abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 januari 2006 @ 18:14:51 #226
92279 N.icka
Windforce 11
pi_33701757
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 18:13 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

jah, komnou met zo'n domme uitsprak over dat geweldadigheid in de genen van bepaalde rassen zou zitten vraag je erom.
Waarom is dat een domme uitspraak?
pi_33701795
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 18:14 schreef N.icka het volgende:

[..]

omdat het niet waar is, en de geschiedenis toch wel geleerd heeft dat zulke denkbeelden niet voor vooruitgang van een land zorgen.

Of ga jij nu met een bron komen dat het wel waar is?
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  woensdag 4 januari 2006 @ 18:16:10 #228
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_33701805
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 18:14 schreef N.icka het volgende:

[..]

Jij het het geweldsgen gevonden?
pi_33702052
quote:

[..]

jah, komnou met zo'n domme uitsprak over dat geweldadigheid in de genen van bepaalde rassen zou zitten vraag je erom, dan durf ik iemand wel voor nazi uit te maken totdat hij het tegendeel beweert.
Linkse lamlul die je bent, niet meteen iemand voor racist uitmaken of nazi gvd!!
Gaap Goals rulezzz!
  woensdag 4 januari 2006 @ 18:25:18 #230
137478 MakeLoveNow
make love not war
pi_33702127
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 18:04 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

jah, de volgende persoon beweerde dat ook:

[afbeelding]

Je voelt je aangetrokken tot zijn denkbeelden?

Hij had daar ook een goeie oplossing voor:

[afbeelding]
hoe bekrompen om meteen hitler erbij te betrekken. die heeft innatisme misbruikt.
het was echter de allom geprezen Plato die de bedenker is voor de nature-benadering van gedrag.
tegenwoordig is de meeste psychologie gebasseerd op het empirisme wat door aristoteles is heeft geformuleerd.

als ik ff een kruizingsschema maak om te kijken of iemands toekomstige kind zovel % kans heeft op blauwe ogen dan vind niemand dat vreemd. net als dat als iemand koppig is het ook normaal is om te zeggen: "dat heeft hij van zijn vader"

de islamitische cultuur is niet vreemd van inteeld en huwelijken binnen eigen gemeenschap. wanneer vroeger dat deel afstamt van een agressieve bevolking en zich nooit heeft vermengd met andere culturen en rassen is het niet vreemd dat zo'n ras het agressieve gen blijft doorgeven waardoor het sterker word.

voor shizofrenie en intelligentie is ook al aangetoond dat dit erfelijk is dus is het niet raar dat dit ook geld voor agressiviteit.
pi_33702135
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 18:23 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

Linkse lamlul die je bent, niet meteen iemand voor racist uitmaken of nazi gvd!!

Dat zijn gewoon pure nazi denkbeelden.

Dat je rechts bent moet je zelf weten, maar dat je de rassenleer steunt gaat mij te ver.
Dan ben je in mijn ogen een nazi. Jij keurt z'n uitspraak ook niet echt af he?
Fiets
pi_33702185
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 11:20 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

dus een nederlander die iemand neersteekt is minder erg als waarneer een marokkaan dit doet?

nederlanders gedragen en hebben zich altijd voorbarig gedragen in het buitenland
Ach man, lazer toch op met je domme gelul. Wij staan ter wereld helemaal niet zo slecht bekend. Terwijl Marokkanen dat WEL doen. Echt als ik Marokkaan zou zijn dan zou ik me kapot schamen dat mijn volk overal ter wereld ZO INTENS slecht bekend zou staan.

Tuurlijk zijn er goede Marokkanen maar ik vrees dat dat maar een heel klein percentage is, ik kom ze in ieder geval NOOIT tegen.
Gaap Goals rulezzz!
pi_33702245
Dan ben ik toch in jouw ogen een nazi? Ik heb het niet over rassenleer gehad gek. Ik zeg dat het merendeel van de Marokkanen niet spoort en zich misdraagt en dat dat komt omdat die misselijke zandhappers niet weten wat fatsoenlijk een kind opvoeden betekent.
Gaap Goals rulezzz!
pi_33702249
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 18:25 schreef MakeLoveNow het volgende:

[..]

hoe bekrompen om meteen hitler erbij te betrekken. die heeft innatisme misbruikt.
het was echter de allom geprezen Plato die de bedenker is voor de nature-benadering van gedrag.
tegenwoordig is de meeste psychologie gebasseerd op het empirisme wat door aristoteles is heeft geformuleerd.

als ik ff een kruizingsschema maak om te kijken of iemands toekomstige kind zovel % kans heeft op blauwe ogen dan vind niemand dat vreemd. net als dat als iemand koppig is het ook normaal is om te zeggen: "dat heeft hij van zijn vader"

de islamitische cultuur is niet vreemd van inteeld en huwelijken binnen eigen gemeenschap. wanneer vroeger dat deel afstamt van een agressieve bevolking en zich nooit heeft vermengd met andere culturen en rassen is het niet vreemd dat zo'n ras het agressieve gen blijft doorgeven waardoor het sterker word.

voor shizofrenie en intelligentie is ook al aangetoond dat dit erfelijk is dus is het niet raar dat dit ook geld voor agressiviteit.
Er is nog nooit een wetenschappelijk bewijs geleverd van de aanwezigheid van een agressie gen. En al helemaal niet dat agressie erfelijk is, je uitspraak vind ik gewoon niet kunnen en daarom ga ik er keihard met harde (misschien overdreven) voorbeelden tegenin.
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 18:29 schreef M_Schtoppel het volgende:
Dan ben ik toch in jouw ogen een nazi? Ik heb het niet over rassenleer gehad gek. Ik zeg dat het merendeel van de Marokkanen niet spoort en zich misdraagt en dat dat komt omdat die misselijke zandhappers niet weten wat fatsoenlijk een kind opvoeden betekent.
ok, dat is een andere mening als dat het genetisch bepaald zou zijn dat een bepaald ras agressief is. en deels kun je in mijn ogen nog wel eens gelijk hebben. Alhoewel het natuurlijk bullshit is dat het merendeel van de marokkanen niet spoort.
Fiets
  woensdag 4 januari 2006 @ 18:30:16 #235
137478 MakeLoveNow
make love not war
pi_33702277
quote:

[..]

jah, komnou met zo'n domme uitsprak over dat geweldadigheid in de genen van bepaalde rassen zou zitten vraag je erom, dan durf ik iemand wel voor nazi uit te maken totdat hij het tegendeel beweert.
kernfusie en dergelijke is ook des duivels want ooit hebben ze japan ermee platgegooid.
hetzelfde proces kan ook gebruikt worden voor schone energie. je kunt iets misbruiken en gebruiken ...

het is heel normaal dat iets erfelijk is en dat je door vermenging diversiteit krijgt.
zelfs fokkers gebruiken plato's theorie al eeuwen.

waarom dacht je dat er jachthonden, schaaphonden, waakhonden en dergelijke zijn als ras? omdat die natuurlijk zijn. die beesten zijn ooit op eigenschap doorgefokt tot het gewenste resultaat. dat is dus ook het zogenaamde "rassenleer".
  woensdag 4 januari 2006 @ 18:32:05 #236
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_33702337
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 18:29 schreef M_Schtoppel het volgende:
Dit is onzin. Verreweg het grootste deel van de Marokkanen zijn gewoon fatsoenlijk. Er is maar een kleine groep marokkanen die crimineel zijn.
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_33702352
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 18:30 schreef MakeLoveNow het volgende:

[..]

kernfusie en dergelijke is ook des duivels want ooit hebben ze japan ermee platgegooid.
hetzelfde proces kan ook gebruikt worden voor schone energie. je kunt iets misbruiken en gebruiken ...

het is heel normaal dat iets erfelijk is en dat je door vermenging diversiteit krijgt.
zelfs fokkers gebruiken plato's theorie al eeuwen.

waarom dacht je dat er jachthonden, schaaphonden, waakhonden en dergelijke zijn als ras? omdat die natuurlijk zijn. die beesten zijn ooit op eigenschap doorgefokt tot het gewenste resultaat. dat is dus ook het zogenaamde "rassenleer".
Kan, maar ik zoek het meer in opvoeding of het juist zwaar ontbreken daarvan en hun geloof.
Gaap Goals rulezzz!
pi_33702406
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 18:32 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

Dit is onzin. Verreweg het grootste deel van de Marokkanen zijn gewoon fatsoenlijk. Er is maar een kleine groep marokkanen die crimineel zijn.
Van welke leeftijd zijn die Marokkanen dan die zich wel enigszins gedragen? Oude zandzakken zeker. Wijs eens een goede Marokkaan van onder de 25 aan?
Gaap Goals rulezzz!
pi_33702433
Gezien de geschiedenis van de mensheid is het moeilijk om een verband tussen ras en geweldadigheid aan te tonen, maar cultuur en religie daarentegen...
  woensdag 4 januari 2006 @ 18:35:32 #240
137478 MakeLoveNow
make love not war
pi_33702445
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 18:29 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Er is nog nooit een wetenschappelijk bewijs geleverd van de aanwezigheid van een agressie gen. En al helemaal niet dat agressie erfelijk is, je uitspraak vind ik gewoon niet kunnen en daarom ga ik er keihard met harde (misschien overdreven) voorbeelden tegenin.
schizofrenie en intelligentie en allerlei andere zaken zijn wel erfelijk en is veel onderzoek naar.
agressieve mensen gaan fokken of mee experimentern gaat ver. bij dieren is het wel aangetoond en daarnaast hebben veel onderzoeken al aangetoond dat veel zaken niet alleen kunnen worden verklaard door omgeving (opvoeding).

(je word met een bepaalde capaciteit geboren of niet, omgeving heeft alleen invloed in hoeverre dat gestimmuleerd word)
  woensdag 4 januari 2006 @ 18:37:15 #241
137478 MakeLoveNow
make love not war
pi_33702499
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 18:32 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

Kan, maar ik zoek het meer in opvoeding of het juist zwaar ontbreken daarvan en hun geloof.
speelt ook mee maar aangezien ze niet willen integreren (ik neem aan dat ze wel genoeg ontwikkeld zijn om het te kunnen) krijg je dit soort problemen dus eerder.
daarnaast is het nou niet bepaald de slimste catagorie die naar nederland is gekomen.
  woensdag 4 januari 2006 @ 18:37:47 #242
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_33702514
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 18:34 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

Van welke leeftijd zijn die Marokkanen dan die zich wel enigszins gedragen? Oude zandzakken zeker. Wijs eens een goede Marokkaan van onder de 25 aan?
Ik heb hier verdachtencijfers van het cbs voor me.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
                       abs.         per 10.000 inwoners**
autochtoon           102.214           90
allochtoon            61.262          220
  Marokko             10.580          330
  N. Antillen / Aruba  6.630          560
  Suriname            10.354          360
  Turkije              7.466          220
totaal               163.471          120

* Weergegeven zijn alle herkomstgroeperingen met ten minste 5.000 geregistreerde verdachten in
2002.
** Gestandaardiseerd naar leeftijd en geslacht; totaal bevolkings(groep) = 100%.
Bron: HKS/dNRI, SSB/CBS, bewerking WODC

330 per 10.000 lijkt me een minderheid
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
  woensdag 4 januari 2006 @ 18:40:38 #243
86972 ScienceFriction
Kobe Bryant # 24
pi_33702613
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 18:30 schreef MakeLoveNow het volgende:
Tsja, als je ook echt gelooft in de verschillende menselijke rassen...

Maar welke eigenschap bedoel je eigenlijk met geweld? Ga eens even 2000 jaar de geschiedenis door en kijk welke bevolkingsgroepen helemaal gespaard zijn gebleven van geweld en welke het meeste geweld hebben gebruikt.
pi_33702618
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 18:37 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

Ik heb hier verdachtencijfers van het cbs voor me.
[ code verwijderd ]

330 per 10.000 lijkt me een minderheid
Haha, je gebruikt die statistieken toch niet werkelijk om ze te verdedigen he?
pi_33702624
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 18:35 schreef MakeLoveNow het volgende:

[..]

schizofrenie en intelligentie en allerlei andere zaken zijn wel erfelijk en is veel onderzoek naar.
agressieve mensen gaan fokken of mee experimentern gaat ver. bij dieren is het wel aangetoond en daarnaast hebben veel onderzoeken al aangetoond dat veel zaken niet alleen kunnen worden verklaard door omgeving (opvoeding).

(je word met een bepaalde capaciteit geboren of niet, omgeving heeft alleen invloed in hoeverre dat gestimmuleerd word)
Ik ga verder niet op je rassenleer theorie in, open er maar een topic in WF&L. Ik vind het gewoon ronduit idioot dat je een vergelijking gaat trekken tussen een bepaald ras en een niet bestaand agressiviteitsgen.
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 18:34 schreef M_Schtoppel het volgende:

[..]

Je zou echt een wat beter beeld van de maatschappij moeten krijgen, want zo'n opmerking is natuurlijk ubersneu.
Fiets
  woensdag 4 januari 2006 @ 18:42:02 #246
137478 MakeLoveNow
make love not war
pi_33702661
surinamers, N. antillen en aruba zal hoofdzakelijk te maken hebben met drugs... iets waar de normale burger niet zo heel veel last van heeft. gaat erom dat marokkanen juist vaak de gewone burger raken met de criminaliteit...
  woensdag 4 januari 2006 @ 18:42:18 #247
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_33702669
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 18:40 schreef Evil_Jur het volgende:

[..]

Haha, je gebruikt die statistieken toch niet werkelijk om ze te verdedigen he?
ik gebruik die statistieken om aan te tonen dat het niet een meerderheid van de marokkanen betreft die crimineel zijn.
  woensdag 4 januari 2006 @ 18:45:59 #248
137478 MakeLoveNow
make love not war
pi_33702805
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 18:40 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Ik ga verder niet op je rassenleer theorie in, open er maar een topic in WF&L. Ik vind het gewoon ronduit idioot dat je een vergelijking gaat trekken tussen een bepaald ras en een niet bestaand agressiviteitsgen.
[..]
dus jij zegt dat intelligentie niet erfelijk is? of het feit dat schizofrenie niet erfelijk is ...

het hugo project is in 2003 pas klaar met het in kaart brengen met alle genen. nu richten ze de aandacht op het koppelen van genen aan ziekten, eigenschappen, fenotype etc....

en elk volk is betrokken geweest bij geweld. ik denk allen dat de stimuli bij de verschillende rassen anders is geweest. de duitsers hadden een mega propaganda machine waarbij je de mensen leerde dat niet mee werken de dood van familie en zichzelf zou beteken. tegen een moslim terrorist zeg je dat hij 71 maagden krijgt, geeft hem een rugzak en wijst hem de goede richting op en hij doet het ...
pi_33702807
En meteen toon je aan dat drie keer zoveel marokkanen crimineel zijn dan autochtonen, dat vind ik heel wat, zeker gezien er veel meer autochtonen zijn.
  woensdag 4 januari 2006 @ 18:48:56 #250
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_33702911
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 18:46 schreef Evil_Jur het volgende:
En meteen toon je aan dat drie keer zoveel marokkanen crimineel zijn dan autochtonen, dat vind ik heel wat, zeker gezien er veel meer autochtonen zijn.
relatief gezien! per 10.000 van die bevolkingsgroep he. In absolute cijfers zijn autochtonen in grotere getalen vertegenwoordigd dan allochtonen. (102k tegenover 61k)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')