Huurpand wat ik je brom.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:52 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
majojo: lekker jong en uitgewoond
Wat stoer.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:52 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
majojo: lekker jong en uitgewoond
quote:Op maandag 2 januari 2006 02:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
Xennia, ik hou van bitches.![]()
oh en Ma_jojo, omdat ze zo onhandelbaar is..![]()
quote:
Tof, maar jij betaald de gemeentebelasting!quote:
Een echte bitch is hetquote:Op maandag 2 januari 2006 02:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
oh en Ma_jojo, omdat ze zo onhandelbaar is..![]()
betaaldquote:Op maandag 2 januari 2006 02:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Tof, maar jij betaald de gemeentebelasting!
Wanneer jij je taal goed beheerst, doe ik dat.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Tof, maar jij betaald de gemeentebelasting!
En jij bent 15.quote:
Bier.quote:
Ach ja, het is een gave.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:59 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
zieje iedereen wilt hier majojo uitwonen
waar woon je nou in zoetermeer, dan kom ik je stalkenquote:
succubyus!quote:
Bier drinken achter je pjoeterquote:Op maandag 2 januari 2006 02:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Bier.
Over zulks gesproken, ik kan nog net een PI zetten, trusten!
Neen, ik heb liever dat je dat niet doet.quote:Op maandag 2 januari 2006 03:01 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
waar woon je nou in zoetermeer, dan kom ik je stalken
toffe combo!~quote:
Wie? Je moeder?quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 03:02 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Neen, ik heb liever dat je dat niet doet.
Nou doetus een foto zou ik zeggenquote:Op maandag 2 januari 2006 03:00 schreef ma_jojo het volgende:
Ach ja, het is een gave.
Het is 't niet waard,quote:Op maandag 2 januari 2006 03:04 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nou doetus een foto zou ik zeggen.
Oh kut dit moest ik vast subtiel brengen![]()
Wel zorgen dat je d'r op d'r slaap raakt dan. Of neem een scherp object in handen, wil ook werken.quote:
Bejaard, dame, bejaardquote:
Dat, ja.quote:
Lekkere sappige worsten heb je daar in je posticonquote:Op maandag 2 januari 2006 03:26 schreef Wojworshebn het volgende:
MUUS is idd PINO
Hoe vaker, hoe beter.quote:Op maandag 2 januari 2006 03:27 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
majojo! of had ik dat al gezegt?
*proest*quote:Op maandag 2 januari 2006 03:29schreef Nitrane het volgende:
[..]
Lekkere sappige worsten heb je daar in je posticon![]()
Hoer, spel teminste m'n naam goed.quote:
Nog steeds gefrustreerd dat ik je geblockt heb?quote:Op maandag 2 januari 2006 03:33 schreef SolidasRock het volgende:
Ik zou ook best ma jojo een keiharde anale beurt willen geven, al was het om die grijns van haar smoel te krijgen (die te zien is op haar avatar)![]()
Maar ik ben niet moeilijk hoor, ik zou best alle vrouwelijk slanke FoKkers tussen 20 en 35 een beurt willen geven.![]()
als jij dat al een grijns noemtquote:Op maandag 2 januari 2006 03:33 schreef SolidasRock het volgende:
Ik zou ook best ma jojo een keiharde anale beurt willen geven, al was het om die grijns van haar smoel te krijgen (die te zien is op haar avatar)![]()
Maar ik ben niet moeilijk hoor, ik zou best alle vrouwelijk slanke FoKkers tussen 20 en 35 een beurt willen geven.![]()
Neem je een scherp mes en zout mee?quote:Op maandag 2 januari 2006 03:35 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
als jij dat al een grijns noemt
ik zou juist een echte grijns erop willen krijgen, eentje die voor weken blijft staan
zo kinky ben ik nou ook weer nietquote:Op maandag 2 januari 2006 03:37 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Neem je een scherp mes en zout mee?.
Nee, in het geheel niet. Of moet ik ja zeggen voor je ego?quote:Op maandag 2 januari 2006 03:34 schreef ma_jojo het volgende:
Nog steeds gefrustreerd dat ik je geblockt heb?.
quote:Op maandag 2 januari 2006 03:38 schreef Capa het volgende:
Nog even en ma_jojo verschijnt in mijn natte droom.
Maar dat was eigenlijk niet de bedoeling van deze topic.![]()
Nee, hoeft niet. Mijn ego is al groot genoeg, dank u.quote:Op maandag 2 januari 2006 03:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee, in het geheel niet. Of moet ik ja zeggen voor je ego?![]()
Dan ben je wel erg desperaatquote:Op maandag 2 januari 2006 03:53 schreef Capa het volgende:
Ik vind Lupa best leuk.![]()
(zonder dat gedoe over sex dan)
Eh, die 2 zijn niet hetzelfde?quote:Op maandag 2 januari 2006 03:45 schreef SolidasRock het volgende:
Oke, ff een lijstje dan maar:
MaRySe aka Jett
Toegevoegd....quote:Op maandag 2 januari 2006 03:54 schreef Wojworshebn het volgende:
Mukie, deze geile slet ben je dus vergeten![]()
Haha dat wist je dus niet?quote:Op maandag 2 januari 2006 03:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eh, die 2 zijn niet hetzelfde?
(zonder dat gedoe over sex dan )quote:Op maandag 2 januari 2006 03:55 schreef cultheld het volgende:
Dan ben je wel erg desperaat
En knap dat ook!quote:Op maandag 2 januari 2006 03:57 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
mother_mother het is gewoon de Fok! Milf en ik vind d'r kei lief!![]()
NEEEEEHHHH ik wil niet in dit subforum reagerenquote:Op maandag 2 januari 2006 09:34 schreef buzzer het volgende:
---> PUB
Ook latente pubers waren welkom hoor dacht ik.quote:Op maandag 2 januari 2006 10:51 schreef livEliveD het volgende:
[..]
NEEEEEHHHH ik wil niet in dit subforum reageren![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 09:34 schreef buzzer het volgende:
---> PUB
Wat doe ik opeens in PUB?quote:Op maandag 2 januari 2006 02:50 schreef IntroV het volgende:
Yvonne: uitgewoond en chargrijnig, maar toch... onder die keiharde afstandelijke uitstraling zit volgens mij een supergeil wijf.
Als je boven de 30 komt op fok gaan ze weer terug tellen yvonnequote:
quote:
Bij brechtje moet ik nog steeds denken aan een mormel van 10 dat hortende tekstjes post in de trant van "ik fin paarden lievvvvvvv"quote:Op maandag 2 januari 2006 13:31 schreef B_BOY het volgende:
Brechtje....
Je vergeet het hoogstandje: Jupieeeeeeeeeeeeeeeeee de kip heev een ei gelegd!quote:Op maandag 2 januari 2006 13:36 schreef Capa het volgende:
[..]
Bij brechtje moet ik nog steeds denken aan een mormel van 10 dat hortende tekstjes post in de trant van "ik fin paarden lievvvvvvv"
Laatst kwam ik haar tegen in het fotoboek en toen moest ik toch wel even slikken.
Ja, ze is mooi. En tegenwoordig zijn jongens haar hobby.![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 13:49 schreef tonks het volgende:
Muck
quote:Op maandag 2 januari 2006 14:04 schreef Roellio het volgende:
Verliefd? Niemand. Maar er zijn er best een paar die mogen wel eens komen logeren!
nee al een jaartje ofzo lid maar ik kom weer es een beetje op fok.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:07 schreef anti-virus het volgende:
amornl87 Wat ben jij een bagger user!
Ben je nieuw ofzo?
quote:Op maandag 2 januari 2006 14:06 schreef amornl87 het volgende:
O MIJN GOD VROUWEN SEXY EN GEWAAGD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!heerlijk gewoon
quote:Op maandag 2 januari 2006 14:07 schreef anti-virus het volgende:
Ben je nieuw ofzo?
Ja.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:59 schreef Croupouque het volgende:
Heb je even?
waarom trouwens, wat heb ik misdaan, een topic opene wat iemand niet aanstaat?quote:Op maandag 2 januari 2006 14:07 schreef anti-virus het volgende:
Ben je nieuw ofzo?
je mag niet liegen cerror.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:18 schreef cerror het volgende:
Ik weet niet wat ik allemaal heb getypt vannacht maar ik ben dus op geen enkele fokster verliefd.
2 x achter elkaar posten, totaal offtopic gaan.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:18 schreef amornl87 het volgende:
[..]
waarom trouwens, wat heb ik misdaan, een topic opene wat iemand niet aanstaat?
En dat maakt hem een nieuwe user, omdat?quote:Op maandag 2 januari 2006 14:20 schreef anti-virus het volgende:
[..]
2 x achter elkaar posten, totaal offtopic gaan.
Dingen zeggen die nergens opslaan. dat soort dingen
oke danquote:Op maandag 2 januari 2006 14:20 schreef anti-virus het volgende:
[..]
2 x achter elkaar posten, totaal offtopic gaan.
Dingen zeggen die nergens opslaan. dat soort dingen
Ik lieg ook niet.quote:
Ik moet bij jouw username altijd denken aan een hele komische maar nare ziekte die hopelijk niet echt bestaat.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:22 schreef stijgende_ster het volgende:
Koewam
quote:
quote:
Ik weet het.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:23 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik moet bij jouw username altijd denken aan een hele komische maar nare ziekte die hopelijk niet echt bestaat.
"Je hebt... "stijgende sterquote:
Doe liever control F.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:30 schreef Koewam het volgende:
[..]
"Je hebt... "stijgende ster" sorry."
"Er is koewam bij u vastgesteld. U zult binnen 3 dagen sterven."
Koewammes klinkt beter.
..Een lelijk wijf dat toch mooie foto's weet te makenquote:Op maandag 2 januari 2006 15:08 schreef ioko het volgende:
Ik vind Snopprinses
Das jou meningquote:Op maandag 2 januari 2006 15:09 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
..Een lelijk wijf dat toch mooie foto's weet te maken.
quote:Op maandag 2 januari 2006 14:27 schreef Bizznitch het volgende:
en ook stiekem op DeLeideren en en Killswitch
je bedoelt die ene met die mislukte piercing??quote:Op maandag 2 januari 2006 16:21 schreef EL_REY het volgende:
majo is volgens mij in het echt zo mak als een lammetje...
pussy
quote:
Je hebt gelijkquote:Op maandag 2 januari 2006 15:08 schreef ioko het volgende:
Ik vind Snopprinses en BloodyLotte er wel lief uitzien![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 16:41 schreef rompompom het volgende:
[..]
houw swiet!
Ik ben ook wel een beetje op jou flieft
Gadverdamme, moet dat nu allemaal?quote:
Jij bent ook wel een beetje de slet aan het uithangen huh?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:44 schreef amornl87 het volgende:
bizznitch je hebt een balkje voor je oge....
quote:Op maandag 2 januari 2006 16:46 schreef amornl87 het volgende:
[quote]Op maandag 2 januari 2006 16:45 schreef cerror het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een beetje de slet aan het uithangen huh?
[/quote
hoe bedoel je?
Bij nader inziens.quote:Op maandag 2 januari 2006 14:22 schreef amornl87 het volgende:
bepaalde fokkers zijn VEELS te serieus bezig, ze neme alles veels te serieus
Ik wil je pret niet bederven maar heb je gezien hoe oud zij is? (zie haar profiel) Maar ieder zijn smaak hequote:Op maandag 2 januari 2006 16:41 schreef rompompom het volgende:
houw swiet!
Ik ben ook wel een beetje op jou flieft
Orginial?quote:
En dat terwijl ik dit topic vanmorgen in de AT tegen kwam en me af vroeg of het niet een idee zou zijn om dit topic ook op het 'grote-mensen-fok' te openen in GC of zo.quote:
Nee, op hem ben ik niet verliefd.quote:
Hoezo BE, wil je iets bekennen?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:54 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
En dat terwijl ik dit topic vanmorgen in de AT tegen kwam en me af vroeg of het niet een idee zou zijn om dit topic ook op het 'grote-mensen-fok' te openen in GC of zo.
Zomaarquote:Op maandag 2 januari 2006 16:57 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Waarom die
En waarom sta ik niet als eerste
Dat is nou precies waarom ik het niet gedaan heb...quote:
verliefden?quote:Op maandag 2 januari 2006 17:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat is nou precies waarom ik het niet gedaan heb...
Omdat ik niemand kan verzinnen die ik, op basis van posts, zou willen... eh...
doe je foto boek eens open jijquote:Op maandag 2 januari 2006 14:21 schreef FB-aight het volgende:
ijsmeis, brechtje, mukie, maryse, SHE, Jett
Whihihihquote:Op maandag 2 januari 2006 16:57 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, op hem ben ik niet verliefd.
Op jou dan weer wel.
is hij die mooie jongen met die mooie buik met die mooie sterretjes, en hij is stiekem verliefd op mijquote:Op maandag 2 januari 2006 17:01 schreef MaRySe het volgende:
[..]
doe je foto boek eens open jij
(ik ben vliefd op je buik met sterretjes mag dat ook)
Je kan toch ook lustgevoelens krijgen die niet op basis van posts zijn ontstaan.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:00 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat is nou precies waarom ik het niet gedaan heb...
Omdat ik niemand kan verzinnen die ik, op basis van posts, zou willen... eh...
Nee op mijquote:Op maandag 2 januari 2006 17:03 schreef Jett het volgende:
[..]
is hij die mooie jongen met die mooie buik met die mooie sterretjes, en hij is stiekem verliefd op mij?
dat is maar een grapje van hem, hij wil niet dat je je buitengesloten voeltquote:
Volgens mij zijn het gewoon allebeide mannen.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:09 schreef stijgende_ster het volgende:
MaRySe, jij bent toch geen kloon van Jett of visa versa?!
pfffquote:Op maandag 2 januari 2006 17:11 schreef Jett het volgende:
[..]
dat is maar een grapje van hem, hij wil niet dat je je buitengesloten voelthet is duidelijk dat die alleen gevoelens voor mij heeft
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:11 schreef cerror het volgende:
[..]
Volgens mij zijn het gewoon allebeide mannen.
siquote:Op maandag 2 januari 2006 16:27 schreef amornl87 het volgende:
[..]
je bedoelt die ene met die mislukte piercing??
ever heard of; SAVE THE BEST FOR LASTquote:Op maandag 2 januari 2006 17:12 schreef MaRySe het volgende:
[..]
pfff
check het dan:
ijsmeis, brechtje, mukie, maryse, SHE, Jett
IK STA DUS HEEL ERG VEUL VOOR JOU
En zelfs SHE staat voor jou
maar hij heeft sterretjes! en dat vind ik leukquote:Op maandag 2 januari 2006 17:13 schreef MaRySe het volgende:
jett jij hebt je neger al
DIE MET DIE STERRETJES IS GEEN NEGER !
Hij dacht ik schrijf jett er bij anders gaat ze huilen en zo en eigenlijk wou hij het geen eensquote:Op maandag 2 januari 2006 17:13 schreef Jett het volgende:
[..]
ever heard of; SAVE THE BEST FOR LAST
ha-ha-ha-ha
die voor je
stik er maar in
Jij buup.quote:
ja ik ooK!quote:Op maandag 2 januari 2006 17:14 schreef Jett het volgende:
[..]
maar hij heeft sterretjes! en dat vind ik leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee dat dacht hij niet, dat deed hij zodat jij zo zou gaan denken. en zo een persoon als jij STINKT DAAR METEEN INquote:Op maandag 2 januari 2006 17:14 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Hij dacht ik schrijf jett er bij anders gaat ze huilen en zo en eigenlijk wou hij het geen eens![]()
wel sneu dat je meteen denkt dat ie je leuk vindquote:Op maandag 2 januari 2006 17:15 schreef Jett het volgende:
[..]
nee dat dacht hij niet, dat deed hij zodat jij zo zou gaan denken. en zo een persoon als jij STINKT DAAR METEEN IN
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
hij houdt jou voor de lapje niet mij hoorquote:Op maandag 2 januari 2006 17:16 schreef MaRySe het volgende:
[..]
wel sneu dat je meteen denkt dat ie je leuk vind
snap dan dat het een grapje is
jij komt ook na brechtje en ijsmeisquote:Op maandag 2 januari 2006 17:17 schreef Jett het volgende:
[..]
hij houdt jou voor de lapje niet mij hoorik bedoel jij komt naar brechtje en ijsmeis
bij bewaart die voor het laatstnet zoals je een toetje bewaart voor het laatst
HET LEKKERSTE
jij komt DIRECT na brechtje en ijsmeis..quote:Op maandag 2 januari 2006 17:18 schreef MaRySe het volgende:
[..]
jij komt ook na brechtje en ijsmeis;d;:D;D: !
JIJ BENT HELEMAAAAAL ACHTERAANquote:Op maandag 2 januari 2006 17:20 schreef Jett het volgende:
[..]
jij komt DIRECT na brechtje en ijsmeis..![]()
hij bewaart mij voor laatste voor een hete geile nachtquote:Op maandag 2 januari 2006 17:23 schreef MaRySe het volgende:
[..]
JIJ BENT HELEMAAAAAL ACHTERAAN;D:;D:D:D:D: D:D:D !
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
Als hij er aan toekomtquote:Op maandag 2 januari 2006 17:24 schreef Jett het volgende:
[..]
hij bewaart mij voor laatste voor een hete geile nacht:d;D /;Dd:d:D
:D
![]()
;:d:d
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:29 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Als hij er aan toekomt
Misschien zit ie wel vol en hoeft ie niet zo een smerige afgelikte boterham als toetje
Ik zit niet echt te wachten op een foto van je sterretje.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:26 schreef EL_REY het volgende:
nou als jullie dat al mooi vinden, wacht dan maar tot ik mijn shirt omhoog trek...
inclusief sterretjes...
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:08 schreef Plupke het volgende:
Stiekum ben ik verliefd op maikuuul.Niet verder vertellen hoor.
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:30 schreef Lucille het volgende:
[..]
Ik zit niet echt te wachten op een foto van je sterretje.![]()
gaylordquote:Op maandag 2 januari 2006 17:32 schreef FB-aight het volgende:
Ik ben eigenlijk een vatsige 50-jarige gaylord ,
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:31 schreef amornl87 het volgende:
maar die buik is toch niet vreselijk strak of wel??
hij's los hoorquote:Op maandag 2 januari 2006 17:01 schreef MaRySe het volgende:
[..]
doe je foto boek eens open jij
(ik ben vliefd op je buik met sterretjes mag dat ook)
Ok. Maar ik wil bovenquote:Op maandag 2 januari 2006 17:33 schreef Jett het volgende:
kom maryse we gaan ijsmeis en brechtjes pesten in PUB. we doen wel trio ofzo
wat is dat nou voor onzin?quote:Op maandag 2 januari 2006 17:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
armornl loop iedereen is niet zo af te zeiken of ga naar KLB
Aangezien het m'n eigen buik is;quote:Op maandag 2 januari 2006 17:31 schreef amornl87 het volgende:
maar die buik is toch niet vreselijk strak of wel??
dan doe ik het nog wel eens in de sluitpostquote:Op maandag 2 januari 2006 17:41 schreef k_i_m het volgende:
Voor het eerst sinds jaren weer een eervolle vermelding in de OP!.
o mijn god jij bent best wel lekker heyquote:Op maandag 2 januari 2006 17:41 schreef k_i_m het volgende:
Voor het eerst sinds jaren weer een eervolle vermelding in de OP!.
quote:Op maandag 2 januari 2006 17:43 schreef FB-aight het volgende:
[..]
Aangezien het m'n eigen buik is;
Nee hij is niet "vreselijk" strak, maar strak genoeg om mezelf goed te voelen.
Optieven Jett, niet weer.quote:Op maandag 2 januari 2006 17:33 schreef Jett het volgende:
kom maryse we gaan ijsmeis en brechtjes pesten in PUB. we doen wel trio ofzo
Hij is helemaal precies mooiquote:Op maandag 2 januari 2006 17:43 schreef FB-aight het volgende:
[..]
Aangezien het m'n eigen buik is;
Nee hij is niet "vreselijk" strak, maar strak genoeg om mezelf goed te voelen.
en danquote:
offtopicquote:Op maandag 2 januari 2006 18:10 schreef amornl87 het volgende:
[..]
Wat vind jij kut aan fok?
al gedaan 2 onwijze nerds hebbe het verneukt
Opbokken paultjuhh, je trekt een slijmspoor achter je aanquote:
haaaaaaaaaaaiquote:Op maandag 2 januari 2006 18:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Opbokken paultjuhh, je trekt een slijmspoor achter je aan
aaahhhhhhhh echte moederlijke agressiequote:Op maandag 2 januari 2006 18:17 schreef yvonne het volgende:
Opbokken paultjuhh, je trekt een slijmspoor achter je aan
Ik denk dat zij ook wel ziet zitten!quote:
ben je helderziend danquote:Op maandag 2 januari 2006 18:24 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Ik denk dat zij ook wel ziet zitten!![]()
Ik wil best om 'r vechten, als het nodig is.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:24 schreef stijgende_ster het volgende:
Ik denk dat zij ook wel ziet zitten!![]()
Hee je hebt het anders wel tegen de TS hoorquote:Op maandag 2 januari 2006 18:27 schreef Jerruh het volgende:
opzouten lijers tenzij je vertelt op wie je stiekem verliefd bent.
Wat snap je niet aan het woord "denken"?quote:
was het sarcasmequote:Op maandag 2 januari 2006 18:30 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan het woord "denken"?![]()
quote:Op maandag 2 januari 2006 18:28 schreef Capa het volgende:
[..]
Ik wil best om 'r vechten, als het nodig is.
Ik win namelijk toch.
Vechten om mij? Dat is nieuwquote:Op maandag 2 januari 2006 18:28 schreef Capa het volgende:
[..]
Ik wil best om 'r vechten, als het nodig is.
Ik win namelijk toch.
Kut ja... moet opletten in welk subforum ik post.quote:
virtueel gevecht is niksquote:
Inderdaad, we willen daden zien, geen woorden.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:34 schreef Aarde het volgende:
[..]
virtueel gevecht is niksnodig ze uit bij de fietsenstalling
vergeet je camera niet![]()
Gebeurt zo ook!quote:
doe het of hou je mond hequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |