quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:03 schreef Talietje het volgende:
liefde is kut
ik ga mijn verdriet verdrinken met bier denk ik
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:44 schreef xwrrw het volgende:
Volgens mij houd ik van bier.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:09 schreef Litso het volgende:
Het goudgele vocht,
krokante portie friet,
BeF zij geprezen!
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:32 schreef cerror het volgende:
Over tieten gesproken.
Die quote van Janet in de OP moet even aangepast of verwijderd worden.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Keigaafquote:
Net als jesus the nigger straight of the ghetto's of nazareth, maar dan andersquote:
Working on it.quote:
Kei-tof.quote:
quote:
quote:
Ik las erover heen ofzo.quote:
Het is je vergeven hoor..quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 14:57 schreef cerror het volgende:
Je kamer niet hoeven opruimen is tof.
quote:Op maandag 2 januari 2006 14:57 schreef cerror het volgende:
Je kamer opruimen is kut.
Same here, maar het moet toch.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb de mazzel dat hier nooit iemand komt..
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:01 schreef cerror het volgende:
[..]
Same here, maar het moet toch.
Anders stik ik door het stof.
Tja, er kwamen geen intercities meer langs en je moest de trein wel halen.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:03 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dood door stofverstikking...
Prachtig voor op mn grafsteen..
Hoewel.. "Dood door gedwongen treinkoppen" ook wel érrug mooi was geweest..
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Tja, er kwamen geen intercities meer langs en je moest de trein wel halen.
Tuurlijk, ik duw je wel.quote:
Natuurlijk.. vers uit de blender..quote:Op maandag 2 januari 2006 15:05 schreef Misstique het volgende:
vloeibare frieten?
Weet ik tochquote:
Pwetty...quote:
Misschien nog even op 550 pixels breedte maken.quote:
Dat was de volgende stap.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:10 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Misschien nog even op 550 pixels breedte maken.
BS.quote:
Da-ko-ta? Heb ik dat gemaakt?quote:Op maandag 2 januari 2006 15:12 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
BS.
Toevallig draai ik net Bioslock - Dakota.
Yup.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:15 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Da-ko-ta? Heb ik dat gemaakt?
Doodzonde, hoer.!quote:Op maandag 2 januari 2006 15:15 schreef Janetje het volgende:
Gvd... biertje naar beneden gepleurd...
Whehee, het bier begint zeker zijn tol te eisen. Mij geheugen is een zeef, help me eens herinneren?quote:
Dat weet ik, slet!quote:
Dom wicht.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat weet ik, slet!
Maar ik zag m zó vanaf de richel naar beneden kukelen..
Naja.. hebben de zwerfkatten ook weer wat bier..
Ik upload het magistrale werkje wel even.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:16 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Whehee, het bier begint zeker zijn tol te eisen. Mij geheugen is een zeef, help me eens herinneren?
Eh. Wacht even met de link hier neer pleuren.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:18 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Ik upload het magistrale werkje wel even.
Bek dicht muziekslet...quote:
Dan spring je erachteraan! Wat bén jij voor mens?quote:Op maandag 2 januari 2006 15:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat weet ik, slet!
Maar ik zag m zó vanaf de richel naar beneden kukelen..
Naja.. hebben de zwerfkatten ook weer wat bier..
Ik zie net dat het eigenlijk Arizona heet.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:18 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Eh. Wacht even met de link hier neer pleuren.
Ik ben een.... vrouw..quote:Op maandag 2 januari 2006 15:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan spring je erachteraan! Wat bén jij voor mens?
Ja... nu hou je van me he?quote:
Dat medium werkt tijdelijk even niet.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:20 schreef makemedinner het volgende:
C, kom eens op dat ene medium.
Je moeder mist je.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ben een.... vrouw..
Eentje die niet achter bier aanspringt...
Eentje.. die... zelfstandig.. de...
Ach.. who am I kiddin'?Ik ben stom...
Ohja, die ken ik wel. Die is wel okay.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:20 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Ik zie net dat het eigenlijk Arizona heet.
In mijn winamp stond er net Dakota.
Heb je daar ook een gitaar, zang en bas only versie van?quote:Op maandag 2 januari 2006 15:21 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Ohja, die ken ik wel. Die is wel okay.
Hmm.. das waar..quote:
Nee, maar dat kan ik wel even voor je maken.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:22 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Heb je daar ook een gitaar, zang en bas only versie van?
Tover ik er even drums onder.
Drama hoort bij het leven..quote:
Graag.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:23 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Nee, maar dat kan ik wel even voor je maken.
Dude. Toestemming vragen is wel okay.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:23 schreef Quatertemper het volgende:
Oh ja, voor degene die Arizona nog niet kenden:
Ok ok, ik haal het wel even weg.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:24 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Dude. Toestemming vragen is wel okay.
Het is toch wel mooi.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:24 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Dude. Toestemming vragen is wel okay.
Zo het de zon heet..quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:23 schreef Chowi het volgende:
Hodfr DL is vast aan het fappen ofzo. "Ik ben altijd geil, nu ben ik kankergeil", zei hij.
Succes.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:26 schreef Quatertemper het volgende:
Maar ik ga even verder met het uitruimen van mijn stal.
Mijn dank, en The Advantage is een puike band!quote:
Het was, was het niet?quote:
Hell yes!quote:Op maandag 2 januari 2006 15:29 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Mijn dank, en The Advantage is een puike band!
I didn't, I repeat I DID NOT, have sex with monica lewinsky.quote:
Wat doet die trekvlek langs de hoeken van haar mond daar dan?quote:Op maandag 2 januari 2006 15:36 schreef DeLeider het volgende:
[..]
I didn't, I repeat I DID NOT, have sex with monica lewinsky.
Het is niet ok om grapjes te maken over wijnvlekken.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:37 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat doet die trekvlek langs de hoeken van haar mond daar dan?
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:38 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Het is niet ok om grapjes te maken over wijnvlekken.
Zo krijg ik oock nog een kans.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:40 schreef DeLeider het volgende:
Ik keek net oprah winfry (ofzo) was er dus iets over sex dieëten. En van veel seks wordt je mooier en gezonder, dus val je af.... aldus een expert, dus als je een lelijk wijf versierd, helemaal verrot nueckt dan wordt ze lekker.
motto: Versier een lelijk vatsig wijf, scheelt een hoop tijd moeite en geld.
Daarom! We zijn gered C.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:43 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Zo krijg ik oock nog een kans.
Thank god ja, anders bleef ik eeuwig alleen ende.quote:
Daarom nu eerst..... BIERquote:Op maandag 2 januari 2006 15:49 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Thank god ja, anders bleef ik eeuwig alleen ende.
w00tquote:Op maandag 2 januari 2006 15:40 schreef DeLeider het volgende:
Ik keek net oprah winfry (ofzo) was er dus iets over sex dieëten. En van veel seks wordt je mooier en gezonder, dus val je af.... aldus een expert, dus als je een lelijk wijf versierd, helemaal verrot nueckt dan wordt ze lekker.
motto: Versier een lelijk vatsig wijf, scheelt een hoop tijd moeite en geld.
Watan?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:00 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
w00tik ga niet zeggen wat ik denk
!
ja welja daar niet vanquote:Op maandag 2 januari 2006 16:00 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Watan?
Ik vind de theorie wel plausibel.
uitzonderingen daargelaten.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:00 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
w00tik ga niet zeggen wat ik denk
!
En zo heb ik er ook nog wat aan.quote:
Beter ik had het gevoel dat het 5 uur wasquote:Op maandag 2 januari 2006 16:11 schreef Chowi het volgende:
De klok heeft reedsch zijn vierde uur geslagen.
Want?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:13 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Beter ik had het gevoel dat het 5 uur was
Gewoon dat idee had ik.... ik was vrij vroeg wakker, misschien komt het daar door. ofzoquote:
Oh, dan is er de meet.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:14 schreef Bizznitch het volgende:
noooog 26 dagennnnn :d;d:D;d;D:::D
:
;!
!!!111one
Is die PI een stille hint naar wat er gebeuren gaat dan?.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:14 schreef Bizznitch het volgende:
noooog 26 dagennnnn :d;d:D;d;D:::D
:
;!
!!!111one
Ach, dingen.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:15 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Gewoon dat idee had ik.... ik was vrij vroeg wakker, misschien komt het daar door. ofzo
Als we gaan blowen, vast!quote:Op maandag 2 januari 2006 16:16 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Is die PI een stille hint naar wat er gebeuren gaat dan?.
Maar okay, gaan we dan gewoon met iedereen blowen, of gewoon met z'n 3en?quote:
Weet ik veel wie er allemaal blowtquote:Op maandag 2 januari 2006 16:24 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar okay, gaan we dan gewoon met iedereen blowen, of gewoon met z'n 3en?!
Iedereen vast. Oh kut, mijn toetsenbord zit onder de chocola.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:26 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Weet ik veel wie er allemaal blowt
Nou en, dan krijg je van die gezellige paartjesquote:Op maandag 2 januari 2006 16:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Iedereen vast. Oh kut, mijn toetsenbord zit onder de chocola..
Ja en ik val er altijd tussen in, hoer. Is altijd zo op meets.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:28 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Nou en, dan krijg je van die gezellige paartjes
Jij mag bij tal en mij danquote:Op maandag 2 januari 2006 16:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja en ik val er altijd tussen in, hoer. Is altijd zo op meets..
nooooeeessssssquote:Op maandag 2 januari 2006 16:32 schreef Bizznitch het volgende:
iedereen die mee wilt doen!
gaan we gezellig mexen en elkaar shotjes geven!
Leipe shit.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:32 schreef Bizznitch het volgende:
iedereen die mee wilt doen!
gaan we gezellig mexen en elkaar shotjes geven!
Dat is fokking niet gangster.quote:
Ik doe niet meer aan blowen.quote:
Want?quote:
Slechte ervaring een jaartje terug.quote:
ik zorg voor fruit ende dextro voor de trippertjesquote:
Argh, ik had eens een paniekaanval, daarna een maand of 3 niet meer geblowd en nu wel gewoon weer.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:43 schreef cerror het volgende:
[..]
Slechte ervaring een jaartje terug.
Een BeF Paddomeet!!1quote:Op maandag 2 januari 2006 16:45 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
ik zorg voor fruit ende dextro voor de trippertjes!
Ik heb 3 keer ofzo gekotst, en nog veel vaker een paar uur passed-out ergens liggen lam zijn. THC is niet goed voor me.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Argh, ik had eens een paniekaanval, daarna een maand of 3 niet meer geblowd en nu wel gewoon weer..
Oeps ik lieg, met oud&nieuw nog een boel hijsen gehad!quote:Op maandag 2 januari 2006 16:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Argh, ik had eens een paniekaanval, daarna een maand of 3 niet meer geblowd en nu wel gewoon weer..
huhuquote:Op maandag 2 januari 2006 16:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als ik de e klein zou doen zou ik niet drie rechte lijnen hebben waarnaast ik de kleine lettertjes plaatste, snap?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:46 schreef the900 het volgende:
Leuk logo ChowiMisschien alleen een idee om de E klein te doen, dus BeF
Heck yesss!quote:Op maandag 2 januari 2006 16:50 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
aiightof met zn allen aan de lsd
!
Wat was de slechte ervaring dan precies?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Oeps ik lieg, met oud&nieuw nog een boel hijsen gehad!
Dat is wel weer zo jaquote:Op maandag 2 januari 2006 16:51 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als ik de e klein zou doen zou ik niet drie rechte lijnen hebben waarnaast ik de kleine lettertjes plaatste, snap?
Ja, en dat zou betekenen dat ik hem weer opnieuw moet maken omdat ik hem gewoon als .png heb opgeslagen. Maar als je het per se wil...quote:Op maandag 2 januari 2006 16:52 schreef the900 het volgende:
[..]
Dat is wel weer zo ja
maar je kan de e ook aan de bovenkant uitlijnen, dus BeF of BEF
(maar dan even hoog dus als de rest)
Naja, ik heb nog wel gekotst die nacht maar dat kwam door de alcohol.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wat was de slechte ervaring dan precies?
ik heb nog nooooit gekotst maar ik dacht wel eens dat ik dood gingquote:Op maandag 2 januari 2006 16:55 schreef cerror het volgende:
[..]
Naja, ik heb nog wel gekotst die nacht maar dat kwam door de alcohol.
Hoeft niet hoor, het was maar een ideequote:Op maandag 2 januari 2006 16:54 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, en dat zou betekenen dat ik hem weer opnieuw moet maken omdat ik hem gewoon als .png heb opgeslagen. Maar als je het per se wil....
eens gezien bij spuiten en slikkenquote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 16:59 schreef DeLeider het volgende:
Ik heb van blowen nog nooit gekotst (net als bij zuipen) 1 keer wel teveel spacecake op en ook een paar keer op het strand in slaap geflikkerd na hasj enzo
er kunnen toch mensen slapen bij krul?quote:Op maandag 2 januari 2006 17:00 schreef cerror het volgende:
Weetjewat? Ik houd het wel op bier zuipen.
Arnhem toch?
Damn, dat word weer vroeg weg (trein en zulks).
Ja, maar ik ben gevaarlijk.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:01 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
er kunnen toch mensen slapen bij krul?
Ik ben aant proberen slaapplaatsen te regelen. Tot nu toe komen er 8 man (waarvan 3 voorwaardelijk) (klinkt tofquote:Op maandag 2 januari 2006 17:00 schreef cerror het volgende:
Weetjewat? Ik houd het wel op bier zuipen.
Arnhem toch?
Damn, dat word weer vroeg weg (trein en zulks).
Oh ja, dat kan ook nog.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:02 schreef the900 het volgende:
[..]
Maar wat is er mis met de eerste trein 's ochtends nemen?
whehe 6 posts te laat.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:04 schreef Chowi het volgende:
Verdomme Tal, jij verdient het niet van me te winnen..
Zeg, ik moet evenveel reizen als jij heur.quote:
Maar zij stond wel eerst 100 posts voor, als het niet meer was.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:04 schreef Chowi het volgende:
Verdomme Tal, jij verdient het niet van me te winnen..
Echt hoor.quote:
Mwoah, enigzins ja....quote:Op maandag 2 januari 2006 17:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Zeg, ik moet evenveel reizen als jij heur.
vannochtend stond jij 10 posts voor op mijquote:Op maandag 2 januari 2006 17:06 schreef Chowi het volgende:
[..]
Maar zij stond wel eerst 100 posts voor, als het niet meer was.
Frank,Lil,martijn,ik,krul euhh....quote:Op maandag 2 januari 2006 17:10 schreef cerror het volgende:
Wie komen er nu allemaal op die meet dan?
En nee, ik ga niet teruglezen.
Öh, als frank er is komt 't wel goed.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:11 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Frank,Lil,martijn,ik,krul euhh....
Waar was je bang voor dan?quote:Op maandag 2 januari 2006 17:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Öh, als frank er is komt 't wel goed.
Misstiek misschien, verder weet ik zo gauw nietquote:Op maandag 2 januari 2006 17:11 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Frank,Lil,martijn,ik,krul euhh....
ons janet ook misschien hequote:Op maandag 2 januari 2006 17:16 schreef the900 het volgende:
[..]
Misstiek misschien, verder weet ik zo gauw niet
Frank en ik hebben elkaar wel eerder gesproken dus dan is er tenminste één iemand die mij enigzins snapt.quote:
Okay minus 10 minuten.quote:
Ja da's dus precies hetzelfde bij mij. De enige die ik gezien heb is Frank.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Frank en ik hebben elkaar wel eerder gesproken dus dan is er tenminste één iemand die mij enigzins snapt.
Frank is een goeie heuh?quote:Op maandag 2 januari 2006 17:19 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja da's dus precies hetzelfde bij mij. De enige die ik gezien heb is Frank.
't Is een beste kil, joa.quote:
Plus hij rookt en zuipt net als ik.quote:
Alsof dat nodig is als er gezopen wordtquote:Op maandag 2 januari 2006 17:18 schreef cerror het volgende:
[..]
Frank en ik hebben elkaar wel eerder gesproken dus dan is er tenminste één iemand die mij enigzins snapt.
Iedereen is toegelaten!quote:Op maandag 2 januari 2006 17:22 schreef the900 het volgende:
Misschien wou Slarioux ook nog ff langskomen trouwens.
Dan ken ik tenminste ook iemand.
1-0.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Alsof dat nodig is als er gezopen wordt
Ahumquote:Op maandag 2 januari 2006 17:21 schreef cerror het volgende:
[..]
Plus hij rookt en zuipt net als ik.
Gemeenschappelijke interesses enzo.
Op een meeting is wat anders. Daarom heb ik het ook uit de OP gehaald, zodat Paultjuhh en D_H en Jaguarized (al dan niet serieus) erheen komen.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Iedereen is toegelaten!
We zijn immers geen kliekje toch?
.
.
.
.
Volgens mij kan ik het wel vinden met iedereen.quote:
Intégendeel.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:23 schreef cerror het volgende:
[..]
Iedereen is toegelaten!
We zijn immers geen kliekje toch?
.
.
.
.
Paul weet dat als hij komt dat ik hem vil/slacht en ophang.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:23 schreef the900 het volgende:
[..]
Op een meeting is wat anders. Daarom heb ik het ook uit de OP gehaald, zodat Paultjuhh en D_H en Jaguarized (al dan niet serieus) erheen komen.
Ben jij er eigenlijk ook?quote:Op maandag 2 januari 2006 17:22 schreef rompompom het volgende:
[..]
Alsof dat nodig is als er gezopen wordt
Paul was de eerste Fok!ker die ik in mijn MSN had.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:24 schreef cerror het volgende:
[..]
Paul weet dat als hij komt dat ik hem vil/slacht en ophang.
Leuk, misschien krijg ik nog wel een bos bloemen.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:28 schreef the900 het volgende:
Zullen we anders _moder8or_ ook uitnodigen?
En iedereen gratis bierquote:Op maandag 2 januari 2006 17:29 schreef Chowi het volgende:
[..]
Leuk, misschien krijg ik nog wel een bos bloemen..
Ja!quote:Op maandag 2 januari 2006 17:28 schreef the900 het volgende:
Zullen we anders _moder8or_ ook uitnodigen?
En terecht.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:38 schreef the900 het volgende:
Ik denk niet dat ie durft.
boeieeeeeeeeeeuh ik eet lasagnaquote:Op maandag 2 januari 2006 17:38 schreef the900 het volgende:
Ik denk niet dat ie durft.
SUCCESSS SCHATJEEEEquote:Op maandag 2 januari 2006 18:11 schreef Chowi het volgende:
Hallo?
WAS!quote:Op maandag 2 januari 2006 18:11 schreef Chowi het volgende:
Hallo?
Leg uit.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:25 schreef Chowi het volgende:
De enveloppe. Hij is gelukt, en perfect.
Ik moest een brief naar iemand sturen maar ik vind het kei eng om enveloppen te schrijven, omdat ik bang ben dat het misgaat enzo.quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 18:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik moest een brief naar iemand sturen maar ik vind het kei eng om enveloppen te schrijven, omdat ik bang ben dat het misgaat enzo.. Ik helemaal de juiste voorbereidingen treffen.
. Hij is echt góéd.
Ja wat. Dit is een serieuze kwestie, maar ik moet voor eens en altijd over mijn angsten heen komen.quote:
Ik heb een enveloppenfobie.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja wat. Dit is een serieuze kwestie, maar ik moet voor eens en altijd over mijn angsten heen komen..
Argh, die heb ik ook, maar iets minder dan voor enveloppen.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:31 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik heb een enveloppenfobie.
Whehehe, beats mijn fobie voor wespen.
Goed, ik weet wat ik moet doen op de meet.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:36 schreef cerror het volgende:
Ik ben trouwens ook bang voor mensen die naar me staren.
Daar kan ik absoluut niet tegen.![]()
![]()
![]()
![]()
Uhuquote:Op maandag 2 januari 2006 18:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Goed, ik weet wat ik moet doen op de meet.![]()
![]()
.
Prepared to be impaled!quote:Op maandag 2 januari 2006 18:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Goed, ik weet wat ik moet doen op de meet.![]()
![]()
.
Als ik stoned ben ga ik sowieso staren enzo.quote:
dat wordt dus zo vanquote:Op maandag 2 januari 2006 18:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Als ik stoned ben ga ik sowieso staren enzo..
Psies! En zo'n vette big smile op je gezicht.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:46 schreef DeLeider het volgende:
[..]
dat wordt dus zo van
Ghehehehehee *staar Gheehehehehe
Jammer dat we je dan moeten missen.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:50 schreef Janetje het volgende:
Ik kom overigens alleen als ik geld heb...
[/herinnering..]
en daarna nuecken op de wc.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Psies! En zo'n vette big smile op je gezicht.
Same here eigenlijk.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:50 schreef Janetje het volgende:
Ik kom overigens alleen als ik geld heb...
[/herinnering..]
Psies, hoer.quote:
Zekers wel goddomme!quote:Op maandag 2 januari 2006 18:53 schreef Janetje het volgende:
Oh en Talie.. c. is niet héél gevaarlijk..
Enveloppen zijn pas gevaarlijk.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:53 schreef Janetje het volgende:
Oh en Talie.. c. is niet héél gevaarlijk..
quote:
Ik overleef je toch ook..quote:Op maandag 2 januari 2006 18:54 schreef cerror het volgende:
[..]
Zekers wel goddomme!
Pfrt, ik ga bier halen.
Pass me die jonko deng.quote:
Moet je je voorstellen dat je zo dat randje likt en je tong daarna snijdt aan dat randje...quote:
Je hoofd op een paal ook, gespiest wel te verstaan.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:55 schreef no1uknow het volgende:
Mijn ava past wel goed bij dit topic.
Ik doelde eigenlijk meer op het beschrijven ervan...quote:Op maandag 2 januari 2006 18:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen dat je zo dat randje likt en je tong daarna snijdt aan dat randje...
Blóeden...
Statistiekenquote:Op maandag 2 januari 2006 18:58 schreef Chowi het volgende:
DL, waarom zie ik een [afbeelding] voor je username staan?
Wauw.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:58 schreef Janetje het volgende:
En oh ja... ik heb nog nooit geblowed en was niet van plan er op een meet mee te beginnen
ik heb fok teh 1337 ownorz gepwnorzzzquote:Op maandag 2 januari 2006 18:58 schreef Chowi het volgende:
DL, waarom zie ik een [afbeelding] voor je username staan?
Ah! Zulks.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:58 schreef cerror het volgende:
[..]
Statistieken
Laatste bezoek: Verborgen
Aantal posts: 7485 (gemiddeld 16 per dag)
Stfu.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:59 schreef DeLeider het volgende:
[..]
ik heb fok teh 1337 ownorz gepwnorzzz
J heeft het oock.quote:
Wat wauw?quote:
Ahuh...quote:
Oh, dát is wat ik mis.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Wat wauw?
Ik kom uit een heel beschermend gezin hoor....
Ja mên, ik sopte weg.quote:
Ja maar J. is hip.quote:
ik ook gvd~!quote:Op maandag 2 januari 2006 19:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, dát is wat ik mis..
[..]
Ja mên, ik sopte weg.
[..]
Ja maar J. is hip.
Houd die penis binnen je broek gij hondsdolle.quote:
Hij is kankergeil.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Houd die penis binnen je broek gij hondsdolle.
Ben jij ook zo in het echt, Tijntje?quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ben jij ook zo in het echt, Tijntje?.
Een 2e jij lijkt wel.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ben jij ook zo in het echt, Tijntje?.
Heul niet. Je kent me niet. Ik ben fucking preuts, vraag het Frank.quote:
Weet ik toch Tijntje..quote:Op maandag 2 januari 2006 19:07 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Heul niet. Je kent me niet. Ik ben fucking preuts, vraag het Janet..
quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:07 schreef Talietje het volgende:
[..]
Heul niet. Je kent me niet. Ik ben fucking preuts, vraag het Sjowhan..
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:07 schreef killswitch het volgende:
[..]
Heul niet. Je kent me niet. Ik ben fucking preuts, vraag het rompompom..
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
Heul niet. Je kent me niet. Ik ben fucking preuts, vraag het Desmond..
quote:
Uhuh.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:14 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ook..
Vooral tussen die andere twee...
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Heul niet. Je kent me niet. Ik ben fucking preuts, vraag het Cerror..
quote:
Ik ben zó voorspelbaar.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:16 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die had ik kunnen zien aankomen huh?
Nogal.. de voorspelbaarheid druipt er van af...quote:
Ghehehe... Já-net.. op z'n nederlandsquote:Op maandag 2 januari 2006 19:38 schreef makemedinner het volgende:
Is het fonetisch: "Sjáánèt" op z'n Nederlands, of "Djènnèt" op z'n Engels?
Hè, wat jammer.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ghehehe... Já-net.. op z'n nederlands
Met een Zj of J? I was wondering too.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:39 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ghehehe... Já-net.. op z'n nederlands
Hoezo?quote:
Precies zoals je het schrijft Já-netquote:Op maandag 2 januari 2006 19:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Met een Zj of J? I was wondering too.
Ik dacht wel dat je Jánet heettequote:Op maandag 2 januari 2006 19:44 schreef Janetje het volgende:
Naja.. iedereen zegt (en schrijft overigens) het al zo lang fout.. dat ik het meestal maar laat gaan..
Naja.. liever Janet dan Sjanet of Djennet..quote:Op maandag 2 januari 2006 19:47 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Het doet me denken aan "Priskilla", "Deesie", en op die manier voorts.
Ieder zijn eigen meuk, deerne.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Naja.. liever Janet dan Sjanet of Djennet..
Echt niet, echt niet, echt niet, echt niet, echt niet, echt niet, echt niet, echt niet, echt niet, echt niet, echt niet, echt niet, echt niet, echt niet, echt niet.quote:
Eensch heer..quote:Op maandag 2 januari 2006 19:57 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Ieder zijn eigen meuk, deerne.
Moraalridders..quote:Op maandag 2 januari 2006 20:31 schreef makemedinner het volgende:
Daar kan toch niemand tegen zijn?
Dat zijn weer andere ridders..quote:Op maandag 2 januari 2006 20:35 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Ja, ik heb niks tegen homo's hoor. Zo lang ze maar niet voor mijn neus gaan staan bekken..
Oeh oeh, *check*. En dan ben ik 18 dus kan ik ook wat halen.quote:Op maandag 2 januari 2006 16:26 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Weet ik veel wie er allemaal blowt
Ik ga dit weekend met een vriend van me paddo's proberen.quote:
*fluitend rondkijktquote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:24 schreef rompompom het volgende:
[..]
Och, als we daar mee gaan smijten, kom ik er beter vanaf dan jij
Ja u ook he!quote:
Hoe was het in Duitsland?quote:
Was supergezelligquote:Op maandag 2 januari 2006 22:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hoe was het in Duitsland?
Kan iemand mij trouwens uitleggen waarom het fotoboek icoontje is veranderd in de dark-template? Foei-leluk tevens alsmede!
Het is nu deze:quote:Op maandag 2 januari 2006 22:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Was supergezelligEn uw dag?
Bij mij is ie nog hetzelfde hoor..
quote:Op maandag 2 januari 2006 22:37 schreef rompompom het volgende:
[..]
Het is nu deze: [afbeelding] en het was zo'n filmstripje. Verslechtering, enzo
Mijn dag/avond/nacht viel in de categorie puick. Hoewel het in Noordwijk in 't Zeepaardje nét effe te druk was voor het mooie.
quote:Sterke drank vanaf vandaag goedkoper
Een lichtpuntje voor een ieder die denkt dat alles alleen maar duurder wordt: vanaf vandaag is de accijns op gedistilleerde drank verlaagd. De Tweede Kamer besloot onlangs de accijns terug te brengen naar het niveau van 2002, voor de laatste verhoging. De verantwoordelijk minister Hans Hoogervorst (Volksgezondheid) was het hier overigens niet mee eens, hij vreest een toename van het alcoholgebruik.
De verlaging kwam erdoor op initiatief van CDA-Kamerlid Frans de Nerée tot Babberich. Volgens hem is de omzet van Nederlandse slijterijen 'schrikbarend' gedaald sinds de accijnsverhoging van precies drie jaar geleden. Met name in grensstreken zouden slijters het moeilijk hebben, omdat consumenten de grens oversteken om sterke drank in te slaan. De accijnsverlaging betekent dat de prijs van één liter jenever met 0,95 euro daalt. Een fles whiskey (0,7 liter) is 0,90 euro goedkoper geworden.
Bier.. dát moet goedkoper..quote:
Er zitten fruitvliegjes op mijn lege biertje...quote:Op maandag 2 januari 2006 23:16 schreef cerror het volgende:
Zometeen een pilske dacht ik maar.
Net The Matador gekeken, echt een toffe film!
Je zuipt te traag muts.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Er zitten fruitvliegjes op mijn lege biertje...
WTF?
Wel binnen een week leegdrinken, hè?quote:Op maandag 2 januari 2006 23:17 schreef Janetje het volgende:
[..]
Er zitten fruitvliegjes op mijn lege biertje...
WTF?
quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 23:21 schreef makemedinner het volgende:
[..]
Wel binnen een week leegdrinken, hè?
Msn werkt niet, zei ik vanmiddag al!quote:Op maandag 2 januari 2006 23:22 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja.. maar dat wisten we toch al?
Kom eens op msn men..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |