Maar meestal is het minder versus casual, toch?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:07 schreef Jojogirl het volgende:
En er bestaan best mooie galajurken.
Het was een voorbeeld hoor. Andere voorbeeld zijn ook welkom, maar dan wel met 2 foto's (gala en casual dusquote:Op maandag 2 januari 2006 16:07 schreef Bupatih het volgende:
In dit geval? Casual
Het gaat mij gewoon om de vergelijking wat mooier is. Niet om de situatie.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:11 schreef Slarioux het volgende:
Nogal niet vergelijkbaar. Je draagt nooit gala op dezelfde plek als casual.
Dat laatste begrijp ik natuurlijk, maar laten we het eens uit die situatie trekken. Nu leg ik het niet meer uitquote:Op maandag 2 januari 2006 16:22 schreef Copycat het volgende:
Die jurk is verre van een galajurk.
Daarbij kun je die vergelijking niet trekken aangezien het dragen van een galajurk situatiegebonden is.
Maar als galajurken over het algemeen lelijker zouden zijn, maar kieperen we met z'n allen die sneue galacultuur niet in de prullebak en komen we allemaal met jeans aan naar de gala? Lekker schijt aan die modenichtcritici.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:24 schreef Molluck het volgende:
Ja casual natuurlijk, maar op een gala kan je moeilijk in een spijkerbroek aankomen he...
De meisjes bij mij op school vinden het allemaal geweldig en zijn al anderhalf jaar van tevoren bezig met het uitzoeken van een jurk (de kanslozen zijn dan ook al op zoek naar een date, maar dat terzijde) maar eigenlijk zijn er heel weinig meisjes die er op het gala mooier uitzien dan normaal. (Maar dat is mijn mening)
Gala is toch bedoelt dat iedereen er opperbest uit zou moeten zijn. Terwijl dat gewoon niet waar is, omdat casual veel mooier is. Dus gala is onzin.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:26 schreef Copycat het volgende:
Maar dat is nu juist het hele eieren eten, pberends.
Je kúnt het niet uit de situatie trekken ómdat het situatiegebonden is.
Als ik iemand op straat tegenkom in een galajurk, denk ik: 'Get real!'. Kom ik op een galafeest iemand tegen in een casual kloffie, denk ik: 'Kon je de dresscode niet lezen?'
En daarbij: je hebt gala en gala, net als dat je casual en casual hebt. Geen eenduidig antwoord op te geven dus.
Jij vindt casual veel mooier en dat probeer je als een waarheid te verkopen door een foto te plaatsen van een jurk die niet eens een galajurk is...quote:Op maandag 2 januari 2006 16:28 schreef pberends het volgende:
Gala is toch bedoelt dat iedereen er opperbest uit zou moeten zijn. Terwijl dat gewoon niet waar is, omdat casual veel mooier is. Dus gala is onzin.
Het hangt van de situatie af. Een kerel in een strak pak is prima op de werkplek, maar staat voor geen meter in het zwembad. Een zwembroek op je werk is echter ook compleet debiel. Zijn een pak en een zwembroek dan lelijk? Nou nee, maar je draagt het wel op de plek waar het bij past.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar als galajurken over het algemeen lelijker zouden zijn, maar kieperen we met z'n allen die sneue galacultuur niet in de prullebak en komen we allemaal met jeans aan naar de gala? Lekker schijt aan die modenichtcritici.
Ik vind het perfect, ik ben wel in voor een feestje na mijn examen, maar dat iedereen in gala moet komen zie ik echt als een minpunt.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:27 schreef pberends het volgende:
[..]
Maar als galajurken over het algemeen lelijker zouden zijn, maar kieperen we met z'n allen die sneue galacultuur niet in de prullebak en komen we allemaal met jeans aan naar de gala? Lekker schijt aan die modenichtcritici.
Vandaar dat wij er de hele dag over keuvelen, right mate?quote:Op maandag 2 januari 2006 20:12 schreef Mastroianni het volgende:
Gelukkig is het voor mannen veel simpeler om goed voor de dag te komen.
Ik heb het hier even over een gala. Smoking aan en klaarquote:Op maandag 2 januari 2006 21:56 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Vandaar dat wij er de hele dag over keuvelen, right mate?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |