Huurpand wat ik je brom.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:52 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
majojo: lekker jong en uitgewoond
Wat stoer.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:52 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
majojo: lekker jong en uitgewoond
quote:Op maandag 2 januari 2006 02:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
Xennia, ik hou van bitches.![]()
oh en Ma_jojo, omdat ze zo onhandelbaar is..![]()
quote:
Tof, maar jij betaald de gemeentebelasting!quote:
Een echte bitch is hetquote:Op maandag 2 januari 2006 02:53 schreef Martijn_fijn het volgende:
oh en Ma_jojo, omdat ze zo onhandelbaar is..![]()
betaaldquote:Op maandag 2 januari 2006 02:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Tof, maar jij betaald de gemeentebelasting!
Wanneer jij je taal goed beheerst, doe ik dat.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:57 schreef cerror het volgende:
[..]
Tof, maar jij betaald de gemeentebelasting!
En jij bent 15.quote:
Bier.quote:
Ach ja, het is een gave.quote:Op maandag 2 januari 2006 02:59 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
zieje iedereen wilt hier majojo uitwonen
waar woon je nou in zoetermeer, dan kom ik je stalkenquote:
succubyus!quote:
Bier drinken achter je pjoeterquote:Op maandag 2 januari 2006 02:59 schreef cerror het volgende:
[..]
Bier.
Over zulks gesproken, ik kan nog net een PI zetten, trusten!
Neen, ik heb liever dat je dat niet doet.quote:Op maandag 2 januari 2006 03:01 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
waar woon je nou in zoetermeer, dan kom ik je stalken
toffe combo!~quote:
Wie? Je moeder?quote:
quote:Op maandag 2 januari 2006 03:02 schreef ma_jojo het volgende:
[..]
Neen, ik heb liever dat je dat niet doet.
Nou doetus een foto zou ik zeggenquote:Op maandag 2 januari 2006 03:00 schreef ma_jojo het volgende:
Ach ja, het is een gave.
Het is 't niet waard,quote:Op maandag 2 januari 2006 03:04 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Nou doetus een foto zou ik zeggen.
Oh kut dit moest ik vast subtiel brengen![]()
Wel zorgen dat je d'r op d'r slaap raakt dan. Of neem een scherp object in handen, wil ook werken.quote:
Bejaard, dame, bejaardquote:
Dat, ja.quote:
Lekkere sappige worsten heb je daar in je posticonquote:Op maandag 2 januari 2006 03:26 schreef Wojworshebn het volgende:
MUUS is idd PINO
Hoe vaker, hoe beter.quote:Op maandag 2 januari 2006 03:27 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
majojo! of had ik dat al gezegt?
*proest*quote:Op maandag 2 januari 2006 03:29schreef Nitrane het volgende:
[..]
Lekkere sappige worsten heb je daar in je posticon![]()
Hoer, spel teminste m'n naam goed.quote:
Nog steeds gefrustreerd dat ik je geblockt heb?quote:Op maandag 2 januari 2006 03:33 schreef SolidasRock het volgende:
Ik zou ook best ma jojo een keiharde anale beurt willen geven, al was het om die grijns van haar smoel te krijgen (die te zien is op haar avatar)![]()
Maar ik ben niet moeilijk hoor, ik zou best alle vrouwelijk slanke FoKkers tussen 20 en 35 een beurt willen geven.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |