het gaat erom dat het wel erg toevallig is als zijn foute 'oppik' exact overeen komt met een hele aardse typfoutquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:35 schreef Peekaboo het volgende:
[..]
als hij het vaag hoort zou dat toch best kunnen..maar goed, dan krijgen we weer die hele discussie van welles nietes enzo.....
het is mijn visie op het hele "geneverbrander" gedoe....
tuurlijk, maar hoe graag wil je wel niet geloven als jouw favoriete medium zijn teksten rechtstreeks kopieert van een webpage ?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:28 schreef milagro het volgende:
[..]
het gaat erom dat het wel erg toevallig is als zijn foute 'oppik' exact overeen komt met een hele aardse typfout
maar ja, als je het wil geloven , be my guest, hoor, als dat je gemoedsrust geeft
dat robbert wel vaak de gehele naam doorkrijgt in tgenstelling tot char !quote:Wat is de verklaring van personen als Robbert en bijv. Char zelf, dat zij bij readings eerst zogenaamd alleen de eerste letter doorkrijgen, terwijl er daarna complete volzinnen mogelijk zijn?
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:21 schreef merlin693 het volgende:
heheheh...begon het met en "M" :0 hij deed aan schieten
Ben zelf een paar 100 meter naast de locatie van een Witte Wief legende opgegroeid (Kernhem - Ede)! Erg spannend allemaalquote:Op dinsdag 3 januari 2006 03:27 schreef merlin693 het volgende:
"vond zelf als kind de Watermolen veel interesanter "...all clear ont western front there
leek mij leuker als ze "De witte Wieven" hadden aangekaart
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:04 schreef M_Schtoppel het volgende:
Pikki en ik tegen jullie de realiteit!
![]()
Wij zijn dom??? Waarom moeten we er in hemelsnaam vanuit gaan dat hij dat niet van tevoren weet???? Dat is pas dom! Dat noemen we de feiten niet willen zien.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:04 schreef M_Schtoppel het volgende:
Go Pikki go, ik steun je.
Jullie zijn allemaal echt oliedom he? Als je er nu eens van uitgaat dat Robbert inderdaad niet weet waar hij vantevoren naartoe wordt gebracht. Dan kun je net zoals bij Carre wel gaan blaten van boehoehoe dat heeft hij allemaal vantevoren opgezocht. Maar hoeveel historische gebouwen zijn er niet in Nederland?? Denk je dat hij de geschiedenis van al die tientallen lokaties eerst heeft opgezocht en vervolgens uit zijn hoofd heeft geleerd??
Het maakt niet uit of je coldreading toepast op een persoon zelf of over een persoon die mensen heel goed kennen. De ene keer krijg je informatie uit de persoon zelf en de andere keer uit de mensen die hem/haar heel goed kennen. Wat begrijp je hier niet aan?quote:Dan, voor iedereen die denkt dat je met coldreaden dezelfde resultaten kunt bereiken. Doe met je vrienden de volgende proef eens. Laat iemand een pasfoto meenemen van iemand die jij echt niet kent maar waar anderen wel veel over weten. Doe vervolgens eens een reading VAN HET NIVEAU zoals Robbert dat doet. Wedden dat dat je NIET lukt?!
Nee, maar helaas kan Geller alleen zijn eigen bestek buigen. Ditzelfde zal blijken als Robbert onder gecontrolleerde omstandigheden fototjes zal maken.quote:En tot slot, de foto's van Robbert. Jullie blijven maar met je kop in de fotosoep draaien en mekkeren dat het allemaal nagedaan kan worden. Ja, en? Ik kan ook met een truc een lepel verbuigen. Bewijst dat dat wat Uri doet DUS nep is?
Nou, een verschrikkelijk domme opmerking. Jij wilt gewoon graag bedonderd worden. Moet je ons niet dom noemen.quote:Dan het woord genverbrander, dat hij dat woord OPGEZOCHT zou hebben via Google. Ook weer zo'n domme opmerking. Dat zou hetzelfde zijn als dat iemand op het woord foetsenmaker zou zoeken. MOGELIJK heeft hij die informatie vantevoren gehad, inclusief spelfout, maar daar wil ik hem niet van beschuldigen.
Ik ben de messias. De verlosser. De waarheid. Blijf je achter me staan totdat ik zelf zeg dat ik de boel bedrogen heb?quote:Voor mij blijft Robbert echt, ik herken er namelijk teveel van mezelf in![]()
Totdat hij zelf zegt dat hij de boel bedrogen heeft, blijf ik achter hem staan.
Pikki en ik tegen jullie!
![]()
Zeg badmuts, natuurlijk heeft hij het woord "Genverbrander" niet opgezochtquote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:04 schreef M_Schtoppel het volgende:
Dan het woord genverbrander, dat hij dat woord OPGEZOCHT zou hebben via Google. Ook weer zo'n domme opmerking. Dat zou hetzelfde zijn als dat iemand op het woord foetsenmaker zou zoeken. MOGELIJK heeft hij die informatie vantevoren gehad, inclusief spelfout, maar daar wil ik hem niet van beschuldigen.
quote:Op dinsdag 3 januari 2006 09:47 schreef The_End het volgende:
[..]
Wij zijn dom??? Waarom moeten we er in hemelsnaam vanuit gaan dat hij dat niet van tevoren weet???? Dat is pas dom! Dat noemen we de feiten niet willen zien.
[..]
***Tuurlijk, dus Irene neemt televisiekijkend Nederland ook in het ootje!
Het maakt niet uit of je coldreading toepast op een persoon zelf of over een persoon die mensen heel goed kennen. De ene keer krijg je informatie uit de persoon zelf en de andere keer uit de mensen die hem/haar heel goed kennen. Wat begrijp je hier niet aan?
[..]
***JIJ begrijpt het niet. Mijn punt is dat jij met coldreading NIET tot vele treffende resultaten kunt komen. Als je dat niet gelooft DOE dan eens een reading voor iemand die jij niet kent! Het is heel makkelijk iets de grond in te blijven boren maar doe het eens na dan als je denkt dat het zo makkelijk is!
Nee, maar helaas kan Geller alleen zijn eigen bestek buigen. Ditzelfde zal blijken als Robbert onder gecontrolleerde omstandigheden fototjes zal maken.
[..]
*** Alleen zijn eigen bestek? Wie zegt dat? Ik ken ook verhalen van een wetenschapper wiens voordeursleutel hij had verbogen. Uiteraard geloofde die wetenschapper het toen nog niet.
Nou, een verschrikkelijk domme opmerking. Jij wilt gewoon graag bedonderd worden. Moet je ons niet dom noemen.
[..]
Ik ben de messias. De verlosser. De waarheid. Blijf je achter me staan totdat ik zelf zeg dat ik de boel bedrogen heb?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |