dat heb ik ook een aantal keer gehad.. met lijken erin enzoquote:Op maandag 2 januari 2006 16:18 schreef wonderer het volgende:
Hooooi!
Ik heb over een eng huis gedroomd en zo... maar alleen van de buitenkant. Niet over Stephen (he, verdorie).
Gisteren Rose Red gekeken, vandaarquote:Op maandag 2 januari 2006 16:21 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
dat heb ik ook een aantal keer gehad.. met lijken erin enzovan mensen die ik ken(de)..
hooooiquote:Op maandag 2 januari 2006 16:18 schreef wonderer het volgende:
Hooooi!
Ik heb over een eng huis gedroomd en zo... maar alleen van de buitenkant. Niet over Stephen (he, verdorie).
Why thank you!quote:
Yepquote:
ok doeiquote:Op maandag 2 januari 2006 16:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
YepEn daar ben ik heel blij mee.
En nu ga ik douchen en dan stomme formulieren invullen
paupertjequote:Op maandag 2 januari 2006 16:55 schreef TehRockstar het volgende:
Geen geld voor de trein.
Ik kréég geen geld voor de trein.quote:
maar je hèbt het zèlf ook nietquote:Op maandag 2 januari 2006 16:59 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik kréég geen geld voor de trein..
dat zeg ik... pauperquote:Op maandag 2 januari 2006 17:00 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb dan ook zelf geen geld.
Another heap of US papers?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
YepEn daar ben ik heel blij mee.
En nu ga ik douchen en dan stomme formulieren invullen
pijp je toch iemand op het station, er is vast wel een of andere viezerik die zijn pik in je bek wil leeg spuiten, leer maar eens werken voor je geldquote:Op maandag 2 januari 2006 16:59 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik kréég geen geld voor de trein..
Wat ben jij toch walgelijk.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:21 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
pijp je toch iemand op het station, er is vast wel een of andere viezerik die zijn pik in je bek wil leeg spuiten, leer maar eens werken voor je geld![]()
jòuw manier van werken ( in het zieken/verpleeghuis?quote:Op maandag 2 januari 2006 17:21 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
pijp je toch iemand op het station, er is vast wel een of andere viezerik die zijn pik in je bek wil leeg spuiten, leer maar eens werken voor je geld![]()
Arme verpleegster.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:28 schreef petre86 het volgende:
[..]
jòuw manier van werken ( in het zieken/verpleeghuis?) hoef je hier niet uit de doeken te doen hoor
och komt spuit 11 ook weer aan, kan het kleintje het weer niet alleen?!quote:Op maandag 2 januari 2006 17:28 schreef petre86 het volgende:
[..]
jòuw manier van werken ( in het zieken/verpleeghuis?) hoef je hier niet uit de doeken te doen hoor
Nope, IND deze keer. Wordt toch es tijd dat ik ook in Nederland geregistreerd sta als zijnde getrouwdquote:
Ik heb hem niks gevraagd hoor.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:30 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
och komt spuit 11 ook weer aan, kan het kleintje het weer niet alleen?!
Je bent dom dus je kan niet anders dan smilies posten?quote:
Is dat niet koud met dit weer? Of heb je er een lekkere flanellen pyjama onder?quote:
Nee jij bent intelligentquote:Op maandag 2 januari 2006 17:35 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je bent dom dus je kan niet anders dan smilies posten?
Nopequote:
Toch beter dan KP.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:56 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Nope
Jij heet geen Just-Dennis hoor
Of misschien kan je nog niet zo goed lezen....
Blijkbaar nietquote:
Dus je pakt nu géén biertje voor me?quote:Op maandag 2 januari 2006 18:04 schreef keizerpinguin het volgende:
ik mag van de jaloerse homo's hier niet meer lief tegen je doen![]()
tuurlijk wel! heb het lak aan die jaloerse kutjes!quote:Op maandag 2 januari 2006 18:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dus je pakt nu géén biertje voor me?.
quote:Op maandag 2 januari 2006 18:04 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik mag van de jaloerse homo's hier niet meer lief tegen je doen![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 18:07 schreef keizerpinguin het volgende:
tuurlijk wel! heb het lak aan die jaloerse kutjes!![]()
quote:
op wiequote:Op maandag 2 januari 2006 18:13 schreef Cazman het volgende:
Ik ben zelf ook erg jaloers
d'r zit soms toch nog wat goeds in je ( en het komt er ook nog uit)quote:Op maandag 2 januari 2006 18:13 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
dat je er maar van geniet! en lang en gelukkig mag leven![]()
is toch een feit dat het jou nummer 1 is niks tegen in te brengenquote:Op maandag 2 januari 2006 18:23 schreef petre86 het volgende:
[..]![]()
[..]
op wie![]()
[..]
d'r zit soms toch nog wat goeds in je ( en het komt er ook nog uit)![]()
wel typisch dat je de discussie niet aangaat
heb je geen eigen geld dan?quote:
Krijgen sommige patiënten een extra lange wasbeurt?quote:Op maandag 2 januari 2006 18:26 schreef keizerpinguin het volgende:
en ik ben soms best lief maar dat moet je verdienen....
Ik verdien zelf geen geld als je dat bedoelt.quote:
dus alleen maar zakgeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 18:31 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik verdien zelf geen geld als je dat bedoelt.
Ja, ik krijg geld.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dus alleen maar zakgeld?
sparen?
Ik heb genoeg aan het geld dat ik krijg, dus ik heb geen reden om een bijbaantje te nemen.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
sparen?
en wat is er tegen een bijbaantje?
khou wel van rellen, maar dat gaat toch net ff 1 stap te ver ping.... da je hem nie mag, ok, maar kvind da nie kunnen....quote:Op maandag 2 januari 2006 17:21 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
vandaar dat je niet met de trein konquote:Op maandag 2 januari 2006 18:35 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb genoeg aan het geld dat ik krijg, dus ik heb geen reden om een bijbaantje te nemen.
as if i carequote:Op maandag 2 januari 2006 18:37 schreef Burner82 het volgende:
[..]
khou wel van rellen, maar dat gaat toch net ff 1 stap te ver ping.... da je hem nie mag, ok, maar kvind da nie kunnen....
jij wel!quote:Op maandag 2 januari 2006 18:29 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Krijgen sommige patiënten een extra lange wasbeurt?.
Alsof ik m'n eigen geld ga besteden aan een treinkaartje.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:41 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
vandaar dat je niet met de trein kon![]()
kennelijk had je niet genoeg want je kreeg geen geld voor de treinquote:Op maandag 2 januari 2006 18:35 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb genoeg aan het geld dat ik krijg, dus ik heb geen reden om een bijbaantje te nemen.
wie weet ooit nog wel eens ja...quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 18:42 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Alsof ik m'n eigen geld ga besteden aan een treinkaartje.
Ik kreeg geen geld voor de trein. Jammer, maar ik ga mn eigen geld niet aan een treinkaartje uitgeven.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kennelijk had je niet genoeg want je kreeg geen geld voor de trein
dus ook geen mp3 spelerquote:Op maandag 2 januari 2006 18:48 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik kreeg geen geld voor de trein. Jammer, maar ik ga mn eigen geld niet aan een treinkaartje uitgeven.
is TRS jou enemy omdat hij jou niet mag, hoe kan zo'n schattig mannetje met zulke oogjes nou ooit iemands enemy zijn, BRUUT!!quote:Op maandag 2 januari 2006 18:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
wie weet ooit nog wel eens ja...
rellen, ok, maar zoiets.... en ik weet ook wel, da trs zijn mannetje wel staat, en dattie een hekel aan mij heeft.... maar ja, is the enemy of your enemy your friend, or your enemy....
Nee, maar die heb ik niet persé nu nodig.quote:
af en toe elkaar een beetje afzeiken is gewoon grappig, en je moet dat allemaal met een korreltje zout nemen..quote:Op maandag 2 januari 2006 18:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
wie weet ooit nog wel eens ja...
rellen, ok, maar zoiets.... en ik weet ook wel, da trs zijn mannetje wel staat, en dattie een hekel aan mij heeft.... maar ja, is the enemy of your enemy your friend, or your enemy....
nee, ik ben zijn enemyquote:Op maandag 2 januari 2006 18:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
is TRS jou enemy omdat hij jou niet mag, hoe kan zo'n schattig mannetje met zulke oogjes nou ooit iemands enemy zijn, BRUUT!!
zelfs aan afzeiken zitten grenzen, en ik vind dat je te ver ging....quote:Op maandag 2 januari 2006 18:52 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
af en toe elkaar een beetje afzeiken is gewoon grappig, en je moet dat allemaal met een korreltje zout nemen..![]()
neem aan dat TRS dat ook wel weet, dat heeft niks met iemand niet of wel mogen te maken, maar bepaalde personen die happen gewoon zo leuk!
maar als jij je er lekker druk om wil gaan maken be my guest.......![]()
of jij het nu was of iemands, da boeit me niet hoor....quote:
Niet dus!quote:Op maandag 2 januari 2006 18:35 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
als jij die mening hebt, dat mag we leven in nederland maar dring hem mij niet op!quote:Op maandag 2 januari 2006 18:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
zelfs aan afzeiken zitten grenzen, en ik vind dat je te ver ging....
Pedoquote:Op maandag 2 januari 2006 18:54 schreef Burner82 het volgende:
[..]
nee, ik ben zijn enemyik vind hem wel nog lief
![]()
Nou, je bewijst wel dat je geweldig goed kan lezen.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:59 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Niet dus!
je bent te armoedig voor een treinkaartje
Je moet dat eigen mening-gelul niet te ver doortrekken, soms moeten mensen hun bek gewoon houdenquote:Op maandag 2 januari 2006 19:00 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
als jij die mening hebt, dat mag we leven in nederland maar dring hem mij niet op!
ook ikheb recht op een eige mening, en al is dat niet gelijk
laat elkaar lekker in elkaars waarde en ga niet zo lopen miepen![]()
Of jij bent al dementquote:Op maandag 2 januari 2006 19:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Nou, je bewijst wel dat je geweldig goed kan lezen.
Als je genoeg zou hebben had je ook een treinkaartje kunnen halenquote:Op maandag 2 januari 2006 18:35 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
guttegut, ik heb kritiek op je en meteen, vind je dat ik mijn mening opdring, en loop te miepen....quote:Op maandag 2 januari 2006 19:00 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
als jij die mening hebt, dat mag we leven in nederland maar dring hem mij niet op!
ook ikheb recht op een eige mening, en al is dat niet gelijk
laat elkaar lekker in elkaars waarde en ga niet zo lopen miepen![]()
ja zo kun je het ook zeggen jaquote:Op maandag 2 januari 2006 19:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je moet dat eigen mening-gelul niet te ver doortrekken, soms moeten mensen hun bek gewoon houden
Argh, waarom zou ik zelf een treinkaartje kopen van het geld waarmee ik een mp3-speler ging kopen?quote:Op maandag 2 januari 2006 19:02 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Of jij bent al dement
[..]
Als je genoeg zou hebben had je ook een treinkaartje kunnen halen
kleindenkend wichtquote:
Als je genoeg geld hebt kan je toch beide kopen?quote:Op maandag 2 januari 2006 19:03 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Argh, waarom zou ik zelf een treinkaartje kopen van het geld waarmee ik een mp3-speler ging kopen?
as jij dat wil.....quote:Op maandag 2 januari 2006 19:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
guttegut, ik heb kritiek op je en meteen, vind je dat ik mijn mening opdring, en loop te miepen....
denk dat jij eerder een cursus kritiek ontvangen kunt gaan volgen, of anger management....
Ik besloot m'n geld voor Januari uit te geven aan een mp3-speler. Ik had niet genoeg geld voor ook nog een treinkaartje.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:04 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Als je genoeg geld hebt kan je toch beide kopen?
