quote:Op maandag 2 januari 2006 15:22 schreef Mobster273 het volgende:
[afbeelding]
alstu, geen dank
vragen? geen vragen, mooi gaan we door....
\quote:Op maandag 2 januari 2006 15:22 schreef Mobster273 het volgende:
[afbeelding]
alstu, geen dank
Check die spleet dan tussen haar benenquote:Op maandag 2 januari 2006 15:22 schreef Mastertje het volgende:
van wie is die armleuning die ze vasthoud dan
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:24 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Check die spleet dan tussen haar benen.
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:22 schreef Mobster273 het volgende:
alstu, geen dank
Man, daar pas je zelf helemaal in, inclusief de burenquote:Op maandag 2 januari 2006 15:26 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Daar kun je wel een legfuck mee doen
Hoe lang duurt het om zo'n trui te breien?quote:Op maandag 2 januari 2006 15:22 schreef Mobster273 het volgende:
[afbeelding]
alstu, geen dank
Trui?quote:Op maandag 2 januari 2006 15:27 schreef Lucille het volgende:
[..]
Hoe lang duurt het om zo'n trui te breien?
Dat was ook wat ik dachtquote:Op maandag 2 januari 2006 15:26 schreef Dirktator het volgende:
[..]
![]()
Dan krijg je die cameltoe er zeker gratis bij!
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:28 schreef L.Mo het volgende:
Ok, maar willen ze jou wel?
Dan is alles ineens goed? Dacht het niet man.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:30 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat is Martin Lawrence in een film gek.
In mijn geval jaaaaaaaren want ik kan niet breien.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:27 schreef Lucille het volgende:
[..]
Een rode trui en een rode broek, ik vind die combinatie niet zo mooi. Het kleed niet zo mooi af, het maakt je wat dikker. Beter is het om dan een zwarte broek te nemen, dan zie je er slanker uit.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:28 schreef Phibbels het volgende:
[..]
Trui?
Das verdomme een kameel die ze om zich heen heeft. maar het staat haar goed![]()
Die film heet 'The big Momma'.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:31 schreef Phibbels het volgende:
[..]
Dan is alles ineens goed? Dacht het niet man.
zou het zoveel verschil maken danquote:Op maandag 2 januari 2006 15:31 schreef Lucille het volgende:
[..]
Een rode trui en een rode broek, ik vind die combinatie niet zo mooi. Het kleed niet zo mooi af, het maakt je wat dikker. Beter is het om dan een zwarte broek te nemen, dan zie je er slanker uit.
Ja maar ik wil ze niet slankquote:Op maandag 2 januari 2006 15:31 schreef Lucille het volgende:
[..]
Een rode trui en een rode broek, ik vind die combinatie niet zo mooi. Het kleed niet zo mooi af, het maakt je wat dikker. Beter is het om dan een zwarte broek te nemen, dan zie je er slanker uit.
Dit is nog eens een cameltoe!quote:Op maandag 2 januari 2006 15:22 schreef Mobster273 het volgende:
[afbeelding]
alstu, geen dank
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:59 schreef Mastertje het volgende:
[afbeelding]
Ohhh nu zie ik de cameltoe!
dat ding links achter haar???quote:Op maandag 2 januari 2006 15:59 schreef Mastertje het volgende:
[afbeelding]
Ohhh nu zie ik de cameltoe!
dat weet ik. ik bedoelde meer van,wat is dan dat ding achter haar. verkeerde gequotequote:Op maandag 2 januari 2006 16:04 schreef Mastertje het volgende:
[..]
[afbeelding]
In de volksmond; cameltoe.
smerig fatsige hoerquote:Op maandag 2 januari 2006 16:04 schreef Mastertje het volgende:
[..]
[afbeelding]
In de volksmond; cameltoe.
quote:Op maandag 2 januari 2006 16:08 schreef frenzy2003 het volgende:
[..]
dat weet ik. ik bedoelde meer van,wat is dan dat ding achter haar. verkeerde gequote
Jerry!!!! Jerry!!!!!Jerry!!!!!!Jerry!!!!!!!quote:Op maandag 2 januari 2006 15:22 schreef Mobster273 het volgende:
[afbeelding]
alstu, geen dank
als dikke mensen zwarte kleren aanhebben denk ikquote:Op maandag 2 januari 2006 15:31 schreef Lucille het volgende:
[..]
best triest eigenlijk dat meisje... volgens mij is ze gewoon nog geen 16quote:Op maandag 2 januari 2006 16:20 schreef P0rt0 het volgende:
[afbeelding]
of
[afbeelding]
Wie zou de onderste kiezen? Geef mij maar de sta-caravan; het eerste plaatje dus
Grapje he
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:32 schreef Messenga het volgende:
[..]
Die film heet 'The big Momma'. Big Momma's House.
Cameltoen ? ffsquote:Op maandag 2 januari 2006 15:26 schreef Dirktator het volgende:
[..]
![]()
Dan krijg je die cameltoe er zeker gratis bij!
![]()
![]()
Wel een dikke ketting gekquote:
concurrentie voor tubgirl hoorquote:Op maandag 2 januari 2006 15:22 schreef Mobster273 het volgende:
[afbeelding]
alstu, geen dank
idd. verstoppertje spelen in een hele nieuwe dimensie.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:41 schreef AkTje het volgende:
[..]
Die had ik niet eens gezien die ketting.
Tussen die haar tieten kun je nog eens wat kwijt!
OMGquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:37 schreef Blue_MnM het volgende:
[afbeelding]
Oh, say, can you see, by the dawn's early light ..![]()
Ja maar die is enkel ontstaan door de armleuning waar ze op zitquote:Op maandag 2 januari 2006 15:29 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Dat was ook wat ik dacht![]()
Jezus wat een camel toe...
* heeft nu ook de prullenbak volzitten met etensresten...quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:46 schreef boem-dikkie het volgende:
pff ze was niet zwart, maar is dit niet iets voor de verandering?
[afbeelding]
* slipt ook ff hendig de koffie van het beeldschermquote:Op woensdag 4 januari 2006 20:56 schreef Sloffie het volgende:
[..]
* heeft nu ook de prullenbak volzitten met etensresten...
holy shit...quote:Op maandag 2 januari 2006 15:22 schreef Mobster273 het volgende:
[afbeelding]
alstu, geen dank
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:32 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
concurrentie voor tubgirl hoor!!
Is het raar als ik dat best een lekker wijf vind ?quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:46 schreef boem-dikkie het volgende:
pff ze was niet zwart, maar is dit niet iets voor de verandering?
[afbeelding]
Nee, op elke josti past een deksel.quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:18 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Is het raar als ik dat best een lekker wijf vind ?
* pberends is playing Heavy D - Overweight Loverquote:
tamelijk apart ja, maar misschien zie jij mensen hoe ze zijn als ze 300kilo lichter zijn....quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:18 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
Is het raar als ik dat best een lekker wijf vind ?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:23 schreef pberends het volgende:
[..]
* pberends is playing Heavy D - Overweight Lover
en ze heeft ook nog een wat molligere zuster...quote:Op maandag 2 januari 2006 15:22 schreef Mobster273 het volgende:
[afbeelding]
alstu, geen dank
5 Januari 2006:quote:tamelijk apart ja, maar misschien zie jij mensen hoe ze zijn als ze 300kilo lichter zijn....
dat is géén trui, dat is een parkeerhoes voor een KPN busje...quote:Op maandag 2 januari 2006 15:27 schreef Lucille het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 11:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
![]()
zulke grote kamelen bestaan niet
Ik zoek liever een nieuw mooi meisje, dan 2 jaar opgescheept met die zeekameelquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:29 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
5 Januari 2006:
[afbeelding]
5 Januari 2008:
[afbeelding]
* Gaat alvast investeren !
Zie het als een aandeel. Koop het nu, en haal je winst over 2 jaar op, je hoeft er verder niks mee te doen als je dat niet wil.quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:40 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik zoek liever een nieuw mooi meisje, dan 2 jaar opgescheept met die zeekameel
Gewoon een gaatje in jezelf prikken...quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:48 schreef Alice89 het volgende:
Wow, kan je ooit nog afvallen als je eenmaal zo dik bent!
Tuurlijk je kan daarna alleen hoepelen met je eigen vetquote:Op donderdag 5 januari 2006 13:48 schreef Alice89 het volgende:
jawel alleen sleept er dan 10 meter vel achter je aan..quote:Op donderdag 5 januari 2006 13:48 schreef Alice89 het volgende:
quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:27 schreef lucifer25 het volgende:
shit mijn hond is gesmolten....
Die onderstequote:Op donderdag 5 januari 2006 11:29 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
5 Januari 2006:
[afbeelding]
5 Januari 2008:
[afbeelding]
bad luck voor de zielepiet die daar onder ligtquote:Op donderdag 5 januari 2006 15:28 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ippon voor de fat one!
[afbeelding]
quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:29 schreef KlappernootatWork het volgende:
[..]
zwaar balen voor de zielepiet die daar onder ligt![]()
Alleen het is geen negerinquote:Op donderdag 5 januari 2006 11:29 schreef sr_firewire het volgende:
[..]
5 Januari 2006:
[afbeelding]
5 Januari 2008:
[afbeelding]
ja, je hebt gelijk, die onderkin blokkeerde het streep-effect..quote:Op donderdag 5 januari 2006 15:33 schreef bakayarou het volgende:
Waardoor lijk je slanker? Strepen in de lengte of in de breedte? Als het antwoord lengtestrepen zijn dan zal het wel aan het patroon op haar trui liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |