Ik ben net op het punt gekomen die te verwezenlijken.quote:Op maandag 2 januari 2006 03:53 schreef Tetraktys het volgende:
zijn je jeugdidealen uitgekomen?
Het feit dat je niet meer gaat verdienen, en nu het punt is aangebroken dat je je dus druk maak dat je 30 word ga je dat elk jaar doen en daardoor steeeeeds ouder voelen, net als ikquote:Op maandag 2 januari 2006 03:52 schreef Capa het volgende:
Ja, je maakt toch de balans op zo in het nieuwe jaar.
Ik ben een vergevorderde leeftijd aan het bereiken.
Hoe voelt dat, dertiger te zijn?
Ik kan me er vooralsnog weinig bij voorstellen.![]()
Ja. Ja. Gevulde koeken delen op kantoor met lieve meisjes.quote:Op maandag 2 januari 2006 03:56 schreef Capa het volgende:
[..]
Ik ben net op het punt gekomen die te verwezenlijken.![]()
Precies hetzelfde als twintiger zijn,quote:Op maandag 2 januari 2006 03:52 schreef Capa het volgende:
Hoe voelt dat, dertiger te zijn?
het enige verschil is dat ik als twintiger dacht de wereld in m'n eentje te kunnen veranderen, als dertig plusser ben ik er achter gekomen dat dat niet zo isquote:Op maandag 2 januari 2006 11:09 schreef Barb het volgende:
[..]
Precies hetzelfde als twintiger zijn,.
Wat valt mee ? dat je geen sex meer hebt of niet meer zuipt ?quote:Op maandag 2 januari 2006 11:06 schreef Klonk het volgende:
30 valt reuze mee, ik word over 9 maanden 35 en dacht vroeger altijd dat m;n leven rond die leeftijd geen flikker meer voor zou stellen
geen sex meer, niet meer zuipen, je vrijheid kwijt omdat je getrouwd bent, en ik kan zeggen het valt reuze mee
Nee, ik ga voor cremeren.quote:Op maandag 2 januari 2006 13:51 schreef BasEnAad het volgende:
heb je je begrafenis al geregeld?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |