Dat CBR zit daar ook op een plek die je eigenlijk alleen met een auto normaal kunt bereiken... vergeet niet binnen een jaar af te rijden; ik mag mn theorie weer opnieuw gaan halenquote:Op maandag 9 januari 2006 16:11 schreef Zanderrr het volgende:
Ik moest vanmorgen om 09:00 theorie-examen voor m'n rijbewijs doen in Rotterdam.
Wat is daar naief aan? De kosten worden een steeds kleiner percentage van mijn inkomen tenslottequote:Op maandag 9 januari 2006 22:09 schreef Man_Made_God het volgende:
En daarnaast vind ik het trouwens verbazingwekkend hoeveel mensen van wie ik dacht dat ze al flink in de 20 waren, hier hun theorie/rijbewijs nog moeten halen. Lekker naïef.
Met naïef bedoelde ik mezelf.quote:Op maandag 9 januari 2006 22:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat is daar naief aan? De kosten worden een steeds kleiner percentage van mijn inkomen tenslotte.
same here .. maar wel iets van 40 lessen van 1,5 uur gehadquote:Op maandag 9 januari 2006 22:41 schreef Seborik het volgende:
Ik had m'n theorie en rijbewijs in één keer.
Wat?! Kun jij met Staline werken??? Je moet bij het CBS komen werken joh!quote:Op maandag 9 januari 2006 20:21 schreef dwerg het volgende:
Op een heel handige website vind ik dat de prijzen van autorijles de afgelopen vijf jaar flink zijn gestegen. Alleen kan ik niet verder in de tijd terugzoeken dan tot 2000.
Volgens mij staat dat idd te gebeuren, de eerste voortekenen zijn er iig. ik zag dat hier op het forum al een mosselman topic opdoemde.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:47 schreef Zanderrr het volgende:
Was er geen Happy Haardkoor revival gepland voor 2006? Vond dat het straatbeeld altijd zo opleuken.
http://www.lbgulft.nl/index.html Ze sturen ook op.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 10:45 schreef webfreak het volgende:
Da's een fraai rekje Mark!
Waar heb je die vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |