Niet liegen, je hebt er nooit op gezeten.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:27 schreef Maikuuul het volgende:
4 jaar geleden op de middelbare school
Als je nooit bent blijven zitten zat je toen dus in de brugklas.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:27 schreef Maikuuul het volgende:
4 jaar geleden op de middelbare school
Yupquote:Op maandag 2 januari 2006 02:41 schreef vbmot het volgende:
[..]
Als je nooit bent blijven zitten zat je toen dus in de brugklas.![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 02:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Niet liegen, je hebt er nooit op gezeten.
Hij heeft lang getwijfeld.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:55 schreef foktastic het volgende:
pas na 4 jaar erachter komen dat het smerig eruit ziet?![]()
Dude, het ziet er gewoon tering smerig uitquote:Op maandag 2 januari 2006 03:47 schreef Tichelaar het volgende:
Ik zie niet in wat er bij een man mis mee is en bij een vrouw niet, het omgekeerde is eerder waar, bij een vrouw verdwijnt zo'n ding tussen de lippen en billen, bij de man niet.
OMG !!!quote:Op maandag 2 januari 2006 03:57 schreef t0y het volgende:
Boeie, ik draag al 2 jaar strings en ben er erg tevreden over.
Slotje.
Das snelquote:
Jeweet he gek, ik ben altijd hierquote:
Tuurlijk weet ik dat, wie weet dat niet.quote:
Daar heb je een punt, waarom staat het bij vrouwen wel en bij mannen niet? Waarschijnlijk vinden mannen het gewoon niet fijn om veel van andere mannen te zien en daar geef ik ze geen ongelijk in. Overigens weiger ik zelf strings te dragenquote:Op maandag 2 januari 2006 03:47 schreef Tichelaar het volgende:
Ik zie niet in wat er bij een man mis mee is en bij een vrouw niet, het omgekeerde is eerder waar, bij een vrouw verdwijnt zo'n ding tussen de lippen en billen, bij de man niet.
Spreek voor jezelfquote:Op maandag 2 januari 2006 04:02 schreef Steijn het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, waarom staat het bij vrouwen wel en bij mannen niet? Waarschijnlijk vinden mannen het gewoon niet fijn om veel van andere mannen te zien en daar geef ik ze geen ongelijk in. Overigens weiger ik zelf strings te dragenhet lijkt me alleen al vreselijk irritant zitten.
Eensch, mensen die de poep van anderen omhoog duwenquote:Op maandag 2 januari 2006 04:04 schreef Steijn het volgende:
[..]
Gut er zijn ook homo's jamaar daar hou ik geen rekening mee.
Daar hebben niet alleen homo's patent op hoor.quote:Op maandag 2 januari 2006 04:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Eensch, mensen die de poep van anderen omhoog duwen
Jeugdtrauma?quote:Op maandag 2 januari 2006 04:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Eensch, mensen die de poep van anderen omhoog duwen
Ok, nu ga je te ver.quote:Op maandag 2 januari 2006 04:07 schreef Steijn het volgende:
Overigens ben ik bij vrouwen ook geen fan van strings
Niets overtreft een extra laag gedragen string.quote:
Hotpants zeker wel, dat is tien keer geiler.quote:Op maandag 2 januari 2006 04:09 schreef t0y het volgende:
[..]
Niets overtreft een extra laag gedragen string.![]()
Volledig met je eensquote:Op maandag 2 januari 2006 04:14 schreef Steijn het volgende:
Ik heb duidelijk gelijkhotpants zijn onweerstaanbaar zo'n string is ordinair.
Kom op zeg, hier zeg je toch geen nee tegen?quote:Op maandag 2 januari 2006 04:14 schreef Steijn het volgende:
Ik heb duidelijk gelijkhotpants zijn onweerstaanbaar zo'n string is ordinair.
Let op!quote:Op maandag 2 januari 2006 04:26 schreef t0y het volgende:
[..]
Kom op zeg, hier zeg je toch geen nee tegen?
[afbeelding]
quote:Op maandag 2 januari 2006 04:26 schreef t0y het volgende:
[..]
[afbeelding]
Een patriotische vuige hoer is ze.quote:Op maandag 2 januari 2006 04:26 schreef t0y het volgende:
[..]
[afbeelding]
Laat dan ook een lekker wijf zien.quote:Op maandag 2 januari 2006 04:29 schreef t0y het volgende:
Tsss, ik zal nog es een plaatje van een lekker wijf laten zien.
Verwend nest.
Je bent gewoon veeleisend, dat zal het wel zijn.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 04:32 schreef t0y het volgende:
Je bent gewoon veeleisend, dat zal het wel zijn.
Noem je dat een lekker wijf ?quote:Op maandag 2 januari 2006 04:29 schreef t0y het volgende:
Tsss, ik zal nog es een plaatje van een lekker wijf laten zien.
Verwend nest.
Jij niet dan?quote:
Over oost europese greppelsletten gesproken, wat vinden jullie hiervan:quote:Op maandag 2 januari 2006 04:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Da's een Oost-Europese greppelslet man.
quote:* Indien gewenst verzorgen wij al uw correspondentie.
* Begeleid haar kandidaten in Nederland alsook in Polen.
* Indien gewenst helpen wij u graag bij het regelen van de verblijfsvergunning van de dame.
* Helpt haar kandidaten met het regelen van overnachtingen zowel in Nederland alsook in Polen.
* Verzorgt ook uw eventuele contactadvertenties in Polen.
* Wij zijn een erkend Relatiebemiddelingsbureau, wij zijn ingeschreven bij de K.v.K. te Heerlen onder nr:14062494
* Vertaling door een beëdigd vertaler voor al uw Poolse en/of Nederlandse documenten.
Juist, ja.quote:Hoeveel kost een Onbeperkt Lidmaatschap ?
Onbeperkt wil zeggen dat U net zo lang blijft ingeschreven totdat U de juiste partner heeft gevonden, de kosten hiervoor zijn ¤ 325.- ( incl BTW en administratiekosten). de eerste 6 dames zijn bij het inschrijfgeld inbegrepen, voor ieder volgend adres dat U kiest vragen wij ¤ 12.- admimistratiekosten.
Anders sla je even wat stoere taal uit.quote:Op maandag 2 januari 2006 04:43 schreef StefanP het volgende:
Ik wil er niet eens aan denken [afbeelding]
Kerels met een string.![]()
![]()
![]()
Die zou ik wel zo ongenadig voor rotte homofiele vis uitmaken...
Mensen die hun zin beginnen met andersquote:Op maandag 2 januari 2006 04:50 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Anders sla je even wat stoere taal uit.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |