abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33687082
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 10:18 schreef niet_links het volgende:
@kareltje
Als er iemand dom is ben jij het wel. Je ogen sluiten voor de feiten. Maar goed jij sluit je ogen en laat de les die geleerd moet worden hieruit geheel aan je voorbij gaan. Je bent zo een idioot die altijd gelijk in de verdediging schiet in plaats van de problemen onder ogen te zien en aan te pakken.

De daders die zijn gewoon tuig die super hard moeten worden aangepakt. Maar goed ik zie hier een structureel probleem in. De cijfers liegen niet dat is ook al een paar keer gezegd. Enige domme van mij is dat ik reageer op een persoonlijke aanval.
waarom zijn jou ogen dan gesloten bij nederlandse geweld
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_33687096
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 10:40 schreef Rasje het volgende:

[..]

Ja, het is natuurlijk een vreemde gewaarwording dat Nederlandse knapen in Nederland een misdrijf plegen....Je ziet immers veel vaker dat Nederlandse knapen in Marokko of Turkije of Suriname, of weet ik veel waar een misdrijf plegen...Dat is aan de orde van de dag. Dat komt omdat ze daar met duizenden, bijna miljoenen zitten.....
Sorry, maar ik snap je punt niet.
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 10:42 schreef niet_links het volgende:

[..]

Als het bij alleen roepen blijft en geen extra maatregelen dan helpt het zeker niet. Maar zelfs ik denk niet dat elke misdaad door allochtonen gepleegd wordt. Toch zou je als bepaalde misdaden steeds door bepaalde groepen gepleegd worden deze groep beter controleren en zorgen dat hun normen en waarden veranderen.
Wordt het dan niet alleen maar erger gemaakt door meteen moslims, marokkanen aan te wijzen voordat er feiten bekent zijn? Zullen zij zich dan niet nog meer in een hokje gestopt voelen (ook degene die zich wel juist gedragen?), waardoor ze zich nog meer buiten de maatschappij gesloten voelen, onze normen en waarden (alhoewel ik kots op die uitdrukking) nog minder zullen gaan begrijpen?

Ik ben het wel met je een hoor, dat bepaalde misdadigers harder aangepakt dienen te worden en dat hierbij best gekeken mag worden naar iemands achtergrond. Maar ik vind het zo verkeerd om meteen naar moslims (of whatever) te wijzen voordat er feiten bekend zijn en dan meteen weer te gaan schreeuwen "zie je wel, weer moslim". Je kwetst hier ook een hele grote groep moslims mee die juist hun best doen om een goeie baan te hebben en hun eigen kinderen goed op te voeden.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_33687398
[quote]Op woensdag 4 januari 2006 10:51 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

[..]

Dat het vooral Marokkanen (dus niet persé moslims) zijn die hier de boel lopen te verkloten, maar daar mag je niets van zeggen, want Nederlanders zijn net zo erg. Dat klopt ook wel, maar die lopen hier in eigen land te boel te verzieken.
  woensdag 4 januari 2006 @ 11:04:26 #154
41597 IPdaily
Lekker Nederlands
pi_33687467
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 11:01 schreef Rasje het volgende:

Dat klopt ook wel, maar die lopen hier in eigen land te boel te verzieken.
Ahhh ze zijn hier te gast, en dus moeten ze zich beter gedragen
pi_33687662
Die drie stonden wel goed op video. Ik denk dat ze toch wel vrij snel herkend zullen worden, en hopelijk gepakt.
pi_33687708
quote:
[quote]Op woensdag 4 januari 2006 10:51 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

[..]

Dat het vooral Marokkanen (dus niet persé moslims) zijn die hier de boel lopen te verkloten, maar daar mag je niets van zeggen, want Nederlanders zijn net zo erg. Dat klopt ook wel, maar die lopen hier in eigen land te boel te verzieken.
er valt niks meer te ontkennen nu . de Marokkanen zijn Nederlanders net als jij
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  woensdag 4 januari 2006 @ 11:15:47 #157
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_33687789
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 10:51 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

[..]

Wordt het dan niet alleen maar erger gemaakt door meteen moslims, marokkanen aan te wijzen voordat er feiten bekent zijn? Zullen zij zich dan niet nog meer in een hokje gestopt voelen (ook degene die zich wel juist gedragen?), waardoor ze zich nog meer buiten de maatschappij gesloten voelen, onze normen en waarden (alhoewel ik kots op die uitdrukking) nog minder zullen gaan begrijpen?

Ik ben het wel met je een hoor, dat bepaalde misdadigers harder aangepakt dienen te worden en dat hierbij best gekeken mag worden naar iemands achtergrond. Maar ik vind het zo verkeerd om meteen naar moslims (of whatever) te wijzen voordat er feiten bekend zijn en dan meteen weer te gaan schreeuwen "zie je wel, weer moslim". Je kwetst hier ook een hele grote groep moslims mee die juist hun best doen om een goeie baan te hebben en hun eigen kinderen goed op te voeden.
Jje gelijk je moet pas gillen wie het zijn als de feiten bekend zijn. Maar het is menselijk te speculeren. Maar die groep kwets je ook als je het zegt als de feiten bekend zijn. Ik vind niet dat je dingen moet verzwijgen omdat je een groep kwetst. Juist dat het eerst verzwegen is heeft mij gemaakt tot wie ik ben. Als her opener over gesproken was en het aangepakt werd dan was ik heel anders geweesd. Ik ben voornamelijk teleurgesteld in het Nederlandse rechtsysteem.
mai pen rai
pi_33687942
quote:

dus een nederlander die iemand neersteekt is minder erg als waarneer een marokkaan dit doet?

nederlanders gedragen en hebben zich altijd voorbarig gedragen in het buitenland
Fiets
  woensdag 4 januari 2006 @ 11:24:27 #159
41597 IPdaily
Lekker Nederlands
pi_33688077
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 11:15 schreef niet_links het volgende:

Juist dat het eerst verzwegen is heeft mij gemaakt tot wie ik ben.
De lange jaren dat de bagatelliserende linkse kerk heeft geregeerd en het vele onrecht dat ze de autochtone Hollander hebben aangedaan heeft inderdaad, onherroepelijk onherstelbare psychologische littekens op je ziel hebben achtergelaten.
  woensdag 4 januari 2006 @ 11:26:44 #160
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_33688147
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 11:24 schreef IPdaily het volgende:

[..]

De lange jaren dat de bagatelliserende linkse kerk heeft geregeerd en het vele onrecht dat ze de autochtone Hollander hebben aangedaan heeft inderdaad, onherroepelijk onherstelbare psychologische littekens op je ziel hebben achtergelaten.
Dat is het wel heel erg overdreven.. Maar ik ben er zeker feller door geworden omdat het altijd verzwegen moest worden en je gelijk racist was als je een andere mening had.
mai pen rai
pi_33688263
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 11:15 schreef niet_links het volgende:

[..]

Jje gelijk je moet pas gillen wie het zijn als de feiten bekend zijn. Maar het is menselijk te speculeren. Maar die groep kwets je ook als je het zegt als de feiten bekend zijn. Ik vind niet dat je dingen moet verzwijgen omdat je een groep kwetst. Juist dat het eerst verzwegen is heeft mij gemaakt tot wie ik ben. Als her opener over gesproken was en het aangepakt werd dan was ik heel anders geweesd. Ik ben voornamelijk teleurgesteld in het Nederlandse rechtsysteem.
Dat het menselijk is te speculeren klopt, maar dat wil niet zeggen dat je niet moet oppassen dat je niet te gaat stigmatiseren.
Omdat je teleurgesteld bent in het rechtssysteem, heb je ook maar meteen besloten je vooroordelen bij te stellen?
Fiets
  woensdag 4 januari 2006 @ 11:30:42 #162
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_33688283
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 11:20 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

dus een nederlander die iemand neersteekt is minder erg als waarneer een marokkaan dit doet?

nederlanders gedragen en hebben zich altijd voorbarig gedragen in het buitenland
Ik emigreer over 27 dagen en ga me wel zeker aanpassen aan het land waar ik naar toe ga, maar binnenhuis blijf ik gewoon wie ik ben. Dat moet kunnen maar buitenshuis mag je je best aanpassen. Als iedereen daar gaat staan bij het volkslied (wat gedraaid wordt aan het begin van een film in de bios) dan ga ik ook staan.. Maar het is beide even erg natuurlijk. Het vervelende is gewoon dat er niets gedaan wordt met de gegevens dat allochtonen vaker dit soort misdaden plegen.
mai pen rai
  woensdag 4 januari 2006 @ 11:31:10 #163
41597 IPdaily
Lekker Nederlands
pi_33688302
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 11:26 schreef niet_links het volgende:
Wat vind je van de mening in de OP?
pi_33688393
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 11:12 schreef Meki het volgende:

[..]

Dat zouden ze wel willen.
  woensdag 4 januari 2006 @ 11:35:21 #165
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_33688418
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 11:30 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Dat het menselijk is te speculeren klopt, maar dat wil niet zeggen dat je niet moet oppassen dat je niet te gaat stigmatiseren.
Omdat je teleurgesteld bent in het rechtssysteem, heb je ook maar meteen besloten je vooroordelen bij te stellen?
Deze vooroordelen zijn gebaseerd op feiten. Er zijn gegevens bekend over dit soort zaken.
mai pen rai
pi_33688465
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 11:20 schreef kareltje_de_grote het volgende:

[..]

Dat heb je mij niet zien schrijven. Haal die 100 Nederlanders maar gauw terug hier naartoe en stop ze maar in onze eigen gevangenis. En alles wat in onze gevangenissen zit dan ook terug sturen naar het land van herkomst.
pi_33688515
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 11:36 schreef Rasje het volgende:

[..]

Dat heb je mij niet zien schrijven. Haal die 100 Nederlanders maar gauw terug hier naartoe en stop ze maar in onze eigen gevangenis. En alles wat in onze gevangenissen zit dan ook terug sturen naar het land van herkomst.
Nou, dan ga ik wel cocaine smokkelen naar Singapore hoor!
  woensdag 4 januari 2006 @ 11:38:54 #168
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_33688537
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 11:31 schreef IPdaily het volgende:

[..]

Wat vind je van de mening in de OP?
Als je het over jouw OP hebt daar ben ik het niet mee eens. Afkomst moet gepubliceerd worden voor de statistieken. Met dingen verbergen komen we nergens. Dat heeft juist voor veel onvrede gezorgd. Ik vind afkomst dus wel belangrijk, mits we uiteindelijk wat gaan doen met de gegevens.
mai pen rai
pi_33688580
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 11:35 schreef niet_links het volgende:

[..]

Deze vooroordelen zijn gebaseerd op feiten. Er zijn gegevens bekend over dit soort zaken.
Dan zouden het geen vooroordelen heten.
  woensdag 4 januari 2006 @ 11:40:26 #170
92623 niet_links
Live from Bangkok
pi_33688581
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 11:38 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dat is echt iets super doms, ik vlieg die kant op. Een ding weet ik wel zeker ik seal mn koffer en check alles een paar keer voordat ik ga. Ik weet ook wel dat je het grappig bedoeld maar er zullen maar mensen zijn die je serieus nemen.
mai pen rai
  woensdag 4 januari 2006 @ 11:40:32 #171
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_33688586
quote:
Op maandag 2 januari 2006 18:43 schreef raptorix het volgende:
Wat ik niet snap is waarom dit soort beelden niet onmiddelijk via sites als Fok of welke andere site dan ook gepubliceerd worden, het is in ieders belang dat deze lui zo snel mogelijk gepakt worden.
Internet is eng,
Deed een jaar of 3 eens aangifte in NL bij een politiebureau van diefstal van mijn portefeuille, de agent vulde een formulier in met een typmachine...
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 4 januari 2006 @ 11:41:15 #172
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_33688610
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 11:38 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Wel eerst zwanger worden, hoor!
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_33688690
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 11:35 schreef niet_links het volgende:

[..]

welke feiten?

alle strafzaken tegen mensen van buitenlandse afkomst worden uit de pers gehouden?

Dan ga ik met toch afvragen hoe ze dan aan die slechte naam komen.
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 11:30 schreef niet_links het volgende:

[..]

Ik emigreer over 27 dagen en ga me wel zeker aanpassen aan het land waar ik naar toe ga, maar binnenhuis blijf ik gewoon wie ik ben. Dat moet kunnen maar buitenshuis mag je je best aanpassen. Als iedereen daar gaat staan bij het volkslied (wat gedraaid wordt aan het begin van een film in de bios) dan ga ik ook staan.. Maar het is beide even erg natuurlijk. Het vervelende is gewoon dat er niets gedaan wordt met de gegevens dat allochtonen vaker dit soort misdaden plegen.
je weet dat dat de oorzaak is van veel problemen bij marokkaanse jongeren? Thuis gelden andere regels als daarbuiten.
Fiets
pi_33688726
quote:
Ik weet ook wel dat je het grappig bedoeld maar er zullen maar mensen zijn die je serieus nemen.
Nee, ik meen het serieus. Als alle allochtonen die hier wat uitspoken naar land van herkomst moeten om hun straf uit te zitten en alle Nederlandse gevangenen die in het buitenland zitten terug worden gehaalt zou ik cocaine naar Singapore smokkelen. Wat zou het; hoogstens als ik word gepakt zit ik een straf uit in de Nederlandse gevangenis.

Hehehe... Binnen de kortse keren zijn Nederlanders het meest criminele volk op deze aardbol.
Oftewel: dit is een slecht idee.
pi_33688822
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 11:12 schreef Meki het volgende:

[..]

Nee want ik houd van mijn land, respecteer de cultuur en gedraag me fatsoenlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')