ja zo kun je het ook zeggen jaquote:Op maandag 2 januari 2006 19:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je moet dat eigen mening-gelul niet te ver doortrekken, soms moeten mensen hun bek gewoon houden
Argh, waarom zou ik zelf een treinkaartje kopen van het geld waarmee ik een mp3-speler ging kopen?quote:Op maandag 2 januari 2006 19:02 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Of jij bent al dement
[..]
Als je genoeg zou hebben had je ook een treinkaartje kunnen halen
kleindenkend wichtquote:
Als je genoeg geld hebt kan je toch beide kopen?quote:Op maandag 2 januari 2006 19:03 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Argh, waarom zou ik zelf een treinkaartje kopen van het geld waarmee ik een mp3-speler ging kopen?
as jij dat wil.....quote:Op maandag 2 januari 2006 19:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
guttegut, ik heb kritiek op je en meteen, vind je dat ik mijn mening opdring, en loop te miepen....
denk dat jij eerder een cursus kritiek ontvangen kunt gaan volgen, of anger management....
Ik besloot m'n geld voor Januari uit te geven aan een mp3-speler. Ik had niet genoeg geld voor ook nog een treinkaartje.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:04 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Als je genoeg geld hebt kan je toch beide kopen?
Je hebt dus niet genoeg aan wat je krijgtquote:Op maandag 2 januari 2006 19:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik besloot m'n geld voor Januari uit te geven aan een mp3-speler. Ik had niet genoeg geld voor ook nog een treinkaartje.
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:05 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Je hebt dus niet genoeg aan wat je krijgt
Ga werken ofzo![]()
lief doen.....quote:Op maandag 2 januari 2006 19:06 schreef Great_Expectations het volgende:
Nou moe. Kom je weer hier eens kijken in het nieuwe jaar, na wat feestdagen enzo, val je met je neus in een rel.. Hebben jullie geen goede voornemens ofzo?
.
Welke wil je eigenlijk?quote:Op maandag 2 januari 2006 19:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik besloot m'n geld voor Januari uit te geven aan een mp3-speler. Ik had niet genoeg geld voor ook nog een treinkaartje.
je kan ook zwart rijden proberenquote:Op maandag 2 januari 2006 19:05 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Of gewoon prioriteiten stellen wat TRS dus doet!!!quote:Op maandag 2 januari 2006 19:05 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Je hebt dus niet genoeg aan wat je krijgt
Ga werken ofzo![]()
Die ziet er wel tof uit. Maar let even op, Sony heeft nogal gezeik met de overzet software...quote:
Dus ik moet ingewikkelde dingen te doen om zo'n ding aan de praat te krijgen?!quote:Op maandag 2 januari 2006 19:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die ziet er wel tof uit. Maar let even op, Sony heeft nogal gezeik met de overzet software...
Nou, de sony MD speler die ik heb, wel. Misschiend at MP3 makkelijker is, maar ik zou er wel even induiken voor je een paar honderd euro uitgeeft.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:21 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dus ik moet ingewikkelde dingen te doen om zo'n ding aan de praat te krijgen?!
Dus goedkoop?quote:Op maandag 2 januari 2006 19:25 schreef Great_Expectations het volgende:
Het MP3-spelertje wat ik anderhalve week geleden heb gekocht, blijkt per ongeluk de Beste Koop te zijn, in het januari-nummer van de Consumentengids. For what it's worth..
je zegt het beter, dan ik ooit zou kunnen ......quote:Op maandag 2 januari 2006 19:19 schreef dreamsearcher het volgende:
[..]
Of gewoon prioriteiten stellen wat TRS dus doet!!!![]()
Dan kan ik nog wel een paar keer op en neer met de trein.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:28 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Euhm.. 170 euro ofzo..
Dat is niet meer dan logischquote:Op maandag 2 januari 2006 19:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
je zegt het beter, dan ik ooit zou kunnen ......
Moet je wel treinkaartjes kunnen betalenquote:Op maandag 2 januari 2006 19:29 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Dan kan ik nog wel een paar keer op en neer met de trein.
Dat zal ik dan ook kunnen.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:30 schreef Just-Dennis het volgende:
[..]
Moet je wel treinkaartjes kunnen betalen
Ach burner en ik bedoelen hetzelfde!!quote:
Ben je trouwens ongesteld of heb je een beetje zand in je reet?quote:
Ik vond die mp3-speler wel mooi.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:35 schreef DennisMoore het volgende:
Sony is crap, met alle copyright-zooi en beveiligingen.
Jaquote:Op maandag 2 januari 2006 19:34 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ben je trouwens ongesteld of heb je een beetje zand in je reet?
hij is maar 14quote:Op maandag 2 januari 2006 19:41 schreef keizerpinguin het volgende:
[..]
waarom das ongeveer een dobbelsteen groot
jij moet wel de best verdienende psyciater in de wereld zijn, want anders kun je nooit zo snel iemand leren kennen...quote:
hebbik ookquote:Op maandag 2 januari 2006 19:46 schreef wonderer het volgende:
Ik wil denk ik zo'n Creative Zen ding... t.z.t.
Een vis moet sowieso niet in een kom maar in een ruim vierkant aquariumquote:Op maandag 2 januari 2006 20:00 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
aahhh het is wel grappig, maar heeft zo maar een half kommetje!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |