ik kan juist prima in slaap vallen met bv blink182 op..quote:Op maandag 2 januari 2006 15:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik luister altijd naar System of a Down als ik strijk. Weinig rustgevends kan ik je vertellen!![]()
Sjaloom!quote:
dat doe ik dus echt niet, heb flanellen dekbedhoezen, heerlijkquote:Op maandag 2 januari 2006 15:47 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dekbedovertrekken...bléh!
En als ik ergens een hekel aan heb, dan is het een ongestreken dekbedovertrek..dat slaapt echt niet lekker..
![]()
Moggu badeend!quote:Op maandag 2 januari 2006 15:48 schreef Pheno het volgende:
Hallo badmongolen!
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je me stiekem geblocked ofzo?
Ik kan wel berichtjes van je ontvangen, maar ik kan niets versturen
Of je leest ff een paar posts terug . . .quote:
Kom op danquote:Op maandag 2 januari 2006 15:50 schreef ThunderChild het volgende:
- Hier komt de nieuwe OP voor 2006! Nieuw jaar nieuwe kansen en Anti Kliekjes.
Onderbroeken strijkenquote:Op maandag 2 januari 2006 15:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat doe ik dus echt niet, heb flanellen dekbedhoezen, heerlijk
enneh jah ik ken mensen die onderbroeken strijkendie zijn pas echt goed gek
wat ik wel begrijpen kan is als je bedspul strijkt omdat het de kast in moet en dus beter blijft liggen
Sowieso.... onderbroeken!quote:
Dat is dus exact de reden waarom ik beddegoed meteen weer opleg. 's ochtends wassen dan is het 's avonds weer droog.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:51 schreef Ynske het volgende:
wat ik wel begrijpen kan is als je bedspul strijkt omdat het de kast in moet en dus beter blijft liggen
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:51 schreef nixxx het volgende:
dekbedovertrekken strijken![]()
overhemden en pantalons, en that's it...
wat draag jij dan?quote:
Ah ja lekker ... van die remsporen in je spijkerbroekquote:
een OP moet groeien... langzaam rijpen.. totdat je zo'n juweeltje hebt als we een paar dagen geleden nog haddenquote:
Stel niet van die intieme vragen.quote:
Die heb je niet?quote:
Boxershorts!quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:53 schreef webspider het volgende:
[..]
Ah ja lekker ... van die remsporen in je spijkerbroek
En dan?quote:Op maandag 2 januari 2006 15:51 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Of je leest ff een paar posts terug . . .![]()
![]()
ook die strijk je nietquote:
Doe mij dan maar een ballenknijper, bij een boxershort zit één en ander niet zo lekkerquote:
Nope, dat mag zelfs niet volgens het labeltje in m'n boxershorts!quote:
Dan had je kunnen lezen dat er al wat over gezegd was . . .quote:
Dan zal ik 't de rest van de middag zonder je moeten doen.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zou jou nooooit blokkeren, maar MSN werkt gewoon niet mee...
Dan mag jij voortaan mijn overhemden komen strijkenquote:Op maandag 2 januari 2006 15:54 schreef _Kimmie_ het volgende:
Strijken is zo erg toch niet? Ja je moet idd niet alles gaan strijken maar het is geen ramp om te doen ofzo. Stofzuigen is veel erger
ik vind het beiden heel belastend voor rug, armen schouders enzquote:Op maandag 2 januari 2006 15:54 schreef _Kimmie_ het volgende:
Strijken is zo erg toch niet? Ja je moet idd niet alles gaan strijken maar het is geen ramp om te doen ofzo. Stofzuigen is veel erger
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:54 schreef _Kimmie_ het volgende:
Regel een vrouwquote:Op maandag 2 januari 2006 15:56 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dan mag jij voortaan mijn overhemden komen strijken. Nee serieus, ik ben per overhemd een half uur bezig ofzo en dan zitten er aan het einde NOG vouwen in...
Je kan nog mailen natuurlijk... M'n mobiel is leeg, dus bellen gaat niet meer... En anders probeer je m'n zakelijke nummer...quote:Op maandag 2 januari 2006 15:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan zal ik 't de rest van de middag zonder je moeten doen.
quote:
hmmm, van die strakkequote:Op maandag 2 januari 2006 15:55 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Doe mij dan maar een ballenknijper, bij een boxershort zit één en ander niet zo lekker
Het is een vicieuze cirkel. Hij vindt geen vrouw omdat er vouwen in zijn overhemd zitten en daardoor krijgt hij geen vrouw die zijn overhemden kan strijken.quote:
Je doet het nu toch niet hè, in jouw toestand ??quote:Op maandag 2 januari 2006 15:56 schreef petitlapin het volgende:
ik vind het beiden heel belastend voor rug, armen schouders enz
na het stofzuigen moet ik toch wel altijd even uitpuffen en mijn rug stretchen![]()
Jahquote:
Gewoon thuis uitnodigen en savonds inhalen!quote:Op maandag 2 januari 2006 15:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan zal ik 't de rest van de middag zonder je moeten doen.
Een typische vrijgezellenopmerking!quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is een vicieuze cirkel. Hij vindt geen vrouw omdat er vouwen in zijn overhemd zitten en daardoor krijgt hij geen vrouw die zijn overhemden kan strijken.![]()
Wat doe je vanavond MissMSX?quote:Op maandag 2 januari 2006 15:58 schreef webspider het volgende:
[..]
Gewoon thuis uitnodigen en savonds inhalen!![]()
mijn overhemden strijken? toch??quote:
Owh ja, dat nummer dat ik wel heb, maar toch niet ofzo he?quote:Op maandag 2 januari 2006 15:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan nog mailen natuurlijk... M'n mobiel is leeg, dus bellen gaat niet meer... En anders probeer je m'n zakelijke nummer...![]()
Die je niet hebt, maar die je met jouw intelligentie zo kan achterhalen!quote:Op maandag 2 januari 2006 16:02 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Owh ja, dat nummer dat ik wel heb, maar toch niet ofzo he?
En dat zonder de typische vrijgezel te zijn. Ik word (uiteraard mede dankzij jou) met de dag veelzijdigerquote:
Veelzijdigheid! Niet te verwarren met schizofrenie natuurlijk!quote:Op maandag 2 januari 2006 16:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dat zonder de typische vrijgezel te zijn. Ik word (uiteraard mede dankzij jou) met de dag veelzijdiger.
Nog niets. Maar ik heb geen vervoer dus ik blijf lekker thuisquote:
Te luiquote:Op maandag 2 januari 2006 16:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die je niet hebt, maar die je met jouw intelligentie zo kan achterhalen!![]()
dus dat strijken voor mij zit er ook niet in?quote:
Hoe kom je dan thuis als je geen vervoer hebt?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nog niets. Maar ik heb geen vervoer dus ik blijf lekker thuis
lopend?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe kom je dan thuis als je geen vervoer hebt?![]()
quote:
Hou ons maar eens tegen als we het proberenquote:Op maandag 2 januari 2006 16:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Veelzijdigheid! Niet te verwarren met schizofrenie natuurlijk!![]()
Strijken doe ik sowieso al nietquote:Op maandag 2 januari 2006 16:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
dus dat strijken voor mij zit er ook niet in?
Ik word opgepiktquote:Op maandag 2 januari 2006 16:08 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe kom je dan thuis als je geen vervoer hebt?![]()
Helemaal vergeten!quote:
ja lekkerquote:Op maandag 2 januari 2006 16:12 schreef marcb1974 het volgende:
Drop is bijna op, wil er nog iemand voordat ik me er ziek aan eet?
Is dit een teken dat onze afspraak ten einde loopt?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helemaal vergeten!Hoe laat zou ik je ook weer oppikken en op welke plek ook alweer?
Wat denk je zelf?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dit een teken dat onze afspraak ten einde loopt?
Kom anders bij mij boerenkool eten.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:15 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is dit een teken dat onze afspraak ten einde loopt?
Lees: eigenbelang!quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 16:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helemaal vergeten!Hoe laat zou ik je ook weer oppikken en op welke plek ook alweer?
quote:
Echt welquote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 16:18 schreef Christine het volgende:
[..]
Kom anders bij mij boerenkool eten.
P. kookt
En ??quote:
Auw, dat kan niet echt lekker aanvoelenquote:Op maandag 2 januari 2006 16:26 schreef Ynske het volgende:m'n lip is nu op 2 plaatsen open gebarsten
Schat, je mobiele telefoon staat uitquote:Op maandag 2 januari 2006 16:27 schreef Christine het volgende:
[..]
Nou, anders heb ik nog wel wat over.
quote:Op maandag 2 januari 2006 16:24 schreef marcb1974 het volgende:
alleen lopen er hier van die huillies die alleen maar zoute drop lusten
ik ga over 1 minuutje naar huisquote:
nee lekker is t nietquote:Op maandag 2 januari 2006 16:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Auw, dat kan niet echt lekker aanvoelen
Dan moet jij een zoet en geen zout dropje nemen
Ja sorry, ik werd telefonisch lastig gevallen door een mocro.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:28 schreef Litpho het volgende:
[..]
Schat, je mobiele telefoon staat uit.
quote:Op maandag 2 januari 2006 16:29 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja sorry, ik werd telefonisch lastig gevallen door een mocro.
Wel thuisquote:Op maandag 2 januari 2006 16:29 schreef Ynske het volgende:
ik ga over 1 minuutje naar huis
Die hang je dan toch gewoon op !?!?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:29 schreef Christine het volgende:
Ja sorry, ik werd telefonisch lastig gevallen door een mocro.![]()
quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 16:31 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Die hang je dan toch gewoon op !?!?![]()
![]()
Hoeveel jaar staat er tegenwoordig voor moord eigenlijk?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:31 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Die hang je dan toch gewoon op !?!?![]()
![]()
Dat hangt er maar net vanaf wat je moties was/is. Maar volgens mij wilden ze die strafmaat per vandaag wel strenger maken!quote:Op maandag 2 januari 2006 16:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Hoeveel jaar staat er tegenwoordig voor moord eigenlijk?
quote:Op maandag 2 januari 2006 16:36 schreef nixxx het volgende:
zoete drop is ook goed.. die dingen in de vorm van bijenkorfjes
Ik heb scheepsknopendropquote:Op maandag 2 januari 2006 16:36 schreef nixxx het volgende:
zoete drop is ook goed.. die dingen in de vorm van bijenkorfjes
ik heb alleen maar van die antihoest snoepjes.. daar kan je je ook ziek aan vretenquote:
Hangt er echt vanaf wie hoor. Soms krijg je alleen een bosje bloemenquote:Op maandag 2 januari 2006 16:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Hier in Nederland ?? Helemaal niet lang . . .quote:Op maandag 2 januari 2006 16:35 schreef Christine het volgende:
Hoeveel jaar staat er tegenwoordig voor moord eigenlijk?![]()
kan varieren he.. tot levenslangquote:Op maandag 2 januari 2006 16:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Krijgt ze niet . . .quote:Op maandag 2 januari 2006 16:39 schreef nixxx het volgende:
kan varieren he.. tot levenslang
hoeft voor mij weer wat minder danquote:Op maandag 2 januari 2006 16:36 schreef nixxx het volgende:
zoete drop is ook goed..
Das toch honingdropquote:die dingen in de vorm van bijenkorfjes
Nee, zelfmoord is wel strafbaar, en volgens mij is de straf daarop de doodstrafquote:Op maandag 2 januari 2006 16:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat is toch alleen voor zelfmoord?
nee, daarvoor krijg je de doodstrafquote:Op maandag 2 januari 2006 16:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat is toch alleen voor zelfmoord?
Wij zouden toch lunchen binnenkort?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:50 schreef Anthraxx het volgende:
Combineer het Christine. Je was toch al hopeloos op zoek naar een toffe vent
Dat heeft ze in elke clip toch?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:58 schreef Godlike02 het volgende:
Met die china girls om haar heen?
nee, die cover.. dat is nog met heel no doubt zelfsquote:Op maandag 2 januari 2006 16:58 schreef Godlike02 het volgende:
Met die china girls om haar heen?
Ik denk het merendeel van haar clips welquote:
Dat is bijna een [insert hier de naam die we van twist niet mogen noemen] marc.. op het randje hoorquote:
Uh okequote:Op maandag 2 januari 2006 17:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat is bijna een [insert hier de naam die we van twist niet mogen noemen] marc.. op het randje hoor
Das wel heel grof Pheno vergelijken met Sabrinaquote:Op maandag 2 januari 2006 17:20 schreef Christine het volgende:
[..]
Hij bedoelt dat het op een sabrina lijkt.
Kan mij die twisted schelen...
Aangezien de ene een kloon is van de ander valt dat best meequote:Op maandag 2 januari 2006 17:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel heel grof Pheno vergelijken met Sabrina
neheeee wat jij deed.. hoi doeiquote:Op maandag 2 januari 2006 17:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das wel heel grof Pheno vergelijken met Sabrina
Wie van de 2 beledig je nu?quote:Op maandag 2 januari 2006 17:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Aangezien de ene een kloon is van de ander valt dat best mee![]()
oven dood? en wat is een hele tijd?quote:Op maandag 2 januari 2006 17:39 schreef nixxx het volgende:
mijn lasagna is nog niet warm...staat al hele tijd in de oven...
kwam ook uit de diepvriesquote:Op maandag 2 januari 2006 17:40 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
oven dood? en wat is een hele tijd?
Heb je je oven wel aangezet?quote:Op maandag 2 januari 2006 17:39 schreef nixxx het volgende:
mijn lasagna is nog niet warm...staat al hele tijd in de oven...
fokquote:Op maandag 2 januari 2006 17:43 schreef knokkels het volgende:
dode oven? Hee klinkt bekend.. Toevalligerwijs ook met Italiaans voer
Boem
dat wat je ziet liggen is het glas van de deur van mijn oven nadat mijn oven 10 minuten was voorverwarmd
WTF heb je daar gedaan?quote:Op maandag 2 januari 2006 17:43 schreef knokkels het volgende:
dode oven? Hee klinkt bekend.. Toevalligerwijs ook met Italiaans voer
Boem
dat wat je ziet liggen is het glas van de deur van mijn oven nadat mijn oven 10 minuten was voorverwarmd
Heb je zoveel nodig dan?quote:Op maandag 2 januari 2006 17:44 schreef Ynske het volgende:
pfff boodschappen gedaan
zometeen verder met opruimen hierow
* Ynske haat boodschappen te voet doen ;')
je moet zo vaak gaan
dat valt wel mee maar ik wil ook wel eens iets van fris drinken ipv alleen water, thee en ranja.quote:
probeer bier eensquote:Op maandag 2 januari 2006 17:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat valt wel mee maar ik wil ook wel eens iets van fris drinken ipv alleen water, thee en ranja.
en das best zwaar als je er een stuk mee moet lopen
Ik heb geen énkel idee eigenlijk ... normaal ik-heb-geen-zin-om-te-koken-dus-dan-maar-een-pizza-ritueel...quote:Op maandag 2 januari 2006 17:44 schreef nixxx het volgende:
[..]
fokdat is retestevig glas, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
dat bedoel ik, daar begin ik maar niet eens aanquote:Op maandag 2 januari 2006 17:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
probeer bier eens![]()
ik ga weer even checken...
Maar waarom reden die auto's dan binnenquote:Op maandag 2 januari 2006 17:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb geen énkel idee eigenlijk ... normaal ik-heb-geen-zin-om-te-koken-dus-dan-maar-een-pizza-ritueel...
10 minuten voorverwarmen en daarna pizza erin
5 minuten later *KABOOOOOOOM*
en eerst gewoon denken dat er 2 auto's met een bloedvaart tegen mekaar waren geknald
dag oven
Maar ja ik was ook bezig met mijn fok! irc verlaving te beleven.. _Kimmie_ weet het volgens mij nog wel
die reden niet naar binnen gekkie, ik woon op de eerste verdiepingquote:Op maandag 2 januari 2006 17:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar waarom reden die auto's dan binnen![]()
Da's waar ja. Maar je hebt ook albert.nl hequote:Op maandag 2 januari 2006 17:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat valt wel mee maar ik wil ook wel eens iets van fris drinken ipv alleen water, thee en ranja.
en das best zwaar als je er een stuk mee moet lopen
Dan moeten ze wel hard rijden om op de eerste verdieping te komen hequote:Op maandag 2 januari 2006 17:55 schreef knokkels het volgende:
[..]
die reden niet naar binnen gekkie, ik woon op de eerste verdieping
die knalden tegen elkaar aan, althans zo klonk het wel
dan wel met een gangetje van +100 km/h dus dat leek me een beetje onlogisch aangezien je bij mij beneden onmogelijk 100 km/h kan halen (parkeerterrein)
Dat weet ik idd nog maar al te goed.. dat was geen fijne pizzaquote:Op maandag 2 januari 2006 17:50 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik heb geen énkel idee eigenlijk ... normaal ik-heb-geen-zin-om-te-koken-dus-dan-maar-een-pizza-ritueel...
10 minuten voorverwarmen en daarna pizza erin
5 minuten later *KABOOOOOOOM*
en eerst gewoon denken dat er 2 auto's met een bloedvaart tegen mekaar waren geknald
dag oven
Maar ja ik was ook bezig met mijn fok! irc verlaving te beleven.. _Kimmie_ weet het volgens mij nog wel
Echt welquote:Op maandag 2 januari 2006 17:58 schreef _Kimmie_ het volgende:
Alleen van irc verslavingen weet ik niks hoor.. daar heb ik nooit last van gehad
Doe eens niet zo lui , gewoon lopen of met de fietsquote:
Waarom?quote:Op maandag 2 januari 2006 18:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo lui , gewoon lopen of met de fiets![]()
Hangt er vanaf hoe ver het is, wat voor weer t is en hoeveel je nodig hebt.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo lui , gewoon lopen of met de fiets![]()
Misschien scheelt het dat ik een meter of 400 van de supermarkt woonquote:Op maandag 2 januari 2006 18:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe ver het is, wat voor weer t is en hoeveel je nodig hebt.
Ja dat zijn wel meer zakenquote:
Ik nog niet eens... ga ook altijd lopen... Naar deze supermarkt iigquote:Op maandag 2 januari 2006 18:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Misschien scheelt het dat ik een meter of 400 van de supermarkt woon
ik ga lekker op het fietsiequote:Op maandag 2 januari 2006 18:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik nog niet eens... ga ook altijd lopen... Naar deze supermarkt iig
Lopen is echt sneller voor mijquote:
Psssst! Fiets kopen? 1 geeltje!quote:
Dan kan je in de winkel al aan je bier beginnen ?quote:Op maandag 2 januari 2006 18:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja dat zijn wel meer zaken
Sport, seks,wandelen, etc
Nog meer argumenten die me kunnen overtuigen?
Ik drink geen bierquote:Op maandag 2 januari 2006 18:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan kan je in de winkel al aan je bier beginnen ?
Boohoo ik woon niet in de randstad dus dat doen ze niet bij mijquote:Op maandag 2 januari 2006 17:56 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Da's waar ja. Maar je hebt ook albert.nl he
Oi! Hij smaakte goed hoor!quote:Op maandag 2 januari 2006 17:57 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Dat weet ik idd nog maar al te goed.. dat was geen fijne pizza
Het is ook nog eens godsgruwelijk duur, dus ik begin er ook niet aanquote:Op maandag 2 januari 2006 18:11 schreef knokkels het volgende:
[..]
Boohoo ik woon niet in de randstad dus dat doen ze niet bij mij
ik moet niet zeiken want ik heb de Deka, Appie op loopafstand en Lidl en Vomar op 3 minuten fietsen
Duur? Goedkoop?quote:Op maandag 2 januari 2006 18:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Welk kut dorp kom jij dat een fiets een geeltje kost?![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel hard rijden om op de eerste verdieping te komen he![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 18:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is ook nog eens godsgruwelijk duur, dus ik begin er ook niet aan
Ik heb binnenkort een Bas hier om de hoek zitten. lekker cheaper dan de Appie waar ik nu heen ga.
12 euro duur?quote:
*tril* *stuiter*quote:Op maandag 2 januari 2006 17:58 schreef _Kimmie_ het volgende:
Alleen van irc verslavingen weet ik niks hoor.. daar heb ik nooit last van gehad
Da's 4 minuten fietsen vanaf hier. Te ver wegquote:
neem dan gewoon internet thuisquote:Op maandag 2 januari 2006 18:16 schreef knokkels het volgende:
[..]
*tril* *stuiter*
maar ach sinds op 2 minuten fietsen een internetcafe is geopend ben ik daar gebombardeerd tot VIP![]()
![]()
Damn jongen! Da's de mooiste fiets die je ooit gezien hebt!quote:Op maandag 2 januari 2006 18:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan moet ie wel heeeel mooi zijn!
Lijkt me sterkquote:Op maandag 2 januari 2006 18:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Damn jongen! Da's de mooiste fiets die je ooit gezien hebt!
Is ook een goede optie inderdaadquote:
owja.. je polsquote:Op maandag 2 januari 2006 18:15 schreef Ynske het volgende:
de boni ligt ong 10 min lopen vanaf hier
ah 10 min fietsen
edah 15 min fietsen
lidl 15 min fietsen
maar kan nu niet fietsen
en lopend kan ik de tas maar aan 1 hand dragen
dus dan neem je niet zo veel mee
wat kost dat nu, internetten in een internetcafe?quote:Op maandag 2 januari 2006 18:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Is ook een goede optie inderdaad
[sub]computerkamer had je al gezien.. Nu staat mijn computer in de woonkamer.. zo krijg je stapsgewijs een integrale rondleiding door mijn huis
¤1.50 het uurquote:Op maandag 2 januari 2006 18:22 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat kost dat nu, internetten in een internetcafe?
Dat houd dus in dat het echt je tweede huis is gewordenquote:Op maandag 2 januari 2006 18:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
¤1.50 het uur
ik wil nog wel eens gematst worden
size mattersquote:
surrogaatouders roelerenquote:Op maandag 2 januari 2006 18:27 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Dat houd dus in dat het echt je tweede huis is geworden![]()
You better believe it honeyquote:
Jeez.. Hoe fietst dat nou... Moet je niet proberen op te komen als je bezopen bent..quote:
Zie je BttD, je moet een grote fiets kopenquote:
Ik denk dat als je het al haalt om erop te klimmen je er na 1 meter al weer afdondert met je dronken kopquote:Op maandag 2 januari 2006 18:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Jeez.. Hoe fietst dat nou... Moet je niet proberen op te komen als je bezopen bent..
Dat is misschien iets voor in de OPquote:Op maandag 2 januari 2006 18:33 schreef Copycat het volgende:
[Moonah] Schat, dat heet lust.
[Cc] Lust, liefde... potáto, potato...
eten de peten!quote:Op maandag 2 januari 2006 18:37 schreef Godlike02 het volgende:
honger de bonger
Ik ben 't er niet mee eensquote:Op maandag 2 januari 2006 18:41 schreef nixxx het volgende:
maar het is wel een mooie opmerking
Redelijk oudquote:Op maandag 2 januari 2006 18:41 schreef nixxx het volgende:
maar het is wel een mooie opmerking
Ga jij er even serieus op inquote:Op maandag 2 januari 2006 18:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben 't er niet mee eens
Lust is toch wel wat anders dan liefde.
Het werd serieus gemaaktquote:
jajaja.. en het verschil is de klemtoon die gelegd wordtquote:Op maandag 2 januari 2006 18:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben 't er niet mee eens
Lust is toch wel wat anders dan liefde.
Ik mag er niet meer serieus op ingaanquote:Op maandag 2 januari 2006 18:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
jajaja.. en het verschil is de klemtoon die gelegd wordt
van mij wel... en godt is toch eten aan het zoekenquote:Op maandag 2 januari 2006 18:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik mag er niet meer serieus op ingaan
Guess againquote:Op maandag 2 januari 2006 18:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
van mij wel... en godt is toch eten aan het zoeken
quote:
schijtluis... verwacht je dan soms een bliksemschicht uit de hemel?quote:
Vast niet, maar om zwijndrecht dan veilig te noemenquote:Op maandag 2 januari 2006 19:11 schreef nixxx het volgende:
btw.. je zit toch veilig... god komt niet in zwijndrecht
Het is idd wel een godvergeten kutstad jaquote:Op maandag 2 januari 2006 19:11 schreef nixxx het volgende:
btw.. je zit toch veilig... god komt niet in zwijndrecht
vakantie vierenquote:Op maandag 2 januari 2006 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat er iemand nog wat leuks doen de komende week?
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:28 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat er iemand nog wat leuks doen de komende week?
quote:Op maandag 2 januari 2006 18:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
Zie je BttD, je moet een grote fiets kopenDan doe ik met je mee...
Ik doe komende week ook niet zo heel veel denk ikquote:Op maandag 2 januari 2006 19:30 schreef Breetai het volgende:
Ik doe komende week heel weinig.
Snel zoeken, dit is de tijd om haar uit te vragen. En een prive fysio is heerlijk hoorquote:Op maandag 2 januari 2006 19:37 schreef BreaktotheDance het volgende:
Damn, de fysiotherapie studente waar ik een oogje op had die zo lekker kon masseren is nu weg daar. Dat betekent: de oefeningen maar zo goed mogelijk doen zodat er zo min mogelijk hoeft te gebeuren
Ik heb haar nummer niet en ik weet ook niet precies waar ze isquote:Op maandag 2 januari 2006 19:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Snel zoeken, dit is de tijd om haar uit te vragen. En een prive fysio is heerlijk hoor
Er zijn van die dagen dat het aantal 'uitdagingen' net even teveel van het goede wordt.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:36 schreef marcb1974 het volgende:
Dat hoort leuk te zijn hoor
dat hebben ze bij die praktijk welquote:Op maandag 2 januari 2006 19:39 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik heb haar nummer niet en ik weet ook niet precies waar ze is
En daar kom ik ook niet achter denk ik
quote:
Teveel uidagingen? Die dagen bestaan nietquote:Op maandag 2 januari 2006 19:39 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Er zijn van die dagen dat het aantal 'uitdagingen' net even teveel van het goede wordt.
(morgen maar weer verder)
wel doen.. misschien kom je wat stalkerig over... maar er zijn vast vrouwen die dat schattig vindenquote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:43 schreef nixxx het volgende:
[..]
wel doen.. misschien kom je wat stalkerig over... maar er zijn vast vrouwen die dat schattig vinden
Dat dacht ik ook, maar het blijkt toch anders.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:42 schreef marcb1974 het volgende:
Teveel uidagingen? Die dagen bestaan niet![]()
*kuch* slowchatquote:
Even zoeken welke school ze naar gaat en daar dan voor gaan staan met je tentje tot je haar ziet?quote:
Idd, was je maar vuilnisman ofzo gewordenquote:Op maandag 2 januari 2006 19:44 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook, maar het blijkt toch anders.
(had ik maar een echt vak geleerd...)
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Even zoeken welke school ze naar gaat en daar dan voor gaan staan met je tentje tot je haar ziet?
De ene heb ik al wel 5 min. gezien, maar ze leek me wel aardig. De andere is een beetje vreemd, praatgraag, meelevend, lief, schattig meisje.quote:
Bijvoorbeeld jaquote:Op maandag 2 januari 2006 19:46 schreef marcb1974 het volgende:
Idd, was je maar vuilnisman ofzo geworden
Koelbox met champagne, cd met de soundtrack van le Amélie Fabuleux Destin d'Amélie Poulain....quote:Op maandag 2 januari 2006 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Even zoeken welke school ze naar gaat en daar dan voor gaan staan met je tentje tot je haar ziet?
aardige jongensquote:
vrouwen met ballen wil ik!quote:Op maandag 2 januari 2006 19:49 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Niet zo kotsen over mn huisgenootje
Ik vind haar tof.
en?quote:
had je goed gegokt met je meds dit weekend?quote:
Gaat helemaal goedkomen dusquote:Op maandag 2 januari 2006 19:47 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
De ene heb ik al wel 5 min. gezien, maar ze leek me wel aardig. De andere is een beetje vreemd, praatgraag, meelevend, lief, schattig meisje.![]()
Dat niet, maar hoef pas over 3 weken weer terugquote:Op maandag 2 januari 2006 19:50 schreef nixxx het volgende:
[..]
had je goed gegokt met je meds dit weekend?
Wat is dr msnquote:Op maandag 2 januari 2006 19:47 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
De ene heb ik al wel 5 min. gezien, maar ze leek me wel aardig. De andere is een beetje vreemd, praatgraag, meelevend, lief, schattig meisje.![]()
Te jong voor jouquote:
Das mooi...quote:Op maandag 2 januari 2006 19:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat niet, maar hoef pas over 3 weken weer terug
Ik zie mijn kansen groeienquote:Op maandag 2 januari 2006 19:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Te jong voor jou, en gristelijk. Maar gezien je godt bent.. misschien vind ze je juist dan wel leuk.
![]()
Het is een goed begin weerquote:Op maandag 2 januari 2006 19:57 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Das mooi...en hoe voel je je verder nu? nog steeds griep onder de leden denk je?
Dat was idd mijn volgende vraag..quote:
Geef in dat geval mijn MSN maar door. En zeg dat ik de Jezus van de 21ste eeuw ben.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Te jong voor jou, en gristelijk. Maar gezien je godt bent.. misschien vind ze je juist dan wel leuk.
![]()
Ik hoef nergens heen, zij komt mij ophalen op mijn werkquote:Op maandag 2 januari 2006 20:05 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat was idd mijn volgende vraag..gewoon gaan en plezier hebben..
Wat voor kleur kruis wil je?quote:Op maandag 2 januari 2006 20:08 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Geef in dat geval mijn MSN maar door. En zeg dat ik de Jezus van de 21ste eeuw ben.
Gristelijk is zooooo 20e eeuw.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:56 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
![]()
Ik zeg niks.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
Ik hoef nergens heen, zij komt mij ophalen op mijn werk
hoe bedoel je?quote:
JIj zegt niets, nee, echt nietquote:Op maandag 2 januari 2006 20:18 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Ik zeg niks...heerlijk die zelfstandige vrouwen Alleen , have fun!!
weg met die camerasquote:
Mijn bedrijf is ook regelmatig op het nieuws.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:20 schreef marcb1974 het volgende:
Mijn werk, net op nederland 1 in het journaal
oeps.. te laat...quote:Op maandag 2 januari 2006 20:20 schreef marcb1974 het volgende:
Mijn werk, net op nederland 1 in het journaal
Dan vertellen ze dan vast niet dat we mensen met een levensbedreigend iets niet meer altijd gaan behandelenquote:Op maandag 2 januari 2006 20:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Mijn bedrijf is ook regelmatig op het nieuws.
Heb je Rome gisteren nog gezien?quote:Op maandag 2 januari 2006 20:23 schreef _Cara_ het volgende:
Ik heb het gezien, maar kan toch lekker mijn muziek laten draaien..![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan vertellen ze dan vast niet dat we mensen met een levensbedreigend iets niet meer altijd gaan behandelen
Zoals nu duss op actionradio!!quote:
Wij verzekeren die mensen niet.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan vertellen ze dan vast niet dat we mensen met een levensbedreigend iets niet meer altijd gaan behandelen
Belasting fraude?quote:Op maandag 2 januari 2006 20:21 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Mijn bedrijf is ook regelmatig op het nieuws.
Das alleen maar voor mensen die niet verzekerd zijn. Een paar maar hoorquote:Op maandag 2 januari 2006 20:27 schreef nixxx het volgende:
[..]zooow.. dat is nog eens fijn in het nieuws komen...
Zeker doen ja, is heel goedquote:Op maandag 2 januari 2006 20:27 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Zoals nu duss op actionradio!!![]()
nee marc.. ik heb het opgenomen.. ik ga zo kijken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |