ik kan juist prima in slaap vallen met bv blink182 op..quote:Op maandag 2 januari 2006 15:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik luister altijd naar System of a Down als ik strijk. Weinig rustgevends kan ik je vertellen!![]()
Sjaloom!quote:
dat doe ik dus echt niet, heb flanellen dekbedhoezen, heerlijkquote:Op maandag 2 januari 2006 15:47 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dekbedovertrekken...bléh!
En als ik ergens een hekel aan heb, dan is het een ongestreken dekbedovertrek..dat slaapt echt niet lekker..
![]()
Moggu badeend!quote:Op maandag 2 januari 2006 15:48 schreef Pheno het volgende:
Hallo badmongolen!
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je me stiekem geblocked ofzo?
Ik kan wel berichtjes van je ontvangen, maar ik kan niets versturen
Of je leest ff een paar posts terug . . .quote:
Kom op danquote:Op maandag 2 januari 2006 15:50 schreef ThunderChild het volgende:
- Hier komt de nieuwe OP voor 2006! Nieuw jaar nieuwe kansen en Anti Kliekjes.
Onderbroeken strijkenquote:Op maandag 2 januari 2006 15:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat doe ik dus echt niet, heb flanellen dekbedhoezen, heerlijk
enneh jah ik ken mensen die onderbroeken strijkendie zijn pas echt goed gek
wat ik wel begrijpen kan is als je bedspul strijkt omdat het de kast in moet en dus beter blijft liggen
Sowieso.... onderbroeken!quote:
Dat is dus exact de reden waarom ik beddegoed meteen weer opleg. 's ochtends wassen dan is het 's avonds weer droog.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:51 schreef Ynske het volgende:
wat ik wel begrijpen kan is als je bedspul strijkt omdat het de kast in moet en dus beter blijft liggen
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:51 schreef nixxx het volgende:
dekbedovertrekken strijken![]()
overhemden en pantalons, en that's it...
wat draag jij dan?quote:
Ah ja lekker ... van die remsporen in je spijkerbroekquote:
een OP moet groeien... langzaam rijpen.. totdat je zo'n juweeltje hebt als we een paar dagen geleden nog haddenquote:
Stel niet van die intieme vragen.quote:
Die heb je niet?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |