eens isquote:Op maandag 2 januari 2006 19:34 schreef Chriz2k het volgende:
Homo's zijn dan ook smerig.
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:51 schreef OFfSprngr het volgende:
Goed bezig SCH.
dus jij bent ook homo?quote:Op maandag 2 januari 2006 19:58 schreef iDex het volgende:
nou je hebt je portie zaad met deze grappen verdient hoor SCH, doe je mond/kont maar open
kom kom, één keer een man van zaad voorzien maakt je nog geen homoquote:Op maandag 2 januari 2006 20:03 schreef jimjim1983 het volgende:
dus jij bent ook homo?
quote:Op maandag 2 januari 2006 20:05 schreef Herald het volgende:
[..]
kom kom, één keer een man van zaad voorzien maakt je nog geen homo
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:58 schreef iDex het volgende:
nou je hebt je portie zaad met deze grappen verdient hoor SCH, doe je mond/kont maar open
hey.. op de gaypride hebbik voor het eerst met mijn vriendje gezoendquote:Op maandag 2 januari 2006 19:58 schreef jimjim1983 het volgende:
niks mis met homo's alleen die verdome gaypride daar zou ik me toch wel heel erg voor schamen als ik homo zou zijn![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 20:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
hey.. op de gaypride hebbik voor het eerst met mijn vriendje gezoend
leuk voor jequote:Op maandag 2 januari 2006 20:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
hmz staat er dat ik er voor zorg?quote:Op maandag 2 januari 2006 20:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en toch kom je graag in SCH's mond.........bi-seksueel dus.
en dat werd nog opgenomen ook!quote:Op maandag 2 januari 2006 17:46 schreef Herald het volgende:
[..]
ik was me dus een beetje aan het afrukken in de auto, komt er ineens een vent naar me toe zegt ie dat ik mijn lichten nog aan heb
ãlleen als er 3 getuigen van zijnquote:Op maandag 2 januari 2006 20:05 schreef Herald het volgende:
[..]
kom kom, één keer een man van zaad voorzien maakt je nog geen homo
èn geen gordon en jolingquote:Op maandag 2 januari 2006 20:14 schreef cultheld het volgende:
Zonder homo's geen Dolce & Gabbana, mooie dameslingerie, Versace, Valentino, goede kappers en geen toppers in de sneeuw.
Homofoben
quote:Op maandag 2 januari 2006 20:13 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ãlleen als er 3 getuigen van zijn
quote:Op maandag 2 januari 2006 20:13 schreef iDex het volgende:
mgoed ik ben pleite uit dit flikketopicje, kheb mijn zegje gedaan over wat de staat allemaal betaald aan voorzieningen voor homo's
doei
lelijkquote:Op maandag 2 januari 2006 20:14 schreef cultheld het volgende:
Zonder homo's geen Dolce & Gabbana,
niet nodig, functioneel naakt bestaat nogquote:mooie dameslingerie,
please....quote:Versace, Valentino,
en echte man laat zijn haar knippen door zijn moederquote:goede kappers
vroeger geen telekidsquote:en geen toppers in de sneeuw.
sukkel:quote:Op maandag 2 januari 2006 20:19 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]nee sukkel, dat heb je helemaal niet gedaan
wat lul je dom?quote:Op maandag 2 januari 2006 20:21 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hoeveel geeft de overheid jaarlijks uit aan homo's dan?
Ja, en dan heeft degene die er op is gestapt stront onder zijn schoenquote:Op maandag 2 januari 2006 20:20 schreef BabeWatcher het volgende:
Wat zijn homo's altijd snel op hun pik getrapt
ben je nou echt dom?quote:Op maandag 2 januari 2006 20:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
jij bent degene die uit zijn nek loopt te lullen met je aannames. of heb je bronnen?
vast wel. maar echt een miniem bedrag.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:24 schreef iDex het volgende:
[..]
ben je nou echt dom?
tuurlijk betalen wij als belasting betalers wat aan subsidies voor homo sites, homo praatgroepen, gay parade, COC, etc
net zoveel als je uitgeeft aan caviaknuffelaars met watervreesquote:Op maandag 2 januari 2006 20:26 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
vast wel. maar echt een miniem bedrag.
en al dat geld voor verenigingen voor sport.. of wijkcentra.. of allochtonen enzoquote:Op maandag 2 januari 2006 20:24 schreef iDex het volgende:
[..]
ben je nou echt dom?
tuurlijk betalen wij als belasting betalers wat aan subsidies voor homo sites, homo praatgroepen, gay parade, COC, etc
HALLOquote:Op maandag 2 januari 2006 20:28 schreef petre86 het volgende:
[..]
en al dat geld voor verenigingen voor sport.. of wijkcentra.. of allochtonen enzo
of voor kerken en bijstandsmoeders
jeej
schaf dat ook maar af!
precies.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:27 schreef donald_dick het volgende:
[..]
net zoveel als je uitgeeft aan caviaknuffelaars met watervrees
en bovendien te verantwoorden als je ziet hoeveel intolerantie er nog is..quote:Op maandag 2 januari 2006 20:26 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
vast wel. maar echt een miniem bedrag.
Dus hitler had gelijk?quote:Op maandag 2 januari 2006 20:29 schreef SCH het volgende:
[..]
HALLO
dat is nou juist het verschil - dat zijn gewone mensen die wel wat betekenen voor de samenleving.!!!!
je mag denken wat je wil.. acties / gevolgen verbinden aan dat denken is een ander iets..quote:Op maandag 2 januari 2006 20:31 schreef SCH het volgende:
petre86 kappen nou
straks denken ze nog dat je er zelf 1 bent
ben je echt zo???quote:Op maandag 2 januari 2006 20:33 schreef petre86 het volgende:
[..]
je mag denken wat je wil.. acties / gevolgen verbinden aan dat denken is een ander iets..
quote:Op maandag 2 januari 2006 20:35 schreef SCH het volgende:
Ja, laten we hier een lekker homo opgeiltopic vanmaken![]()
![]()
![]()
zoals ik al eerder aangaf..quote:Op maandag 2 januari 2006 20:35 schreef SCH het volgende:
[..]
ben je echt zo???
* SCH wil best eens met zijn vingers door de krulletjes van petre86 frummelen
Ja, laten we hier een lekker homo opgeiltopic vanmaken![]()
![]()
![]()
bezetquote:Op maandag 2 januari 2006 20:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
wow 16 jaarquote:Op maandag 2 januari 2006 20:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat maakt mij niet uit man![]()
* SCH zijn relatie jubileert over 25 dagen voor de 16e x![]()
Nee, niet getrouwd - dat kon toen nog niet en we hebben er beiden weinig mee.quote:
Geef hem eens ongelijkquote:
2 zoenende vrouwen daarentegenquote:Op maandag 2 januari 2006 21:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Gewoon 2 zoenende mannen in blote borst. Niks geils of a-geils aan.
voor jou misschien.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat ook heb bij een foto van een zoenend heterostelletje?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:06 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
voor jou misschien.
ik kan nu 3 dagen geen erectie meer krijgen![]()
Nee, eerder verachtelijk.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:04 schreef SCH het volgende:
[..]
ik denk het niet. maar vertel het maar.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat ook heb bij een foto van een zoenend heterostelletje?
Nee tuurlijk niet ,waarom zou ik dat gevoel hebben bij een foto van mensen die hun liefde voor elkaar uiten.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik denk het niet. maar vertel het maar.
AAAAAAAAARGH waarom toch????quote:
2 zoendende mannen doen mij gewoon niks. 2 zoenende (mooie) vrouwen welquote:Op maandag 2 januari 2006 21:09 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
AAAAAAAAARGH waarom toch????
2 zoenende vrouwen zijn enorm geil en 2 zoenende mannen smerig??? Ik wou dat mensen daar eens mee ophielden want ik word er zo moe van![]()
![]()
whehehe. van mij mag je homo zijn, ik vind 2 zoenende mannen er gewoon niet uit zien.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet ,waarom zou ik dat gevoel hebben bij een foto van mensen die hun liefde voor elkaar uiten.
Ik begin weer een beetje genoeg te krijgen van dat homofobe gedoe hier![]()
Daar kun je niet zo even mee ophouden, wat mij betreft mag je het doen, maar ik hoef het niet te zien want ik vind het smerig om 2 mannen met elkaar te zien zoenen.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:09 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
2 zoenende vrouwen zijn enorm geil en 2 zoenende mannen smerig??? Ik wou dat mensen daar eens mee ophielden want ik word er zo moe van![]()
![]()
Nou vind ik vooral de latere Priest zelf erg goed, maar Rob Halford is wel de belichameling van de überleernicht natuurlijk.quote:
Maar waarom dan alleen bij homo's?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:14 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Daar kun je niet zo even mee ophouden, wat mij betreft mag je het doen, maar ik hoef het niet te zien want ik vind het smerig om 2 mannen met elkaar te zien zoenen.
True, veel chicks doen het ook voor de show, maar ja, als ik een chick was had'k wel geweten.. andere chicas.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:19 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Maar waarom dan alleen bij homo's?
Ik krijg van vrouwen of meisjes die zoenen een beetje het idee dat het voor de show is (hetero meisjes heb ik het dus over) en daarom associeer ik dat met slettigheid. En ik word er niet warm of koud van, moet ik zeggen.
Sletten zijn geilquote:Op maandag 2 januari 2006 21:19 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Maar waarom dan alleen bij homo's?
Ik krijg van vrouwen of meisjes die zoenen een beetje het idee dat het voor de show is (hetero meisjes heb ik het dus over) en daarom associeer ik dat met slettigheid. En ik word er niet warm of koud van, moet ik zeggen.
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:22 schreef BAC het volgende:
[..]
Sletten zijn geil![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tuurlijk word jij er niet warm of koud van, jij bent een ANAALRIDDER!
Wat jij wil!quote:Op maandag 2 januari 2006 21:22 schreef BAC het volgende:
[..]
Sletten zijn geil![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tuurlijk word jij er niet warm of koud van, jij bent een ANAALRIDDER!
feestquote:Op maandag 2 januari 2006 20:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, niet getrouwd - dat kon toen nog niet en we hebben er beiden weinig mee.
Wel mooi feest gehad bij 12,5 jaar. Gewoon snel tegen de goeie aangelopen![]()
Net als jij misschien.
ken je het kuzzende mannen topic?quote:
En weer 2 erbij. Beklag:quote:Op maandag 2 januari 2006 19:51 schreef Cool_Runner het volgende:
[Homo's zijn dan ook smerig]
eens is
homofoobfoobquote:
Aap, check profiel & geslacht. Ik ben het met TS eens en ik val op mannen, en toch ben ik geen homo!quote:Op maandag 2 januari 2006 22:10 schreef Afwazig het volgende:
Iedereen die het met TS eensch is, is een al dan niet verkapte heaumeau!
Nou geweldig hoorquote:Op maandag 2 januari 2006 21:12 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
whehehe. van mij mag je homo zijn
Raar.quote:ik vind 2 zoenende mannen er gewoon niet uit zien.
Dat is nog maar de vraag.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:22 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
misschien wel, maar ik kan er ook niets aan doen![]()
Jij bent gewoon een pot die nog in de kast zit, want tuinbroekvrouwen geven altijd af op 2 mooie heterovrouwen die met elkaar zoenen om het aanwezige heteromanvolk op te zwepen.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:12 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Aap, check profiel & geslacht. Ik ben het met TS eens en ik val op mannen, en toch ben ik geen homo!
Misschien omdat het vrouwen zijn? En dat hetero mannen op vrouwen vallen?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:09 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
![]()
Mijn gaydar slaat bijkans op tilt als ik jouw fotoboek open dus doe maar een beetje rustigjesquote:Op maandag 2 januari 2006 22:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een pot die nog in de kast zit, want tuinbroekvrouwen geven altijd af op 2 mooie heterovrouwen die met elkaar zoenen om het aanwezige heteromanvolk op te zwepen.
Hetero vrouwen vallen op mannen en vinden het niet (over het algemeen) opwindend om homo-seks te bekijken.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:27 schreef Devolution het volgende:
[..]
Misschien omdat het vrouwen zijn? En dat hetero mannen op vrouwen vallen?
hoezo? ik krijg een soort misselijk gevoel als ik mannen zie tongzoenen, aan wat ik voel kan ik niet veel doenquote:
Je zou eens kunnen onderzoeken waar dat vandaan komt. Hte is een bekend verschijnsel om afkeer te voelen bij dingen die je erg leuk en spannend maar ook nog wat eng vindt.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:30 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hoezo? ik krijg een soort misselijk gevoel als ik mannen zie tongzoenen, aan wat ik voel kan ik niet veel doen
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Je zou eens kunnen onderzoeken waar dat vandaan komt. Hte is een bekend verschijnsel om afkeer te voelen bij dingen die je erg leuk en spannend maar ook nog wat eng vindt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |