Karel van het Reve, Het geloof der kameraden, uitgegeven door G.A. van Oorschot in Amsterdam in 1969 (ISBN 90 282 0742 2). Dit boek legt feilloos en niet zonder humor de waanzin van de communistische denkpatronen bloot - en dat in een tijd dat lang niet iedereen in links Nederland (inclusief de schrijver van dit stukje) dat inzag.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:00 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Je bent vast & zeker ook zo lief om het ISBN te vermelden.
ach man, pleur neer!!!!!!!quote:Op maandag 2 januari 2006 17:12 schreef George-Butters het volgende:
Rotterdam is gewoon een lelijk dorp.
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:31 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
ach man, pleur neer!!!!!!!
toch hou ik wel een beetje van jullie hoor
Laat ik nu altijd gemeend hebben dat de Russen iedereen in uniform zonder rompslomp wilden terechtstellen. Bedankt, Bas.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:37 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Laat ik nu altijd gemeend hebben dat de Russen iedereen in uniform zonder rompslomp wilden terechtstellen. Bedankt, Bas.
Hoe kom je daar nu weer bij?quote:Op maandag 2 januari 2006 17:41 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Nu neem je me weer in de zeik
Dan heb je weer iets geleerd over de dwangstaat.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:09 schreef Tafkahs het volgende:
Nee, nooit.
Ik richt liever mijn pijlen op Amerikaquote:Op maandag 2 januari 2006 18:12 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dan heb je weer iets geleerd over de dwangstaat,
Sterf!quote:Op maandag 2 januari 2006 18:12 schreef Tafkahs het volgende:
Ook daar hoort een kernkwaliteit bij, GB
Jij hebt 4 kernkwaliteitenquote:Op maandag 2 januari 2006 18:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Sterf!
Ik heb een ernstige allergie voor 'kernkwaliteiten',.
hehehe, moest ik voor school makenquote:Op maandag 2 januari 2006 18:15 schreef sigme het volgende:
[..]
Sterf!
Ik heb een ernstige allergie voor 'kernkwaliteiten',.
O o, haha.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:13 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
Ik richt liever mijn pijlen op Amerika
quote:
*Ril*quote:Op maandag 2 januari 2006 18:19 schreef Tafkahs het volgende:
o, wacht het zijn een soort diagrammetjes voor kernkwadranten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |