1 2 3 4 5 6 7 8 9 | Jan van Dijk Award - [b] [/b] Johan Cruijff Award - [b]Spelersnaam(ID) Fok!Username[/b] Barend en van Dorp Award - [b] [/b] Koei Award - [b] [/b] Messi Award - [b]Spelersnaam(ID) Fok!Username[/b] Romario Award - [b]Spelersnaam(ID) Fok!Username[/b] FC Barcelona Award - [b] [/b] Chelsea Award - [b] [/b] |
tsskk al die terugvindersquote:Rinus Michels Award - inkoppertje![]()
Jan van Dijk Award - Robar![]()
Johan Cruijff Award - Hugo van Haarlem (38164647) van qynof die amnteudinges
Barend en van Dorp Award - komrad
Koei Award - pff geen idee meer.
Messi Award - ich weis nicht
Romario Award - je ne sais pas
FC Barcelona Award - Radish Eleven (506741)![]()
Chelsea Award - De Trappers van SuperWeberZandpol Trappers (145817)
Reto Tiefenauerquote:Rinus Michels Award - Grumpey, is duidelijkQyn dus...
Jan van Dijk Award - Excibular is erg goed bezig
Johan Cruijff Award - Zbigniew Czynsz (37305719) Goten
Barend en van Dorp Award - Komrad
Koei Award - Maniack28, mezelf dusvoor het promoveren naar V door te winnen van een stomme klootzak die zn hele team verkocht had
Messi Award - Reto Tiefenauer(76746084) Maniack28
Romario Award - Zou het mijn god niet weten... Alltid Hattrick werkt ook nog niet
FC Barcelona Award - Johan Derksen
Chelsea Award - Gehate... euhm.... ff denken... ik denk Pekel
Reto Tiefenauer (76746084)quote:Op maandag 2 januari 2006 19:58 schreef maniack28 het volgende:
Reto Tiefenauer
TSI = 2 720, 17 jaar, matig in vorm
Hij was net nog 17 andersquote:Op maandag 2 januari 2006 20:10 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Reto Tiefenauer (76746084)
18 years
Dan had je die awards maar eerder moeten houden.
Dit is dus geen "ik stem op Reto."-post, daar zuigt die speler teveel voor.
Zo lust ik er ook nog een paar.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:18 schreef maniack28 het volgende:
En zoveel zuigt ie niet, want over 2 weken is ie formidabel
Post er dan een... zo lang er niemand een spelert post staat die van mij bovenaanquote:
Voor Romario Award:quote:Hans Workinn
TSI=3 600, 18 jaar, goed vorm
Heeft rampzalig ervaring en matig leiderschap [Snelheid]
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Spelmaken: formidabel Passen: slecht
Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
quote:Wietse Kranenbarg (28074175)
32 jaar, goed in vorm, gezond
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: goed Spelhervatting: goed
Doelpunten in carričre: 114
Hattricks in carričre: 15
Nee, die van mij leggen het af tegen het viertal van Jonks, geen zin om ze nutteloos te nomineren.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:28 schreef maniack28 het volgende:
Post er dan een... zo lang er niemand een spelert post staat die van mij bovenaan
Bedoel je niet die Hauri? Pankow is namelijk vandaag verkocht voor niet zo heel duur.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:53 schreef Grumpey het volgende:
Messi Award - Adrian Pankow (81058050) van Komrad (in schaduw van jonks-trainieleger een toppertje!)
Hij is verkocht, dan telt het niet meer in mijn ogen. Ik heb hem veranderd.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:08 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Bedoel je niet die Hauri? Pankow is namelijk vandaag verkocht voor niet zo heel duur.
niet zo heel duur verkochtquote:Op maandag 2 januari 2006 21:08 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Bedoel je niet die Hauri? Pankow is namelijk vandaag verkocht voor niet zo heel duur.
is het een skilltrade-award? neen. 1.3 mil voor een zogenaamd 18jarig supertalent? winst kan ok zijn, waarde niet.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:40 schreef komrad het volgende:
niet zo heel duur verkocht
1 level opgetraind en >1M winst erop
Ik wilde hem ook niet nomineren hoor, Hauri wil ik wel noemen maar lijkt me niet goed genoeg:quote:Op maandag 2 januari 2006 21:43 schreef REFUSED het volgende:
[..]
is het een skilltrade-award? neen. 1.3 mil voor een zogenaamd 18jarig supertalent? winst kan ok zijn, waarde niet.
en volgens mij gaat het over degenen die afgelopen seizoen 17 en 18 waren, de 17jarigen van dit jaar tellen mee voor de volgende awards...
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:05 schreef REFUSED het volgende:
Speciale vermelding voor One_conundrum overigens, iemand die zo self-centered is verdient dat wel.
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:05 schreef REFUSED het volgende:
Chelsea Award - Grumpey, durft zo arrogant te zijn om te vragen of mensen niet op hem te stemmen zodat de uiteindelijke winnaar altijd een bijsmaak heeft omdat Grumpey dan kan zeggen "ja maar ik deed niet mee".
Maar je ziet wel het probleem? Of Fok!Hattrick nu denkt dat je de beste manager bent of niet, laat ze gewoon vrijuit stemmen, maar ga niet de award in mijn ogen devalueren door van te voren te zeggen "ik doe niet mee, anders ontneem ik anderen de kans.". Ik vond het iig een Mourinho-waardige uitspraak. Het gaat er niet om of jij je de beste manager waardig vindt, maar of fokhattrick je de beste manager vindt. Anders zijn het geen Fok!Hattrick-awards meer.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:51 schreef Grumpey het volgende:
De rede dat ik hier zo enorm op reageer is omdat ik rothekel heb dat iets verkeerd uitgelegd wordt, en dat vind ik heel irritant.
Je komt bij award-nominaties met welgeteld 1 nominatie waar het ook nog eens je eigen speler betreft en zegt zelf dat je helemaal niets van andere fok!hattrickers af weet en je vraagt om uitleg?quote:
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 05:10 schreef REFUSED het volgende:
Je komt bij award-nominaties met welgeteld 1 nominatie waar het ook nog eens je eigen speler betreft en zegt zelf dat je helemaal niets van andere fok!hattrickers af weet en je vraagt om uitleg?
Joh, stem allemaal maar op wie je wilt, doe wat je niet laten kan (Jullie weten hoe ik er over denk)quote:Op dinsdag 3 januari 2006 05:10 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Maar je ziet wel het probleem? Of Fok!Hattrick nu denkt dat je de beste manager bent of niet, laat ze gewoon vrijuit stemmen, maar ga niet de award in mijn ogen devalueren door van te voren te zeggen "ik doe niet mee, anders ontneem ik anderen de kans.". Ik vond het iig een Mourinho-waardige uitspraak. Het gaat er niet om of jij je de beste manager waardig vindt, maar of fokhattrick je de beste manager vindt. Anders zijn het geen Fok!Hattrick-awards meer.
[..]
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:50 schreef The_Hives het volgende:
goede opzet met dat kopieren
[..]
tsskk al die terugvinders
quote:Op maandag 2 januari 2006 23:05 schreef Daemon19 het volgende:
FC Barcelona Award - JD maar das logisch!
quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:58 schreef maniack28 het volgende:
[..]
FC Barcelona Award - Johan Derksen
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:59 schreef Robar het volgende:Meest geliefde Fok!Hattricker/team - FC Barcelona Award
Ik weet het, het is eentonig, maar JD blijft mijn favoriet!!!!
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:51 schreef Oldbie het volgende:
FC Barcelona Award - Grumpey maar als hij de eer niet wilt mag JD
quote:Rinus Michels Award - Jonks om z'n training, Joralf, een seizoen bij Joralf in de competitie en je ziet hoe hij slim tactisch bezig is, ik heb ervan geleerd
Jan van Dijk Award - Tja.. moeilijk..
Johan Cruijff Award - Eloď Schoeters (46323206) van mezelf, ik ben er gewoon trots op. 6,5* in goed vorm op zowel vleugelverdedigers- als centrale verdedigers positie
Barend en van Dorp Award - JD is de ouwehoer van de federatie![]()
(nee, niet negatief hoor
)
Koei Award - Joralf, iedereen weet wel waarom![]()
![]()
Messi Award - Geen idee
Romario Award - Geen idee
FC Barcelona Award - Ik denk dat dit de mensen zijn die op de meeting waren, heel gezellig![]()
Chelsea Award - Sja.. "haten" kan ik SW niet meer, want hij viel in het echt best mee, hij kickt me op IRC zelfs niet meer![]()
![]()
Meen je dat nou? Of zit je me te foppen?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:34 schreef FritsFluitketel het volgende:
Rinus Michels Award - Jonks om z'n training, Joralf, een seizoen bij Joralf in de competitie en je ziet hoe hij slim tactisch bezig is, ik heb ervan geleerd
Meen je dat serieusquote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:54 schreef twisteddlogic het volgende:
Vergeet iedereen mij nou bij de Jan van Dijk award
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |