dat lukt ook prima inderdaadquote:Op maandag 2 januari 2006 22:47 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Of hij interpreteert het weer helemaal verkeerd.
De concrete aanleiding was een al dan niet uitgelokte holocaust ontkenning. Later was het vooral koppigheid en minder symphatiek gedrag dat tot een langere verbanning heeft geleid. Onderhand hebben ze zich redelijk onmogelijk gemaakt.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:51 schreef Yildiz het volgende:
Mag ik eigenlijk vragen waarom sjun en zijn kloons geband danwel gewoon weg zijn?
Hadden ze een fobie dat 'de mods het op hun hadden' of was het iets anders?
Ik heb het namelijk niet meegemaakt, en wil wel eens meerdere kanten van het verhaal horen.
Die kon soms best gezellig zijn hoor. Voor een rechtse lul.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:54 schreef George-Butters het volgende:
Aaaaahhh was ook een kei in schelden.
ja die had regelmatig last van z'n periodes.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:54 schreef George-Butters het volgende:
Aaaaahhh was ook een kei in schelden.
Ook dat, zeker.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:56 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Die kon soms best gezellig zijn hoor.
Aaah was wel liefquote:
Sad but true. Van sommige vind ik het jammer maar user komen en gaan. Dat heb je altijd.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
De concrete aanleiding was een al dan niet uitgelokte holocaust ontkenning. Later was het vooral koppigheid en minder symphatiek gedrag dat tot een langere verbanning heeft geleid. Onderhand hebben ze zich redelijk onmogelijk gemaakt.
Z'n "afscheid" in de vorm van topicdiarreequote:Op maandag 2 januari 2006 22:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
ja die had regelmatig last van z'n periodes.
Zo wordt ik ook wel eens bestempeld.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:53 schreef George-Butters het volgende:
Sjun was ook gewoon vervelend, onleesbaar en een betweter.
Maar dat zijn er wel meer.
Ah, een lief klein elfje, waar is me luchtbuksquote:
'n typisch Cluster B gevalletjequote:Op maandag 2 januari 2006 22:56 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Die kon soms best gezellig zijn hoor. Voor een rechtse lul.
Hendig sjieke site, die bookmark ik even.quote:
de zakpocket kost zo'n 50 euroquote:Op maandag 2 januari 2006 23:08 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Hendig sjieke site, die bookmark ik even.
Ga er morgen met m'n broer een samenstellen en kopenquote:Op maandag 2 januari 2006 23:06 schreef George-Butters het volgende:
Hoe is het trouwens met je pc Du_Ke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |