Iedereen die zijn voortuin als opslag gebruikt verdient het om tot het einde der tijden in een flatje in de Bijlmer te wonen, maar dat antwoord staat er natuurlijk weer niet tussen.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:15 schreef Bosbeetle het volgende:
tis een stomme test ...die voortuin vraag
precies waarom stond de optie "tuin" er niet bij !quote:Op zondag 8 januari 2006 20:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Iedereen die zijn voortuin als opslag gebruikt verdient het om tot het einde der tijden in een flatje in de Bijlmer te wonen, maar dat antwoord staat er natuurlijk weer niet tussen.
Altijd handig dat je de test straffeloos meer dan eens kan doenquote:
Geweldig hoe je het altijd weer naar muziek kan draaienquote:Op zondag 8 januari 2006 02:30 schreef Seborik het volgende:
Even spammen: Doe mij maar een barbiepop
Nee, de TV-uitzending gekekenquote:
Toen ik begon dacht ik dat het sebbo's eerste muziekloze column zou worden, maart idd toch heel knap weer die draai. Alleen naar James Blunt.. wie had dat verwachtquote:Op zondag 8 januari 2006 20:23 schreef Anton het volgende:
[..]
Geweldig hoe je het altijd weer naar muziek kan draaien
ik doe mee .. ohnee ik had een voldoendequote:Op zondag 8 januari 2006 23:13 schreef Beathoven het volgende:
4,9 ik ga maar eens emigreren
precies als je goed ingeburgerd bent ga je de antwoorden niet vragen...quote:Op maandag 9 januari 2006 12:51 schreef webfreak het volgende:
4,7... Ik ben niet ingeburgerd dus
En als ik de antwoorden opvraag krijg ik een leeg browservenster voor m'n neus.. Handig man
Ik wel.quote:Op maandag 9 januari 2006 16:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik kwam in ieder geval niet tijdens de kerstdrukte. Dat scheelt dan weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |