Vaak genoeg gaybashing gezien op dit forum, maar vandaag ga ik er voor de veranderingn over klagen. Dit alles nav bovenstaande opmerking. Niet alleen klaag ik over die homofobe, laagopgeleide kutpubers die zulke opmerkingen maken, nee, over iedereen die homofobe uitingen heeft, doe ik mijn beklag:quote:Op maandag 2 januari 2006 04:04 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Eensch, mensen die de poep van anderen omhoog duwen
Beklag:quote:Op maandag 2 januari 2006 17:30 schreef Neuralnet het volgende:
Goorlap. Poep hoort in de toilet, niet aan je jongeheer.
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:30 schreef Neuralnet het volgende:
Goorlap. Poep hoort in de toilet, niet aan je jongeheer.
Ik heb me laten vertellen dat niet elke homo anaal neukt. Net zoals niet iedere vent zijn paal in het sterretje van een vrouw zal duwen.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:34 schreef NanKing het volgende:
Homofoben![]()
!
Net alsof hetero's het niet anaal doen.
mooie beeldspraak!quote:Op maandag 2 januari 2006 17:32 schreef OFfSprngr het volgende:
dat je het doet kan me geen flikker schelen
ik heb volgens mij ooit sjans gehad met zo'n typjequote:Op maandag 2 januari 2006 17:37 schreef BrauN het volgende:
TS zal wel zo'n ranzige nicht met leren pet zijn, die zodra de zon ondergaat 's lands parkeerplaatsen bevlekt met zijn zaad en stront.
Vertel eens over je avontuurtje op de parkeerplaats.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:38 schreef Herald het volgende:
[..]
ik heb volgens mij ooit sjans gehad met zo'n typje
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:37 schreef BrauN het volgende:
TS zal wel zo'n ranzige nicht met leren pet zijn, die zodra de zon ondergaat 's lands parkeerplaatsen bevlekt met zijn zaad en stront.
Ik sta 100 procent achter je. Heb ook een gruwelijke hekel aan dat geflame. We leven in 2006, en niet meer in de Middeleeuwen.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Vaak genoeg gaybashing gezien op dit forum, maar vandaag ga ik er voor de veranderingn over klagen. Dit alles nav bovenstaande opmerking. Niet alleen klaag ik over die homofobe, laagopgeleide kutpubers die zulke opmerkingen maken, nee, over iedereen die homofobe uitingen heeft, doe ik mijn beklag:![]()
![]()
![]()
![]()
Waar bevlek jij de boel dan?quote:
Die opmerking is erg fout in dit topic.quote:
Slotje dusquote:Ongeneeslijke ziektes zijn niet gewenst in de Topictitels. (overigens ook niet in de topics zelf)
Kerel, het is te genezen hoor.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:40 schreef Lucille het volgende:
[..]
Die opmerking is erg fout in dit topic.
Voelt iedereen zich dan zo geweldig/antrekkelijk/begeerlijk dat ze denken dat elke homo gelijk in je aars wil?quote:Op maandag 2 januari 2006 17:37 schreef Z het volgende:
Ik heb niks tegen homo's zolang ze maar van m'n kont afblijven.
Eensch....quote:Op maandag 2 januari 2006 17:32 schreef OFfSprngr het volgende:
Ik denk dat men niet zo erg aan homo's stoort maar meer aan het nichterige gedrag, persoonlijk vind ik het wel ranzig om 2 mannen te zien kussen, dat je het doet kan me geen flikker schelen, maar zien hoef ik het zeker niet.
Homo!quote:Op maandag 2 januari 2006 17:40 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Ik sta 100 procent achter je. Heb ook een gruwelijke hekel aan dat geflame. We leven in 2006, en niet meer in de Middeleeuwen.
Het was een nostalgie-post.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:42 schreef NanKing het volgende:
[..]
Voelt iedereen zich dan zo geweldig/antrekkelijk/begeerlijk dat ze denken dat elke homo gelijk in je aars wil?
Of het zo dat veel mannen weten hoe ze zelf zijn (t.o.v. vrouwen), en niet wil dat een ander dat bij hen doet. Enlighten me please.
ik hou nu eenmaal van gladde vrouwenbilletjesquote:Op maandag 2 januari 2006 17:35 schreef Lucille het volgende:
Het rare is dat anale penetratie bij een vrouw door veel mensen anders wordt ervaren dan anale penetratie bij een man. Het eerste is geil, het tweede vies.
ik was me dus een beetje aan het afrukken in de auto, komt er ineens een vent naar me toe zegt ie dat ik mijn lichten nog aan hebquote:Op maandag 2 januari 2006 17:39 schreef Lucille het volgende:
Vertel eens over je avontuurtje op de parkeerplaats.
De energie-bewuste homobomenknuffelaar..quote:Op maandag 2 januari 2006 17:46 schreef Herald het volgende:
[..]
ik was me dus een beetje aan het afrukken in de auto, komt er ineens een vent naar me toe zegt ie dat ik mijn lichten nog aan heb
Claimen dat homo's verwijfd doen is generaliseren ten top. Overigens is een aversie jegens verwijfd gedrag geen reden om wederom generaliserende uitspraken te doen over bepaalde sexuele activiteiten.quote:
Over generaliseren gesproken...De quote die ik plaatste vermeld ook niet dat alle homo's nichterig gedrag vertonen, maar dat dat wel de groep is waar mensen zich met name aan storen. Het boeit mij totaal niet als er 2 mannen hand in hand lopen...quote:Op maandag 2 januari 2006 17:25 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
..homofobe, laagopgeleide kutpubers die zulke opmerkingen maken...
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:48 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Claimen dat homo's verwijfd doen is generaliseren ten top. Overigens is een aversie jegens verwijfd gedrag geen reden om wederom generaliserende uitspraken te doen over bepaalde sexuele activiteiten.
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:48 schreef Maikuuul het volgende:
Wat is er mis met mijn mening ? ik vind het gewoon smerig om 2 mannen zoiets te zien doen, en ze zoenen vind ik al helemaal verschrikkelijk
'mensen die... duwen'= (in jouw bekrompen hoofd kennelijk als synoniem gebruikt) homo'squote:mensen die de poep van anderen omhoog duwen![]()
Geweldige afleveringquote:Op maandag 2 januari 2006 17:46 schreef Herald het volgende:
[..]
ik was me dus een beetje aan het afrukken in de auto, komt er ineens een vent naar me toe zegt ie dat ik mijn lichten nog aan heb
In die quote wordt een reden gegeven voor haatvolle opmerkingen over homo's. Of er nou werd bedoeld dat alle homo's of slechts enkele homo's verwijfd doen, is niet relevant. Mijn laatste zin klopt nog steeds, daarin geef ik aan dat verwijfd gedrag geen reden is voor generaliserende uitspraken over sexuele activiteiten of welke uitspraken dan ook die haatvol zijn jegens homo's.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:52 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Over generaliseren gesproken...De quote die ik plaatste vermeld ook niet dat alle homo's nichterig gedrag vertonen, maar dat dat wel de groep is waar mensen zich met name aan storen. Het boeit mij totaal niet als er 2 mannen hand in hand lopen...
Ik vind het gewoon smerig, wat is daar mis mee ?quote:Op maandag 2 januari 2006 17:54 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
[..]
'mensen die... duwen'= (in jouw bekrompen hoofd kennelijk als synoniem gebruikt) homo's= walgelijk
'homo's zijn walgelijk'
Zeggen dat het aanschouwen van twee sexende mannen voor jou niet plezierig is, is ok, bovenstaande is niet ok. Begrepen, 'homofobe, laagopgeleide kutpuber'?
![]()
Een bruine lay-out .quote:
Je bent dom, geen grap, je bent echt domquote:Op maandag 2 januari 2006 17:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon smerig, wat is daar mis mee ?
Sjenx youquote:Op maandag 2 januari 2006 18:04 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Je bent dom, geen grap, je bent echt domGa maar door met je opmerkingen, in de politiek (of op welke invloedrijke positie dan ook) zal je vast en zeker niet belanden om je 'mening' te verkondigen
![]()
ik vind het allebei ranzig.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:35 schreef Lucille het volgende:
Het rare is dat anale penetratie bij een vrouw door veel mensen anders wordt ervaren dan anale penetratie bij een man. Het eerste is geil, het tweede vies.
Net zoals veel mensen walgen van condooms?quote:Op maandag 2 januari 2006 18:20 schreef Neuralnet het volgende:
De natuur wil dat we de evolutie steunen en ons voortplanten. Logisch dat veel mensen walgen van homoseksualiteit.
GANZE GEILquote:Op maandag 2 januari 2006 18:19 schreef GertJanPeter het volgende:
deze homo's vind ik nou WEL lekker![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Wat fijn dat je alles zo goed door hebtquote:Op maandag 2 januari 2006 18:20 schreef Neuralnet het volgende:
De natuur wil dat we de evolutie steunen en ons voortplanten. Logisch dat veel mensen walgen van homoseksualiteit.
Nee, condooms hebben evolutionair nut. Door het voorkomen van ziekten heeft iemand meer kans om te blijven leven en zich voort te planten. Terwijl hij toch zijn lusten kan botvieren.quote:Net zoals veel mensen walgen van condooms?
Prima toch...dan hebben ze er vast en zeker ook geen problemen mee als ik er even tussen springquote:Op maandag 2 januari 2006 18:25 schreef Neuralnet het volgende:
Die meiden zien er niet uit alsof ze enkel van vrouwen houden.
Door condooms en andere vormen van geboortebeperking komen er minder kinderen ter wereld. Hoe kan dat nou goed zijn voor de evolutie en het voortbestaan van de soort?quote:Op maandag 2 januari 2006 18:26 schreef Neuralnet het volgende:
[..]
Nee, condooms hebben evolutionair nut. Door het voorkomen van ziekten heeft iemand meer kans om te blijven leven en zich voort te planten. Terwijl hij toch zijn lusten kan botvieren.
quote:Op maandag 2 januari 2006 18:19 schreef GertJanPeter het volgende:
deze homo's vind ik nou WEL lekker![]()
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Beter dan 95% achter je, dan ga je je toch afvragen waar die andere 5% is.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:40 schreef Lucille het volgende:
[..]
Die opmerking is erg fout in dit topic.
quote:Op maandag 2 januari 2006 18:38 schreef SCH het volgende:
Homo's zijn toch ook smerig.
Kijk als ik het niet zie dan vind ik het wel best, maar ze laten het altijd zo nodig zien.
Hand in hand lopen of staan kussen. Gadverdamme.
En ze lullen altijd maar sex of over jongens.
Of naar je kijken, ze kijken altijd naar je met zo'n blik van....
En als je pech hebt, zitten ze ook nog aan je. Het liefst aan je kont. Handen afhakken dan maar.
Dat doen heterojongens tenminst niet, die kijken nooit naar meisjes met zo'n blik van...en ze zitten ook niet aan ze. Laat staan dat ze het over sex of vrouwen hebben. En als ze een vriendinnetje hebben, dan vinden alle intimiteiten gelukkig plaats in de huiselijke beslotenheid.
Nee homo's, ik moet er niks van hebben, ik ken er gelukkig ook niet zo veel.
* SCH checkt fotoboekquote:Op maandag 2 januari 2006 18:44 schreef iDex het volgende:
ergste van homo's vind ik dat ze denken dat ze kunnen zien wie er homo is.
Dan slaan we het zoenen toch over lieverd?quote:Op maandag 2 januari 2006 17:48 schreef Maikuuul het volgende:
Wat is er mis met mijn mening ? ik vind het gewoon smerig om 2 mannen zoiets te zien doen, en ze zoenen vind ik al helemaal verschrikkelijk
En ze vonden jou natuurlijk een rasechte anaalpiraatquote:Op maandag 2 januari 2006 18:44 schreef iDex het volgende:
ergste van homo's vind ik dat ze denken dat ze kunnen zien wie er homo is.
Je bent ook zo'n vieze hetero-sexueele homofoob.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Dan slaan we het zoenen toch over lieverd?![]()
Die 2 zijn me veelste nichterig.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:50 schreef ABBAfan het volgende:
Zodra het humoristische nichten op tv zijn wordt hun geaardheid hen minder zwaar aangerekend door het publiek. Iedereen loopt weg met Gordon en Joling, twee openlijke homo's.
dat elke homo natuurlijk aan hun kont zit, elke keer maar weerquote:Op maandag 2 januari 2006 19:01 schreef ABBAfan het volgende:
Wat ergert jullie nu het meest aan homo's:
Dat allemaal en dat ze altijd afgeven op voetbal, onaardig doen over vrouwen, allemaal van Maria Callas en het songfestival houden en een vreselijk zeikgevoel voor humor hebben. En dan dat gemuts in de sportschool terwijl ze weten dat ze iedere avond iemand kunnen neuken, ook als ze lelijk zijn. Want homo's willen atlijd en doen het ook altijd.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:01 schreef ABBAfan het volgende:
Wat ergert jullie nu het meest aan homo's:
-hun vrouwelijke kant
-hun manier van sex beleven
-hun ongeremdheid wat betreft dansen, acteren,en komisch zijn?
Heb jij dat beeld ook bij André van Duin, Jos Brink of Albert Verlinde?quote:Op maandag 2 januari 2006 19:02 schreef Herald het volgende:
[..]
dat elke homo natuurlijk aan hun kont zit, elke keer maar weer
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat allemaal en dat ze altijd afgeven op voetbal, onaardig doen over vrouwen, allemaal van Maria Callas en het songfestival houden en een vreselijk zeikgevoel voor humor hebben. En dan dat gemuts in de sportschool terwijl ze weten dat ze iedere avond iemand kunnen neuken, ook als ze lelijk zijn. Want homo's willen atlijd en doen het ook altijd.
Hetero's hebben tenminste monogame relaties.
En daar moet je blij mee zijn??quote:Op maandag 2 januari 2006 19:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Hetero's hebben tenminste monogame relaties.
Ja, hetero's weten tenminste wat liefde is en dat neuken echt bestemd is voor twee mensen met elkaar en dat het geen hobby is die je na het werk in de bosjes even doet, zoals die vieze poepstampersquote:
Oooooooooh, da mag je helegaar nie zeggen, jij discriminant!quote:Op maandag 2 januari 2006 19:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, hetero's weten tenminste wat liefde is en dat neuken echt bestemd is voor twee mensen met elkaar en dat het geen hobby is die je na het werk in de bosjes even doet, zoals die vieze poepstampers![]()
Shit, net die ene hetero die de uitzondering op de regel isquote:Op maandag 2 januari 2006 19:15 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Oooooooooh, da mag je helegaar nie zeggen, jij discriminant!
Behalve als meer vrouwen homo wordenquote:Op maandag 2 januari 2006 19:22 schreef cultheld het volgende:
Waren er procentueel maar meer homo's in Nederland, dan had ik meer vrouwen voor mezelf gehad
Homoactiviteiten? ik wil er niet eens over nadenken zeg, wat dat zijn. Is belachelijk, er wordt toch ook geen geld in hetero-activiteiten gestoken?quote:Op maandag 2 januari 2006 19:17 schreef iDex het volgende:
voor homo's worden ook wel allerlei voorzieningen getroffen. ik denk dat de staat veel geld steekt in homo activiteiten. van onze belasting centen.
daar gaat het niet om, het gaat erom dat er speciaal geld word uitgegeven aan mensen die dat eigenlijk hellemaal niet nodig hebben. ze moeten zich dan juist weer afweren van de normale mensen.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Homoactiviteiten? ik wil er niet eens over nadenken zeg, wat dat zijn. Is belachelijk, er wordt toch ook geen geld in hetero-activiteiten gestoken?
naaaaaaj mallerd *wapper*quote:Op maandag 2 januari 2006 19:40 schreef iDex het volgende:
[..]
ja leuk he. echte homo grapjesTOFFFFFFFFFFF Carlo boshart humor
eens isquote:Op maandag 2 januari 2006 19:34 schreef Chriz2k het volgende:
Homo's zijn dan ook smerig.
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:51 schreef OFfSprngr het volgende:
Goed bezig SCH.
dus jij bent ook homo?quote:Op maandag 2 januari 2006 19:58 schreef iDex het volgende:
nou je hebt je portie zaad met deze grappen verdient hoor SCH, doe je mond/kont maar open
kom kom, één keer een man van zaad voorzien maakt je nog geen homoquote:Op maandag 2 januari 2006 20:03 schreef jimjim1983 het volgende:
dus jij bent ook homo?
quote:Op maandag 2 januari 2006 20:05 schreef Herald het volgende:
[..]
kom kom, één keer een man van zaad voorzien maakt je nog geen homo
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:58 schreef iDex het volgende:
nou je hebt je portie zaad met deze grappen verdient hoor SCH, doe je mond/kont maar open
hey.. op de gaypride hebbik voor het eerst met mijn vriendje gezoendquote:Op maandag 2 januari 2006 19:58 schreef jimjim1983 het volgende:
niks mis met homo's alleen die verdome gaypride daar zou ik me toch wel heel erg voor schamen als ik homo zou zijn![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 20:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
hey.. op de gaypride hebbik voor het eerst met mijn vriendje gezoend
leuk voor jequote:Op maandag 2 januari 2006 20:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
hmz staat er dat ik er voor zorg?quote:Op maandag 2 januari 2006 20:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en toch kom je graag in SCH's mond.........bi-seksueel dus.
en dat werd nog opgenomen ook!quote:Op maandag 2 januari 2006 17:46 schreef Herald het volgende:
[..]
ãlleen als er 3 getuigen van zijnquote:Op maandag 2 januari 2006 20:05 schreef Herald het volgende:
[..]
kom kom, één keer een man van zaad voorzien maakt je nog geen homo
èn geen gordon en jolingquote:Op maandag 2 januari 2006 20:14 schreef cultheld het volgende:
Zonder homo's geen Dolce & Gabbana, mooie dameslingerie, Versace, Valentino, goede kappers en geen toppers in de sneeuw.
Homofoben
quote:Op maandag 2 januari 2006 20:13 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ãlleen als er 3 getuigen van zijn
quote:Op maandag 2 januari 2006 20:13 schreef iDex het volgende:
mgoed ik ben pleite uit dit flikketopicje, kheb mijn zegje gedaan over wat de staat allemaal betaald aan voorzieningen voor homo's
doei
lelijkquote:Op maandag 2 januari 2006 20:14 schreef cultheld het volgende:
Zonder homo's geen Dolce & Gabbana,
niet nodig, functioneel naakt bestaat nogquote:mooie dameslingerie,
please....quote:Versace, Valentino,
en echte man laat zijn haar knippen door zijn moederquote:goede kappers
vroeger geen telekidsquote:en geen toppers in de sneeuw.
sukkel:quote:Op maandag 2 januari 2006 20:19 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]nee sukkel, dat heb je helemaal niet gedaan
wat lul je dom?quote:Op maandag 2 januari 2006 20:21 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hoeveel geeft de overheid jaarlijks uit aan homo's dan?
Ja, en dan heeft degene die er op is gestapt stront onder zijn schoenquote:Op maandag 2 januari 2006 20:20 schreef BabeWatcher het volgende:
Wat zijn homo's altijd snel op hun pik getrapt
ben je nou echt dom?quote:Op maandag 2 januari 2006 20:23 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
jij bent degene die uit zijn nek loopt te lullen met je aannames. of heb je bronnen?
vast wel. maar echt een miniem bedrag.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:24 schreef iDex het volgende:
[..]
ben je nou echt dom?
tuurlijk betalen wij als belasting betalers wat aan subsidies voor homo sites, homo praatgroepen, gay parade, COC, etc
net zoveel als je uitgeeft aan caviaknuffelaars met watervreesquote:Op maandag 2 januari 2006 20:26 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
vast wel. maar echt een miniem bedrag.
en al dat geld voor verenigingen voor sport.. of wijkcentra.. of allochtonen enzoquote:Op maandag 2 januari 2006 20:24 schreef iDex het volgende:
[..]
ben je nou echt dom?
tuurlijk betalen wij als belasting betalers wat aan subsidies voor homo sites, homo praatgroepen, gay parade, COC, etc
HALLOquote:Op maandag 2 januari 2006 20:28 schreef petre86 het volgende:
[..]
en al dat geld voor verenigingen voor sport.. of wijkcentra.. of allochtonen enzo
of voor kerken en bijstandsmoeders
jeej
schaf dat ook maar af!
precies.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:27 schreef donald_dick het volgende:
[..]
net zoveel als je uitgeeft aan caviaknuffelaars met watervrees
en bovendien te verantwoorden als je ziet hoeveel intolerantie er nog is..quote:Op maandag 2 januari 2006 20:26 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
vast wel. maar echt een miniem bedrag.
Dus hitler had gelijk?quote:Op maandag 2 januari 2006 20:29 schreef SCH het volgende:
[..]
HALLO
dat is nou juist het verschil - dat zijn gewone mensen die wel wat betekenen voor de samenleving.!!!!
je mag denken wat je wil.. acties / gevolgen verbinden aan dat denken is een ander iets..quote:Op maandag 2 januari 2006 20:31 schreef SCH het volgende:
petre86 kappen nou
straks denken ze nog dat je er zelf 1 bent
ben je echt zo???quote:Op maandag 2 januari 2006 20:33 schreef petre86 het volgende:
[..]
je mag denken wat je wil.. acties / gevolgen verbinden aan dat denken is een ander iets..
quote:Op maandag 2 januari 2006 20:35 schreef SCH het volgende:
Ja, laten we hier een lekker homo opgeiltopic vanmaken![]()
![]()
![]()
zoals ik al eerder aangaf..quote:Op maandag 2 januari 2006 20:35 schreef SCH het volgende:
[..]
ben je echt zo???
* SCH wil best eens met zijn vingers door de krulletjes van petre86 frummelen
Ja, laten we hier een lekker homo opgeiltopic vanmaken![]()
![]()
![]()
bezetquote:Op maandag 2 januari 2006 20:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
wow 16 jaarquote:Op maandag 2 januari 2006 20:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat maakt mij niet uit man![]()
* SCH zijn relatie jubileert over 25 dagen voor de 16e x![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |