wow 16 jaarquote:Op maandag 2 januari 2006 20:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat maakt mij niet uit man![]()
* SCH zijn relatie jubileert over 25 dagen voor de 16e x![]()
Nee, niet getrouwd - dat kon toen nog niet en we hebben er beiden weinig mee.quote:
Geef hem eens ongelijkquote:
2 zoenende vrouwen daarentegenquote:Op maandag 2 januari 2006 21:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Gewoon 2 zoenende mannen in blote borst. Niks geils of a-geils aan.
voor jou misschien.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:04 schreef SCH het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat ook heb bij een foto van een zoenend heterostelletje?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:06 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
voor jou misschien.
ik kan nu 3 dagen geen erectie meer krijgen![]()
Nee, eerder verachtelijk.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:04 schreef SCH het volgende:
[..]
ik denk het niet. maar vertel het maar.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Denk je dat ik dat ook heb bij een foto van een zoenend heterostelletje?
Nee tuurlijk niet ,waarom zou ik dat gevoel hebben bij een foto van mensen die hun liefde voor elkaar uiten.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:07 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik denk het niet. maar vertel het maar.
AAAAAAAAARGH waarom toch????quote:
2 zoendende mannen doen mij gewoon niks. 2 zoenende (mooie) vrouwen welquote:Op maandag 2 januari 2006 21:09 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
AAAAAAAAARGH waarom toch????
2 zoenende vrouwen zijn enorm geil en 2 zoenende mannen smerig??? Ik wou dat mensen daar eens mee ophielden want ik word er zo moe van![]()
![]()
whehehe. van mij mag je homo zijn, ik vind 2 zoenende mannen er gewoon niet uit zien.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet ,waarom zou ik dat gevoel hebben bij een foto van mensen die hun liefde voor elkaar uiten.
Ik begin weer een beetje genoeg te krijgen van dat homofobe gedoe hier![]()
Daar kun je niet zo even mee ophouden, wat mij betreft mag je het doen, maar ik hoef het niet te zien want ik vind het smerig om 2 mannen met elkaar te zien zoenen.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:09 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
2 zoenende vrouwen zijn enorm geil en 2 zoenende mannen smerig??? Ik wou dat mensen daar eens mee ophielden want ik word er zo moe van![]()
![]()
Nou vind ik vooral de latere Priest zelf erg goed, maar Rob Halford is wel de belichameling van de überleernicht natuurlijk.quote:
Maar waarom dan alleen bij homo's?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:14 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Daar kun je niet zo even mee ophouden, wat mij betreft mag je het doen, maar ik hoef het niet te zien want ik vind het smerig om 2 mannen met elkaar te zien zoenen.
True, veel chicks doen het ook voor de show, maar ja, als ik een chick was had'k wel geweten.. andere chicas.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:19 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Maar waarom dan alleen bij homo's?
Ik krijg van vrouwen of meisjes die zoenen een beetje het idee dat het voor de show is (hetero meisjes heb ik het dus over) en daarom associeer ik dat met slettigheid. En ik word er niet warm of koud van, moet ik zeggen.
Sletten zijn geilquote:Op maandag 2 januari 2006 21:19 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Maar waarom dan alleen bij homo's?
Ik krijg van vrouwen of meisjes die zoenen een beetje het idee dat het voor de show is (hetero meisjes heb ik het dus over) en daarom associeer ik dat met slettigheid. En ik word er niet warm of koud van, moet ik zeggen.
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:22 schreef BAC het volgende:
[..]
Sletten zijn geil![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tuurlijk word jij er niet warm of koud van, jij bent een ANAALRIDDER!
Wat jij wil!quote:Op maandag 2 januari 2006 21:22 schreef BAC het volgende:
[..]
Sletten zijn geil![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tuurlijk word jij er niet warm of koud van, jij bent een ANAALRIDDER!
feestquote:Op maandag 2 januari 2006 20:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, niet getrouwd - dat kon toen nog niet en we hebben er beiden weinig mee.
Wel mooi feest gehad bij 12,5 jaar. Gewoon snel tegen de goeie aangelopen![]()
Net als jij misschien.
ken je het kuzzende mannen topic?quote:
En weer 2 erbij. Beklag:quote:Op maandag 2 januari 2006 19:51 schreef Cool_Runner het volgende:
[Homo's zijn dan ook smerig]
eens is
homofoobfoobquote:
Aap, check profiel & geslacht. Ik ben het met TS eens en ik val op mannen, en toch ben ik geen homo!quote:Op maandag 2 januari 2006 22:10 schreef Afwazig het volgende:
Iedereen die het met TS eensch is, is een al dan niet verkapte heaumeau!
Nou geweldig hoorquote:Op maandag 2 januari 2006 21:12 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
whehehe. van mij mag je homo zijn
Raar.quote:ik vind 2 zoenende mannen er gewoon niet uit zien.
Dat is nog maar de vraag.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:22 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
misschien wel, maar ik kan er ook niets aan doen![]()
Jij bent gewoon een pot die nog in de kast zit, want tuinbroekvrouwen geven altijd af op 2 mooie heterovrouwen die met elkaar zoenen om het aanwezige heteromanvolk op te zwepen.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:12 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
Aap, check profiel & geslacht. Ik ben het met TS eens en ik val op mannen, en toch ben ik geen homo!
Misschien omdat het vrouwen zijn? En dat hetero mannen op vrouwen vallen?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:09 schreef Roltrapfee het volgende:
[..]
![]()
Mijn gaydar slaat bijkans op tilt als ik jouw fotoboek open dus doe maar een beetje rustigjesquote:Op maandag 2 januari 2006 22:23 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een pot die nog in de kast zit, want tuinbroekvrouwen geven altijd af op 2 mooie heterovrouwen die met elkaar zoenen om het aanwezige heteromanvolk op te zwepen.
Hetero vrouwen vallen op mannen en vinden het niet (over het algemeen) opwindend om homo-seks te bekijken.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:27 schreef Devolution het volgende:
[..]
Misschien omdat het vrouwen zijn? En dat hetero mannen op vrouwen vallen?
hoezo? ik krijg een soort misselijk gevoel als ik mannen zie tongzoenen, aan wat ik voel kan ik niet veel doenquote:
Je zou eens kunnen onderzoeken waar dat vandaan komt. Hte is een bekend verschijnsel om afkeer te voelen bij dingen die je erg leuk en spannend maar ook nog wat eng vindt.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:30 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hoezo? ik krijg een soort misselijk gevoel als ik mannen zie tongzoenen, aan wat ik voel kan ik niet veel doen
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Je zou eens kunnen onderzoeken waar dat vandaan komt. Hte is een bekend verschijnsel om afkeer te voelen bij dingen die je erg leuk en spannend maar ook nog wat eng vindt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |