Ik heb er nu ± 63 op 1 schap, met ruimte voor afwijkende lengtes en breedtes. De Vitalogy CD van Pearl Jam kan bijvoorbeeld gewoon rechtop staanquote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:49 schreef Seborik het volgende:
Mark, hoeveel ruimte zit er in zo'n ding voor cd's met een variabele lengte/breedte?
Ik weet wat je bedoelt... ik haalde mijn rijbewijs toen ik net een paar maanden daarvoor besloten had om mijn haar te laten groeien. Ik schaam me dood als iemand om mijn ID vraagtquote:Op maandag 9 januari 2006 16:22 schreef Liejannuh het volgende:
Ik moet mijn rijbewijs binnenkort verlengen. En dan heb je ook pasfoto's nodig, alleen is de winter nu niet de meest ideale periode om pasfoto's te laten maken waar je de komende 10 jaar mee geconfronteerd wordt.
Ok, het ziet er wel ideaal uit. En true natuurlijk.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:51 schreef Mark het volgende:
[..]
Ik heb er nu ± 63 op 1 schap, met ruimte voor afwijkende lengtes en breedtes. De Vitalogy CD van Pearl Jam kan bijvoorbeeld gewoon rechtop staan
Ah ja, ik ben nog 30-min, dus ik maak me er nog niet zoveel zorgen omquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:06 schreef Liejannuh het volgende:
En ik vind mijn 10 jaar oude foto op mijn rijbewijs altijd wel leuk!Lekker jong koppie enzo!
Nou je 't zegt... Ik kan die langharige 14-jarige stoner op mijn paspoort ook wel waarderenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 11:06 schreef Liejannuh het volgende:
En ik vind mijn 10 jaar oude foto op mijn rijbewijs altijd wel leuk!Lekker jong koppie enzo!
Ik zat er net naar te kijken, volgens mij kan ik niet eens bij de bovenste plank...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:55 schreef webfreak het volgende:
Als ik me zo'n ding aanschaf, laat ik wel de bovenste 2 schappen leeg.. Anders moet ik met keukentrapjes gaan klooien
Al heet deze geen Björn of Svenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 14:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Volgens mij is er niet veel verschil met mijn kasten van de Ikea.
De 'Bart'quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:43 schreef Zanderrr het volgende:
Misschien heeft Ikea ook wel wat fraaie cd-kastmodellen voor de 'verticaal gehandicapte medemens'?.
* Mark heeft nog wel een aanbieding voor ± 330 CD's:quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:43 schreef Zanderrr het volgende:
Misschien heeft Ikea ook wel wat fraaie cd-kastmodellen voor de 'verticaal gehandicapte medemens'?.
je kan zo'n Benno ook platleggenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:43 schreef Zanderrr het volgende:
Ik zie er maar van af omdat hij nogal ver van de muur staat met zn pootjesquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:48 schreef Mark het volgende:
[..]
* Mark heeft nog wel een aanbieding voor ± 330 CD's:
[afbeelding]
Apart.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:15 schreef Man_Made_God het volgende:
Ik ging er automatisch vanuit dat iedereen de leeftijd van Dwerg had bereikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |