Volledig met je eensquote:Op maandag 2 januari 2006 04:14 schreef Steijn het volgende:
Ik heb duidelijk gelijkhotpants zijn onweerstaanbaar zo'n string is ordinair.
Kom op zeg, hier zeg je toch geen nee tegen?quote:Op maandag 2 januari 2006 04:14 schreef Steijn het volgende:
Ik heb duidelijk gelijkhotpants zijn onweerstaanbaar zo'n string is ordinair.
Let op!quote:Op maandag 2 januari 2006 04:26 schreef t0y het volgende:
[..]
Kom op zeg, hier zeg je toch geen nee tegen?
[afbeelding]
quote:Op maandag 2 januari 2006 04:26 schreef t0y het volgende:
[..]
[afbeelding]
Een patriotische vuige hoer is ze.quote:Op maandag 2 januari 2006 04:26 schreef t0y het volgende:
[..]
[afbeelding]
Laat dan ook een lekker wijf zien.quote:Op maandag 2 januari 2006 04:29 schreef t0y het volgende:
Tsss, ik zal nog es een plaatje van een lekker wijf laten zien.
Verwend nest.
Je bent gewoon veeleisend, dat zal het wel zijn.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 04:32 schreef t0y het volgende:
Je bent gewoon veeleisend, dat zal het wel zijn.
Noem je dat een lekker wijf ?quote:Op maandag 2 januari 2006 04:29 schreef t0y het volgende:
Tsss, ik zal nog es een plaatje van een lekker wijf laten zien.
Verwend nest.
Jij niet dan?quote:
Over oost europese greppelsletten gesproken, wat vinden jullie hiervan:quote:Op maandag 2 januari 2006 04:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Da's een Oost-Europese greppelslet man.
quote:* Indien gewenst verzorgen wij al uw correspondentie.
* Begeleid haar kandidaten in Nederland alsook in Polen.
* Indien gewenst helpen wij u graag bij het regelen van de verblijfsvergunning van de dame.
* Helpt haar kandidaten met het regelen van overnachtingen zowel in Nederland alsook in Polen.
* Verzorgt ook uw eventuele contactadvertenties in Polen.
* Wij zijn een erkend Relatiebemiddelingsbureau, wij zijn ingeschreven bij de K.v.K. te Heerlen onder nr:14062494
* Vertaling door een beëdigd vertaler voor al uw Poolse en/of Nederlandse documenten.
Juist, ja.quote:Hoeveel kost een Onbeperkt Lidmaatschap ?
Onbeperkt wil zeggen dat U net zo lang blijft ingeschreven totdat U de juiste partner heeft gevonden, de kosten hiervoor zijn ¤ 325.- ( incl BTW en administratiekosten). de eerste 6 dames zijn bij het inschrijfgeld inbegrepen, voor ieder volgend adres dat U kiest vragen wij ¤ 12.- admimistratiekosten.
Anders sla je even wat stoere taal uit.quote:Op maandag 2 januari 2006 04:43 schreef StefanP het volgende:
Ik wil er niet eens aan denken [afbeelding]
Kerels met een string.![]()
![]()
![]()
Die zou ik wel zo ongenadig voor rotte homofiele vis uitmaken...
Mensen die hun zin beginnen met andersquote:Op maandag 2 januari 2006 04:50 schreef DJMarcel.nl het volgende:
[..]
Anders sla je even wat stoere taal uit.![]()
Anders hou jij je mond speelgoed.quote:
En anders?quote:
Je moest eens weten hoeveel man zich hier ergeren aan jouw plofkopquote:Op maandag 2 januari 2006 02:27 schreef Maikuuul het volgende:
VERSCHRIKKELIJK !!!
4 jaar geleden op de middelbare school, jeh wij omkleden. Wat zie ik, iemand die een string draagtVreselijk aanzicht was het !
Echt te smerig gewoon hoe dat eruit ziet.
Iemand die deze mening met mij deelt ?
Geen bagger aub, dit is een topic over een van de smerigste dingen die zich tegenwoordig afspelen
Je bedoelt voor mannen en vrouwen ?quote:Op maandag 2 januari 2006 12:02 schreef vinge het volgende:
alle strings zouden verbannen moeten wordenhet misvormd je aarsch gewoon. En het is goor. Als je voorovergebukt staat bedekt het je poepgat geeneens!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |