Volgende week lekker geurtje op,vol op de bek pakken en vervolgens op het bureau nemenquote:Op maandag 2 januari 2006 08:35 schreef TiepJoop het volgende:
Man, ik baal ook als een stekker. De enigste collega (V) die het waard is om gelukkig nieuwjaar de wenssen (en te zoenen) heeft deze week vrij gvd.
Hoere nieuwjaar
Hoezo lui aangelegd ?quote:Op maandag 2 januari 2006 08:39 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Want dan moet iedereen bij mij langs lopen en kan ik gewoon blijven zitten.
[..]
Joh, eigenlijk wens ik er genoeg helemaal geen gelukkig nieuwjaar toe, maar dat is ook weer zo'n lompe binnenkomer in het nieuwe jaar.quote:
Straks ga je ook nog vertellen dat al mijn collega's een eigen leven hebben, vrouw, kinderen etc.quote:Op maandag 2 januari 2006 08:32 schreef cultheld het volgende:
Oeee eng, mensen....... sociale interactie![]()
Bwehehe, mijn tactiek exactly!quote:Op maandag 2 januari 2006 08:39 schreef Liejannuh het volgende:
Mijn tactiek was om gewoon om kwart over 7 aanwezig te zijn. Dus ik stond om 6 uur naast mn bed, zat om kwart over 6 op mijn fiets en was hier dus ook om kwart over 7.
En als ze er weer is, vinden alle mannelijke collega's van je dat ze haar moeten zoenen voor nieuwjaar. En dan ben jij, al die gezellige oliebollenlippen zijn voor je op haar wang geweest, en dan jij.quote:Op maandag 2 januari 2006 08:35 schreef TiepJoop het volgende:
Man, ik baal ook als een stekker. De enigste collega (V) die het waard is om gelukkig nieuwjaar de wenssen (en te zoenen) heeft deze week vrij gvd.
Hoere nieuwjaar
Idd. Als die gast in de buurt is heeft dat wijf al acne op de plaatsen waar al die gasten haar gekust hebben met die vette walmende lippen.quote:Op maandag 2 januari 2006 09:18 schreef thefunny het volgende:
[..]
En als ze er weer is, vinden alle mannelijke collega's van je dat ze haar moeten zoenen voor nieuwjaar. En dan ben jij, al die gezellige oliebollenlippen zijn voor je op haar wang geweest, en dan jij.![]()
![]()
![]()
Moet je naar de hoeren gaan. Wel met extra bijbetaling natuurlijk.quote:Op maandag 2 januari 2006 09:19 schreef Tha_T het volgende:
Dé dag in het jaar waar ik eindelijk gezoend wordt
Ik was er om 07:03, zelfde reden...quote:Op maandag 2 januari 2006 08:39 schreef Liejannuh het volgende:
Mijn tactiek was om gewoon om kwart over 7 aanwezig te zijn. Dus ik stond om 6 uur naast mn bed, zat om kwart over 6 op mijn fiets en was hier dus ook om kwart over 7.
Alleen heb ik pas 3 collega's gezien en is de rest er gewoon nog niet.
Ik had dus nog wel een uurtje kunnen blijven liggen.
Oh ja, getsie. Sociaal contact met echte mensen. Nou hoor, echt een drama.quote:Op maandag 2 januari 2006 08:20 schreef Fling het volgende:
"De beste wensen hè!" "Ja jij ook de beste wensen!"![]()
![]()
![]()
.....
![]()
![]()
.....
![]()
Etc etc
Ik ben net 10 minuten binnen, het lijkt verdomme wel of ze in een hinderlaag liggen te wachten op je!![]()
Ik heb er gewoon een tiefushekel aan om iedereen een handje te geven en 80 keer hetzelfde te moeten mompelen, weekend's over, get back to work.quote:Op maandag 2 januari 2006 09:50 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Oh ja, getsie. Sociaal contact met echte mensen. Nou hoor, echt een drama.
Dat is het eerste waar ik aan dacht bij het lezen van dit topic. Ze zouden er speciaal eerste-week-van-januari-Tshirts voor moeten maken.quote:Op maandag 2 januari 2006 08:44 schreef Dagonet het volgende:
Wat dat betreft ben ik blij dat ik A) om zeven uur moest beginnen en B) dat ik in een beveiligde zone zit en dus sowieso amper mensen zie overdag. Ik kijk alleen met angst en beven naar de rookpauzes. Ik heb er over zitten denken om een sticker op te plakken met "ja, jij ook de beste wensen, nu optiefen".
Maar dat leek me niet zo tactisch..
Trouwens, jij ook de beste wensen voor 2006 hè!quote:Op maandag 2 januari 2006 08:20 schreef Fling het volgende:
[OP]
Hoe dit topic dan ff in de gatenquote:Op maandag 2 januari 2006 09:55 schreef snoekiesnoek het volgende:
Nu zit ik alleen met de ellende dat mijn emailbox verdwenen is en ik geen harde schrijf meer zie en de collega's van ICT merken het, ik sta al 20 minuten in de wacht en kan nog niet werken
Niet bij collega'squote:Op maandag 2 januari 2006 11:22 schreef joshus_cat het volgende:
Wat ook knap irritant is is 't verplichte zoenen wat erbij hoort.![]()
Betere oplossing: twee weken vrij nemenquote:Op maandag 2 januari 2006 08:39 schreef Liejannuh het volgende:
Alleen heb ik pas 3 collega's gezien en is de rest er gewoon nog niet.
Ik had dus nog wel een uurtje kunnen blijven liggen.
Ik moet woensdag al die kerels zoenen...quote:Op maandag 2 januari 2006 09:53 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb er gewoon een tiefushekel aan om iedereen een handje te geven en 80 keer hetzelfde te moeten mompelen, weekend's over, get back to work.
Dan komen de mannen er nog makkelijk vanaf.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:22 schreef joshus_cat het volgende:
Wat ook knap irritant is is 't verplichte zoenen wat erbij hoort.![]()
I.R. Baboon.quote:Op maandag 2 januari 2006 11:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Raad eens wie er pas vrijdag weer gaat werken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |