Dus je pakt nu géén biertje voor me?quote:Op maandag 2 januari 2006 18:04 schreef keizerpinguin het volgende:
ik mag van de jaloerse homo's hier niet meer lief tegen je doen![]()
tuurlijk wel! heb het lak aan die jaloerse kutjes!quote:Op maandag 2 januari 2006 18:05 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dus je pakt nu géén biertje voor me?.
quote:Op maandag 2 januari 2006 18:04 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
ik mag van de jaloerse homo's hier niet meer lief tegen je doen![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 18:07 schreef keizerpinguin het volgende:
tuurlijk wel! heb het lak aan die jaloerse kutjes!![]()
quote:
op wiequote:Op maandag 2 januari 2006 18:13 schreef Cazman het volgende:
Ik ben zelf ook erg jaloers
d'r zit soms toch nog wat goeds in je ( en het komt er ook nog uit)quote:Op maandag 2 januari 2006 18:13 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
dat je er maar van geniet! en lang en gelukkig mag leven![]()
is toch een feit dat het jou nummer 1 is niks tegen in te brengenquote:Op maandag 2 januari 2006 18:23 schreef petre86 het volgende:
[..]![]()
[..]
op wie![]()
[..]
d'r zit soms toch nog wat goeds in je ( en het komt er ook nog uit)![]()
wel typisch dat je de discussie niet aangaat
heb je geen eigen geld dan?quote:
Krijgen sommige patiënten een extra lange wasbeurt?quote:Op maandag 2 januari 2006 18:26 schreef keizerpinguin het volgende:
en ik ben soms best lief maar dat moet je verdienen....
Ik verdien zelf geen geld als je dat bedoelt.quote:
dus alleen maar zakgeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 18:31 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik verdien zelf geen geld als je dat bedoelt.
Ja, ik krijg geld.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:32 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dus alleen maar zakgeld?
sparen?
Ik heb genoeg aan het geld dat ik krijg, dus ik heb geen reden om een bijbaantje te nemen.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
sparen?
en wat is er tegen een bijbaantje?
khou wel van rellen, maar dat gaat toch net ff 1 stap te ver ping.... da je hem nie mag, ok, maar kvind da nie kunnen....quote:Op maandag 2 januari 2006 17:21 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
pijp je toch iemand op het station, er is vast wel een of andere viezerik die zijn pik in je bek wil leeg spuiten, leer maar eens werken voor je geld![]()
vandaar dat je niet met de trein konquote:Op maandag 2 januari 2006 18:35 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb genoeg aan het geld dat ik krijg, dus ik heb geen reden om een bijbaantje te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |