en ook niet iedere REL-Nederlanderquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:50 schreef M_Schtoppel het volgende:
Precies! Daarbij hoeft niet iedere REL-Marokkaan (want daar heb ik het hier over) al bij politie bekend te zijn.
Ik had begrepen dat het per 10000 gehele bevolking was. Ga ook maar eens langs bij het lokale huis van bewaring, dan zul je zien dat autochtonen daar toch echt in de minderheid zijn.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:48 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
relatief gezien! per 10.000 van die bevolkingsgroep he. In absolute cijfers zijn autochtonen in grotere getalen vertegenwoordigd dan allochtonen. (102k tegenover 61k)
en toch zijn ze ondervertegenwoordigd in het aantal verdachten. 102k autochtoon tegenover 11k marokkaan.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:51 schreef M_Schtoppel het volgende:
Nee, maar als het om ernstige misdragingen gaat spannen de rifaapjes toch wel de kroon hoor.
lijkt me enorm vreemd dat 102k (van de autochtonen) in absolute cijfers per 10.000 van de gehele bevolking minder is dan de absolute 61k van de allochtonen.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:52 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Ik had begrepen dat het per 10000 gehele bevolking was. Ga ook maar eens langs bij het lokale huis van bewaring, dan zul je zien dat autochtonen daar toch echt in de minderheid zijn.
Oh... nu is "Moslim" een ras...quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:45 schreef MakeLoveNow het volgende:
tegen een moslim terrorist zeg je dat hij 71 maagden krijgt, geeft hem een rugzak en wijst hem de goede richting op en hij doet het ...
Veel wel jah.quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:02 schreef MakeLoveNow het volgende:
er zijn in nederland 316k marokkanen. en daarvan is is 11k verdachte. behoorlijk veel als je nagaat at er 13 mil autochtonen zijn en maar 102k verdachten.
Procentueel gezien is het dus niet behoorlijk veel... tenzij je het percentage autochtone verdachten buitensporig hoog vindt...quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:02 schreef MakeLoveNow het volgende:
er zijn in nederland 316k marokkanen. en daarvan is is 11k verdachte. behoorlijk veel als je nagaat at er 13 mil autochtonen zijn en maar 102k verdachten.
Leuk topic om terug te lezen...:quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:28 schreef AchJa het volgende:
Kan me nog een topic herinneren wat Loedertje een aantal jaren geleden geopend had, ging ook over de cijfers mbt de gevangenispopulatie.
Heb hem teruggevonden ook. De Cijfers
Hier nog een iets uitgebreider onderzoek: Pdf
quote:links234
Laten we rest er ook bij nemen:
http://www.minjust.nl/b_o(...)l_meerderjarigen.htm
>90% van de gedetineerden is man
plm 50% is tussen de twintig en de dertig.
Conclusie: Om de criminaliteit te doen dalen moeten we alle mannen het land uitschoppen. Alleen de buitenlanders klinkt voor sommigen wel leuk, maar het zet natuurlijk veel minder zoden aan de dijk. En van halve maatregelen houden we niet, toch? We kiezen gewoon de best werkende oplossing.
Jah, en dan opgescheept zitten met allemaal vrouwlijke criminelen. Want dan komt er onder vrouwen relatief gezien weer veel criminaliteit voor. Gewoon alle criminelen eruit.quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:07 schreef ScienceFriction het volgende:
[..]
Leuk topic om terug te lezen...:
[..]
![]()
Idd, toen was zelfs Gelly nog redelijk radicaal...quote:Op woensdag 4 januari 2006 20:07 schreef ScienceFriction het volgende:
Leuk topic om terug te lezen...:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |