 21:06 schreef blieblie het volgende:
Kleding doet het ook altijd goed... Er schijnen wat metromannen rond te lopen hiero.
Makeup en maskertjes kan je maar beter bij de dames voorleggen die zich hier nog durven te vertonen.
Ik zei zeuren, niet krijsenquote:Op maandag 2 januari 2006 21:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee dat zijn Helmondse vrouwen
nooit meer een Helmondse
Niks, iedereen vind me lief hierquote:Op maandag 2 januari 2006 21:08 schreef LaraLove het volgende:
wat hebben mensen uit eindhoven toch tegen helmond....of kan ik dat beter niet vragen?
ArTic? Leg jij het ff uit?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:08 schreef LaraLove het volgende:
wat hebben mensen uit eindhoven toch tegen helmond....of kan ik dat beter niet vragen?
Ik kan vaak langer winkelen dan de gemiddelde vrouwquote:Op maandag 2 januari 2006 21:08 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet meer de enige![]()
![]()
Iemand moet het doen toch?quote:
ah nu zie ik waar ik autofans van ken.. ik zie gotball staan... >>> GoTquote:
Gaat je vies tegenvallen (Lara heeft veeeeeeeeeeeeeeel te veel klerenquote:Op maandag 2 januari 2006 21:09 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ik kan vaak langer winkelen dan de gemiddelde vrouw![]()
Dagelijks goed wassen helpt.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:08 schreef daNpy het volgende:
VERSE VIS!!!! VERSE VISSS!!!!
Nou ik niet, maar ik shop gewoon efficiënt omdat ik meestal wel weet wat ik wil hebben en weet waar ik dat moet halen.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:09 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ik kan vaak langer winkelen dan de gemiddelde vrouw![]()
Herkenbaarquote:Op maandag 2 januari 2006 21:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nou ik niet, maar ik shop gewoon efficiënt omdat ik meestal wel weet wat ik wil hebben en weet waar ik dat moet halen.
Waar ik echt een pesthekel aan heb zijn vrouwen die een winkel in lopen... ff rondkijken, heel misschien een rondje door de zaak lopen en dan zeggen "nee, hier hebben ze het niet" en weer de winkel uit lopen. En dat dan zo'n 15 winkels achter elkaar zonder dat ze echt ff goed kijken. AAHHHHH!!!!!
Wat ik wil zoek ik meestal uit op inkoop en shows... daar kan ik uren zoet zijn met alles bekijken.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Nou ik niet, maar ik shop gewoon efficiënt omdat ik meestal wel weet wat ik wil hebben en weet waar ik dat moet halen.
Waar ik echt een pesthekel aan heb zijn vrouwen die een winkel in lopen... ff rondkijken, heel misschien een rondje door de zaak lopen en dan zeggen "nee, hier hebben ze het niet" en weer de winkel uit lopen. En dat dan zo'n 15 winkels achter elkaar zonder dat ze echt ff goed kijken. AAHHHHH!!!!!
15 winkels maar???...jij hebt nog geluk gehadquote:Op maandag 2 januari 2006 21:11 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Inkoop en shows? Leg uit.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:12 schreef Thermo het volgende:
[..]
Wat ik wil zoek ik meestal uit op inkoop en shows... daar kan ik uren zoet zijn met alles bekijken.
Verder maken ze misbruik van me om alles wat binnekomt op mij uit te testen.
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:14 schreef ArTiC het volgende:
*jeuk*
Ik haak af..spontane metromannen allergie
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:14 schreef ArTiC het volgende:
*jeuk*
Ik haak af..spontane metromannen allergie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |