Ja dat kanon is zeer vetquote:Op maandag 2 januari 2006 12:59 schreef M5 het volgende:
Het boordkanon:
[afbeelding]
is niet zo klein:
[afbeelding]
vooral als er van die clusterbommen onde rhangenquote:Op maandag 2 januari 2006 13:00 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja dat kanon is zeer vetIn battlefield vliegt ook zo'n ding rond...
knal je echt alles mee aan gort
http://ww2.a-10.org/a10-1.aviquote:Op maandag 2 januari 2006 13:03 schreef Fwnk het volgende:
[..]
vooral als er van die clusterbommen onde rhangen
van de halfords pasten ze iig niet toen bij m'n vorige Alfaquote:Op maandag 2 januari 2006 13:35 schreef PeuRac het volgende:
He Bo of Richard, kan ik die ruitenwisserbladen gewoon bij de dealer halen en is dat alleen het blad of de hele arm?
Volvoquote:Op maandag 2 januari 2006 13:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
van de halfords pasten ze iig niet toen bij m'n vorige Alfa![]()
Ik ga denk ik Volvo 440 wissers erop zetten, die wissen veel beter vanwege de dubbele veren.![]()
Ik vind die 440 dingen niet mooi, de wissers van de 155 hebben wel een mooie vorm, een nieuwe veer bestellen bij de dealer kan ook helpen.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:46 schreef BoJo het volgende:
[..]
van de halfords pasten ze iig niet toen bij m'n vorige Alfa![]()
Ik ga denk ik Volvo 440 wissers erop zetten, die wissen veel beter vanwege de dubbele veren.![]()
Heeft hij verder geen geld dan? Ik zou het veel mooier vinden om zo'n vent helemaal leeg te trekkenquote:Op maandag 2 januari 2006 13:48 schreef Mukie het volgende:
Ik heb te horen gekregen dat die vent die mn auto heeft aangereden ws niet verzekerd is en ik het via het waarborgfonds moet gaan regelen. ik ga dus morgen direct naar de politie.
ik kan hem wel wat aandoen
quote:Op maandag 2 januari 2006 13:48 schreef Mukie het volgende:
Ik heb te horen gekregen dat die vent die mn auto heeft aangereden ws niet verzekerd is en ik het via het waarborgfonds moet gaan regelen. ik ga dus morgen direct naar de politie.
Dat is knap klotequote:Op maandag 2 januari 2006 13:48 schreef Mukie het volgende:
Hebben die ruitenwissers een nog mooiere vorm dan je mattenset?quote:Op maandag 2 januari 2006 13:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vind die 440 dingen niet mooi, de wissers van de 155 hebben wel een mooie vorm, een nieuwe veer bestellen bij de dealer kan ook helpen.
TERING, bel ik net de garage, alleen een setje rubbers, 28.20 EX btw![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 13:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hebben die ruitenwissers een nog mooiere vorm dan je mattenset?
quote:
Da's klote.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:48 schreef Mukie het volgende:
Je hebt niets beters te doen dan letten op de ruitenwissers van je auto?quote:Op maandag 2 januari 2006 13:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ruitenwissers van de 155 zelf liggen strak op de ruit, die dingen van een 440 zijn net hoepels
![]()
Degelijk spul!quote:Op maandag 2 januari 2006 13:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
440 heb jij ook mooie ervaringen mee toch?
quote:Op maandag 2 januari 2006 13:48 schreef Mukie het volgende:
wel beter dan je oude job?quote:Op maandag 2 januari 2006 14:31 schreef Tjabbo het volgende:
vandaag eerste werkdag @ nieuwe werky.
Niet veel tijd voor fok!ken
Nog steeds op de universiteit van twente, alleen wel ander werk.quote:
Mijn verzekering is vaagquote:Op maandag 2 januari 2006 14:02 schreef Mukie het volgende:
Ik zal vandaag maar niet gaan modden, gegarandeerd dat ik iets te streng ga zijn
Spreek jullie vanaaf misschien pas weer
Wel leuk?quote:Op maandag 2 januari 2006 14:31 schreef Tjabbo het volgende:
vandaag eerste werkdag @ nieuwe werky.
Niet veel tijd voor fok!ken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |