wie ben jij?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:40 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten.. vraag me ook af waarom er niemand op mij als beste manager stemt... ik bedoel, hoeveel mensen doen me dit na:
[..]
En die nu in V zitquote:Op donderdag 5 januari 2006 08:22 schreef Robar het volgende:
[..]
Zo een broekie die begonnen is in de IX divisie . .
*kuch*
Waar je niet eens in wilde zittenquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:06 schreef maniack28 het volgende:
[..]
En die nu in V zitEn jij nog in VI
Dat kan je wel iets subtieler brengen, Robar!quote:Op donderdag 5 januari 2006 10:12 schreef Robar het volgende:
[..]
Waar hij niets te zoeken heeft, maar als gevolg van wanbeleid wel terecht kwam
Ach we zullen wel zien wie er aan het eind van het volgende seizoen nog in VI zitquote:
Ik in ieder gevalquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:13 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ach we zullen wel zien wie er aan het eind van het volgende seizoen nog in VI zit
Dat moet je gewoon heel vaak zeggen, dan krijg je hem vanzelf!quote:
Jan van Dijk award laat ik leeg. Ik probeer mijn hele kleine kans op deze award te behouden!quote:Op maandag 2 januari 2006 19:30 schreef pekel het volgende:
Fok!Hattrick Awards seizoen 16
De volgende awards zijn er dit seizoen:Beste Fok!Hattricker (I t/m VI)- Rinus Michels AwardGrumpey Beste Fok!Hattricker (VII en lager)- Jan van Dijk Award Beste HT-speler van Fok!Hattrick - Johan Cruijff Award Zbigniew Czynsz (37305719) van Goten Fok!Hattricker met de meeste onzinnige slowchat - Barend en van Dorp AwardKomrad Fok!Hattricker wiens fout het meest memorabel was dit seizoen - Koei awardManiac28 Fok!Hattricker met de talentvolste 17/18 jarige - Messi Award Emiel Immerzeel (76907051) van Jonks Fok!Hattricker met de beste oude speler (+30) - Romario Award Geen idee! Meest geliefde Fok!Hattricker/team - FC Barcelona Award Pekel (Anders ontstaat er zo'n negatief beeld met alleen maar stemmen voor de Chelsea award ![]()
Meest gehate Fok!Hattricker/team - Chelsea Award Vitussa FC (553913) Refused Refused verdient ook een award!
quote:FC Barcelona Award Pekel (Anders ontstaat er zo'n negatief beeld met alleen maar stemmen voor de Chelsea award
Hij heeft gewoon medelijden met je, en gelijk heeft ie, je bent een zielig, miezerig hoopje ellende.quote:
Bedankt voor je toelichting.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:39 schreef Robar het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon medelijden met je, en gelijk heeft ie, je bent een zielig, miezerig hoopje ellende.![]()
Laat me raden op wie jij hebt gestemd voor de Chelsea awardquote:Op vrijdag 6 januari 2006 16:39 schreef Robar het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon medelijden met je, en gelijk heeft ie, je bent een zielig, miezerig hoopje ellende.![]()
Divisie 7 en lager?quote:Op woensdag 4 januari 2006 15:28 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Joh... en die award is voor VII of lagerIk denk dat iedereen zijn stem voor de koei-award spontaan in een stem voor jou gaat wijzigen, want je maakt me daar toch een blunder van formaat
![]()
quote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:33 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Divisie 7 en lager?
7 en lager is toch 1 t/m 7?
Nee? Als je eredivisie speelt, speel je in divisie 1. De rest van de competities is dus lager en 7t/m 12 is dus 7 en lagerquote:Op zaterdag 7 januari 2006 13:33 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Divisie 7 en lager?
7 en lager is toch 1 t/m 7?
dus dit is niet je echte meningquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:49 schreef SuperWeber het volgende:Meest gehate Fok!Hattricker/team - Chelsea Award
Ja kuthives ik pak je terugDappre kwijlers...
Dat is jouw invulling...quote:
Toch liev, als de rest niet eens beantwoord isquote:Op zaterdag 7 januari 2006 18:49 schreef SuperWeber het volgende:Beste Fok!Hattricker (I t/m VI)- Rinus Michels Award
Grumpey
Die pekel denkt toch niet dat ik alle spelers van alle fokhattrick leden ga onthouden... Ik heb wel wat beters te doen...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 23:50 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Toch liev, als de rest niet eens beantwoord is![]()
quote:Op woensdag 4 januari 2006 01:10 schreef foetre het volgende:
Rinus Michels Award - Grumpey (mijn grote held)![]()
Jan van Dijk Award -Foekje
![]()
Johan Cruijff Award - Ricardo Espinosa (36987511) Grumbler
Barend en van Dorp Award - SuperWeber
Koei Award - maniack28 ivm met z'n promotiewedstrijd
Messi Award - Francis Fauret (76259734) van Jonks
Romario Award - Sven Hennoste (12508664) Hoolieganzen
FC Barcelona Award - Johan-Derksen
Chelsea Award - Pekel is de echte José Mourinho wannabe
Inderdaad, leuke plaatjes!quote:
Ja? Ik dacht dat je hem niet wildequote:Op maandag 9 januari 2006 09:52 schreef Grumpey het volgende:
dank u pekel en joralf, en iedereen die op me gestemt heeft!dank
quote:Op maandag 9 januari 2006 12:25 schreef FritsFluitketel het volgende:
Hulde voor de winnaars (als je er nu trots op moet zijn of niet)
Ook mooie avatars
quote:Op maandag 9 januari 2006 00:04 schreef Verbal_Kint het volgende:
geniale avatars
vooral gary linekeren die van barend en van dorp
quote:
Dankquote:Op maandag 9 januari 2006 07:37 schreef Robar het volgende:gelijk even gaat gebruiken
Goeie plaatjes
Ach, ik mag hem nu houden bedenk ik me maar, 3x toch?....quote:Op maandag 9 januari 2006 13:18 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja? Ik dacht dat je hem niet wilde
Vind ik ook, eigenlijk had ik gewoon recht op die awardquote:Op maandag 9 januari 2006 15:34 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ach, ik mag hem nu houden bedenk ik me maar, 3x toch?....
(wel jammer dat anderen mensen niet ook in zonnetje gezet worden voor wat ze goed doen)
quote:Op maandag 9 januari 2006 17:21 schreef komrad het volgende:
eigenlijk wel, maar als je je dit jaar handhaafd win je hem zeker joralf
sorryquote:Op maandag 9 januari 2006 17:21 schreef komrad het volgende:
eigenlijk wel, maar als je je dit jaar handhaafdt win je hem zeker joralf
Dat gaat met mijn huidige beleidsplan niet meer lukkenquote:Op maandag 9 januari 2006 17:21 schreef komrad het volgende:
eigenlijk wel, maar als je je dit jaar handhaafd win je hem zeker joralf
In dit geval geldquote:Op maandag 9 januari 2006 18:56 schreef komrad het volgende:
wat is je meer waard, geld of eer?
Ja, ik denk het wel hequote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:53 schreef peristilius het volgende:
Gefeliciteerd allemaal.![]()
Kan dit topic op slot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |