Vaak genoeg gaybashing gezien op dit forum, maar vandaag ga ik er voor de veranderingn over klagen. Dit alles nav bovenstaande opmerking. Niet alleen klaag ik over die homofobe, laagopgeleide kutpubers die zulke opmerkingen maken, nee, over iedereen die homofobe uitingen heeft, doe ik mijn beklag:quote:Op maandag 2 januari 2006 04:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Eensch, mensen die de poep van anderen omhoog duwen
Beklag:quote:Op maandag 2 januari 2006 17:30 schreef Neuralnet het volgende:
Goorlap. Poep hoort in de toilet, niet aan je jongeheer.
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:30 schreef Neuralnet het volgende:
Goorlap. Poep hoort in de toilet, niet aan je jongeheer.
Ik heb me laten vertellen dat niet elke homo anaal neukt. Net zoals niet iedere vent zijn paal in het sterretje van een vrouw zal duwen.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:34 schreef NanKing het volgende:
Homofoben![]()
!
Net alsof hetero's het niet anaal doen.
mooie beeldspraak!quote:Op maandag 2 januari 2006 17:32 schreef OFfSprngr het volgende:
dat je het doet kan me geen flikker schelen
ik heb volgens mij ooit sjans gehad met zo'n typjequote:Op maandag 2 januari 2006 17:37 schreef BrauN het volgende:
TS zal wel zo'n ranzige nicht met leren pet zijn, die zodra de zon ondergaat 's lands parkeerplaatsen bevlekt met zijn zaad en stront.
Vertel eens over je avontuurtje op de parkeerplaats.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:38 schreef Herald het volgende:
[..]
ik heb volgens mij ooit sjans gehad met zo'n typje
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:37 schreef BrauN het volgende:
TS zal wel zo'n ranzige nicht met leren pet zijn, die zodra de zon ondergaat 's lands parkeerplaatsen bevlekt met zijn zaad en stront.
Ik sta 100 procent achter je. Heb ook een gruwelijke hekel aan dat geflame. We leven in 2006, en niet meer in de Middeleeuwen.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Vaak genoeg gaybashing gezien op dit forum, maar vandaag ga ik er voor de veranderingn over klagen. Dit alles nav bovenstaande opmerking. Niet alleen klaag ik over die homofobe, laagopgeleide kutpubers die zulke opmerkingen maken, nee, over iedereen die homofobe uitingen heeft, doe ik mijn beklag:![]()
![]()
![]()
![]()
Waar bevlek jij de boel dan?quote:
Die opmerking is erg fout in dit topic.quote:
Slotje dusquote:Ongeneeslijke ziektes zijn niet gewenst in de Topictitels. (overigens ook niet in de topics zelf)
Kerel, het is te genezen hoor.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:40 schreef Lucille het volgende:
[..]
Die opmerking is erg fout in dit topic.
Voelt iedereen zich dan zo geweldig/antrekkelijk/begeerlijk dat ze denken dat elke homo gelijk in je aars wil?quote:Op maandag 2 januari 2006 17:37 schreef Z het volgende:
Ik heb niks tegen homo's zolang ze maar van m'n kont afblijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |