Vaak genoeg gaybashing gezien op dit forum, maar vandaag ga ik er voor de veranderingn over klagen. Dit alles nav bovenstaande opmerking. Niet alleen klaag ik over die homofobe, laagopgeleide kutpubers die zulke opmerkingen maken, nee, over iedereen die homofobe uitingen heeft, doe ik mijn beklag:quote:Op maandag 2 januari 2006 04:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Eensch, mensen die de poep van anderen omhoog duwen
Beklag:quote:Op maandag 2 januari 2006 17:30 schreef Neuralnet het volgende:
Goorlap. Poep hoort in de toilet, niet aan je jongeheer.
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:30 schreef Neuralnet het volgende:
Goorlap. Poep hoort in de toilet, niet aan je jongeheer.
Ik heb me laten vertellen dat niet elke homo anaal neukt. Net zoals niet iedere vent zijn paal in het sterretje van een vrouw zal duwen.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:34 schreef NanKing het volgende:
Homofoben![]()
!
Net alsof hetero's het niet anaal doen.
mooie beeldspraak!quote:Op maandag 2 januari 2006 17:32 schreef OFfSprngr het volgende:
dat je het doet kan me geen flikker schelen
ik heb volgens mij ooit sjans gehad met zo'n typjequote:Op maandag 2 januari 2006 17:37 schreef BrauN het volgende:
TS zal wel zo'n ranzige nicht met leren pet zijn, die zodra de zon ondergaat 's lands parkeerplaatsen bevlekt met zijn zaad en stront.
Vertel eens over je avontuurtje op de parkeerplaats.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:38 schreef Herald het volgende:
[..]
ik heb volgens mij ooit sjans gehad met zo'n typje
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:37 schreef BrauN het volgende:
TS zal wel zo'n ranzige nicht met leren pet zijn, die zodra de zon ondergaat 's lands parkeerplaatsen bevlekt met zijn zaad en stront.
Ik sta 100 procent achter je. Heb ook een gruwelijke hekel aan dat geflame. We leven in 2006, en niet meer in de Middeleeuwen.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Vaak genoeg gaybashing gezien op dit forum, maar vandaag ga ik er voor de veranderingn over klagen. Dit alles nav bovenstaande opmerking. Niet alleen klaag ik over die homofobe, laagopgeleide kutpubers die zulke opmerkingen maken, nee, over iedereen die homofobe uitingen heeft, doe ik mijn beklag:![]()
![]()
![]()
![]()
Waar bevlek jij de boel dan?quote:
Die opmerking is erg fout in dit topic.quote:
Slotje dusquote:Ongeneeslijke ziektes zijn niet gewenst in de Topictitels. (overigens ook niet in de topics zelf)
Kerel, het is te genezen hoor.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:40 schreef Lucille het volgende:
[..]
Die opmerking is erg fout in dit topic.
Voelt iedereen zich dan zo geweldig/antrekkelijk/begeerlijk dat ze denken dat elke homo gelijk in je aars wil?quote:Op maandag 2 januari 2006 17:37 schreef Z het volgende:
Ik heb niks tegen homo's zolang ze maar van m'n kont afblijven.
Eensch....quote:Op maandag 2 januari 2006 17:32 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik denk dat men niet zo erg aan homo's stoort maar meer aan het nichterige gedrag, persoonlijk vind ik het wel ranzig om 2 mannen te zien kussen, dat je het doet kan me geen flikker schelen, maar zien hoef ik het zeker niet.
Homo!quote:Op maandag 2 januari 2006 17:40 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Ik sta 100 procent achter je. Heb ook een gruwelijke hekel aan dat geflame. We leven in 2006, en niet meer in de Middeleeuwen.
Het was een nostalgie-post.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
Voelt iedereen zich dan zo geweldig/antrekkelijk/begeerlijk dat ze denken dat elke homo gelijk in je aars wil?
Of het zo dat veel mannen weten hoe ze zelf zijn (t.o.v. vrouwen), en niet wil dat een ander dat bij hen doet. Enlighten me please.
ik hou nu eenmaal van gladde vrouwenbilletjesquote:Op maandag 2 januari 2006 17:35 schreef Lucille het volgende:
Het rare is dat anale penetratie bij een vrouw door veel mensen anders wordt ervaren dan anale penetratie bij een man. Het eerste is geil, het tweede vies.
ik was me dus een beetje aan het afrukken in de auto, komt er ineens een vent naar me toe zegt ie dat ik mijn lichten nog aan hebquote:Op maandag 2 januari 2006 17:39 schreef Lucille het volgende:
Vertel eens over je avontuurtje op de parkeerplaats.
De energie-bewuste homobomenknuffelaar..quote:Op maandag 2 januari 2006 17:46 schreef Herald het volgende:
[..]
ik was me dus een beetje aan het afrukken in de auto, komt er ineens een vent naar me toe zegt ie dat ik mijn lichten nog aan heb
Claimen dat homo's verwijfd doen is generaliseren ten top. Overigens is een aversie jegens verwijfd gedrag geen reden om wederom generaliserende uitspraken te doen over bepaalde sexuele activiteiten.quote:
Over generaliseren gesproken...De quote die ik plaatste vermeld ook niet dat alle homo's nichterig gedrag vertonen, maar dat dat wel de groep is waar mensen zich met name aan storen. Het boeit mij totaal niet als er 2 mannen hand in hand lopen...quote:Op maandag 2 januari 2006 17:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
..homofobe, laagopgeleide kutpubers die zulke opmerkingen maken...
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:48 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Claimen dat homo's verwijfd doen is generaliseren ten top. Overigens is een aversie jegens verwijfd gedrag geen reden om wederom generaliserende uitspraken te doen over bepaalde sexuele activiteiten.
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:48 schreef Maikuuul het volgende:
Wat is er mis met mijn mening ? ik vind het gewoon smerig om 2 mannen zoiets te zien doen, en ze zoenen vind ik al helemaal verschrikkelijk
'mensen die... duwen'= (in jouw bekrompen hoofd kennelijk als synoniem gebruikt) homo'squote:mensen die de poep van anderen omhoog duwen![]()
Geweldige afleveringquote:Op maandag 2 januari 2006 17:46 schreef Herald het volgende:
[..]
ik was me dus een beetje aan het afrukken in de auto, komt er ineens een vent naar me toe zegt ie dat ik mijn lichten nog aan heb
In die quote wordt een reden gegeven voor haatvolle opmerkingen over homo's. Of er nou werd bedoeld dat alle homo's of slechts enkele homo's verwijfd doen, is niet relevant. Mijn laatste zin klopt nog steeds, daarin geef ik aan dat verwijfd gedrag geen reden is voor generaliserende uitspraken over sexuele activiteiten of welke uitspraken dan ook die haatvol zijn jegens homo's.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:52 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Over generaliseren gesproken...De quote die ik plaatste vermeld ook niet dat alle homo's nichterig gedrag vertonen, maar dat dat wel de groep is waar mensen zich met name aan storen. Het boeit mij totaal niet als er 2 mannen hand in hand lopen...
Ik vind het gewoon smerig, wat is daar mis mee ?quote:Op maandag 2 januari 2006 17:54 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
[..]
'mensen die... duwen'= (in jouw bekrompen hoofd kennelijk als synoniem gebruikt) homo's= walgelijk
'homo's zijn walgelijk'
Zeggen dat het aanschouwen van twee sexende mannen voor jou niet plezierig is, is ok, bovenstaande is niet ok. Begrepen, 'homofobe, laagopgeleide kutpuber'?
![]()
Een bruine lay-out .quote:
Je bent dom, geen grap, je bent echt domquote:Op maandag 2 januari 2006 17:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon smerig, wat is daar mis mee ?
Sjenx youquote:Op maandag 2 januari 2006 18:04 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je bent dom, geen grap, je bent echt domGa maar door met je opmerkingen, in de politiek (of op welke invloedrijke positie dan ook) zal je vast en zeker niet belanden om je 'mening' te verkondigen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |