iPlate bedoel je?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:21 schreef Tijn het volgende:
Wat een mutserig gedoe weer. M'n iBook zit vol kruimels. Ik gebruik 'em dan ook vaak als iBord.
Aja dan is het ook niet echt gek... iTunes gaat uit van je tags en niet van je bestandsnamen. Maar waar heb je het dan mee opgelost?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 14:21 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Systeem, maar ik heb er al een oplossing voor gevonden
Mijn iBook is al zo oud dat er destijds niet eens standaard een AirPort Extreme kaart in zatquote:Op dinsdag 3 januari 2006 00:30 schreef Anthraxx het volgende:
Ik heb standaard Bluetooth in mijn iBook
Nooit teveelquote:
Ze zullen niet zo snel failliet gaanquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:15 schreef ChOas het volgende:
[..]
Nooit teveel
Maar ik heb een aardig buffertje, en ik steun het bedrijf, dus leek me wel geinig
Voor hetzelfde geld ga ik het schip in, maar ik wil het toch proberen
Ooooh... Volgens mij heeft Facedown dat wel eens gedaan. Zal 'm attenderen op dit topic...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:17 schreef Tijn het volgende:
Iemand wel eens een iPhoto album besteld? Ik zit eraan te denken dit te doen voor de vakantiefoto's die ik vorige week in Mexico heb gemaakt. Twintig euro voor 20 grote pagina's met foto's valt nog wel mee, maar dat is exclusief de bezorgkosten. Iemand een idee hoeveel er nog bovenop komt?
Precies. AAND schiet momenteel de lucht in, dus voorlopig zul je er niet arm van worden.quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:18 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ze zullen niet zo snel failliet gaan
Helpt dit ? :quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:54 schreef Remzz het volgende:
Ff een heel makkelijk vraagje. Ik heb zoals iedereen op het bureaublad mijn harde schrijf staan. Nu heb ik een mooi plaatje van een iBook. Maar hoe verander ik dat plaatje van die harde schrijf in die van een iBook?
Huh ? Dat draait als een tierelier hier hoor ? (15" Powerbook, 10.4.3)quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:56 schreef Anthraxx het volgende:
Heeft 1 iemand van jullie een idee wanneer WPA eindelijk eens *ondersteunt* gaat worden door OSX? WEP is leuk maar natuurlijk vrij snel te kraken
Dat wil ik ook eens doenquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:06 schreef ChOas het volgende:
Sommigen (Waarschijnlijk jullie allemaal ;') ) zullen mij voor gek verklaren.
Maar toch... Ik heb het gedaan:
[afbeelding]
Mijn eigen kleine stukje Apple
Er staat een uitgebreid artikel over op de macosx.nlquote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:17 schreef Tijn het volgende:
Iemand wel eens een iPhoto album besteld? Ik zit eraan te denken dit te doen voor de vakantiefoto's die ik vorige week in Mexico heb gemaakt. Twintig euro voor 20 grote pagina's met foto's valt nog wel mee, maar dat is exclusief de bezorgkosten. Iemand een idee hoeveel er nog bovenop komt?
Waarom gaf mijn Airport Admin Utility dus met grote letters een waarschuwing dat WPA niet ondersteunt wordt op mijn huidige OS (10.4.4)?quote:Op dinsdag 3 januari 2006 17:59 schreef ChOas het volgende:
[..]
Huh ? Dat draait als een tierelier hier hoor ? (15" Powerbook, 10.4.3)
Forrest Gumpquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat wil ik ook eens doen
[afbeelding]
Kijken wie als eerst roept uit welke film dit komt!
Forrest Gump!!quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:01 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat wil ik ook eens doen
[afbeelding]
Kijken wie als eerst roept uit welke film dit komt!
Dat is vreemd! Ik gebruik het trouwens in combi met een WRT54G...quote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom gaf mijn Airport Admin Utility dus met grote letters een waarschuwing dat WPA niet ondersteunt wordt op mijn huidige OS (10.4.4)?
Als het gewoon werkt ga ik er vanavond wel even mee kloten. WEP is niet echt veilig voor mijn gevoel
Ik ga het wel proberen. Als het niet werkt dan is een hardware matige reset nog altijd de oplossingquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:03 schreef ChOas het volgende:
[..]
Dat is vreemd! Ik gebruik het trouwens in combi met een WRT54G...
Precies, kan weinig kwaadquote:Op dinsdag 3 januari 2006 18:04 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ga het wel proberen. Als het niet werkt dan is een hardware matige reset nog altijd de oplossing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |