quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:28 schreef nipeng het volgende:
Die moet ik ook eens halen. Waar heb jij ze vandaan?
quote:
jij had eerst dinsdag staan..... ik vroeg me al af....quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:32 schreef peaceman het volgende:
Nog mensen die vrijdag vrij zijn? Kan wel wat extra handen gebruiken met mijn huis verhuisklaar maken...
Huhquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
jij had eerst dinsdag staan..... ik vroeg me al af....![]()
Ik zou je graag willen helpen, maar ik ben nog volop bezig met de nasleep van mijn eigen verhuizing. pffffff, wat een rotzooi blijft er nog liggen achteraf....quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:32 schreef peaceman het volgende:
Nog mensen die vrijdag vrij zijn? Kan wel wat extra handen gebruiken met mijn huis verhuisklaar maken...
De geste is alquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zou je graag willen helpen, maar ik bven nog volop bezig met de nasleep van mijn eigen verhuizing. pffffff, wat een rotzooi blijft er nog liggen achteraf....
ik wil wel, maar voor alsnog is tijd even het probleem...quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:05 schreef Seborik het volgende:
Is er hier nog iemand met columnisten-aspiraties, of iemand die iemand kent, die iemand kent, die nog iemand kent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |