1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Jan van Dijk Award - [b] [/b] Johan Cruijff Award - [b]Spelersnaam(ID) Fok!Username[/b] Barend en van Dorp Award - [b] [/b] Koei Award - [b] [/b] Messi Award - [b]Spelersnaam(ID) Fok!Username[/b] Romario Award - [b]Spelersnaam(ID) Fok!Username[/b] FC Barcelona Award - [b] [/b] Chelsea Award - [b] [/b] |
tsskk al die terugvindersquote:Rinus Michels Award - inkoppertje![]()
Jan van Dijk Award - Robar![]()
Johan Cruijff Award - Hugo van Haarlem (38164647) van qynof die amnteudinges
Barend en van Dorp Award - komrad
Koei Award - pff geen idee meer.
Messi Award - ich weis nicht
Romario Award - je ne sais pas
FC Barcelona Award - Radish Eleven (506741)![]()
Chelsea Award - De Trappers van SuperWeberZandpol Trappers (145817)
Reto Tiefenauerquote:Rinus Michels Award - Grumpey, is duidelijkQyn dus...
Jan van Dijk Award - Excibular is erg goed bezig
Johan Cruijff Award - Zbigniew Czynsz (37305719) Goten
Barend en van Dorp Award - Komrad
Koei Award - Maniack28, mezelf dusvoor het promoveren naar V door te winnen van een stomme klootzak die zn hele team verkocht had
Messi Award - Reto Tiefenauer(76746084) Maniack28
Romario Award - Zou het mijn god niet weten... Alltid Hattrick werkt ook nog niet
FC Barcelona Award - Johan Derksen
Chelsea Award - Gehate... euhm.... ff denken... ik denk Pekel
Reto Tiefenauer (76746084)quote:Op maandag 2 januari 2006 19:58 schreef maniack28 het volgende:
Reto Tiefenauer
TSI = 2 720, 17 jaar, matig in vorm
Hij was net nog 17 andersquote:Op maandag 2 januari 2006 20:10 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Reto Tiefenauer (76746084)
18 years
Dan had je die awards maar eerder moeten houden.
Dit is dus geen "ik stem op Reto."-post, daar zuigt die speler teveel voor.
Zo lust ik er ook nog een paar.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:18 schreef maniack28 het volgende:
En zoveel zuigt ie niet, want over 2 weken is ie formidabel
Post er dan een... zo lang er niemand een spelert post staat die van mij bovenaanquote:
Voor Romario Award:quote:Hans Workinn
TSI=3 600, 18 jaar, goed vorm
Heeft rampzalig ervaring en matig leiderschap [Snelheid]
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: formidabel Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
quote:Wietse Kranenbarg (28074175)
32 jaar, goed in vorm, gezond
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: goed Spelhervatting: goed
Doelpunten in carrière: 114
Hattricks in carrière: 15
Nee, die van mij leggen het af tegen het viertal van Jonks, geen zin om ze nutteloos te nomineren.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:28 schreef maniack28 het volgende:
Post er dan een... zo lang er niemand een spelert post staat die van mij bovenaan
Bedoel je niet die Hauri? Pankow is namelijk vandaag verkocht voor niet zo heel duur.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:53 schreef Grumpey het volgende:
Messi Award - Adrian Pankow (81058050) van Komrad (in schaduw van jonks-trainieleger een toppertje!)
Hij is verkocht, dan telt het niet meer in mijn ogen. Ik heb hem veranderd.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:08 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Bedoel je niet die Hauri? Pankow is namelijk vandaag verkocht voor niet zo heel duur.
niet zo heel duur verkochtquote:Op maandag 2 januari 2006 21:08 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Bedoel je niet die Hauri? Pankow is namelijk vandaag verkocht voor niet zo heel duur.
is het een skilltrade-award? neen. 1.3 mil voor een zogenaamd 18jarig supertalent? winst kan ok zijn, waarde niet.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:40 schreef komrad het volgende:
niet zo heel duur verkocht
1 level opgetraind en >1M winst erop
Ik wilde hem ook niet nomineren hoor, Hauri wil ik wel noemen maar lijkt me niet goed genoeg:quote:Op maandag 2 januari 2006 21:43 schreef REFUSED het volgende:
[..]
is het een skilltrade-award? neen. 1.3 mil voor een zogenaamd 18jarig supertalent? winst kan ok zijn, waarde niet.
en volgens mij gaat het over degenen die afgelopen seizoen 17 en 18 waren, de 17jarigen van dit jaar tellen mee voor de volgende awards...
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:05 schreef REFUSED het volgende:
Speciale vermelding voor One_conundrum overigens, iemand die zo self-centered is verdient dat wel.
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:05 schreef REFUSED het volgende:
Chelsea Award - Grumpey, durft zo arrogant te zijn om te vragen of mensen niet op hem te stemmen zodat de uiteindelijke winnaar altijd een bijsmaak heeft omdat Grumpey dan kan zeggen "ja maar ik deed niet mee".
Maar je ziet wel het probleem? Of Fok!Hattrick nu denkt dat je de beste manager bent of niet, laat ze gewoon vrijuit stemmen, maar ga niet de award in mijn ogen devalueren door van te voren te zeggen "ik doe niet mee, anders ontneem ik anderen de kans.". Ik vond het iig een Mourinho-waardige uitspraak. Het gaat er niet om of jij je de beste manager waardig vindt, maar of fokhattrick je de beste manager vindt. Anders zijn het geen Fok!Hattrick-awards meer.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:51 schreef Grumpey het volgende:
De rede dat ik hier zo enorm op reageer is omdat ik rothekel heb dat iets verkeerd uitgelegd wordt, en dat vind ik heel irritant.
Je komt bij award-nominaties met welgeteld 1 nominatie waar het ook nog eens je eigen speler betreft en zegt zelf dat je helemaal niets van andere fok!hattrickers af weet en je vraagt om uitleg?quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 05:10 schreef REFUSED het volgende:
Je komt bij award-nominaties met welgeteld 1 nominatie waar het ook nog eens je eigen speler betreft en zegt zelf dat je helemaal niets van andere fok!hattrickers af weet en je vraagt om uitleg?
Joh, stem allemaal maar op wie je wilt, doe wat je niet laten kan (Jullie weten hoe ik er over denk)quote:Op dinsdag 3 januari 2006 05:10 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Maar je ziet wel het probleem? Of Fok!Hattrick nu denkt dat je de beste manager bent of niet, laat ze gewoon vrijuit stemmen, maar ga niet de award in mijn ogen devalueren door van te voren te zeggen "ik doe niet mee, anders ontneem ik anderen de kans.". Ik vond het iig een Mourinho-waardige uitspraak. Het gaat er niet om of jij je de beste manager waardig vindt, maar of fokhattrick je de beste manager vindt. Anders zijn het geen Fok!Hattrick-awards meer.
[..]
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:50 schreef The_Hives het volgende:
goede opzet met dat kopieren
[..]
tsskk al die terugvinders
quote:Op maandag 2 januari 2006 23:05 schreef Daemon19 het volgende:
FC Barcelona Award - JD maar das logisch!
quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
FC Barcelona Award - Johan Derksen
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:59 schreef Robar het volgende:Meest geliefde Fok!Hattricker/team - FC Barcelona Award
Ik weet het, het is eentonig, maar JD blijft mijn favoriet!!!!
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:51 schreef Oldbie het volgende:
FC Barcelona Award - Grumpey maar als hij de eer niet wilt mag JD
quote:Rinus Michels Award - Jonks om z'n training, Joralf, een seizoen bij Joralf in de competitie en je ziet hoe hij slim tactisch bezig is, ik heb ervan geleerd
Jan van Dijk Award - Tja.. moeilijk..
Johan Cruijff Award - Eloï Schoeters (46323206) van mezelf, ik ben er gewoon trots op. 6,5* in goed vorm op zowel vleugelverdedigers- als centrale verdedigers positie
Barend en van Dorp Award - JD is de ouwehoer van de federatie![]()
(nee, niet negatief hoor
)
Koei Award - Joralf, iedereen weet wel waarom![]()
![]()
Messi Award - Geen idee
Romario Award - Geen idee
FC Barcelona Award - Ik denk dat dit de mensen zijn die op de meeting waren, heel gezellig![]()
Chelsea Award - Sja.. "haten" kan ik SW niet meer, want hij viel in het echt best mee, hij kickt me op IRC zelfs niet meer![]()
![]()
Meen je dat nou? Of zit je me te foppen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:34 schreef FritsFluitketel het volgende:
Rinus Michels Award - Jonks om z'n training, Joralf, een seizoen bij Joralf in de competitie en je ziet hoe hij slim tactisch bezig is, ik heb ervan geleerd
Meen je dat serieusquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:54 schreef twisteddlogic het volgende:
Vergeet iedereen mij nou bij de Jan van Dijk award
Nee ik meen het serieusquote:Op dinsdag 3 januari 2006 15:06 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Of zit je me te foppen?
Als je het meent vind ik dat erg aardig van je
je moet er wat voor over hebbenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 22:46 schreef komrad het volgende:
kan je doen maar dat vergroot wel je kans op de chelski award
Neequote:
heej, ik ben ook 1x genomineerd he, en qyn.....dus niet alvast zo arrogant je de prijs toeeigenenquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:43 schreef -J-D- het volgende:
Omdat dat niet spannend is
Mwah, de FC Barcelona Award ook niet trouwens
Ik kan maar beter even niets zeggen hieroverquote:Op woensdag 4 januari 2006 11:47 schreef Grumpey het volgende:
[..]
heej, ik ben ook 1x genomineerd he, en qyn.....dus niet alvast zo arrogant je de prijs toeeigenen
Graag.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:43 schreef -J-D- het volgende:
Wat een held he!
Kunnen we hem niet sowieso een award geven voor al zn verdiensten?
Is dit het resultaat van je telling of je eigen onzin ? (op de Koei-award na, want die is meer dan terecht)quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:43 schreef pekel het volgende:
Rinus Michels Award - Grumpey
Jan van Dijk Award - Raffie
Johan Cruijff Award - Zbigniew Czynsz (37305719) van Goten![]()
Barend en van Dorp Award - Komrad
Koei Award - Maniack28, waarom is bekend
Messi Award - Hans Workinn (76122151) van pekel
Romario Award - Wietse Kranenbarg (28074175) van pekel
FC Barcelona Award - JD
Chelsea Award - REFUSED
Zn eigen onzin..quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:44 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Is dit het resultaat van je telling of je eigen onzin ? (op de Koei-award na, want die is meer dan terecht)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 | Grumpey (5 stemmen) Qyn (3 stemmen) Jonks (4 stemmen) Jan van Dijk Award - Robar (3 stemmen) VI, uitgesloten van winst Raffie (3 stemmen) Excibular & Shakira007(2 stemmen) Johan Cruijff Award - Hugo van Haarlem (38164647) van qyn (2 stemmen) Zbigniew Czynsz (37305719) van Goten (2 stemmen) Juliusz Niestrój (39506360) van Lortnoc(2 stemmen) Barend en van Dorp Award - komrad (9 stemmen) Daemon19 (2 stemmen) 3 met 1 stem Koei Award - Maniack28 (9 stemmen) Verbal_Kint De_Hovenier Messi Award - Emiel Immerzeel (76907051) van Jonks (2 stemmen) Attila Váncsa (76953902) van Iladuce (2 stemmen) 4 met 1 stem Romario Award - Sven Hennoste (12508664) van Johan Derksen (2 stemmen) Sepp Autering (21375799) van Sjarkie Wietse Kranenbarg (28074175) van pekel FC Barcelona Award - Hoolieganzen (362390) Johan Derksen (10 stemmen) 4 met 1 stem Chelsea Award - vv Emmen (364409) pekel (4 stemmen) Zandpol Trappers (145817) SW (2 stemmen) Vitussa FC (553913) Refused (2 stemmen) |
2 dingetjes... volgens mij hebben veel mensen hun stem van Grumpey in iemand anders veranderd en ten tweede speelt Robar in VI en niet in VII of lager, dus kan hij nooit de van Dijk award winnen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 14:09 schreef pekel het volgende:
Hieronder alleen de top 3 van elke catogorie.
[ code verwijderd ]
Stem van Grumpey heb ik nagetrokkenquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:17 schreef maniack28 het volgende:
[..]
2 dingetjes... volgens mij hebben veel mensen hun stem van Grumpey in iemand anders veranderd en ten tweede speelt Robar in VI en niet in VII of hoger, dus kan hij nooit de van Dijk award winnen.
Robar speelde vorig seizoen niet in VIIquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:43 schreef pekel het volgende:
[..]
Stem van Grumpey heb ik nagetrokkenUitslag klopt dus.
En als Robar hoger speelt (gaat om vorig seizoen he) dingt hij niet mee voor de prijs
niks,ik heb de lijst alleen aangevuld.quote:Op woensdag 4 januari 2006 13:15 schreef pekel het volgende:
Foetre, wat heb je allemaal gewijzigd?
Joh... en die award is voor VII of lagerquote:Op woensdag 4 januari 2006 14:45 schreef pekel het volgende:
Robar speelt z'n hele carriere al in VI.656
Duidelijk./.. jij krijgt geen award dit jaarquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:29 schreef -J-D- het volgende:
VII of lager bedoel je, maniack28
Je verdient de Koei-award dubbel en dwars !
Nee, daar was juist geen tijd voor. Tis dus nu in 1x de winnaar.. maar meestal was het bij de nominatieronde ook wel duidelijk (op uitzonderingen nagelaten).quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:44 schreef Verbal_Kint het volgende:
pekol, kunnen we later ook nog een keer in een finale ronde op de genomineerden stemmen?
We zullen het meenemen bij de eerstkomende vergadering.quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:58 schreef foetre het volgende:
desnoods !
thnx! dit waardeer ik echt van jequote:Op woensdag 4 januari 2006 16:58 schreef -J-D- het volgende:
[..]
We zullen het meenemen bij de eerstkomende vergadering.
ik dacht dat er tot en met V stondquote:Op woensdag 4 januari 2006 15:56 schreef Robar het volgende:is iedereen er achter dat ik dus VI speel (inderdaad mijn gehele carriere al)?
Heel mooi
goed logoquote:
Ik zou het niet weten.. vraag me ook af waarom er niemand op mij als beste manager stemt... ik bedoel, hoeveel mensen doen me dit na:quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:24 schreef The_Hives het volgende:
[..]
ik dacht dat er tot en met V stond(iig zo las ik het
) en die 2e vanaf VI.
Waarom heeft niemand mij dan genoemd bij de bovenste![]()
![]()
quote:18-12-2005 Kristiansund eindigde als nummer 1 in VI.568 (seizoen 16).
28-09-2005 Het team kwam in seizoen 16 tot Bekerronde 3.
28-08-2005 Kristiansund eindigde als nummer 1 in VII.494 (seizoen 15).
01-06-2005 Het team kwam in seizoen 15 tot Bekerronde 2.
08-05-2005 Kristiansund eindigde als nummer 1 in VIII.154 (seizoen 14).
02-02-2005 Het team kwam in seizoen 14 tot Bekerronde 1.
16-01-2005 Kristiansund eindigde als nummer 2 in IX.882 (seizoen 13).
16-10-2004 De club kreeg een nieuwe eigenaar: Joralf nam het roer over en veranderde de naam van de club in Kristiansund.
wie ben jij?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:40 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten.. vraag me ook af waarom er niemand op mij als beste manager stemt... ik bedoel, hoeveel mensen doen me dit na:
[..]
En die nu in V zitquote:Op donderdag 5 januari 2006 08:22 schreef Robar het volgende:
[..]
Zo een broekie die begonnen is in de IX divisie . .
*kuch*
Waar je niet eens in wilde zittenquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:06 schreef maniack28 het volgende:
[..]
En die nu in V zitEn jij nog in VI
Dat kan je wel iets subtieler brengen, Robar!quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:12 schreef Robar het volgende:
[..]
Waar hij niets te zoeken heeft, maar als gevolg van wanbeleid wel terecht kwam
Ach we zullen wel zien wie er aan het eind van het volgende seizoen nog in VI zitquote:
Ik in ieder gevalquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:13 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ach we zullen wel zien wie er aan het eind van het volgende seizoen nog in VI zit
Dat moet je gewoon heel vaak zeggen, dan krijg je hem vanzelf!quote:
Jan van Dijk award laat ik leeg. Ik probeer mijn hele kleine kans op deze award te behouden!quote:Op maandag 2 januari 2006 19:30 schreef pekel het volgende:
Fok!Hattrick Awards seizoen 16
De volgende awards zijn er dit seizoen:Beste Fok!Hattricker (I t/m VI)- Rinus Michels AwardGrumpey Beste Fok!Hattricker (VII en lager)- Jan van Dijk Award Beste HT-speler van Fok!Hattrick - Johan Cruijff Award Zbigniew Czynsz (37305719) van Goten Fok!Hattricker met de meeste onzinnige slowchat - Barend en van Dorp AwardKomrad Fok!Hattricker wiens fout het meest memorabel was dit seizoen - Koei awardManiac28 Fok!Hattricker met de talentvolste 17/18 jarige - Messi Award Emiel Immerzeel (76907051) van Jonks Fok!Hattricker met de beste oude speler (+30) - Romario Award Geen idee! Meest geliefde Fok!Hattricker/team - FC Barcelona Award Pekel (Anders ontstaat er zo'n negatief beeld met alleen maar stemmen voor de Chelsea award ![]()
Meest gehate Fok!Hattricker/team - Chelsea Award Vitussa FC (553913) Refused Refused verdient ook een award!
quote:FC Barcelona Award Pekel (Anders ontstaat er zo'n negatief beeld met alleen maar stemmen voor de Chelsea award
Hij heeft gewoon medelijden met je, en gelijk heeft ie, je bent een zielig, miezerig hoopje ellende.quote:
Bedankt voor je toelichting.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:39 schreef Robar het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon medelijden met je, en gelijk heeft ie, je bent een zielig, miezerig hoopje ellende.![]()
Laat me raden op wie jij hebt gestemd voor de Chelsea awardquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:39 schreef Robar het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon medelijden met je, en gelijk heeft ie, je bent een zielig, miezerig hoopje ellende.![]()
Divisie 7 en lager?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:28 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Joh... en die award is voor VII of lagerIk denk dat iedereen zijn stem voor de koei-award spontaan in een stem voor jou gaat wijzigen, want je maakt me daar toch een blunder van formaat
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:33 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Divisie 7 en lager?
7 en lager is toch 1 t/m 7?
Nee? Als je eredivisie speelt, speel je in divisie 1. De rest van de competities is dus lager en 7t/m 12 is dus 7 en lagerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:33 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Divisie 7 en lager?
7 en lager is toch 1 t/m 7?
dus dit is niet je echte meningquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:49 schreef SuperWeber het volgende:Meest gehate Fok!Hattricker/team - Chelsea Award
Ja kuthives ik pak je terugDappre kwijlers...
Dat is jouw invulling...quote:
Toch liev, als de rest niet eens beantwoord isquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:49 schreef SuperWeber het volgende:Beste Fok!Hattricker (I t/m VI)- Rinus Michels Award
Grumpey
Die pekel denkt toch niet dat ik alle spelers van alle fokhattrick leden ga onthouden... Ik heb wel wat beters te doen...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:50 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Toch liev, als de rest niet eens beantwoord is![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:10 schreef foetre het volgende:
Rinus Michels Award - Grumpey (mijn grote held)![]()
Jan van Dijk Award -Foekje
![]()
Johan Cruijff Award - Ricardo Espinosa (36987511) Grumbler
Barend en van Dorp Award - SuperWeber
Koei Award - maniack28 ivm met z'n promotiewedstrijd
Messi Award - Francis Fauret (76259734) van Jonks
Romario Award - Sven Hennoste (12508664) Hoolieganzen
FC Barcelona Award - Johan-Derksen
Chelsea Award - Pekel is de echte José Mourinho wannabe
Inderdaad, leuke plaatjes!quote:
Ja? Ik dacht dat je hem niet wildequote:Op maandag 9 januari 2006 09:52 schreef Grumpey het volgende:
dank u pekel en joralf, en iedereen die op me gestemt heeft!dank
quote:Op maandag 9 januari 2006 12:25 schreef FritsFluitketel het volgende:
Hulde voor de winnaars (als je er nu trots op moet zijn of niet)
Ook mooie avatars
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:04 schreef Verbal_Kint het volgende:
geniale avatars
vooral gary linekeren die van barend en van dorp
quote:
Dankquote:Op maandag 9 januari 2006 07:37 schreef Robar het volgende:gelijk even gaat gebruiken
Goeie plaatjes
Ach, ik mag hem nu houden bedenk ik me maar, 3x toch?....quote:Op maandag 9 januari 2006 13:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja? Ik dacht dat je hem niet wilde
Vind ik ook, eigenlijk had ik gewoon recht op die awardquote:Op maandag 9 januari 2006 15:34 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ach, ik mag hem nu houden bedenk ik me maar, 3x toch?....
(wel jammer dat anderen mensen niet ook in zonnetje gezet worden voor wat ze goed doen)
quote:Op maandag 9 januari 2006 17:21 schreef komrad het volgende:
eigenlijk wel, maar als je je dit jaar handhaafd win je hem zeker joralf
sorryquote:Op maandag 9 januari 2006 17:21 schreef komrad het volgende:
eigenlijk wel, maar als je je dit jaar handhaafdt win je hem zeker joralf
Dat gaat met mijn huidige beleidsplan niet meer lukkenquote:Op maandag 9 januari 2006 17:21 schreef komrad het volgende:
eigenlijk wel, maar als je je dit jaar handhaafd win je hem zeker joralf
In dit geval geldquote:Op maandag 9 januari 2006 18:56 schreef komrad het volgende:
wat is je meer waard, geld of eer?
Ja, ik denk het wel hequote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:53 schreef peristilius het volgende:
Gefeliciteerd allemaal.![]()
Kan dit topic op slot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |