Unisonquote:Op maandag 2 januari 2006 11:39 schreef YoopY het volgende:
welke software wordt er zoal gebruikt voor het downloaden uit binaries groepen?
of is dit topic daar niet voor?
iGrabNewsquote:Op maandag 2 januari 2006 11:39 schreef YoopY het volgende:
welke software wordt er zoal gebruikt voor het downloaden uit binaries groepen?
of is dit topic daar niet voor?
Je kunt eigenlijk pas rustig ademhalen nadat het februari is geweest. Je weet het maar nooit he, met die Unix timestampquote:Op maandag 2 januari 2006 15:12 schreef broer het volgende:
Goedemiddag. Ook dit jaar weer geen millenium-problemen met mijn iBook. Wat een tof systeem is het toch.
Ja, maar om nou tot maart te wachten met een tvp...quote:Op maandag 2 januari 2006 15:28 schreef Tijn het volgende:
Je kunt eigenlijk pas rustig ademhalen nadat het februari is geweest. Je weet het maar nooit he, met die Unix timestamp
Wat heb je gedaan dat je een ban kreeg?quote:Op maandag 2 januari 2006 20:18 schreef Furious het volgende:
En m'n ban zit erop! Leven in de brouwerij!
Niet zo veel, het is alleen dat ik de ban kreeg van die schizofrene Nikky, dat was het hele eieren eten.quote:Op maandag 2 januari 2006 21:51 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dat je een ban kreeg?
Okayquote:Op maandag 2 januari 2006 22:06 schreef Tijn het volgende:
Ik programmeer wel eens in Xcode, maar Ik heb nog nooit een programma gemaakt met een interface
http://manuals.info.apple(...)ichtshandleiding.pdfquote:Op maandag 2 januari 2006 22:09 schreef Drifter__ het volgende:
Iemand een nederlandse handleiding voor een nano?
Kan Outlook exporteren in het MBOX-formaat? Dat kan Mail.app namelijk importeren.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:20 schreef YoopY het volgende:
weet iemand toevallig of ik mijn oude mails uit outlook ook ergens in een apple mailprogramma kan importeren???
Het bestand heeft een *.pst extensie en bevat al mijn mail van de afgelopen 8 jaar...
Altijd handig om zaken op te zoeken, maar om daar nou speciaal een windowsmachine voor aan de kant te houden...
iemand?
Thanksquote:Op maandag 2 januari 2006 22:20 schreef Remzz het volgende:
[..]
http://manuals.info.apple(...)ichtshandleiding.pdf
Van een beetje zoeken word je niet slechter![]()
Take your pic:quote:Op maandag 2 januari 2006 22:20 schreef YoopY het volgende:
weet iemand toevallig of ik mijn oude mails uit outlook ook ergens in een apple mailprogramma kan importeren???
Het bestand heeft een *.pst extensie en bevat al mijn mail van de afgelopen 8 jaar...
Altijd handig om zaken op te zoeken, maar om daar nou speciaal een windowsmachine voor aan de kant te houden...
iemand?
Dan vraagt Mail naar de locatie van een MBOX-bestand. Als Outlook kan exporteren naar een MBOX-file is dat dus een optie.quote:
Inderdaad. Dit betreft het importeren in mail.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:38 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, maar daar zit dus niet het PST-formaat van MS Outlook tussen.
Mbox is het standaardformaat voor e-mail berichten binnen Unix. Mail.app kan dit importeren via de "other"-optie, maar de vraag is of Outlook z'n berichten kan exporteren naar dit formaat.quote:Op maandag 2 januari 2006 22:42 schreef sooty het volgende:
[..]
Jij had het over een mbox-bestand. Volgens mij is dat gewoon platte ascii. Als dat niet te importeren is, zou ik er zelf een applicatie voor schrijven.
Hoi oud mensquote:Op maandag 2 januari 2006 22:55 schreef Furious het volgende:
Er zijn aardig wat nieuwe mensen bijgekomen in de tijd dat ik weg was zo te zien.
Hoi nieuwe mensen.
Hij zal voorlopig niet meer terug komen, hij is een veel gezocht persoon.quote:
Zeer vreemd, dit hoor ik vaker, terwijl ik op mijn G3 600/384MB Ram nergens last van had. Het nam slechts 5% in beslag ofzo.quote:Op maandag 2 januari 2006 23:21 schreef chibibo het volgende:
Ik begin me een beetje te ergeren aan Safari. Het komt erg vaak voor dat, wanneer ik een pagina in een nieuwe tab probeer te openen, het programma niet vooruit te branden is (de muiscursor wordt dan een gekleurd bolletje). Zojuist had ik alleen de forumindex open staan, en volgens de Activity Monitor nam Safari nog steeds 150% CPU, 260 MB RAM en 680 MB virtual memory in beslag.
Hebben anderen hier ook last van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |