Ja dat kanon is zeer vetquote:Op maandag 2 januari 2006 12:59 schreef M5 het volgende:
Het boordkanon:
[afbeelding]
is niet zo klein:
[afbeelding]
vooral als er van die clusterbommen onde rhangenquote:Op maandag 2 januari 2006 13:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja dat kanon is zeer vetIn battlefield vliegt ook zo'n ding rond...
knal je echt alles mee aan gort
http://ww2.a-10.org/a10-1.aviquote:Op maandag 2 januari 2006 13:03 schreef Fwnk het volgende:
[..]
vooral als er van die clusterbommen onde rhangen
van de halfords pasten ze iig niet toen bij m'n vorige Alfaquote:Op maandag 2 januari 2006 13:35 schreef PeuRac het volgende:
He Bo of Richard, kan ik die ruitenwisserbladen gewoon bij de dealer halen en is dat alleen het blad of de hele arm?
Volvoquote:Op maandag 2 januari 2006 13:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
van de halfords pasten ze iig niet toen bij m'n vorige Alfa![]()
Ik ga denk ik Volvo 440 wissers erop zetten, die wissen veel beter vanwege de dubbele veren.![]()
Ik vind die 440 dingen niet mooi, de wissers van de 155 hebben wel een mooie vorm, een nieuwe veer bestellen bij de dealer kan ook helpen.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
van de halfords pasten ze iig niet toen bij m'n vorige Alfa![]()
Ik ga denk ik Volvo 440 wissers erop zetten, die wissen veel beter vanwege de dubbele veren.![]()
Heeft hij verder geen geld dan? Ik zou het veel mooier vinden om zo'n vent helemaal leeg te trekkenquote:Op maandag 2 januari 2006 13:48 schreef Mukie het volgende:
Ik heb te horen gekregen dat die vent die mn auto heeft aangereden ws niet verzekerd is en ik het via het waarborgfonds moet gaan regelen. ik ga dus morgen direct naar de politie.
ik kan hem wel wat aandoen
quote:Op maandag 2 januari 2006 13:48 schreef Mukie het volgende:
Ik heb te horen gekregen dat die vent die mn auto heeft aangereden ws niet verzekerd is en ik het via het waarborgfonds moet gaan regelen. ik ga dus morgen direct naar de politie.
Dat is knap klotequote:Op maandag 2 januari 2006 13:48 schreef Mukie het volgende:
Hebben die ruitenwissers een nog mooiere vorm dan je mattenset?quote:Op maandag 2 januari 2006 13:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind die 440 dingen niet mooi, de wissers van de 155 hebben wel een mooie vorm, een nieuwe veer bestellen bij de dealer kan ook helpen.
TERING, bel ik net de garage, alleen een setje rubbers, 28.20 EX btw![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 13:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hebben die ruitenwissers een nog mooiere vorm dan je mattenset?
quote:
Da's klote.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:48 schreef Mukie het volgende:
Je hebt niets beters te doen dan letten op de ruitenwissers van je auto?quote:Op maandag 2 januari 2006 13:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ruitenwissers van de 155 zelf liggen strak op de ruit, die dingen van een 440 zijn net hoepels
![]()
Degelijk spul!quote:Op maandag 2 januari 2006 13:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
440 heb jij ook mooie ervaringen mee toch?
quote:Op maandag 2 januari 2006 13:48 schreef Mukie het volgende:
wel beter dan je oude job?quote:Op maandag 2 januari 2006 14:31 schreef Tjabbo het volgende:
vandaag eerste werkdag @ nieuwe werky.
Niet veel tijd voor fok!ken
Nog steeds op de universiteit van twente, alleen wel ander werk.quote:
Mijn verzekering is vaagquote:Op maandag 2 januari 2006 14:02 schreef Mukie het volgende:
Ik zal vandaag maar niet gaan modden, gegarandeerd dat ik iets te streng ga zijn
Spreek jullie vanaaf misschien pas weer
Wel leuk?quote:Op maandag 2 januari 2006 14:31 schreef Tjabbo het volgende:
vandaag eerste werkdag @ nieuwe werky.
Niet veel tijd voor fok!ken
Die dingen zijn inderdaad hopeloosquote:Op maandag 2 januari 2006 15:00 schreef BoJo het volgende:
die kut alfa wissers wissen voor geen meter![]()
aan wie is ie verkocht dan?
Ja dat weet ik nog niet.quote:
Dat kwam ook als eerste in mij opquote:Op maandag 2 januari 2006 15:36 schreef hermandeperman het volgende:
Hoe kan rijden in een brakke Rover nu "" zijn?
"brakke rover" is een pleonasmequote:Op maandag 2 januari 2006 15:36 schreef hermandeperman het volgende:
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:40 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dat kwam ook als eerste in mij op
Ws omdat ie niet uitviel
was zeker goedquote:Op maandag 2 januari 2006 15:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
!
Goede jaarwisseling gehad dus?
hoe kom je erbijquote:
En zo hoort hetquote:Op maandag 2 januari 2006 15:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
was zeker goed![]()
lag om 9 uur in bed oid
![]()
[..]
hoe kom je erbij![]()
Hij viel idd niet uit, en als ie dat niet doet is het verder een heerlijk autoquote:Op maandag 2 januari 2006 15:36 schreef hermandeperman het volgende:
ben wel fucking blij dat ik nog 2 vrije dagen hebquote:
Ik ook dat ik deze week nog vrij benquote:Op maandag 2 januari 2006 15:58 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ben wel fucking blij dat ik nog 2 vrije dagen heb![]()
![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 15:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die dingen zijn inderdaad hopeloosAl een reden om geen 155 te kopen
![]()
Hoezso?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:24 schreef ijsmeis het volgende:
Ik heb mijn auto 'gewassen' .
Er zitten nog vlekken op!
quote:Op maandag 2 januari 2006 16:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik ook dat ik deze week nog vrij ben!
Kutvolkquote:
"ons" als in "de ambtenarij"?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
beetje bij ons op de bagagedrager meeliften
He, lul, ik heb vandaag 2 tentamens gemaaktquote:
Nee niet veel. We werden vandaag gebeld door een krant die bezich is met een stuk over spam mailing. Waarom wij spammen, heeft het effect, en waarom stoppen we niet met mensen lastig vallenquote:Op maandag 2 januari 2006 18:03 schreef Sjoewe het volgende:
En nog wat meegemaakt vandaag?
aan het eind van de middag hebben we naar de foto's van russische vrouwen gekeken die gereageerd hadden op het profiel van 1 van m'n agentsquote:Op maandag 2 januari 2006 18:03 schreef Sjoewe het volgende:
En nog wat meegemaakt vandaag?
Postorderbruidjes?quote:Op maandag 2 januari 2006 18:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
aan het eind van de middag hebben we naar de foto's van russische vrouwen gekeken die gereageerd hadden op het profiel van 1 van m'n agents
"nee die is lelijk" , "teeeering die is lekkerrr"![]()
Dat doen we heel vaak op het werk maar dan met vrouwen aan de telefoon.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
aan het eind van de middag hebben we naar de foto's van russische vrouwen gekeken die gereageerd hadden op het profiel van 1 van m'n agents
"nee die is lelijk" , "teeeering die is lekkerrr"![]()
ja die bekende sitesquote:
Naar een berg afwas en seks met een man die z'n sokken aanhoudt in bed bedoel jequote:Op maandag 2 januari 2006 18:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja die bekende sites![]()
maar hij is 51 en heeft 20 jaar in de US gewoond dus die russinnen denk allemaal naar de American Dream te kunnen![]()
![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 18:15 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja die bekende sites![]()
maar hij is 51 en heeft 20 jaar in de US gewoond dus die russinnen denk allemaal naar de American Dream te kunnen![]()
![]()
Ik durf er wel een kratje bier op in te zetten dat jij er over 31jaar precies hetzelfde bij zit 14.gifquote:
weet ik veel, plaatjes kijken net zoals ik op lexaquote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 18:20 schreef Fwnk het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0361696/
Die ga ik nu kijken
quote:Op maandag 2 januari 2006 18:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
weet ik veel, plaatjes kijken net zoals ik op lexa![]()
vertelde ie was ie laatst met zijn huidige vriendin ergens bij een vriend, ging ie daar ff achter de pc om z'n mail te checken... had zo'n russin hem gemailt met fotos, maar hij had het niet helemaal door ofzo dus zat daar die foto's te openen, gelijk z'n vriendin over de zeik van wie is dat enzo![]()
![]()
Is goed.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik durf er wel een kratje bier op in te zetten dat jij er over 31jaar precies hetzelfde bij zit 14.gif
Op jezelf zekerquote:
Durf je dat aan?quote:
Mja of je zoekt een slecht excuus om met een van Hermandesatans decipelen een keer biert te drinkenquote:
Ze was altijd al smerigquote:Op maandag 2 januari 2006 18:27 schreef Fwnk het volgende:
Jammer dat die hillary Duff zo een anorexiahoertje is geworden
ga eens foto's spammen danquote:Op maandag 2 januari 2006 18:27 schreef BoJo het volgende:
er is niks mis met lexa als je je verveelt![]()
Sommige chicks zijn best lekker, maar ik heb altijd het idee dat er bji die lekkere chicks een addertje onder het gras zitquote:Op maandag 2 januari 2006 18:27 schreef BoJo het volgende:
er is niks mis met lexa als je je verveelt![]()
Je komt dus op Lexia? Mooi! Wanneer kom je m'n twee kratten beugels brengen?quote:Op maandag 2 januari 2006 18:28 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Sommige chicks zijn best lekker, maar ik heb altijd het idee dat er bji die lekkere chicks een addertje onder het gras zit
leuke pijp bekjesquote:Op maandag 2 januari 2006 18:31 schreef Fwnk het volgende:
[afbeelding]
Mwa, ik zou het er wel op kunnen
De weddenschap ging over dat ik over 31 jaar pas op Lexa zou zitten.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:30 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je komt dus op Lexia? Mooi! Wanneer kom je m'n twee kratten beugels brengen?
Jij zou het overal op kunnen, dus dat telt niet.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:31 schreef Fwnk het volgende:
[afbeelding]
Mwa, ik zou het er wel op kunnen
Tussen nu en 31 jaarquote:Op maandag 2 januari 2006 18:32 schreef Fwnk het volgende:
[..]
De weddenschap ging over dat ik over 31 jaar pas op Lexa zou zitten.
Dat is in al die "teenager" filmsquote:Op maandag 2 januari 2006 19:02 schreef Fwnk het volgende:
Waarom zitten er in dit soort films alléén maar lekkere wijven op zo een school
Jaquote:Op maandag 2 januari 2006 19:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Dat is in al die "teenager" filmsTerwijl half amerika zo vet is als een mestvarken
tis een film?quote:Op maandag 2 januari 2006 19:02 schreef Fwnk het volgende:
Waarom zitten er in dit soort films alléén maar lekkere wijven op zo een school
witte sokken en gouden kettingen?quote:Op maandag 2 januari 2006 18:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
neeh kheb nu geen zin om daar te kijken
en vaak leuker is waar ze op afknappen![]()
quote:
De grote vraag is of je witte sokken draag?quote:Op maandag 2 januari 2006 19:30 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
ja idd![]()
ik heb ook een gouden ketting maar ik loop er niet mee te patsen, het hoort bij me en er hangt een geloofsteken aan. Geen sjonnie dus![]()
en groot dat ie isquote:Op maandag 2 januari 2006 19:30 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
ja idd![]()
ik heb ook een gouden ketting maar ik loop er niet mee te patsen, het hoort bij me en er hangt een geloofsteken aan. Geen sjonnie dus![]()
quote:
posten dan kunnen we het zelf zienquote:Op maandag 2 januari 2006 19:30 schreef BoJo het volgende:
[..]![]()
ja idd![]()
Die maffe fransen of nietquote:Op maandag 2 januari 2006 19:28 schreef M5 het volgende:
* flimpjes van laag vliegende straaljagertjes aan het downloaden is![]()
Doeg muukquote:Op maandag 2 januari 2006 19:38 schreef Mukie het volgende:
zo en nu ga ik me lekker aflsuiten van de buitenwereld en heerlijk mn foute boek gossip en gucci lezen
Muziekje er bij ook nog en een lekker kopje thee of iets anders. Alleen in een kamer bij een verwarming en dan heerlijk weg zakken in je eigen wereldje?quote:Op maandag 2 januari 2006 19:38 schreef Mukie het volgende:
zo en nu ga ik me lekker aflsuiten van de buitenwereld en heerlijk mn foute boek gossip en gucci lezen
Hoef je niet te werken?quote:
nee dat al lang niet meerquote:Op maandag 2 januari 2006 19:33 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De grote vraag is of je witte sokken draag?
Dat zet zomaar allemaal mogen filmen en op internet mogen tyfenquote:Op maandag 2 januari 2006 19:41 schreef M5 het volgende:
[..]
ja. ze hebben nogal wat filmpjes op hun naam staan![]()
![]()
link
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:37 schreef BazzoS het volgende:
[afbeelding]
daar zijn de kettingen van B.O.
* BazzoS weg is
Nee, ik vertoon deze week werkschuw gedragquote:
Gangsterquote:Op maandag 2 januari 2006 19:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
nog maar een keer dan maar
[afbeelding]
Mja. is ook niet helemaal volgens de regels daar in frankrijk gok ik, maar de films zijn opgenomen op oefening in o.a. Tsjaad, Djibouti, etc. Piloten zijn dan ook niet herkenbaar in beeld.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat zet zomaar allemaal mogen filmen en op internet mogen tyfen
B.O RRY?quote:Op maandag 2 januari 2006 19:37 schreef BazzoS het volgende:
[afbeelding]
daar zijn de kettingen van B.O.
* BazzoS weg is
Whehehehequote:Op maandag 2 januari 2006 19:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee, ik vertoon deze week werkschuw gedrag!
Blijf de hele week bij m'n ouders omdat ik geen zin heb in dat wormvormig aanhangsel van m'n huisgenoot
Dat lijkt me een koekie om te achterhalenquote:Op maandag 2 januari 2006 19:44 schreef M5 het volgende:
[..]
Mja. is ook niet helemaal volgens de regels daar in frankrijk gok ik, maar de films zijn opgenomen op oefening in o.a. Tsjaad, Djibouti, etc. Piloten zijn dan ook niet herkenbaar in beeld.
Vandaag beetje rondgecruised met de aanhanger vol troep naar de stortplaats in IJsselstein, wat een stelletje lampies werken daar zegquote:
jij loopt zeker de hele dag met een rugzak op met tegen gewicht zo dat je recht op blijft staanquote:Op maandag 2 januari 2006 19:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
nog maar een keer dan maar
[afbeelding]
nee daarom loop ik ook kromquote:Op maandag 2 januari 2006 19:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
jij loopt zeker de hele dag met een rugzak op met tegen gewicht zo dat je recht op blijft staan![]()
Mja wat had je anders verwacht he? Hoogopgeleiden die als hobby op de vuilstort werken?quote:Op maandag 2 januari 2006 19:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vandaag beetje rondgecruised met de aanhanger vol troep naar de stortplaats in IJsselstein, wat een stelletje lampies werken daar zeg.
Fransen zijn niet vies van een flinke militaire parade zo nu en dan. Dat klopt.quote:Op maandag 2 januari 2006 19:45 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat lijkt me een koekie om te achterhalenMaar goed fransosen zijn zoiezo natuurlijk wel ontzettende patsers als het op militair vertoon aankomt.
Waarom denk je anders dat ze bij de reiniging werken?quote:Op maandag 2 januari 2006 19:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Vandaag beetje rondgecruised met de aanhanger vol troep naar de stortplaats in IJsselstein, wat een stelletje lampies werken daar zeg.
En het leek ook wel of heel "jan modaal met de renault megane scenic" vrij had vandaag
Dat filmpje dat ze dat fruitstalletje voorbij blazenquote:Op maandag 2 januari 2006 19:48 schreef M5 het volgende:
[..]
Fransen zijn niet vies van een flinke militaire parade zo nu en dan. Dat klopt.
Dat laatste filmpje (maar 650 mb) wat ik downloade was gewoon een laagvlieg oefening, daar hebben ze dan wel toestemming voor. Maar goed, boeit mij niet. 't is wel vermakelijk om naar te kijken
Jij bent mijn beste vriendquote:Op maandag 2 januari 2006 19:49 schreef Hugster het volgende:
Ja Mark jij ook de beste wensen heh!
Op dat je maar veel nieuwe vrienden er bij krijgt!!![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja wat had je anders verwacht he? Hoogopgeleiden die als hobby op de vuilstort werken?
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
- Mag ik uw legitimatie
- Die heb ik niet bij me
- Dan mag u er niet in
- Ik moet toch m'n spullen kwijt, is het niet?
- Dat is niet mijn probleem
- Als ik het hier voor de ingang neergooi wel
- Dat doet u niet
- Wedden?
- Waar woont u
- In IJsselstein
- Kunt u dat bewijzen
- Ik zeg net toch dat ik mijn legitimatie niet bij me heb
- Is deze auto van u
- Wat denk je zelf
- Nee
- Dat klopt
- Van wie is hij dan?
- Van m'n vader, mag ik er nu door
- Ik weet nog steeds niet zeker of u in IJsselstein woont
- Trek het kenteken van de auto maar na
- Dat kan ik niet
- Dan weet ik het ook niet, mag ik er nu door
- Vooruit dan maar![]()
En toen ik m'n zooi aan het lozen was
- Weet u dat takken en bladeren apart moeten
- Moet ik van iedere tak dan het blad eraf gaan halen
- Eigenlijk wel
- Dat lijkt me wat overdreven... Wat vind u ervan
- Eigenlijk moet het wel
- Vind u het erg als ik hiermee doorga
- Het mag niet
- Maar u geeft me geen boete
- Nee
- Oke, bedankt!
EN DAT GEZEIK HEB IK DUS 2 KEER PER JAAR EN DAN DUS 4 KEER PER DAG![]()
![]()
![]()
Dat vrachtwagentje in de woestijn in één van die filmpjesquote:Op maandag 2 januari 2006 19:50 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat filmpje dat ze dat fruitstalletje voorbij blazen
Wij dumpen het altijd in de Biltquote:Op maandag 2 januari 2006 19:53 schreef hermandeperman het volgende:
![]()
![]()
8 keer naar De Bilt heen en weer is ook weer zo overdrevenquote:
Zo herkenbaarquote:Op maandag 2 januari 2006 19:53 schreef hermandeperman het volgende:
- Weet u dat takken en bladeren apart moeten
- Moet ik van iedere tak dan het blad eraf gaan halen
- Eigenlijk wel
- Dat lijkt me wat overdreven... Wat vind u ervan
- Eigenlijk moet het wel
- Vind u het erg als ik hiermee doorga
- Het mag niet
- Maar u geeft me geen boete
- Nee
- Oke, bedankt!
![]()
![]()
Betalen moet je de ene keer wel en de andere keer weer niet. Gaat om de inhoud ofzo, want ik kom altijd met m'n aanhanger aanrijden en ga die dan lossen, had ik een half jaar geleden een gast die zei dat ik moest gaan betalenquote:Op maandag 2 januari 2006 19:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zo herkenbaar![]()
![]()
![]()
Ik weet niet of dat bij jullie ook is maar hier in den haag donderen ze aan het eind van de dag of als de container vol is het huisvuil bij het GFT afal en dan met een strak gezicht zeggen dat je het moet scheiden
Maar hier moet je er ook voor betalen. Komen ze geld halen. Dus ik zeg prima krijg ik ook een BTW bon dan? Want dat heb ik nodig voor mijn administratie. Nee die hebben we niet. Krijg ik uberhout wel een bon? Nee die krijgt u niet? JA WAT DENK JE ZELF DAN. JE STOPT DAT ZWART WEG IN JE ZAK NO WAY HE!. En dan moet je het terein verlaten. Ja mooi niet laat je baas maar komen. Kijken wat die er van zegt dat jullie extra zwart bij verdienen.
Zal mijn vader ook wel leuk vinden die werkt bij de belastingdiens
Whehe
quote:Op maandag 2 januari 2006 19:53 schreef hermandeperman het volgende:
-GEMEENTEWERF-![]()
![]()
![]()
Half jaar geleden gingen ze ook zo mekkeren en was ik met m'n broertje, dus ik kijk hem aan en zeg "Nou, gooi de klep maar open, laten we het hier zakken" Dus hij stapt uit en doet alsof hij de klep van de aanhanger los gaat maken... Die gast helemaal in de stress en toen mochten we wel weer doorrijdenquote:Op maandag 2 januari 2006 20:02 schreef Sjoewe het volgende:
Whehe, gewoon zeggen dat je het anders voor de deur tyft inderdaad, werkt altijd prima
Ze kunnen m'n kont kussen met die bijdragequote:Op maandag 2 januari 2006 20:04 schreef ook_gek het volgende:
Hier in den haag vragen ze daar nooit om gelukkig. Maar wel om een bijdrage.
Komen ze kijken wat er in de auto zit en dan maken ze een berekening en dan is het van. Ja dat kost je dan 50 euro.
En ze pakken altijd buitenlanders![]()
zullen we een keer samen gaan dan om vuil te lozenquote:Op maandag 2 januari 2006 20:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze kunnen m'n kont kussen met die bijdrage. Je betaald al weetikhethoeveel belasting om je huisvuil te lozen, en dan ook hier nog voor lappen
. Als we het in de fik steken vinden ze het ook niet goed, kom nou
.
Ik was vanmorgen te laat begonnen dus ik mag morgen nog een keer... je kunt morgen met me meequote:Op maandag 2 januari 2006 20:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
zullen we een keer samen gaan dan om vuil te lozen![]()
dat gaat hem morgen ben ik bang niet worden.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen te laat begonnen dus ik mag morgen nog een keer... je kunt morgen met me mee
Dat een vriend van m'n pa altijd. Die gast is aannemer, en dan zo van: Effe op teletekst kijken wat de windrichting is. Hoezo? Nou dan gaat de afvalcontainer weer effe in de hens.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ze kunnen m'n kont kussen met die bijdrage. Je betaald al weetikhethoeveel belasting om je huisvuil te lozen, en dan ook hier nog voor lappen
. Als we het in de fik steken vinden ze het ook niet goed, kom nou
.
Ik zou het zo doenquote:Op maandag 2 januari 2006 19:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja wat had je anders verwacht he? Hoogopgeleiden die als hobby op de vuilstort werken?
He bah, wat volks...quote:Op maandag 2 januari 2006 20:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat gaat hem morgen ben ik bang niet worden.
Iets met werken of zo
Wij hebben hier al meer dan eens gezeik gehad iddquote:Op maandag 2 januari 2006 20:17 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat een vriend van m'n pa altijd. Die gast is aannemer, en dan zo van: Effe op teletekst kijken wat de windrichting is. Hoezo? Nou dan gaat de afvalcontainer weer effe in de hens.
Whehe, dat was heus geen groenafval wat er in die container lagquote:Op maandag 2 januari 2006 20:23 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wij hebben hier al meer dan eens gezeik gehad idd
Wij hadden ons groenafval wat aangedikt met verf en overjarige benzinequote:Op maandag 2 januari 2006 20:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe, dat was heus geen groenafval wat er in die container lag
Milieu Schmilieuquote:Op maandag 2 januari 2006 20:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wij hadden ons groenafval wat aangedikt met verf en overjarige benzine
Aaahwquote:Op maandag 2 januari 2006 20:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Absoluut waar!
[..]
En ik wilde nog wel stemmen op Groen Links
als je dit tussen woensdag en maandag zegt, kom ik naar je toe met een rummikub spel onder mn armquote:
Nee.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tussen woensdag en maandag? Wat een rare weektelling heb jij
Tunging voor dummiesquote:Op maandag 2 januari 2006 20:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik blijf lekker in 't oosten denk.. Nog even genieten van de vakantie.. Vrijdag even knutselen met m'n luchttoevoer.. En verder weet ik het nog niet.. Ja, veel informatie inwinnen over motorische tuning..
Je kunt het beste een hele grote spoiler achterop zetten.quote:Op maandag 2 januari 2006 20:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik blijf lekker in 't oosten denk.. Nog even genieten van de vakantie.. Vrijdag even knutselen met m'n luchttoevoer.. En verder weet ik het nog niet.. Ja, veel informatie inwinnen over motorische tuning..
quote:Op maandag 2 januari 2006 20:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik rij geen Duitser hoor..quote:Op maandag 2 januari 2006 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je kunt het beste een hele grote spoiler achterop zetten.
Das makkelijk met aanduwen
Nah.. daar voorbij..quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je kunt het beste een hele grote spoiler achterop zetten.
Das makkelijk met aanduwen
En nu? Sportpookquote:Op maandag 2 januari 2006 21:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik rij geen Duitser hoor..
[..]
Nah.. daar voorbij..
Je gaat een openluchtfilter en een nieuwe uitlaat monteren?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik rij geen Duitser hoor..
[..]
Nah.. daar voorbij..
Alweer?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je gaat een openluchtfilter en een nieuwe uitlaat monteren?
Meer is altijd beterquote:
Van die Unimog?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
vandaag 111 foto's gemaakt![]()
dat er nog zoveel wrakken zijn die ik niet op de foto had
Zoals Fugie bedoel je? Nah, dat is niet nodig..quote:Op maandag 2 januari 2006 21:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ach, natuurlijk, die knakenopties had je al.
Heb je ook al een flinke geluidsinstallatie?
Nee, morgen ga ik naar Stadskanaalquote:
Dat hoort erbijquote:Op maandag 2 januari 2006 21:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zoals Fugie bedoel je? Nah, dat is niet nodig..
Kom je morge oowk naar Stadskanaal rije dan?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:09 schreef hermandeperman het volgende:
WTF een meet zonder dat ik het weet??????
Ik wil niet dat die kwal komtquote:Op maandag 2 januari 2006 21:11 schreef Unimog het volgende:
[..]
Kom je morge oowk naar Stadskanaal rije dan?
Tenzij in een Terberg uiteraardquote:
Ik vind jou vervelendquote:Op maandag 2 januari 2006 21:11 schreef Unimog het volgende:
[..]
Kom je morge oowk naar Stadskanaal rije dan?
Ik kom hoogstens in de auto van de directeur van Terbergquote:Op maandag 2 januari 2006 21:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tenzij in een Terberg uiteraardTrail wedstrijdej doen, wij in de Mog, herman in een Terbergje
Mijn ouders nemen het voor me opquote:Op maandag 2 januari 2006 21:16 schreef Unimog het volgende:
Ik ga weer effe kijke naar de Dakar, heb vanalles opgenome met muh dvd rekorder
Ik weet niet wat hij rijdt, maar een trailwedstrijd tegeen een Unimog lijkt me GEEN goed ideequote:Op maandag 2 januari 2006 21:17 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik kom hoogstens in de auto van de directeur van Terberg
Dat ligt eraan welke directeur je bedoelt he, maar dan nog gaat het je niets aanquote:Op maandag 2 januari 2006 21:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij rijdt, maar een trailwedstrijd tegeen een Unimog lijkt me GEEN goed idee
zeker niet met Moggie McNeal hier achter het stuur![]()
is dat niet iets van een volvo of zo?quote:
Jij bent de taxi-service ofzo?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:40 schreef Fwnk het volgende:
Was ik vergeten me zusje op te halen
Maar iig, ik ben weer terug
koop een strippenkaart voor haar, ben je van het gedonder afquote:Op maandag 2 januari 2006 21:40 schreef Fwnk het volgende:
kap nou eens met dat pimpen dat je weer je zusje weggebracht/opgehaalt hebt.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:40 schreef Fwnk het volgende:
Goed bezigquote:Op maandag 2 januari 2006 21:40 schreef Fwnk het volgende:
Ben je naar de Landwind-dealer geweest ofzo?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:44 schreef Alexxxxx het volgende:
Wie doet 723? Ik ben te druk met mn fotootjes
(ik kom de Landwind straks hier wel even pimpen btw
Ja, "want jij vind rijden leuk"quote:Op maandag 2 januari 2006 21:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij bent de taxi-service ofzo?
Ik was al weer aan't zoeken jah.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ben je naar de Landwind-dealer geweest ofzo?
En ik maak hem niet, maar M5 is er ook dus die doet het vast wel
Jaquote:Op maandag 2 januari 2006 21:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ben je naar de Landwind-dealer geweest ofzo?
En ik maak hem niet, maar M5 is er ook dus die doet het vast wel
En dan zeg je niet van "bok maar op met je nieuw amsterdam"?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:46 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja, "want jij vind rijden leuk"
Ja steeds hetzelfde stukje naar friggin nieuw amsterdam
Die sitequote:Op maandag 2 januari 2006 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
JaHele fotoreportage... ook nog een foto gemakat met een mooi bird op de achtergrond "franse auto specialist"en daarnaast : "landwind dealer"
(onze landwind dealer is een gedgradeerde Citroën dealer)
http://www.devrij.net
quote:Betaal u niet Suf voor een Suv ! !
Ja dat zei ik vandaag ook omdat me zusje al de hele dag liep te kankeren, maar ze mag niet fietsen van mijn oudersquote:Op maandag 2 januari 2006 21:50 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En dan zeg je niet van "bok maar op met je nieuw amsterdam"?
En je ouders mankeren wat aan hun poten?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:52 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ja dat zei ik vandaag ook omdat me zusje al de hele dag liep te kankeren, maar ze mag niet fietsen van mijn ouders(tis ook een lang donker stuk enzo
)
Dunno.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En je ouders mankeren wat aan hun poten?
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:52 schreef hermandeperman het volgende:
Lex, ze hebben daar ook een Unimog staan!
Das paint mênquote:Op maandag 2 januari 2006 21:54 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding] Ze zijn ook niet vies van een flink staaltje photoshoppen![]()
![]()
!
daar stond eerst een Citroen logo met DRIE chevrons, en een Renault logo op de kop (ja inderdaad.....)quote:Op maandag 2 januari 2006 21:54 schreef hermandeperman het volgende:
[afbeelding] Ze zijn ook niet vies van een flink staaltje photoshoppen![]()
![]()
!
Ja we hebben ook allemaal geklikt ja...quote:
Ja weet ik het, het staat op hun site dat ze er 1 hebben, uit 63 dus...quote:Op maandag 2 januari 2006 21:54 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
binnen zeker?
Maar goed... dat is foto 95/111 t/m 100/111 waar Landwinds op staan.... En ik ben nu bij 2/111 met op de site zettendus dat word vannacht of morgen voor ie er op staat
Wat een stelletje teringprutsersquote:Op maandag 2 januari 2006 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
daar stond eerst een Citroen logo met DRIE chevrons, en een Renault logo op de kop (ja inderdaad.....)
Maar dat mocht blijkbaar niet meer
Mja, hij heeft een hele verzameling legervoertuigen, heb er een paar van op de foto.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja weet ik het, het staat op hun site dat ze er 1 hebben, uit 63 dus...
Betaal je om in de auto van je moeder te rijden?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:57 schreef Fwnk het volgende:
Overigens rijd ik voor iets van 40 euro per maand onbeperkt auto enzo, vind het ook wel best
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja we hebben ook allemaal geklikt ja...
Maar het mooiste is wel weer dat we allemaal kunnen zien dat je nog steeds bezig bent met MSN-DATING![]()
![]()
!
!
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja we hebben ook allemaal geklikt ja...
Maar het mooiste is wel weer dat we allemaal kunnen zien dat je nog steeds bezig bent met MSN-DATING![]()
![]()
!
!
quote:Op maandag 2 januari 2006 21:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, hij heeft een hele verzameling legervoertuigen, heb er een paar van op de foto.
Vandaag ook nog een heel bijzonder legervoertuig op de foto gezet.. een amfibietruck in Jaws motief
benzine?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Betaal je om in de auto van je moeder te rijden?
Waar maak je dat uit op?quote:Op maandag 2 januari 2006 21:59 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je betaald geld om je zusje op te halen?![]()
!
Jaquote:Op maandag 2 januari 2006 21:58 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Kon je je inhouden dat oh-zo herkenbare geluid te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |