abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33628490
Wie vind galajurken ook vaak lelijk? Lijken wel halve soepvaatdoek burqa's naar mijn idee. Ik vind casual 100 keer sexier en mooier. Voorbeeldje van Josie Maran, een semi-bekende Hollywoodster.

Poll: Welke is mooier/sexier?
  • Gala.
  • Casual.
    Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
  •   maandag 2 januari 2006 @ 16:07:30 #2
    4177 Jojogirl
    Curves in all the right places
    pi_33628537
    Dit is geen gala. Gala komt tot op de grond.

En er bestaan best mooie galajurken.
      maandag 2 januari 2006 @ 16:07:54 #3
    72347 Bupatih
    Meet me in Montauk.
    pi_33628551
    In dit geval? Casual
    Clementine: Are you nuts?
    Joel: It's been suggested...
    pi_33628574
    quote:
    Op maandag 2 januari 2006 16:07 schreef Jojogirl het volgende:
    En er bestaan best mooie galajurken.
    Maar meestal is het minder versus casual, toch?
    pi_33628595
    quote:
    Op maandag 2 januari 2006 16:07 schreef Bupatih het volgende:
    In dit geval? Casual
    Het was een voorbeeld hoor. Andere voorbeeld zijn ook welkom, maar dan wel met 2 foto's (gala en casual dus ).
      maandag 2 januari 2006 @ 16:10:10 #6
    125420 Starlie
    a dirty mind is a joy forever
    pi_33628626
    In dit geval Casual, je kiest ook wel een slecht voorbeeld uit vind ik! Je hebt echt wel mooi galajurken, en galajurken trek je niet elke dag aan. Maar ik ga voor Casual, toch iets makkelijker!
      maandag 2 januari 2006 @ 16:11:05 #7
    17137 Sander
    Nerds do it rarely
    pi_33628646
    Nogal niet vergelijkbaar. Je draagt nooit gala op dezelfde plek als casual.
    pi_33628687
    quote:
    Op maandag 2 januari 2006 16:11 schreef Slarioux het volgende:
    Nogal niet vergelijkbaar. Je draagt nooit gala op dezelfde plek als casual.
    Het gaat mij gewoon om de vergelijking wat mooier is. Niet om de situatie.
    pi_33628938
    Galajurken
      maandag 2 januari 2006 @ 16:22:05 #10
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_33629005
    Die jurk is verre van een galajurk.
    Daarbij kun je die vergelijking niet trekken aangezien het dragen van een galajurk situatiegebonden is.
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
    pi_33629054
    quote:
    Op maandag 2 januari 2006 16:22 schreef Copycat het volgende:
    Die jurk is verre van een galajurk.
    Daarbij kun je die vergelijking niet trekken aangezien het dragen van een galajurk situatiegebonden is.
    Dat laatste begrijp ik natuurlijk, maar laten we het eens uit die situatie trekken. Nu leg ik het niet meer uit .
      maandag 2 januari 2006 @ 16:24:44 #12
    114176 Molluck
    Suck my deck!
    pi_33629110
    Ja casual natuurlijk, maar op een gala kan je moeilijk in een spijkerbroek aankomen he...
    De meisjes bij mij op school vinden het allemaal geweldig en zijn al anderhalf jaar van tevoren bezig met het uitzoeken van een jurk (de kanslozen zijn dan ook al op zoek naar een date, maar dat terzijde) maar eigenlijk zijn er heel weinig meisjes die er op het gala mooier uitzien dan normaal. (Maar dat is mijn mening)
    "MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
    pi_33629163
    Ja, een wijf met een galajurk in de supermarkt achter een winkelwagen is ook geen porem natuurlijk .
    I never saw a purple cow
    I hope I never see one,
    But I can tell you this right now:
    I'd rather see than be one.
      maandag 2 januari 2006 @ 16:26:32 #14
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_33629178
    Maar dat is nu juist het hele eieren eten, pberends.
    Je kúnt het niet uit de situatie trekken ómdat het situatiegebonden is.

Als ik iemand op straat tegenkom in een galajurk, denk ik: 'Get real!'. Kom ik op een galafeest iemand tegen in een casual kloffie, denk ik: 'Kon je de dresscode niet lezen?'

En daarbij: je hebt gala en gala, net als dat je casual en casual hebt. Geen eenduidig antwoord op te geven dus.
    pi_33629211
    quote:
    Op maandag 2 januari 2006 16:24 schreef Molluck het volgende:
    Ja casual natuurlijk, maar op een gala kan je moeilijk in een spijkerbroek aankomen he...
    De meisjes bij mij op school vinden het allemaal geweldig en zijn al anderhalf jaar van tevoren bezig met het uitzoeken van een jurk (de kanslozen zijn dan ook al op zoek naar een date, maar dat terzijde) maar eigenlijk zijn er heel weinig meisjes die er op het gala mooier uitzien dan normaal. (Maar dat is mijn mening)
    Maar als galajurken over het algemeen lelijker zouden zijn, maar kieperen we met z'n allen die sneue galacultuur niet in de prullebak en komen we allemaal met jeans aan naar de gala? Lekker schijt aan die modenichtcritici.
    pi_33629244
    quote:
    Op maandag 2 januari 2006 16:26 schreef Copycat het volgende:
    Maar dat is nu juist het hele eieren eten, pberends.
    Je kúnt het niet uit de situatie trekken ómdat het situatiegebonden is.

Als ik iemand op straat tegenkom in een galajurk, denk ik: 'Get real!'. Kom ik op een galafeest iemand tegen in een casual kloffie, denk ik: 'Kon je de dresscode niet lezen?'

En daarbij: je hebt gala en gala, net als dat je casual en casual hebt. Geen eenduidig antwoord op te geven dus.
    Gala is toch bedoelt dat iedereen er opperbest uit zou moeten zijn. Terwijl dat gewoon niet waar is, omdat casual veel mooier is. Dus gala is onzin.
    pi_33629363
    ik vind allebei die outfits er niet sexy uitzien..
    er zijn echtwel mooiere galajurken hoor
    en ookwel mooiere casual kleding
      maandag 2 januari 2006 @ 16:32:56 #18
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_33629433
    quote:
    Op maandag 2 januari 2006 16:28 schreef pberends het volgende:

Gala is toch bedoelt dat iedereen er opperbest uit zou moeten zijn. Terwijl dat gewoon niet waar is, omdat casual veel mooier is. Dus gala is onzin.
    Jij vindt casual veel mooier en dat probeer je als een waarheid te verkopen door een foto te plaatsen van een jurk die niet eens een galajurk is...
    Wat is nu de echte onzin?

Ik heb zelf ook niet zoveel met gala's en de daaraan verbonden dresscode. Maar om nu per definitie alle galajruken als lelijk te bestempelen...
    pi_33629622
    quote:
    Op maandag 2 januari 2006 16:27 schreef pberends het volgende:

[..]

Maar als galajurken over het algemeen lelijker zouden zijn, maar kieperen we met z'n allen die sneue galacultuur niet in de prullebak en komen we allemaal met jeans aan naar de gala? Lekker schijt aan die modenichtcritici.
    Het hangt van de situatie af. Een kerel in een strak pak is prima op de werkplek, maar staat voor geen meter in het zwembad. Een zwembroek op je werk is echter ook compleet debiel. Zijn een pak en een zwembroek dan lelijk? Nou nee, maar je draagt het wel op de plek waar het bij past.
    Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
    Trekt bij warm weer een poncho aan
      maandag 2 januari 2006 @ 16:41:13 #20
    114176 Molluck
    Suck my deck!
    pi_33629687
    quote:
    Op maandag 2 januari 2006 16:27 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik vind het perfect, ik ben wel in voor een feestje na mijn examen, maar dat iedereen in gala moet komen zie ik echt als een minpunt.
    Maar ik denk dat het voor meisjes iets heel anders is, ik bedoel, de man komt in zwart pak met strik, meisjes hebben eigenlijk ongelimiteerde mogelijkheden om zichzelf te onderscheiden van de rest...
    "MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
    pi_33629902
    Dan doe ik een tegenovergesteld voorbeeld ! Want ik wed dat hier de casual lelijk is tegenover het galagedeelte

Nicole Kidman, casual

Nicole Kidman, gala

En dit zijn dan nog slechte foto's !
      maandag 2 januari 2006 @ 16:51:20 #22
    111829 MissBliss
    Godin van SHO
    pi_33629985
    Volgens mij bedoelt pberends dat als er 2 meisjes voor hem zouden staan, 1 in gala en 1 in casual, dat hij dan voor de casual geklede zou gaan, ongeacht de situatie.

Maar je hebt mooie en lelijke galajurken en je hebt mooie en lelijke casual outfits, dus het ligt een beetje aan de outfit in kwestie
    Ziggy played guitar
    Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
    De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
    pi_33632236
    Gala jurken zijn vaak veel mooier dan casual, mits het een jurk is dat ze kan hebben. Vorig jaar weer mn ogen uitgekeken naar de meiden uit m'n klas op het gala. Natuurlijk ook jurken gezien die echt niet konden, of een meisje in een vale spijkerbroek . Ook maken ze hun haar ook erg mooi .
      maandag 2 januari 2006 @ 20:07:07 #24
    96088 Z3R0-C00L
    Komt af en toe langs
    pi_33635942
    Ik heb meestal toch echt een zwak voor dames in gala. Een mooie jurk, kapsel, accessoires & schoenen smelt
    En dat was weer een uiterst nuttige bijdrage...
    pi_33636082
    Onzinnige vergelijking, net zoals er lelijke casual kleding is zijn er ook erg lelijke gala jurken. Maar vind een vrouw er in een echt mooie gala jurk er toch wel heel goed uitzien hoor. Zeker i.c.m. de juiste accessoires en het juiste kapsel. Vind het altijd wel wat hebben.

Gelukkig is het voor mannen veel simpeler om goed voor de dag te komen.
    I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
    pi_33639842
    quote:
    Op maandag 2 januari 2006 20:12 schreef Mastroianni het volgende:
    Gelukkig is het voor mannen veel simpeler om goed voor de dag te komen.
    Vandaar dat wij er de hele dag over keuvelen, right mate?
    "The sunshine bores the daylights outta me!"
    pi_33640493
    quote:
    Op maandag 2 januari 2006 21:56 schreef W1ZZ het volgende:

[..]

Vandaar dat wij er de hele dag over keuvelen, right mate?
    Ik heb het hier even over een gala. Smoking aan en klaar Kun je nog kiezen uit piek of sjaal, double of single breasted. Maar dat is het

Vrouwen hebben véél meer te doen voor een gala...
    I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying
    pi_33642771
    galajurken zijn heel sexy bij meisjes.. maar niet zon vies ding als in de OP, maar een mooie galajurk
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')