Je hebt dus niet genoeg aan wat je krijgtquote:Op maandag 2 januari 2006 19:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik besloot m'n geld voor Januari uit te geven aan een mp3-speler. Ik had niet genoeg geld voor ook nog een treinkaartje.
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:05 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Je hebt dus niet genoeg aan wat je krijgt
Ga werken ofzo![]()
lief doen.....quote:Op maandag 2 januari 2006 19:06 schreef Great_Expectations het volgende:
Nou moe. Kom je weer hier eens kijken in het nieuwe jaar, na wat feestdagen enzo, val je met je neus in een rel.. Hebben jullie geen goede voornemens ofzo?
.
Welke wil je eigenlijk?quote:Op maandag 2 januari 2006 19:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik besloot m'n geld voor Januari uit te geven aan een mp3-speler. Ik had niet genoeg geld voor ook nog een treinkaartje.
je kan ook zwart rijden proberenquote:Op maandag 2 januari 2006 19:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Of gewoon prioriteiten stellen wat TRS dus doet!!!quote:Op maandag 2 januari 2006 19:05 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Je hebt dus niet genoeg aan wat je krijgt
Ga werken ofzo![]()
Die ziet er wel tof uit. Maar let even op, Sony heeft nogal gezeik met de overzet software...quote:
Dus ik moet ingewikkelde dingen te doen om zo'n ding aan de praat te krijgen?!quote:Op maandag 2 januari 2006 19:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die ziet er wel tof uit. Maar let even op, Sony heeft nogal gezeik met de overzet software...
Nou, de sony MD speler die ik heb, wel. Misschiend at MP3 makkelijker is, maar ik zou er wel even induiken voor je een paar honderd euro uitgeeft.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:21 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dus ik moet ingewikkelde dingen te doen om zo'n ding aan de praat te krijgen?!
Dus goedkoop?quote:Op maandag 2 januari 2006 19:25 schreef Great_Expectations het volgende:
Het MP3-spelertje wat ik anderhalve week geleden heb gekocht, blijkt per ongeluk de Beste Koop te zijn, in het januari-nummer van de Consumentengids. For what it's worth..
je zegt het beter, dan ik ooit zou kunnen ......quote:Op maandag 2 januari 2006 19:19 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
Of gewoon prioriteiten stellen wat TRS dus doet!!!![]()
Dan kan ik nog wel een paar keer op en neer met de trein.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Euhm.. 170 euro ofzo..
Dat is niet meer dan logischquote:Op maandag 2 januari 2006 19:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
je zegt het beter, dan ik ooit zou kunnen ......
Moet je wel treinkaartjes kunnen betalenquote:Op maandag 2 januari 2006 19:29 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dan kan ik nog wel een paar keer op en neer met de trein.
Dat zal ik dan ook kunnen.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:30 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Moet je wel treinkaartjes kunnen betalen
Ach burner en ik bedoelen hetzelfde!!quote:
Ben je trouwens ongesteld of heb je een beetje zand in je reet?quote:
Ik vond die mp3-speler wel mooi.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:35 schreef DennisMoore het volgende:
Sony is crap, met alle copyright-zooi en beveiligingen.
Jaquote:Op maandag 2 januari 2006 19:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ben je trouwens ongesteld of heb je een beetje zand in je reet?
hij is maar 14quote:Op maandag 2 januari 2006 19:41 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
waarom das ongeveer een dobbelsteen groot
jij moet wel de best verdienende psyciater in de wereld zijn, want anders kun je nooit zo snel iemand leren kennen...quote:
hebbik ookquote:Op maandag 2 januari 2006 19:46 schreef wonderer het volgende:
Ik wil denk ik zo'n Creative Zen ding... t.z.t.
Een vis moet sowieso niet in een kom maar in een ruim vierkant aquariumquote:Op maandag 2 januari 2006 20:00 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
aahhh het is wel grappig, maar heeft zo maar een half kommetje!![]()
Een vis hoort in de zee.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:02 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Een vis moet sowieso niet in een kom maar in een ruim vierkant aquarium![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |