Unisonquote:Op maandag 2 januari 2006 11:39 schreef YoopY het volgende:
welke software wordt er zoal gebruikt voor het downloaden uit binaries groepen?
of is dit topic daar niet voor?
iGrabNewsquote:Op maandag 2 januari 2006 11:39 schreef YoopY het volgende:
welke software wordt er zoal gebruikt voor het downloaden uit binaries groepen?
of is dit topic daar niet voor?
Je kunt eigenlijk pas rustig ademhalen nadat het februari is geweest. Je weet het maar nooit he, met die Unix timestampquote:Op maandag 2 januari 2006 15:12 schreef broer het volgende:
Goedemiddag. Ook dit jaar weer geen millenium-problemen met mijn iBook. Wat een tof systeem is het toch.
Ja, maar om nou tot maart te wachten met een tvp...quote:Op maandag 2 januari 2006 15:28 schreef Tijn het volgende:
Je kunt eigenlijk pas rustig ademhalen nadat het februari is geweest. Je weet het maar nooit he, met die Unix timestamp
Wat heb je gedaan dat je een ban kreeg?quote:Op maandag 2 januari 2006 20:18 schreef Furious het volgende:
En m'n ban zit erop! Leven in de brouwerij!
Niet zo veel, het is alleen dat ik de ban kreeg van die schizofrene Nikky, dat was het hele eieren eten.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:51 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dat je een ban kreeg?
Okayquote:Op maandag 2 januari 2006 22:06 schreef Tijn het volgende:
Ik programmeer wel eens in Xcode, maar Ik heb nog nooit een programma gemaakt met een interface
http://manuals.info.apple(...)ichtshandleiding.pdfquote:Op maandag 2 januari 2006 22:09 schreef Drifter__ het volgende:
Iemand een nederlandse handleiding voor een nano?
Kan Outlook exporteren in het MBOX-formaat? Dat kan Mail.app namelijk importeren.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:20 schreef YoopY het volgende:
weet iemand toevallig of ik mijn oude mails uit outlook ook ergens in een apple mailprogramma kan importeren???
Het bestand heeft een *.pst extensie en bevat al mijn mail van de afgelopen 8 jaar...
Altijd handig om zaken op te zoeken, maar om daar nou speciaal een windowsmachine voor aan de kant te houden...
iemand?
Thanksquote:Op maandag 2 januari 2006 22:20 schreef Remzz het volgende:
[..]
http://manuals.info.apple(...)ichtshandleiding.pdf
Van een beetje zoeken word je niet slechter![]()
Take your pic:quote:Op maandag 2 januari 2006 22:20 schreef YoopY het volgende:
weet iemand toevallig of ik mijn oude mails uit outlook ook ergens in een apple mailprogramma kan importeren???
Het bestand heeft een *.pst extensie en bevat al mijn mail van de afgelopen 8 jaar...
Altijd handig om zaken op te zoeken, maar om daar nou speciaal een windowsmachine voor aan de kant te houden...
iemand?
Dan vraagt Mail naar de locatie van een MBOX-bestand. Als Outlook kan exporteren naar een MBOX-file is dat dus een optie.quote:
Inderdaad. Dit betreft het importeren in mail.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, maar daar zit dus niet het PST-formaat van MS Outlook tussen.
Mbox is het standaardformaat voor e-mail berichten binnen Unix. Mail.app kan dit importeren via de "other"-optie, maar de vraag is of Outlook z'n berichten kan exporteren naar dit formaat.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:42 schreef sooty het volgende:
[..]
Jij had het over een mbox-bestand. Volgens mij is dat gewoon platte ascii. Als dat niet te importeren is, zou ik er zelf een applicatie voor schrijven.
Hoi oud mensquote:Op maandag 2 januari 2006 22:55 schreef Furious het volgende:
Er zijn aardig wat nieuwe mensen bijgekomen in de tijd dat ik weg was zo te zien.
Hoi nieuwe mensen.
Hij zal voorlopig niet meer terug komen, hij is een veel gezocht persoon.quote:
Zeer vreemd, dit hoor ik vaker, terwijl ik op mijn G3 600/384MB Ram nergens last van had. Het nam slechts 5% in beslag ofzo.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:21 schreef chibibo het volgende:
Ik begin me een beetje te ergeren aan Safari. Het komt erg vaak voor dat, wanneer ik een pagina in een nieuwe tab probeer te openen, het programma niet vooruit te branden is (de muiscursor wordt dan een gekleurd bolletje). Zojuist had ik alleen de forumindex open staan, en volgens de Activity Monitor nam Safari nog steeds 150% CPU, 260 MB RAM en 680 MB virtual memory in beslag.
Hebben anderen hier ook last van?
Private Browsing...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:13 schreef Tijn het volgende:
Hey vraagje: ik gebruik de history van Safari eigenlijk helemaal nooit. Kan ik uitzetten dat 'ie het bijhoudt?
Ah!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:46 schreef Major_Star het volgende:
[..]
Private Browsing...
[afbeelding]
[afbeelding2]
Als je het aanvinkt blijft het staan.quote:
Precies, als je het een paar dagen niet afsluit dan is het geheugengebruik idioot.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 06:22 schreef super-muffin het volgende:
Safari gebruikt 1,60% van mijn proc, maar meestal wel veel geheugen.
Ik ben nog erger dan Tijn want behalve dat ik niet in Xcode programmeer, maak ook ik nooit interfaces.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:58 schreef Anthraxx het volgende:
Zijn hier mensen die veel werken met de Interface Builder en Xcode?
Ik heb een vraagje/probleem. Ik heb een interface gemaakt. En dan voeg je 'Outlets' en 'Actions' toe aan een zelfgemaakte klasse. Daarna creeer je een instant van je class en ga je alles verbinden door te slepen. Ik kan alle outlets wel verbinden, maar bij de 'Target/Action' blijft steeds 'Not Applicable' staan. En dat terwijl ik gewoon actions heb toegevoegd. Ik kom er niet meer uit, iemand hier ervaring ermee?
Heb je ze in iTunes een nieuwe naam gegeven of in je systeem?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 01:34 schreef Drifter__ het volgende:
Vraagje: bibliotheek in Itunes, hoe vernieuw ik die lijst? Ik heb enkele bestanden een andere naam gegeven enzo, maar ze blijven toch met de oude naam in de bieb staan....
Ik heb het al opgelost. Blijkbaar is het veranderd sinds dat boek geschreven isquote:Op dinsdag 3 januari 2006 10:00 schreef XL het volgende:
[..]
Precies, als je het een paar dagen niet afsluit dan is het geheugengebruik idioot.
Processor heeft amper door dat het openstaat, meestal 2 a 3 %
[..]
Ik ben nog erger dan Tijn want behalve dat ik niet in Xcode programmeer, maak ook ik nooit interfaces.![]()
Niet als je snapt hoe Cocoa werkt en hoe Apple het wil visualiseren. In het kort komt het er op neer dat je van de bron naar het doel sleept. Lees de inleiding tot Cocoa op Apple's developer site anders even: http://developer.apple.co(...)/GS_Cocoa/index.html Interessante stofquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:15 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb het al opgelost. Blijkbaar is het veranderd sinds dat boek geschreven is. Om een Target/Action (event in Windows taal) toe te voegen aan een object moet je het object naar je instantie slepen. Voor een outlet (een pointer naar een object) moet je de instantie naar het object slepen. Heel apart.
Ja, dat begreep ik nu ook. Alleen dat boek dus nietquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Niet als je snapt hoe Cocoa werkt en hoe Apple het wil visualiseren. In het kort komt het er op neer dat je van de bron naar het doel sleept. Lees de inleiding tot Cocoa op Apple's developer site anders even: http://developer.apple.co(...)/GS_Cocoa/index.html Interessante stof
"En Mevrouw Stemband, wat heeft u nu geleerd?"quote:
Ik zat net achter mijn laptop een boterham met ei, ketchup, mayo weg te happenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 12:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
"En Mevrouw Stemband, wat heeft u nu geleerd?"
"Nooit eten bij je Apple!"
Systeem, maar ik heb er al een oplossing voor gevondenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 11:05 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Heb je ze in iTunes een nieuwe naam gegeven of in je systeem?
iPlate bedoel je?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:21 schreef Tijn het volgende:
Wat een mutserig gedoe weer. M'n iBook zit vol kruimels. Ik gebruik 'em dan ook vaak als iBord.
Aja dan is het ook niet echt gek... iTunes gaat uit van je tags en niet van je bestandsnamen. Maar waar heb je het dan mee opgelost?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:21 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Systeem, maar ik heb er al een oplossing voor gevonden
Mijn iBook is al zo oud dat er destijds niet eens standaard een AirPort Extreme kaart in zatquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:30 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb standaard Bluetooth in mijn iBook
Nooit teveelquote:
Ze zullen niet zo snel failliet gaanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:15 schreef ChOas het volgende:
[..]
Nooit teveel
Maar ik heb een aardig buffertje, en ik steun het bedrijf, dus leek me wel geinig
Voor hetzelfde geld ga ik het schip in, maar ik wil het toch proberen
Ooooh... Volgens mij heeft Facedown dat wel eens gedaan. Zal 'm attenderen op dit topic...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:17 schreef Tijn het volgende:
Iemand wel eens een iPhoto album besteld? Ik zit eraan te denken dit te doen voor de vakantiefoto's die ik vorige week in Mexico heb gemaakt. Twintig euro voor 20 grote pagina's met foto's valt nog wel mee, maar dat is exclusief de bezorgkosten. Iemand een idee hoeveel er nog bovenop komt?
Precies. AAND schiet momenteel de lucht in, dus voorlopig zul je er niet arm van worden.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze zullen niet zo snel failliet gaan
Helpt dit ? :quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:54 schreef Remzz het volgende:
Ff een heel makkelijk vraagje. Ik heb zoals iedereen op het bureaublad mijn harde schrijf staan. Nu heb ik een mooi plaatje van een iBook. Maar hoe verander ik dat plaatje van die harde schrijf in die van een iBook?
Huh ? Dat draait als een tierelier hier hoor ? (15" Powerbook, 10.4.3)quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:56 schreef Anthraxx het volgende:
Heeft 1 iemand van jullie een idee wanneer WPA eindelijk eens *ondersteunt* gaat worden door OSX? WEP is leuk maar natuurlijk vrij snel te kraken
Dat wil ik ook eens doenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:06 schreef ChOas het volgende:
Sommigen (Waarschijnlijk jullie allemaal ;') ) zullen mij voor gek verklaren.
Maar toch... Ik heb het gedaan:
[afbeelding]
Mijn eigen kleine stukje Apple
Er staat een uitgebreid artikel over op de macosx.nlquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:17 schreef Tijn het volgende:
Iemand wel eens een iPhoto album besteld? Ik zit eraan te denken dit te doen voor de vakantiefoto's die ik vorige week in Mexico heb gemaakt. Twintig euro voor 20 grote pagina's met foto's valt nog wel mee, maar dat is exclusief de bezorgkosten. Iemand een idee hoeveel er nog bovenop komt?
Waarom gaf mijn Airport Admin Utility dus met grote letters een waarschuwing dat WPA niet ondersteunt wordt op mijn huidige OS (10.4.4)?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:59 schreef ChOas het volgende:
[..]
Huh ? Dat draait als een tierelier hier hoor ? (15" Powerbook, 10.4.3)
Forrest Gumpquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat wil ik ook eens doen
[afbeelding]
Kijken wie als eerst roept uit welke film dit komt!
Forrest Gump!!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat wil ik ook eens doen
[afbeelding]
Kijken wie als eerst roept uit welke film dit komt!
Dat is vreemd! Ik gebruik het trouwens in combi met een WRT54G...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom gaf mijn Airport Admin Utility dus met grote letters een waarschuwing dat WPA niet ondersteunt wordt op mijn huidige OS (10.4.4)?
Als het gewoon werkt ga ik er vanavond wel even mee kloten. WEP is niet echt veilig voor mijn gevoel
Ik ga het wel proberen. Als het niet werkt dan is een hardware matige reset nog altijd de oplossingquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:03 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dat is vreemd! Ik gebruik het trouwens in combi met een WRT54G...
Precies, kan weinig kwaadquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ga het wel proberen. Als het niet werkt dan is een hardware matige reset nog altijd de oplossing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |